PK-seudun miniatyyrimeettiketju (next meet: 26.1. 13->)
- Ogre_dude
- Sotavasaran Maalaajakisälli 2008
Re: PK-seudun miniatyyrimeettiketju (next meet: 23.10. 16:3
Mukavaahan siellä oli, ja toi 27 päivä sopii ainaki mulle mainiosti, olin muutenkin sillon tulossa hesaan.
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
O_D 40k blogi
seko blogi
Kiitokset minunkin puolestani kaikille miittiläisille. Taaskin jäi sellainen olo, että voisi jopa maalata jotain.
Lauantaimiitti tuntui pelittävän hyvin yleisömenestyksen perusteella. Olen samaa mieltä kuitenkin Da Big Bossin kanssa siinä, että olisi mukava pyöriä Fantsussa ennen miittiä. Yksi mahdollisuus olisi miitata heti sulkemisajan jälkeen kolmen maissa, mutta ehtivät ihmiset paikalle siihen aikaan?
27. päivä on minun kannalta huono, kun tuolle päivälle on buukattu menoa noin viiteen asti.
Ja se jättiläissammakoita, -iilimatoja ja sun muita hirviöitä valmistava firma oli Otherworld Miniatures.
Lauantaimiitti tuntui pelittävän hyvin yleisömenestyksen perusteella. Olen samaa mieltä kuitenkin Da Big Bossin kanssa siinä, että olisi mukava pyöriä Fantsussa ennen miittiä. Yksi mahdollisuus olisi miitata heti sulkemisajan jälkeen kolmen maissa, mutta ehtivät ihmiset paikalle siihen aikaan?
27. päivä on minun kannalta huono, kun tuolle päivälle on buukattu menoa noin viiteen asti.
Ja se jättiläissammakoita, -iilimatoja ja sun muita hirviöitä valmistava firma oli Otherworld Miniatures.
State of harmony, the absence of hostility.
Kivaa oli minullakin!
Eiköhän tästä lähde uusi figuilun kukoistuskausi!!=)
Pitänee alkaa skulptaamaan, että olis jotain uutta taas ensikerralla!
Eiköhän tästä lähde uusi figuilun kukoistuskausi!!=)
Pitänee alkaa skulptaamaan, että olis jotain uutta taas ensikerralla!
"Lukeminen kannattaa aina"
http://spikyratpack.blogspot.com/
Hoi!
Kokeillaan taas. 20.11. klo 15->, tuttu ja turvallinen kahvila Kaisaniemessä, Fantsun edessä.
Kokeillaan taas. 20.11. klo 15->, tuttu ja turvallinen kahvila Kaisaniemessä, Fantsun edessä.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Mö! 20.-21.11. on Nordic Challenge käynnissä, Hämeenlinnassa, eli ainakin minulla jää tämä sitten välistä...Day kirjoitti:Hoi!
Spread the word. Iron Sleet
Re: PK-seudun miniatyyrimeettiketju (next meet: 20.11. 15:0
Ai hemmetti, en tajunnutkaan - siellä on varmasti monia muitakin. Sitten miitataan 27.11. klo 16.00.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
- Ogre_dude
- Sotavasaran Maalaajakisälli 2008
Re: PK-seudun miniatyyrimeettiketju (next meet: 27.11. 16:0
Dääm, peliporukan pikkujoulu pippalot sattu just samalle viikolopulle, mut ei se mitn saavun sitten suraavalle miitille.
vanhat "plogit"
O_D 40k blogi
seko blogi
O_D 40k blogi
seko blogi
Jeps, eiköhän tuonne olla tulossa!
Muuten, ketään muuta täältä menossa nyt viikonloppuna tuonne Nordic Challengeen, Hämeenlinnaan?
Muuten, ketään muuta täältä menossa nyt viikonloppuna tuonne Nordic Challengeen, Hämeenlinnaan?
Tulkaa ny immeiset ihmeessä tuonne! Rikotaan taas osanottajaennätys. Pistänpä vielä kuvan viimekerrasta, pahoittelut ja anteeksipyyntö kaikille kuvaan osuneille jo näin etukäteen.

Tulossa ollaan, ekaa kertaa mukana!
Ajattelin tuoda näytille kaksi tai kolme figua.
Ajattelin tuoda näytille kaksi tai kolme figua.
Huu, mähän ehdin tuonne viellä! Tulossa ollaan, muutama fikuuri repussa mukana.
No olihan siellä mukavaa. Kiitos kaikille jotka ottivat jopa tällasen nuorisojolpin mukaan jutusteluun.
Ensi kerralle maalattuja figuja mukaan vai? Kyllähän sitä voisi yrittää juu.
Ensi kerralle maalattuja figuja mukaan vai? Kyllähän sitä voisi yrittää juu.
Koska seuraava miitti on? Olisi tammikuussa muutenkin asiaa Helsinkiin, joten voisi yrittää järjestää ne samalle päivälle tän miitin kanssa... Mulla mukaan olisi tulossa ainakin yksi valmis figu ja ehkä vähän muutakin.
Eikös se ollut tarkoitus kokoontua nyt 15.1., jollen ihan väärin muista? Tällä kertaa voisi jopa jatkaa tuota figumeettiä sinne pubin puolelle?snu kirjoitti:Koska seuraava miitti on? Olisi tammikuussa muutenkin asiaa Helsinkiin, joten voisi yrittää järjestää ne samalle päivälle tän miitin kanssa... Mulla mukaan olisi tulossa ainakin yksi valmis figu ja ehkä vähän muutakin.
Parhautta =)izeColt kirjoitti:Tällä kertaa voisi jopa jatkaa tuota figumeettiä sinne pubin puolelle?
"Lukeminen kannattaa aina"
Joo, on. 15. päivä kohdataan. Päivitän topicin ja pistän postia huomenna. :)izeColt kirjoitti:Eikös se ollut tarkoitus kokoontua nyt 15.1., jollen ihan väärin muista? Tällä kertaa voisi jopa jatkaa tuota figumeettiä sinne pubin puolelle?snu kirjoitti:Koska seuraava miitti on? Olisi tammikuussa muutenkin asiaa Helsinkiin, joten voisi yrittää järjestää ne samalle päivälle tän miitin kanssa... Mulla mukaan olisi tulossa ainakin yksi valmis figu ja ehkä vähän muutakin.
Re: PK-seudun miniatyyrimeettiketju (next meet: 15.1. 16:00
Hupsista heijaa... enpäs tätä muistanutkaan ja lauantaille on jo muuta häppeninkiä => meikäläinen jättää välin tällä kertaa. Tosin eipä mulla mitään uutta valmista olisikaan ollut (mikä ei liene hirveän yllättävää).
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
- Da Big Boss
Määkin joudun jättämään tämän väliin muutamien syiden takia taas.
No, helmikuuhun mennessä mulla pitäisi jopa olla maalattuja figuja saavutettuna ja sitten voisi tulla häpeämättä omaa laiskuutta.
No, helmikuuhun mennessä mulla pitäisi jopa olla maalattuja figuja saavutettuna ja sitten voisi tulla häpeämättä omaa laiskuutta.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Enpähän minäkään kerkiä. Menoja. Eipä minulla oikein mitään kunnolista valmistakaan ole, vaiheessa olevia kylläkin.
Voihan pylly.
Minäkin taidan jäädä pois. Onnistuin sopimaan päälle jo jotakin. Ja juuri kun sain aikalailla tavaraa valmiiksi.
Minäkin taidan jäädä pois. Onnistuin sopimaan päälle jo jotakin. Ja juuri kun sain aikalailla tavaraa valmiiksi.