SM tankki WIP
Re: SM tankki WIP
Ei siinä kyllä ole mitään piirretty... Ainakaan itse en löydä.
Jaa että tämmönen tällä hetkellä.. Pistä greenstuffien päälle vielä pahvia kuten "oikeissa" rhinoissa on kulmissa toinen kerros. Kyllä sää tästä vielä jotain saat.
Jaa että tämmönen tällä hetkellä.. Pistä greenstuffien päälle vielä pahvia kuten "oikeissa" rhinoissa on kulmissa toinen kerros. Kyllä sää tästä vielä jotain saat.
- Da Big Boss
Samoin. En näe mitään piirrettyä.Geratsu kirjoitti:Ei siinä kyllä ole mitään piirretty... Ainakaan itse en löydä.
Jaa, mutta tankki. GS on nyt kaiken hienouden pilaaja. Pistä tilalle plasticardia ja hyvä tulee. Tosin jos pidät nyt tämmöisenään, itse valittaisin tankin proxyttämisestä, koska itse en halua että tämänlainen rumilus tuhoaisi battlewagonini.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Pahvitankki:

Itse tein pahvista tällaisia viitisen(?) vuotta sitten:

VIHJE: Mittaa palaset oikeankokoisiksi, äläkä vain läiski tuollaisia jonkun kokoisia pahvilettuja noihin kylkiin! Säästyy GreenStuffia ja näyttää 3^18 kertaa paremmalta.

Itse tein pahvista tällaisia viitisen(?) vuotta sitten:

VIHJE: Mittaa palaset oikeankokoisiksi, äläkä vain läiski tuollaisia jonkun kokoisia pahvilettuja noihin kylkiin! Säästyy GreenStuffia ja näyttää 3^18 kertaa paremmalta.
Järjenkäyttö sallittu!
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Kyllähän ne mitattiin, mutta ei kuitenkaan ihan viivottimen kanssa. Ensi kerralla pitääkin sitten hakea se viivotin apuun. Käytitkös muuten tuossa omassa tankissasi ihan templateja? Nätti.Fae kirjoitti:VIHJE: Mittaa palaset oikeankokoisiksi, äläkä vain läiski tuollaisia jonkun kokoisia pahvilettuja noihin kylkiin! Säästyy GreenStuffia ja näyttää 3^18 kertaa paremmalta.
Jaa, takakuvassa. Se on sitten ihan sitä fimmfoamia jonkun sotkun kanssa.No ei kyllä ole! Sinisellä piirretty, näkyy takaa-kuvasta!
Hmm... ihan jees idis. Voisipas kokeilla.Pistä greenstuffien päälle vielä pahvia kuten "oikeissa" rhinoissa on kulmissa toinen kerros.
Jooh, älä huoli. Hyllykamaa tästä varmaan vain tulee.Tosin jos pidät nyt tämmöisenään, itse valittaisin tankin proxyttämisestä, koska itse en halua että tämänlainen rumilus tuhoaisi battlewagonini.
El edit: Hmm... ei tuo gs ole tuossa fimmfoamissa kovinkaan paljoa kiinni ja liimakin tuskin on sulattanut osia yhteen... Pitäsköhän kokeilla pahvin irrottelua ja uudelleen yrittämistä?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Pitäisi kokeilla roskiin heittämistä ja templaattien avulla plasticardista rakentamista, bitsit ota kuitenkin talteen.El Capitan kirjoitti:El edit: Hmm... ei tuo gs ole tuossa fimmfoamissa kovinkaan paljoa kiinni ja liimakin tuskin on sulattanut osia yhteen... Pitäsköhän kokeilla pahvin irrottelua ja uudelleen yrittämistä?
- Kaamos_tulee
- Viesti:
Heitä nyt vaan roskiin.. Ei tollasta kukaan haluu katella, mielestäni on harrastuksen irvikuva. Ei pahalla.
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Niin, ensimmäinen kuva Space wolf. Se oli muutenkin vain luonnos, että siihen tulee joku sponsoni. Siirrys tälle kakkossivulle, niin näet sen nykyisessä muodossaan.
Nää, kun seuraavan kerran rakentelen jotain, on hyvä katsella vanhoja tuotantoja ja muistella, mikä meni pieleen.Heitä nyt vaan roskiin.. Ei tollasta kukaan haluu katella, mielestäni on harrastuksen irvikuva. Ei pahalla.
- Sinitähti
- Sinitähti
-
Lex_et_Annihilato
Ei missään nimessä roskiin, kaikki irvikuva-staget pitää pitää tallessa, niillä brassaillaan sitte ku valmis konffi on hyvä!
Ite hävitettiin toi pahvi proxy, harmittaa...
tästä lähettiin, hiano...

materia vaihtu, vieläki arvelutti tuleeko mitään..

Ei arveluttanu enään, tuli helevetin hyvä 30€:n TH.

tästä lähettiin, hiano...
materia vaihtu, vieläki arvelutti tuleeko mitään..
Ei arveluttanu enään, tuli helevetin hyvä 30€:n TH.
O.o
Lex_et_Annihilato, oot mun IDOLI. Käsittämättömän hyvän näköinen!
Those were the days...Lex_et_Annihilato kirjoitti:Ei missään nimessä roskiin, kaikki irvikuva-staget pitää pitää tallessa, niillä brassaillaan sitte ku valmis konffi on hyvä!
"Victory needs no explanation, defeat allows none."
- Kaamos_tulee
- Viesti:
öö..täh?SpaceWolf kirjoitti:No niin! Nyt näyttää paremmalta!
SpaceWolf taisi katsella kuvia ennen tuota ja kommentoi niitä kun ei huomannut uusia. Muuten yksi minkä voisin El tehä niin korokkeen tuolle kanuunalle päällä.Hihhuli kirjoitti:öö..täh?SpaceWolf kirjoitti:No niin! Nyt näyttää paremmalta!
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Juu, se onkin työn alla.
Tässäpä tulikin mieleen, että tähän samaan aiheeseen sitten voisi laittaa muidenkin tankkien (kyllä, niitä on tulossa kaksi lisää) kuvia, kun aloitan prototyypin valmistumisen jälkeen niiden rakentamisen. Fimmfoamia niissä en taida kuitenkaan käyttää vaikka alkaa olla käsi tasainen sitä pilkkoessa.
Tässäpä tulikin mieleen, että tähän samaan aiheeseen sitten voisi laittaa muidenkin tankkien (kyllä, niitä on tulossa kaksi lisää) kuvia, kun aloitan prototyypin valmistumisen jälkeen niiden rakentamisen. Fimmfoamia niissä en taida kuitenkaan käyttää vaikka alkaa olla käsi tasainen sitä pilkkoessa.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Karskin Sergeant
Lex_et_Annihilato tuo on ihan hiton hieno! Paljonko aikaa meni sen tekemisessä?
Tähän ei oo enää mitää lisättävää :)Barnabas kirjoitti:O.o
Nyt kun tarkemmin kattelen, Tuohon thunder hawkiin on käytetty legojen osia, eikö vain? Toimii aika hyvin.
Olen minäkin käyttänyt Lego osia konveissani :D. Käytin lego kejua IW basiliskiini... *pitää pienen hiljaisuuden basiliskin menetykselle*Barnabas kirjoitti:Nyt kun tarkemmin kattelen, Tuohon thunder hawkiin on käytetty legojen osia, eikö vain? Toimii aika hyvin.
Only if Bible were steampunk.
-
Lex_et_Annihilato
Onhan tohon legoja käytetty, ei se mikään salaisuus ole.
Ei tän ketjun tarkoitus ole esitellä meijän th:ta, kuhan laitoin sen tähän ton proxy-höpinän takia.
Tästä ollu täällä ihan tarpeeksi laaja ketju sillon kun toi tehtii, en jaksa sitä uudestaan kirjottaa, aikaa meni about 6kk, koulun ja muiden harrasteiden ohessa. Sillon tehtiin kun huvitti.
Joku varmaan muistaa nettisivutkin ton valmistumisesta, paitsi kaikki tuntus olevan liittyny joulun 2008 jälkeen, mutta vanhukset ainaki.
Tota glooriuksen kuvaa oikeen ymmärrä miten mihinkään liittyy, mutta kuka tykkää mustasta ja kuka ei, kukin tavallaan...
Ei tän ketjun tarkoitus ole esitellä meijän th:ta, kuhan laitoin sen tähän ton proxy-höpinän takia.
Tästä ollu täällä ihan tarpeeksi laaja ketju sillon kun toi tehtii, en jaksa sitä uudestaan kirjottaa, aikaa meni about 6kk, koulun ja muiden harrasteiden ohessa. Sillon tehtiin kun huvitti.
Joku varmaan muistaa nettisivutkin ton valmistumisesta, paitsi kaikki tuntus olevan liittyny joulun 2008 jälkeen, mutta vanhukset ainaki.
Tota glooriuksen kuvaa oikeen ymmärrä miten mihinkään liittyy, mutta kuka tykkää mustasta ja kuka ei, kukin tavallaan...