Erittäin hvyä idea! Laskee myynti eli tulot ja tuotanto. Väkeä joudutaan vähentämään suhteessa myynninmäärään tai enemmänkin. 200 henkeä saa kenkää plus alihankkijoiden tuotanto mistä potkitaan 100 henkeä lisää. Lisäksi nolla tuoton tai tappiollisen tilipäätöksen yritys ei maksa myynninveroja mutta silti ne irtisanotut 300 syövät leipää. Sinun pöydästäsi.Mikki N kirjoitti:Teurastaja kirjoitti:Ruetaan boikotoimaan GW:tä! Kerätään nimiä valitusviestiin, jossa pyritään laskemaan hintoja ja parantamaan figujen laatua, lisäksi nopeuttamaan armeijakirjojen tuloa, laskemaan hintoja vielä lisää, lisäämään kauppoja joissa näitä myydään, white dwarfin pitäisi ilmestyä kerran viikossa, white dwarfin pitäisi olla halvempi, virallisia Golden Demon kisoja Suomeen, figukauppojen myyjät pitäisi kouluttaa paremmin, warhammerista pitäisi tehdä elokuva, Paul Sayerin (?) pitäisi laihduttaa ja ja ja...
OIKEIN!Sotaa globalisoitunutta,ei ystävällistä,rahan tuottamiseen keskittynyttä riistäjä-yritystä vastaan!radikaaleja toimenpiteitä kaivataan!
+++klo 15.00 task force will embark near england,primary goal will be nottingham...+++
Mutta itse asiaan, metallifiguissa esiintyy ajoittain huolimattomuuksia. Blisteristä ostettuna sentään pystyy vähän näkemään millaisen napin on saamassa mutta joissakin laatikoiduissa olen ikäväkseni löytänyt täysin "vinoon" valettuja nappeja joita ei mikään kirurgin veitsi korjaa.
Kyllä GW myös arvostaa itse laatuansa ja kyllä hyvittää uudella tuotteella selkeästi valuvirheelliset. (Heillä on oma seurantajärjestelmä, eli laadunvalvonta). Ainakin Fantasiapeleihin olen voinut räikeästi virheelliset napit vaihtaa virheettömiin. Huomatkaa nyt kuitenkin että palautuksen ehtona ei ole pieni fläshi nurkassa eikä riitä pieni sauma kyljessä. Ja lisäksi on turha palauttaa nappia jota olisi sitten viilattu tai pikkasen maalattu. Sen jälkeen siihen on käyttöönotto tarkastus tehty. (kuluttajan käyttöönottotarkastusvelvollisuus).
Ikäviä ovat uutiset GW:n muovien laadun heikentymisestä. Viimevuosina muovit kun mm. Taut ovat olleet hyvin laadukkaita. Paljon parempia kuin ennen vanhaan jolloin rhinoja sai kolme sataseen. (vai viiskymppiäkö se oli?)