"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

WARMACHINE/HORDES MkII -turnaus 7.3. @Hki

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Navdi

Re: WARMACHINE/HORDES MkII -turnaus 7.3. @Hki

Viesti Kirjoittaja Navdi »

Pseudok kirjoitti:Proxyja vain pitkin hampain, niin mitä sanotaan "konversioista"? Tai, ajattelin että ulkoiluttaisin Goreshadea mutta nyt figuleita pakkaillessani tajusin ettei minulla ole alkuperäistä maaleissa, vaan IK RPG:n puolelta se toinen Eldritch-kaveri esittämässä Gorea. Goren reppu sillä peräti on :P
Mä en vastusta, niin kauan kun kulloisellekin vastustajalle on selvää mikä hahmo on kyseessä. Maalattu figuuri on kuitenkin n kertaa parempi kuin maalaamaton.
Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Onko muuten henkilökunnalla mitään kokemuksia että mitkä ruokapaikat on auki sunnuntaisin siinä lähellä, vai pitääkö varata omat eväät mukaan :)
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Navdi

Pariah kirjoitti:Onko muuten henkilökunnalla mitään kokemuksia että mitkä ruokapaikat on auki sunnuntaisin siinä lähellä, vai pitääkö varata omat eväät mukaan :)
Kaisaniemen metroaseman kupeessa, eli rullaportaiden toisessa päässä myymälästä on ravintolamaailma, jossa nuudelipaikka, kaksi thairavintolaa, intialainen, hesburger, kebab-pizzapaikka ja kiinalainen.

Jos nämä on riitä niin myymälähän on Helsingin keskustassa. Kilometrin säteellä on toistasataa auki olevaa kauppaa, ravintolaa tai pikaruokapaikkaa.
JArrow

Viesti Kirjoittaja JArrow »

Pahoittelen taas myöhäistä perumista, mutta joudun jättämään tämänkin turnauksen väliin. Kylläpä nämä tämän kevään turnaukset osuvat huonoihin kohtiin. Mutta joku innokas, jolla on aikaa voi vielä tulla korvaamaan.
Navdi

JArrown, Jannen ja Kaiuksen viime hetken perumisten takia turnauksessa taas kolme paikkaa vapaana!
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Skenaariosta:

Olettekos muuten huomanneet, että 7 control pointia ei koskaan pysty saamaan. 1 omasta, 2 keski ja 3 vihollisen alueesta.

Vai menikö multa jotain ohi?
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Nyt kävi vähän nolosti, kun joudunkin heti poistumaan listalta työvuorojärjestelyjen johdosta. Hyviä pelejä muille!
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Kaapelikala kirjoitti:Skenaariosta:

Olettekos muuten huomanneet, että 7 control pointia ei koskaan pysty saamaan. 1 omasta, 2 keski ja 3 vihollisen alueesta.

Vai menikö multa jotain ohi?
Meni ohi sen verran, että control pointeja kertyy JOKAISELLA VUOROLLA ei-aloittavan pelaajan toisesta vuorosta lähtien. Eli voit saada pisteitä samasta alueesta useampaan kertaan.

Näyttäisi muuten siltä, että team PKP saa valmistautua pelaamaan =)
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

Miten Karan fiitti toimii huomenna? Jos sloan ampuu, generoi fiittishotin ja ampuu sen muualle, saako tätä shottia buustia koska se tapahtuu aktivaation aikana vai saako sitä tehdä ollenkaan koska se ei ignoroi rofia. Tästä on ollu jotain epäselvyyttä foorumeilla ni ois kivs tietää miten sitä pelataan suomenmaalla.

Pikkasen viimetinkaan kysytty, kaipa sen huomennaki saa tietää.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Celebdae

The_Edge kirjoitti:Miten Karan fiitti toimii huomenna? Jos sloan ampuu, generoi fiittishotin ja ampuu sen muualle, saako tätä shottia buustia koska se tapahtuu aktivaation aikana vai saako sitä tehdä ollenkaan koska se ei ignoroi rofia. Tästä on ollu jotain epäselvyyttä foorumeilla ni ois kivs tietää miten sitä pelataan suomenmaalla.

Pikkasen viimetinkaan kysytty, kaipa sen huomennaki saa tietää.
Eiköhän tuo pelata niin, että saa ampua ja saa buustia.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Celebdae

Turnaus onnellisesti takana. Kiitoksia kaikille osallistujille ja etenkin vastustajille!

Tässä tulokset:
Kuva
Viimeksi muokannut Celebdae, Su 07.03.2010 20:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Drak
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Drak »

Joo, kiitokset turneesta, oli ihan kivaa, voitettiinkin enemmän pelejä kun oli odotettavissa. Mä oon muuten Henry Hyttinen, en Häkkinen :P.
Celebdae

Drakthar kirjoitti:Mä oon muuten Henry Hyttinen, en Häkkinen :P.
Sori.. nyt fiksattu. Toivottavasti muut nimet ovat ees suurin piirtein oikein. Mukava oli nähdä uusiakin naamoja pelaamassa!

Navdi

Kiitokset kaikille osallistuneille! Oli kivaa, pelit pelattiin hyvässä hengessä ja ennen kaikkea turnauksessa ei ollut ainuttakaan maalaamatonta armeijaa. Uploadasin pari kännykkäkameralla otettua kuvaa tapahtuman Facebook event -sivulle, eli tuonne:

http://www.facebook.com/event.php?eid=416612075250

Pahoittelen kuvien huonoa laatua. Olisi pitänyt ottaa lainaan jostain hieman parempi kamera.
Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Nyt kun tuota SoS:ia ja Control pointteja kattoo niin harmittaa yhä enemmän ekan pelin häviö siihen kun vastustajan DJ jäi puoli tuumaa kontrollialueen sisälle pushin jälkeen :) Kiitos kuitenkin kaikille peleistä, itsellekään ei ole vielä oikein vielä uponnut että kellään ei ollut maalaamatonta armeijaa, joten maalauskilpailussakin oli ilmeisesti vääntöä.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Navdi

Pariah kirjoitti:maalauskilpailussakin oli ilmeisesti vääntöä.
Äänet meni näin:

Searforge Commission 4
Highborn Covenant 3
Protectorate of Menoth 3
Ollin Cygnar 1
Juhani L:n Cygnar 1
finmirage

Viesti Kirjoittaja finmirage »

Kiitos turnauksesta Puokille, Jaakolle ja Navdille sekä kaikille pelikavereille. Oli hauska päästä pitkästä aikaa pelaamaan WM/H turnauksessa ja kyllä tämä uus sääntösetti tuntuu aika pätevältä ja aiempaa paremmalta. Vastaan tuli pari listaa joissa oli outoja juttuja mulle, mutta ei tarvinut silti pelata "housut nilkoissa" kuten MK1:hden aikaan :) Standardoidut streamlainatut special rulet (sekä niiden karsinta) ovat tehneet pelistä huomattavasti lähestyttävämmän.

Turnauksesta palautetta:

Yleisen hyvän mielen, ja positiivisten säteiden lisäksi voisi ehkä antaa sellaista palautetta, että suurempi määrä pelejä seuraavalla kerralla voisi olla aika pop,mikäli mahdollista. Silloin ei jäisi niin paljon sattuman varaan ja eroja alkaisi tulla ehkä paremmin. Esimerkiksi tänään voittoni Edgestä oli melko random veto (50-70%). Tämä ei ole missään nimessä kritiikkiä tämän päiväiselle turnaukselle, vaan ns. yleisön pyyntö. 2 päiväinen 7-8 kierroksen turnaus olisi aika pop :D
Pseudok
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pseudok »

Jep, kiitokset turnauksesta!

Olin aluksi vähän ihmeissäni että kaikki kierrokset mennään samalla skenaariolla, mutta näin jälkikäteen sitä ei voi selittää muulla kuin ennakkoluulolla. Skenaario ei toistanut itseään ja sai hulluja asioita tapahtumaan kentällä.

Ja anteeksi, on vain ihan pakko kertoa oma spot- lime- ja highlightini turnauksesta: Epic Skarre vastassa, minä pelaan Deneghralla. Skarren fiitissä olevat jaskat rynnistävät niskaani, mutta fiitistä huolimatta sain tiputettua Nightmarelta ainakin movementin ja kenties yhden käden, en ole ihan varma. Deathjackiltakin tipahti kummatkin kädet ja movementti. No hävisin sen pelin silti mutta pakko ylpeillä koska, no, olen ylpeä :P

Ja mk1 verrattuna olin iloinen siitä että casterivalintoja on niin paljon missä tahansa pistekoossa. Ja Suomen pelaajakunta näytti jännittävältä siinä suhteessa että oli useampiakin merc-pelaajia kehissä jotka männävuosiin verrattuna ovat tuntuneet melkoiselta harvinaisuudelta WM/H:ssa.

Enpäs tuota osaa sanoa sen kummempia, harmi vain että taitaa seuraava turnaus itselleni olla Ropeconissa järjestettävä, mutta sitä odotellessa jäi ainakin hyvä maku suuhun :)
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
makrus

Viesti Kirjoittaja makrus »

Jatketaan kiittämistä turnauksen järjestäjille. Ensimmäistä kertaa olin kokeilemassa turnauspelaamista ja mukavaa oli vaikka välillä kyyti oli varsin kylmää. Mukavan erilaisia listoja oli mukana ja oli mukava turista pelien lomassa.

Valitettavasti jouduin lähtemään kolmen kierroksen jälkeen kiireiden vuoksi, mutta sen verran positiivinen maku jäi että seuraavaa turnausta jo odotellaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”