Härski Cup 3 WH40k 10.3.2012 (19/26)
Re: Härski Cup 3 WH40k (W.I.P) (11/20)
Noihin forgen juttuihin liittyen kysymys: sallitaanko dark angelsseille Mortis Dreadnoughtit?
Joonas Mattila messiin! Armeija on örkit tai BA/Vanilla.
Päivällä ei väliä mutta ei mielellään hiihtolomalla.
Päivällä ei väliä mutta ei mielellään hiihtolomalla.
1.B
2.A
3.C
paras maali: A
2.A
3.C
paras maali: A
1.C
2.A
3.A
Paras armeija:B
2.A
3.A
- Muutoksen tuoja
Dahlman mukaan. Hukkia varmaan taas ulkoiluttaen :)
http://taikamiekansaattue.blogspot.fi/
Epämääräisiä kirjoituksia harrastuksista epämääräisiltä miehiltä. Click it, Cliiiiiiiiik it
Epämääräisiä kirjoituksia harrastuksista epämääräisiltä miehiltä. Click it, Cliiiiiiiiik it
- Eöl the Dark Elf
Juuso Pohja - Tyranids
1.A
2.B
3.C
2.B
3.C
- Lord of Carcassonne
Säännöt löysin Forgen sivulta. HyväksynTupsu kirjoitti:Noihin forgen juttuihin liittyen kysymys: sallitaanko dark angelsseille Mortis Dreadnoughtit?
Lisäsin liuta uutta tuonne. Jos löytyy muita Jotka käyvät sääntöjen puolesta normi peleihin niin antakaa linkki säännöistä.Tai kertokaa mistä ne voi löytää ja infotkaa hiukan säännöistä mulle.
Muutkin vain äänestämään palkintoa turnaukseen tokalla sivulla! Äänestys päättyy uutena vuotena.
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Re: Härski Cup 3 WH40k (W.I.P) (14/20)
Oon muuten vähän katellut tuota Caestus assault ramia, ja oon kyllä vähän sitä mieltä että se kannattaisi kieltää. On tuo nimittäin vähän turhan vahva, mitä nyt 36'' rammaus ja 5'' blast melta. Unohtamatta kaikkia muita jänniä sääntöjä mitä sillä on, ja se maksaa lähes yhtä paljon kuin landraiderit.
Viimeksi muokannut Palmus, Ma 28.11.2011 12:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Risto.Salonen
Eipä tuo ylivoimaiselta kuulosta, ellei sitten itse ole immuuni blastilleen.Palmus kirjoitti:Oon muuten vähän katellut tuota Caestus assault ramia, ja oon kyllä vähän sitä mieltä että se kannataisi kieltää. On tuo nimittäin vähän turhan vahva, mitä nyt 36'' rammaus ja 5'' blast melta. Unohtamatta kaikkia muita jänniä sääntöjä mitä sillä on, ja se maksaa lähes yhtä paljon kuin landraiderit.
Mutta toki hieman apocalypse henkisempi verme, se kun on muutoinkin täynnä "tuhoan nää sun kaikki mallit täältä sectorilta" aseita ja erikois sääntöjä, niin siellä moinen härpäke on pelkkä pikkuriesa.
No kyllähän tuolla nyt tuo ceramic plating on, joten ei meltat sitä paljoa haittaa. Ja se on muuten vielä twinkattu.
Joonathan Suvanto Space wolfeilla mukaan.
Re: Härski Cup 3 WH40k (W.I.P) (15/20)
Risto.Salonen kirjoitti:Eipä tuo ylivoimaiselta kuulosta, ellei sitten itse ole immuuni blastilleen.Palmus kirjoitti:Oon muuten vähän katellut tuota Caestus assault ramia, ja oon kyllä vähän sitä mieltä että se kannataisi kieltää. On tuo nimittäin vähän turhan vahva, mitä nyt 36'' rammaus ja 5'' blast melta. Unohtamatta kaikkia muita jänniä sääntöjä mitä sillä on, ja se maksaa lähes yhtä paljon kuin landraiderit.
Mutta toki hieman apocalypse henkisempi verme, se kun on muutoinkin täynnä "tuhoan nää sun kaikki mallit täältä sectorilta" aseita ja erikois sääntöjä, niin siellä moinen härpäke on pelkkä pikkuriesa.
Kyllä se kieltämättä Forgen pistetehokkaimmasta päästä on, eikä kauheita heikkouksia omaa, mutta eikai se nyt mikään maailmanloppu ole. Ehkäpä 0-1 valintana itse mieltäisin parhaiten.Palmus kirjoitti:No kyllähän tuolla nyt tuo ceramic plating on, joten ei meltat sitä paljoa haittaa. Ja se on muuten vielä twinkattu.
Sitten vielä Markolle. Miten on Plague Hulkin kanssa? Ei IMO mitenkään erityisen pistetehokas vekotin, mutta kun sellanen maalaamattomana hyllyssä kiusaa, saisi ehkä hyvän tekosyyn potkia itseään tekemään asialle jotain. :)
- Lord of Carcassonne
Re: Härski Cup 3 WH40k (W.I.P) (15/20)
Plague Hulkin säännöt mul on ja ei se mikään liian kova vehjekään ole. Mutta koska otit asian puheeksi niin lisään sen listaan. Sen saa Demoneille ja Chaos Space mariineille.bosch455 kirjoitti:Risto.Salonen kirjoitti:Eipä tuo ylivoimaiselta kuulosta, ellei sitten itse ole immuuni blastilleen.Palmus kirjoitti:Oon muuten vähän katellut tuota Caestus assault ramia, ja oon kyllä vähän sitä mieltä että se kannataisi kieltää. On tuo nimittäin vähän turhan vahva, mitä nyt 36'' rammaus ja 5'' blast melta. Unohtamatta kaikkia muita jänniä sääntöjä mitä sillä on, ja se maksaa lähes yhtä paljon kuin landraiderit.
Mutta toki hieman apocalypse henkisempi verme, se kun on muutoinkin täynnä "tuhoan nää sun kaikki mallit täältä sectorilta" aseita ja erikois sääntöjä, niin siellä moinen härpäke on pelkkä pikkuriesa.Kyllä se kieltämättä Forgen pistetehokkaimmasta päästä on, eikä kauheita heikkouksia omaa, mutta eikai se nyt mikään maailmanloppu ole. Ehkäpä 0-1 valintana itse mieltäisin parhaiten.Palmus kirjoitti:No kyllähän tuolla nyt tuo ceramic plating on, joten ei meltat sitä paljoa haittaa. Ja se on muuten vielä twinkattu.
Sitten vielä Markolle. Miten on Plague Hulkin kanssa? Ei IMO mitenkään erityisen pistetehokas vekotin, mutta kun sellanen maalaamattomana hyllyssä kiusaa, saisi ehkä hyvän tekosyyn potkia itseään tekemään asialle jotain. :)
Caestus pistän laskettavaksi kahdeksi forge valinnaksi. Eli jos ottaa caestus assault ramin niin muita Forge vehkeitä/unitteja ei saa olla armeijassa.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
-
Risto.Salonen
Eikös se tarkoita sitä, jotta mikäli epäonnistuu hajoittamaan itseään, niin joutuu heittään sen uusiksi? ja kun muihin tehoaa melta, niin melko epätodennäköistä, että muita vastaan sitä tarvisi.Palmus kirjoitti:No kyllähän tuolla nyt tuo ceramic plating on, joten ei meltat sitä paljoa haittaa. Ja se on muuten vielä twinkattu.
Re: Härski Cup 3 WH40k (W.I.P) (16/20)
Ei, kun tuo tarkoittaa sitä että on immuuni melta-efektille.
Mut joo, limittikin on mukava.
- Lord of Carcassonne
Caestus on nyt rajattu 0-1.Palmus kirjoitti:Ei, kun tuo tarkoittaa sitä että on immuuni melta-efektille.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Jussi Nurro alustavasti mukaan örkeillä taikka marineilla jos jonkin värisillä.
Joona Knorn mukaan, joko 'Croneil tai jollain marsuil, pitää kattoo.
Ilmotaan vielä loput tiimistä, eli Eetu Peltola, Aleksi Lehtiö ja Jesse Nurminen alustavasti mukaan myös.