Power Dicet on 6 ja dispellit (oiskohan 4? Enoo varma.). Ja Tirsu on kovis. 7 str 8 ja re-roll kaikki hitit. Armor savet 3+ ja wardi 5+. Tuottaa ongelmia kääpiö gunlinellekin... :{Rascal91 kirjoitti:Saisiko näkyviin Power- ja dispelldicet? Voisi arvioida kuinka mahdollista tuolla listalla on pehmittää vihollista magialla :D Ja voisiko joku valottaa tuon Thirsterin tehoja? Savet, attackit, wardit yms.?
Turnaus demonit 2k
- Scumboogie
Re: Turnaus demonit 2k
Kiitän!Skarsnik96 kirjoitti:Power Dicet on 6 ja dispellit (oiskohan 4? Enoo varma.). Ja Tirsu on kovis. 7 str 8 ja re-roll kaikki hitit. Armor savet 3+ ja wardi 5+. Tuottaa ongelmia kääpiö gunlinellekin... :{Rascal91 kirjoitti:Saisiko näkyviin Power- ja dispelldicet? Voisi arvioida kuinka mahdollista tuolla listalla on pehmittää vihollista magialla :D Ja voisiko joku valottaa tuon Thirsterin tehoja? Savet, attackit, wardit yms.?
- jupu_pupu_mies
[/quote]
Power Dicet on 6 ja dispellit (oiskohan 4? Enoo varma.). Ja Tirsu on kovis. 7 str 8 ja re-roll kaikki hitit. Armor savet 3+ ja wardi 5+. Tuottaa ongelmia kääpiö gunlinellekin... :{[/quote]
Sillä on kyllä str6 ja miekan kera str 7 Ja nuo listat saatta ollakkin vain hämyä kukaan ei tiedä mitä minulla oikeasti on... 100 muovailu vaha horroria! WTF!
Power Dicet on 6 ja dispellit (oiskohan 4? Enoo varma.). Ja Tirsu on kovis. 7 str 8 ja re-roll kaikki hitit. Armor savet 3+ ja wardi 5+. Tuottaa ongelmia kääpiö gunlinellekin... :{[/quote]
Sillä on kyllä str6 ja miekan kera str 7 Ja nuo listat saatta ollakkin vain hämyä kukaan ei tiedä mitä minulla oikeasti on... 100 muovailu vaha horroria! WTF!
Power Dicet on 6 ja dispellit (oiskohan 4? Enoo varma.). Ja Tirsu on kovis. 7 str 8 ja re-roll kaikki hitit. Armor savet 3+ ja wardi 5+. Tuottaa ongelmia kääpiö gunlinellekin... :{[/quote]jupu_mies kirjoitti:
Sillä on kyllä str6 ja miekan kera str 7 Ja nuo listat saatta ollakkin vain hämyä kukaan ei tiedä mitä minulla oikeasti on... 100 muovailu vaha horroria! WTF![/quote]
Joo joo! Siellähän se nähhään... Halusin vaan vähän oppia demoneista!