Zombi dragonin base hieno. Yksinkertanen, mutta tyylikäs.
Slann kiiltää kuin mikäkin, tosin taitaa olla kameran aiheuttamaa kiiltoa suurin osa. Nättiä on.
Herra-Juuston maalaus blogi (Update 17.5.12)
-
nälkärotta
- Sör-Skaven
Re: Herra-Juuston maalaus blogi (Update 17.5.12)
Tässä muutamia kuvia Joensuun Ostium XII turnauksessa käyttämästäni armeijasta. VC:llä tuli pelattua ja sia oli jaettu 5.
Ei paha ottaen huomioon, että Ostium XII oli mulle vasta 2 turnaus jossa olen pelaillut. :)

Ei paha ottaen huomioon, että Ostium XII oli mulle vasta 2 turnaus jossa olen pelaillut. :)

That which is wrong with the world that we cannot fix with the blades of our axes, we shall surely avenge.
Hienoja figuja on. Olisi kyllä kiva nähdä livenä, ehkä sitten joskus kun saan örkit maaleihin ja kehtaan mennä turnaukseen :)
Vampyyri armeijan luut on hienoja, kuis olet maalannut?
Furinji kirjoitti:Jos todella todella Todella TODELLA häviää maaston takia... Eikä omalla pelaamisella todella ole asiassa pienintäkään osaa... niin maasto on voittonsa ansainnut.
On kyllä pakko myöntää komiaa pelipöytä kamaa :D
Tuossa lipputanko juttu ihme vempeleessä (kuollut enkeli lippu) näkyy punaisessa "huivissa" mustia länttejä. Ne kun ottais pois nii ei iha nii sikis silmään.
Tuossa lipputanko juttu ihme vempeleessä (kuollut enkeli lippu) näkyy punaisessa "huivissa" mustia länttejä. Ne kun ottais pois nii ei iha nii sikis silmään.
- Sör-Skaven
Kiitos kiitos, onhan ne kivan näköisiä nappeja joo, mutta luut tosiaan on maalattu simppelisti.Fixu kirjoitti:Hienoja figuja on. Olisi kyllä kiva nähdä livenä, ehkä sitten joskus kun saan örkit maaleihin ja kehtaan mennä turnaukseen :)
Skeluissa käytetty: 1. valkoinen pohjamaali 2. kivasti devlan mudia.
Loppujen figujen luuosat: 1. musta pohjamaali 2. bleached bone 3. devlan mud
Helpoin ja vaivattomin tapa on toi skelujen tekniikka, tulee hyvän näköstä luuta helpolla. :)
EltElf kirjoitti:On kyllä pakko myöntää komiaa pelipöytä kamaa :D
Kiitosta kiitosta vaan.
Jep tuo spot jäi korjaamatta ennen turnausta, eipä onneks vaikuttanu ratkasevasti arvosteluun. Asia on kuitenkin korjattu. :)
That which is wrong with the world that we cannot fix with the blades of our axes, we shall surely avenge.