"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Megamättö kevät 2010

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Celebdae

Re: Megamättö kevät 2010

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Eli lauantaina pelataan. Vahvuudessa tällä hetkellä minä, kapu, dexter, charad, merimetsä ja jackal. Vielä voidaan ottaa muutama vahvistus mukaan, jos kiinnostusta löytyy.

Eli yksi caster, 75 pojoa ja tarkoitus rahdata kokonaan maalattua tavaraa kentälle. Mitään charruja ei tuplina hyväksytä, joten varauksia saa heittää saman tien. Ja kertokaa mitä olette tuomassa ja/tai mitä tarviitte lainaan. Tuon perusteella katotaan sit skenu kuntoon.

Ite aattelin tuoda mättöön sopivasti Strykerin jomman kumman version ja charruista Ol' Rowdyn sekä B13th strike teamin. Merceista voin neuvotella, mutta ainakin Rhupert ois toiveissa.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

Joh, eli ilmoitetaanpa nyt tänne vielä, että olen itse estynyt tuolloin. Juuri äsken tietää sain. Mutta pitäkääpä työ kivaa!
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

minäpä otan varmuudella butcherin, sillä tuskin karsu ehtii saada riittävästi maalia kuontaloon tuohon mennessä, tai ainakaan base. ja butchilla tarkotan jompaakumpaa inkarnaatiota, en ole vielä iha varma kumpi tulee.
voisi varata myösen fenriksen ainaski, ja varmaan kans gaybearit.
Beast vois olla kiva, mutta kapulla se lienee jo maaleissa, niin annetaan hälle se.

merceistä otan Kellin, sitä tuskin kukaan muu haluaa.
Aliquando Insanire Iucundum Est
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Mielelläni ottaisin itselleni käyttöön Forward Kommander Sorschan sekä hälle Beast-09:n. Ja kun Winter Guardia tulee kumminkin mukaan otettua, niin myös Kovnik Josefin tuolta character-puolelta kelpuuttaisin omaan listaani. Muilta osin en charactereita tarvitse.

Jos joku haluaa tavaraa lainaan, niin joutilaana ja maalattuna olisi ainakin seuraavaa:
Warcasters:
pVlad, pIrusk, eIrusk, pButch, Noita+Scrappy, Karchev, Zerkova

'Jacks:
Juggernaut, Behemoth, 2*Berserker, Drago

Units:
Greatbears of Gallowswood, MoW Demo corps (2+1)

Solos:
Kovnik Markov, Drakhun, MoW Kovnik, Manhunter

Mercs:
Gorman diWulfe, Alten Ashley, Kell Bailoch, pEiryss, eEiryss

Privateers:
Fiona the Black, Sea Dog Crew (9+1), Mariner, Dougal MacNaile

Ilmoitelkaa keskiviikkoon klo 23.59 mennessä, jos tarvitsette minulta jotain lainatavaraa, koska lähden torstaina jo liikenteeseen.

Ja voin minä sunnuntaina joksikin aikaa pelaamaan jäädä, mutta en kovin myöhäiseen, kun pitää taas kotiinkin päästä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Charad

Viesti Kirjoittaja Charad »

Siis...

Casteriksi varmaan perusvarma mikael. Jos oikein ärjyksi äidyn, niin sitten amonilla mukaan.

Muita erikoisia: Avatar, vilmon, rhoven, ja ehkä vielä gravus, jos ehdin sen viimeistellä.
Rats keep running!
Celebdae

Nyt kun vielä pari poisjääntiä iski, niin saataisiin itse asiassa mukava Khadorin invaasio Llaeliin pelattua. Meniitit ja Cygnarilaiset ovat paikallisten puolella ajamassa omia agendojaan.

Eli jospa vedetään sit kunnolla överiksi: 120 pojoa ja kaksi casteria per nassu (vai oisko 125 pojoa kun se on "virallinen" koko =). Eiköhän tuosta iloa irtoa!

Voisin kapulta lainata ton privateeriosaston edustamaan "paikallisia" omien cygnarilaisten vahvistukseksi.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Celebdae

Tää 120 pojoa onkin itse asiassa aika helmi pistekoko. Ei tarvi ainakaan miettiä onko tilaa kaikelle =) Itse asiassa multa iteltä loppu maalatut figut jo kesken, mutta voishan sitä jotain vielä kehitellä. Tältä näyttäis mun lista alustavasti.

Fiona the Black-6
Mariner8

Lord Commander Stryker-6
Charger4
Lancer6
Defender9
Ol' Rowdy9
Squire2
Black 13th Gun Mage Strike Team4
Lady Aiyana & Master Holt4
Sea Dog Crew (Leader and 9 Grunts)8
Storm Lances (Leader and 4 Grunts)11
Sword Knights (Leader and 5 Grunts)4
Ironclad7
Sword Knight Officer & Standard2
Trencher Infantry (Leader and 9 Grunts)10
1 Trencher Infantry Grenadier1
Trencher Infantry Officer & Sniper3
Alten Ashley, Monster Hunter2
Anastasia di Bray2
Eiryss, Angel of Retribution33
First Mate Hawk2
Gorman di Wulfe, Rogue Alchemist2
Gudrun the Wanderer3
Gun Mage Captain Adept2
Journeyman Warcaster3
Master Gunner Dougal MacNaile2
Ogrun Bokur3
Reinholdt, Gobber Speculator1
Rhupert Carvolo, Piper of Ord2
Stormsmith Stormcaller1
Stormsmith Stormcaller1

Tummennetut toiveissa lainaan kapulta... ja viel ois 11 pojoa tilaa!

The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Celebdae kirjoitti: Voisin kapulta lainata ton privateeriosaston edustamaan "paikallisia" omien cygnarilaisten vahvistukseksi.
Jeps, järjestetään. Llaelin merivoimat ovat ymmärrettävästi saattaneet tarvita palveluiden ulkoistamista. Tämän kokoisen armeijan kuljettamisesta tosin saattaa seurata logistisia hankaluuksia, mutta eiköhän se jotenkin saada järjestymään.

120 pisteeseen haluaisin varata seuraavat characterit:
eSorscha + Vlad (kyyhkyläispari)
Beast-09 ja Drago
Behemoth
Kovnik Josef

Jos Dexter välttämättä tarvitsee tuon Behemothin omaan listaansa, niin enköhän saa jotenkin sen tilalle venkslattua jotain muuta. Ja sie et sitten halua minun Karchevia lainaan, joudun roudaamaan 10 heavy 'jackia jo nyt...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Charad

Aih... tuo 120 pojoa kuulostaa kyllä ihanalta, mutta meikäläiseltä ei ihan vielä noin paljoa maalattuja irtoa... Valitettavasti. Kaapin perältä löydetyistä napeista voisin liimatuksi jotain tuohon pisteluokkaan lauantaihin mennessä saada, mutta ei kromatuilla meniiteillä ole niin kiva pelata. Raapustan illalla listaa paljonko saisin kasaan nappeja.

Tuo nelinpeli ja punakonetta vastaan kuulostaa kyllä erittäin hyvältä.:)
Rats keep running!
Charad

Dodiin... Uskoisin tuohon 100pts/ yksi casteri ainakin taipuvan, sillä onhan tässä vielä pari päivää aikaa. 100pts ja 2 casteria ehkä taipuu pienellä varauksella tosin, tai jos teillä on lainata pari mercciä ylimääräiksi sieluiksi puuttuville pisteille?
Rats keep running!
Celebdae

Charad kirjoitti:Dodiin... Uskoisin tuohon 100pts/ yksi casteri ainakin taipuvan, sillä onhan tässä vielä pari päivää aikaa. 100pts ja 2 casteria ehkä taipuu pienellä varauksella tosin, tai jos teillä on lainata pari mercciä ylimääräiksi sieluiksi puuttuville pisteille?
Dexter vois pistää listaa mitä cygnarilaisia siellä on maaleissa. Jostain muualtakin vois ehkä saada muutaman napin lainaan, niin voisin antaa noita merceja sulle. Yritetään kuitenkin ainakin toi 100 pojoa ja kaksi casteria saada pöydälle. MAS-SII-VIS-TA peliä odotellen =)

Charad

Ouh Jea. Amonin 100poinoa ja kreoss side-kickinä!
Rats keep running!
Der Dexter

en kyllä oikeen millään saa 100-120 pinnaa maaleissa kehiin, ei oikeen edes huijaamalla.
undercoatit kyllä ehtii, mutta muuten voi yön pimeydessä tarpovia "punanuttuja" olla liikkeellä jonniin verran, valitettavasti.
ja ota kapu mitä otat, kattoo sitte että onko jotain ylimäärästä, mitä voisin ottaa fiksummin, mutta nyt varmaan kannattaa omaa napaa keventää, sen verran niitä joudut kantamaan.
nimetyt charrat meillä menee ihan kohtuuhyvin ristiin, että niistä ei huolia onneksi ole.
Celebdae

Viilataan pelin kokoa tarpeen mukaan mitä kalustoa on käytössä. Jos/kun Kapulta löytyy 120 pojoa Khadoria, niin sitten Dexterille riittäisi 80 (ja mulle/Charadille 100). Sitten vielä ulkopuolisten "vahvistusten" mahdollisuus on olemassa, mutta noin vaikka alustavasti. Kai se 2x100 pojoakin per puoli maalattuna riittää ihan kivaan mättöön.

Yritetään aloittaa pöydän kasaus ja deployment klo 12. Sitten muu osasto voinee häippästä syömään ja peli alkuun dexterin saapuessa mestoille kahden jälkeen. Tai sitten kapu tönii punakonetta eteenpäin yksin ekan vuoron =) Joka tapauksessa Dexter vois ottaa napit vaikka huomenna valmiiksi kertsille oottelemaan. Jos jotain viime hetken täydennysmaalauksia tarvitaan, niin ne voi sitten tulla pelissä reservistä.

Der Dexter

pläni kärsii sen verran, etten torstaina pääsekään peli-iltaan, vaan saan iskettyä itseni mestoille vasta lauantaina siinä 14.20, josta kyllä nopiasti saan sitten nappeja laudalle kyl.
mut laskeskelen tuossa huomenna amusesta, että minkä verran pelinappulaa joka on suurin piirtein maaleissa laudalle, niin tiedetään sitten enempi.
Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

Jos figuista tarviitte vielä, mä voin jättää mun cryxit sinne nyt torstaina lainaan, vaikken pääsekkään pelaamaan.

Sunnuntaina oli jotain pelailua kans? Sillon olis aikaa.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Celebdae

The_Edge kirjoitti:Jos figuista tarviitte vielä, mä voin jättää mun cryxit sinne nyt torstaina lainaan, vaikken pääsekkään pelaamaan.

Sunnuntaina oli jotain pelailua kans? Sillon olis aikaa.
Ei me cryxeja enää kaivata, mut teoriassa sun cygnarilaisille vois olla käyttöä jos jostain kaivetaan myös lisää punakonetta =)

Katellaan tota sunnuntaita tarkemmin myöhemmin miten väki jaksaa. Periaatteessa vois sitä jotain matsia ottaa, mutta palataan lauantaina asiaan.

Der Dexter

maalattuna ja riittävästi vaiheessa olevia joukkoja voisin saada sen ~80 pistettä kasaan, ja sen jälkeen on melko lailla sitten pohjamaalattuja nappeja.
hommaa ei nyt auta se, että aikaa on tänään illalla joitain tunteja, kun vähän pitää kuulemma nukkuakin töiden lomassa.
mutta katotaan mitä tulee maalien puolesta, nyt töihin.
Der Dexter

elämä mikä päivä töissä. Katotaan mitä tosta maalaamisesta tulee kaljan tahi kahden jälkeen, etenkin kun koisimaankin pitää melko ajoissa suunnata ku pitää vielä huomennakin tsempata...
kannan kaiken kuiteski peesiin, nii kattotaa sitten miten äijän käy.
so the cookie crumbles
Celebdae

No Dexter kun sen 80 pojoa saat kasaan, niin kapulta tulee puuttuvat 20. Eiköhän se siitä siis.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”