Hubaa oli, kiitoksia vaan järjestäjille.
Oli hauska vääntää välillä vähän pienempiäkin Faba pelejä, kun kompitkin tuntuivat olevan aika pitkälti kohdillaan. Eniten harmitti se, etten itse miettinyt parempaa listaa turnaukseen.
750p FB-turnaus Turussa 26.4.2009
Re: 750p FB-turnaus Turussa 26.4.2009
Kiitos turnauksesta. Mieluisinta oli pistää vastustajia turpaan oikein kunnolla... Niin ja se turpaan ottaminenhan on jo tässä ehtinyt unohtua joten ROCK 'N ROLL :D
Kiitoksia turneesta, positiivinen eka kokemus 750 pisteen comppiformaatista ja organisoitu pelaajia varten eli aikataulu piti ja informaatio kulki. Ei ole ordon touhu huonontunut, vaikka aktiivit ovat hieman vaihtuneet, which is nice.
Nuo pelien tulokset hieman valehtelevat, pelit ei olleet aivan noin murskaavia. Glade guardit oli tulessa ja nopat antoi useammin kuin otti, ja wood elffien core on ihan toimivaa pikkupointseilla.
Sami
Nuo pelien tulokset hieman valehtelevat, pelit ei olleet aivan noin murskaavia. Glade guardit oli tulessa ja nopat antoi useammin kuin otti, ja wood elffien core on ihan toimivaa pikkupointseilla.
Sami
Is that a diver's watch, can you dive? Is that a pilot's briefcase, can you fly? Oh fuck, another three bottle lunch.
Jeespox, kiitokset meikänki puolesta, turnaus oli hyvä ja kaikilla oli kivaa. Vastustajat oli rehtejä ja pelit kovia.
Vähän huonommin itellä meni mitä olin ajatellu etukäteen; ei noi Demonit ollukaan mikään ihan autowin. Tosin parituksissa mulle osu aika kovii nimii vastaan ni sehän kostautu. Voishan tässä syytellä vaikka mitä nopasta kuun asentoon ja silleen, mutta kyllä noi mun häviimät pelit ratkes ihan pelaamalla. Kompit oli tosi kohdillaan, ei mitään liian ahdistavia listoja koko turnauksessa. Kolmet melkeen identtiset demonit (niistä kahdesta muusta piti tietty sitten napata mirror matchit) oli vähä nihkeetä varmaan kaikille, mutta siihen nyt tuskin mikään komppi auttaan.
Vähän huonommin itellä meni mitä olin ajatellu etukäteen; ei noi Demonit ollukaan mikään ihan autowin. Tosin parituksissa mulle osu aika kovii nimii vastaan ni sehän kostautu. Voishan tässä syytellä vaikka mitä nopasta kuun asentoon ja silleen, mutta kyllä noi mun häviimät pelit ratkes ihan pelaamalla. Kompit oli tosi kohdillaan, ei mitään liian ahdistavia listoja koko turnauksessa. Kolmet melkeen identtiset demonit (niistä kahdesta muusta piti tietty sitten napata mirror matchit) oli vähä nihkeetä varmaan kaikille, mutta siihen nyt tuskin mikään komppi auttaan.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
-
blackmetalsiili
Hyvä turnaus taas, koitetaan ensikerralla tulla vähän väkevämmällä meiningillä kun tällä kertaa annoin joulua aika monelle vastustajalle ja jäin sit viimeiseksi. Kaikki pelit oli kuitenkin rentoja ja vastustajatkin kaikkia (turnausvastustajina) uusia, kiitti teille.
Antti
Antti
-
Luolapeikko
Kiitokset järjestäjille hyvin hoidetusta turnauksesta sekä toki myös kaikille vastuksille, joista valtaosa oli tällä kerralla itselleni liian kovatasoisia. Aikataulu oli hieman kireä, joten tulessa oltiin koko ajan - muuten kyllä kaikki meni nappiin. Kenties jotain uskaliaampaa skenaariota voisi tällaisessa pienessä turnauksessa kokeilla?
Erittäin postiivinen kokemus, toivottavasti saamme jatkossakin mitellä armeijoita myös näin pienessä mittakaavassa.
#palaa luolansa perälle#
Erittäin postiivinen kokemus, toivottavasti saamme jatkossakin mitellä armeijoita myös näin pienessä mittakaavassa.
#palaa luolansa perälle#
- Elämä on muutakin kuin white metallin syömistä -