Motivaatiota saat kun luet kirjaa, katsot Golden Daemon winnereitä, katsot itseäsi, juot limpparia, syöt keksejä, luet fluffia, katsot kavereita, ostat maalia ja kaiken lisäksi, kuuntele lempi musiikkiasi.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Mutta et saa motivaatiota kun katsot miten sotavasara degeneroituu teinichatiksi. Pitäkää nyt jotain rajaa noitten viestien tiheydessä (varsinkin andromedus).
Ihan vaan ystävällisenä huomautuksena, ennen kuin inkvisitio hermostuu.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Musiikki vaikuttaa motivvation, kun on vähänkin hermona, liian stressaantunut(pieni stressi parantaa suoritus kykyä) niin missään nimessä EI saa kuunnella metalli musiikkia, siillon rupeaa ketuttaa ja haluaa hajoittaa kaiken eteen tulevan, vaikka sadanmiljoonaneuron edestä figuja, jos ei muuta keksi......
Mut eniten motivoi, kun katsoo kun kaveri maalaa/kuvailee figuaj, ja tsiikailee niitä netistä... Mut kaikki vaihtoehdot on jo varmaan tullukkin, joten minä vaikenen........ guud bai.....
Horisontissa lähestyvä turnaus motivoi kumasti maalaamaan. Oma tau armeijani on saanut yllättävän paljon maalia niskaansa tässä viimeisien viikkojen aikana. Enää 1 broadside, 10 fire warrioria, 1 hammerhead ja muutama keskeneräinen nappula maalattavana peli kuntoon (eli en usko saavanai niitä kokonaan valmiiksi mutta pelikuntoon kyllä).
Itselläni ei ole oikein motivaatioita ellei ole uusia figuja pöydässä, mutta itse teen sillein että teen aikataulun. Sillein että viikossa pitää saada aikaan 4figua vaikka mikä olisi mutta jos 1figu unohtuu maalaamatta niin se menee sinne seuraavalle viikolle siitä tulisi 5figua
Jos tämäkään ei auta niin sitten on pahat paikat jos pyrkii peluuttaa figuja
VJ kirjoitti:Mutta et saa motivaatiota kun katsot miten sotavasara degeneroituu teinichatiksi. Pitäkää nyt jotain rajaa noitten viestien tiheydessä (varsinkin andromedus).
Ihan vaan ystävällisenä huomautuksena, ennen kuin inkvisitio hermostuu.
Easy Lenny, laitoin vaan sen takia viestiä kun olin laittanut kaikkiin muihin aiheisiin.
Take it easy. Inkvisition vois kyl korvata sanalla riihimäen kuolematon keisari. Muuten älä kuuntele heavya maalatessa koska muuten haluut alkaa tekemään niille jotain satanisti merkkejä ja huomaat esimerkiksi High Elf armeijan suosineen liikaa pimeitä serkkujaan.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Hieno idea syntyy päässä -> Hieno idea motivoi konvertoimaan -> hieno konversio (tai harvoissa tapauksissa - *cough* Typhus *cough* - hieno figu itse) motivoi maalaamaan -> hieno figu motivoi maalaamaan koko ryhmän sille kavereiksi kun ei sitä voi yksin jättää -> kun on kerran jo tuhlattu niin hitsisti aikaa siihen ryhmään niin kaipa sitä voi koko armeijankin maalata samantien...
Itsellä on vain ongelmana että maalaustekniikkani on jatkuvassa muutoksessa ja armeijan ryhmät pyrkivät tulemaan huonosti yhteensopivia...
Yhtenä motivoivana asiana voisi olla turnaukseen tai maalauskilpailuun osallisutuminen. Minun on vaikea tehdä asioita muuten vaan, ellen itse olen kovin kiinnostunut asiasta (kuten esim. figujen maalaminen). Kun ilmoittaudun johonkin tapahtumaan, tiedän tarkkaan päivämäärään mihin menneissä kaiken täytyy olla valmista, silloin se auttaa minua ottamaan itseäni niskasta kiinni ja ryhtyä hommiin (vaikka tapahtumaa edeltävänä iltana ).
Andromedus kirjoitti:Easy Lenny, laitoin vaan sen takia viestiä kun olin laittanut kaikkiin muihin aiheisiin.
Kannattaisiko keskustella noista pakkomielteistä jonkun ammattiauttajan kanssa niin ei tarvitsisi kiusata lukijoita täysin turhilla viesteillä.
Astialle: Aikatauluttaminen saa asiat kuin asiat sujumaan kuin itsestään. Tee itsellesi "maalauslukkari", jota pyrit noudattamaan parhaasi mukaan. Jo esille tullut "pakkotahti" x figua/vko toimii varmasti myös hyvin.