Mestareiden liiga 2009 - JATKOSARJA ALKAA 26.10.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
-
Qwertyuiop
Re: Mestareiden liiga 2009 - ENSIMMÄINEN KIERROS 14.-20.9.
Rakkautta.
Viimeksi muokannut Qwertyuiop, Ma 15.04.2013 14:38. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Sopisiko millään lohko ykköselle vaihtaa kierrokset 3 ja 4 keskenään? Olisin nimittäin Englannissa ma 28.9 ja olen oletettavasti liiganvetääjänä torstaisin tässä kunhan Ketolan vetäämä liiga loppuu.
Puhuttiin tässä just tästä asiasta liigassa tänään. Kaikki paikalla olevat olivat samaa mieltä että kaikki "lukitut ilmaisoptiot", kuten undivided merkit, saa vaihtaa maksullisiin. Samahan pätee just aseeseen mikä vaihtuu taika-aseeksi.mr.empire kirjoitti:Osaako joku kertoa saanko upgradettaa nuo herojen mark of chaos undividedit muiden jumalien merkeiksi niinkuin kirjassa annettiin ymmärtää. Undivided on niillä vakiona ns. ilmaiseksi, ja eri pistemääristä sais eri jumalien merkkejä. Mikä on virallinen kanta tähän ? Itse miettisin tuon lähnnä vastaavana tilanteena kun hahmolla lukee hand weapon vakiona ja ottaa taika-aseen, joka korvaa hand weaponin. Potentiaalisten vastustajien olisi myös hyvä tietää tämä, ettei tule väärinymmärryksiä.
-
Qwertyuiop
Rakkautta.
Viimeksi muokannut Qwertyuiop, Ma 15.04.2013 14:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ordoporukka taitaa tuntea toisensa sen verran hyvin, että tälläinen lista tuntunee silleen turhalta. Uusille tai vähemmän käyneille toi olisi ehkä kultaakin arvokkaampaa.mr.empire kirjoitti:Asia selvä, voin siis alkaa vääntämään listaa Sami Suikkia vastaan. En kyllä vieläkään tiedä kuka on Sami Suikki, josta tuli mieleeni idea. Olisi hienoa jos kerättäisiin tänne joku lista näkyviin ketä on ketäkin, tuota ML:ää varten. Ja / tai jokainen osallistuja jolla täällä accountti on, ilmottaisi millä nimellä omaa listan tuolla sivuilla.
Itsehän olen Isto Lankinen.
Sami tottelee täällä nickiä Arctico.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
-
Zymeth Salkir Dkhan
Ymmärsinkö muuten oikein, että charruja voi muokata jos niillä on "ostotilaa" valikossaan, esim. magic itemit ja loitsulevelit käyttämättä?
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Juu. Jos tilaa on, niin sopii muokkailla.Zymeth, Solymer kirjoitti:Ymmärsinkö muuten oikein, että charruja voi muokata jos niillä on "ostotilaa" valikossaan, esim. magic itemit ja loitsulevelit käyttämättä?
Aikaisemmin kirjoittelin:
Hepta kirjoitti:PS. Mikko, lähettämässäsi listassa pienemmän velhon pisteet eivät täsmänneet, joten napsasin siltä levelin pois =). Ilmoita, miten haluat asian korjattavan.
-
Zymeth Salkir Dkhan
Joo huomasin itsekin kirjoittaessani viestiä, siksi muokkasin sitä. No eipä virheestä ole haittaa, ehkä jopa pikku hyöty.Hepta kirjoitti:Juu. Jos tilaa on, niin sopii muokkailla.Zymeth, Solymer kirjoitti:Ymmärsinkö muuten oikein, että charruja voi muokata jos niillä on "ostotilaa" valikossaan, esim. magic itemit ja loitsulevelit käyttämättä?
Aikaisemmin kirjoittelin:Hepta kirjoitti:PS. Mikko, lähettämässäsi listassa pienemmän velhon pisteet eivät täsmänneet, joten napsasin siltä levelin pois =). Ilmoita, miten haluat asian korjattavan.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
HUOM! Juha Paanasen avoin lista on muuttunut. Organisaattorit julkaisivat väärän listan, jonka Juha oli korjannut jo ennen aikarajan umpeutumista. Oikea lista löytyy verkkosivuilta.
Mielipiteitä?Samsson kirjoitti:Sopisiko millään lohko ykköselle vaihtaa kierrokset 3 ja 4 keskenään? Olisin nimittäin Englannissa ma 28.9 ja olen oletettavasti liiganvetääjänä torstaisin tässä kunhan Ketolan vetäämä liiga loppuu.
Mulle sopii.Samsson kirjoitti:Sopisiko millään lohko ykköselle vaihtaa kierrokset 3 ja 4 keskenään? Olisin nimittäin Englannissa ma 28.9 ja olen oletettavasti liiganvetääjänä torstaisin tässä kunhan Ketolan vetäämä liiga loppuu.
Pientä hiomista vielä korjaamisessa. ;)Finet kirjoitti:Mun sankareille voi varmaan hienosäätönä pistää vakio- chaos armourit näkyviin.
Ei Chaoes armor kelvannut? No korjataan nyt vielä kertaalleen.Finet kirjoitti:Pientä hiomista vielä korjaamisessa. ;)Finet kirjoitti:Mun sankareille voi varmaan hienosäätönä pistää vakio- chaos armourit näkyviin.
Ensimmäisen kierroksen tuloksia on päivitelty verkkosivuille.
Pistäkää muutkin niitä tuloksia postitse mulle. Mika-Markus, Sami-Isto, onko pelit pelattu tai ajankohdista sovittu?
Markus kuulemma vei 20-0 ja Sami-Isto pelataan torstaina, mutta varmistakoon vielä joku, joka tietääkin asiasta.Heikki kirjoitti:Pistäkää muutkin niitä tuloksia postitse mulle. Mika-Markus, Sami-Isto, onko pelit pelattu tai ajankohdista sovittu?
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Haiskahtaa sopupeliltä... Vielä nostan äläkän.TheEmu kirjoitti:Markus kuulemma vei 20-0 ja Sami-Isto pelataan torstaina, mutta varmistakoon vielä joku, joka tietääkin asiasta.
asdasdasda
Viimeksi muokannut Arctico, Pe 14.03.2014 13:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Qwertyuiop
Rakkautta.
Viimeksi muokannut Qwertyuiop, Ma 15.04.2013 14:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Mestareiden liiga 2009 - TOINEN KIERROS 21.-27.9.
Isto tipahti valitettavasti pois liigasta, kolmoslohko jatkuu kolmella pelaajalla.
Muuten homma näyttää jännältä. Tasaisia pelejä ja jengi oikeasti valmistautuu peleihin. Juuri näin tän pitääkin mennä :)
Heikki
Muuten homma näyttää jännältä. Tasaisia pelejä ja jengi oikeasti valmistautuu peleihin. Juuri näin tän pitääkin mennä :)
Heikki
Re: Mestareiden liiga 2009 - TOINEN KIERROS 21.-27.9.
Olis taas tuloksia päiviteltynä. 2-lohkon jatkajat on karsittu, Markuskin tulee jo varmasti mukaan vertailupisteillä.