GT Finland Ilmainen Majoitus ja Palkinnot
- Amazing Slug
Re: GT Finland Ilmainen Majoitus ja Palkinnot
Mikäs idea se kylmälaitteen purkamisyritys oli? :)
Kyllähän me sitä lähempää katottiin lauantai-iltana, ja todettiin, että se ei ollut kylmä. Epäilin sammutetuksi, kokeilin ratkaisuksi painaa ensimmäistä nappia, jonka näin. Tällöin laite palkitsi meidät hitollisella vikinällä. Saman napin painaminen uudestaan hiljensi laitteen. Totesin, että siihen värkkiin ei ollut enää syytä tutustua lähemmin.
En kyllä muista ryhtyneeni itse sen kummempiin purkuhommiin, tai nähny kenenkään muunkaan mitää sen tapaista tekevän.
En kyllä muista ryhtyneeni itse sen kummempiin purkuhommiin, tai nähny kenenkään muunkaan mitää sen tapaista tekevän.
Phil Kelly says "No!"
- Amazing Slug
Siitä oli poistettu ne ruuvitapit, jotka pitävät etulevyn paikallaan ja etulevy oli asetettu pöydälle. Lisäksi töpseli oli irrotettu seinästä. Laitoimme takaisin paikalleen ja kiinnitimme töpselin seinään, jolloin kone alkoi taas viilentyä. Ihmeellistä vikinää kyllä esiintyi siinä alussa, mutta se lakkasi hetken kuluttua.
Outoa. Itse kyllä olin pelitilassa suurimman osan ajasta (ja viimeisenä lähdin), enkä kyllä huomannut kenenkään meidän porukasta tuohon hommaan ryhtyvän. Tosin en kyllä sen edessä mitään vartiopaikkaa pitänyt, vaan pelasin Galakticaa selkä värkkiin päin, joten vannomaan en mene.
Ehkä joku on sitä sitten sunnuntaina tai myöhemmin tutkinut lähemmin.
Ehkä joku on sitä sitten sunnuntaina tai myöhemmin tutkinut lähemmin.
Phil Kelly says "No!"