Mortal Chaos-huhut
Re: Mortal Chaos-huhut
Olen varmaan missannut tän tiedon vaikka olenkin topiccia lueskellut eli saako tulevaisuudessa yhdistellä joukkoja demonikirjasta tai beastmaneista?
-
Bunkka-pop
Ei saa, geewee erottaa totaalisesti nuo kolme kaamos kirjaaLateksimajava kirjoitti:Olen varmaan missannut tän tiedon vaikka olenkin topiccia lueskellut eli saako tulevaisuudessa yhdistellä joukkoja demonikirjasta tai beastmaneista?
Tuo tummansininen valkoisella turkilla olisi kyllä mahtava, ajattelin tehdä haarniskasta sinertävänhohtoisen asurmen blue washilla... Ehkä niitä silmiä voisi korostaa sinisellä enemmän hohtaviksi. Kiitos vinkeistä!Javyrus kirjoitti:OT:
Itse lähtisin tummansinisen pariin ja ehkäpä viitan turkisosa sopisi parhaiten valkoiseksi. Loput viitasta voisi hyvinkin maalata vaikka violetiksi muutamien koristekuvioiden ehostamana. Tämän näköisenähän kuitenkin voi tulla epäselvyyksiä Slaaneshin sotureihin verrattuna, joten hohtavat silmät ovat melko passelit luomaan tzeentchiläisille tuttua maagisuutta. Hyvänä mallina toimii esimerkiksi WotLK:n intron alussa valtaistuimellaan istuva Arthas, silloin kun hänen silmänsä alkavat loistaa.Bunkka-pop kirjoitti:...itse tällähetkellä olen miettinyt joko tummansinistä tai valkoista, jotenkin vaaleansininen ei oikein iskis...
*OT ends here*
Steamtanks cause global warming.
Ei, sillä GW on päättänyt että millään armeijakirjalla ei ole mitään tekemistä toisen kanssa, ja että kaikki mahdolliset yksiköt mitä armeijaan saa löytyvät yhden kirjan sivuilta.Lateksimajava kirjoitti:Olen varmaan missannut tän tiedon vaikka olenkin topiccia lueskellut eli saako tulevaisuudessa yhdistellä joukkoja demonikirjasta tai beastmaneista?
edit: myöhässä
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Nättejä :OMorhgoz kirjoitti:Viesti Kirjoittaja Morhgoz päivämäärä Ti 23.09.2008 02:23
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Pakko ostoksia tulloo ihan liikaa 8P
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.
https://www.facebook.com/sheriffanvil
https://www.facebook.com/sheriffanvil
- Machine_Spirit
Ne on sellaisia pikkuisia sankareita jokainen.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
Lippuun vain kirjoittamaan: "Me ollaan sankareita kaikki, kun ihan silmiin katsotaan...":DMachine_Spirit kirjoitti:Ne on sellaisia pikkuisia sankareita jokainen.
Ensin harmittelin liian vähäisiä figuja.
Sitten harmittelin liikoja maalaamattomia figuja.
Sitten harmittelin liikoja kokoamattomia figuja.
Nyt harmittelen liikoja muoveissa olevia laatikoita.
Sitten harmittelin liikoja maalaamattomia figuja.
Sitten harmittelin liikoja kokoamattomia figuja.
Nyt harmittelen liikoja muoveissa olevia laatikoita.
- Lord Mikke
Mikke et taida olla ainut jolla saattaa mokoma päästä tapahtumaan :D
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Mä taas jaksan urheasti odottaa seuraavan kuun alkuun ja tilata sitten 2-3 marauder horsemanboxia, 1-2 boxia knihtejä ja boksin tai pari houndeja, plus kirjan Maelstormi gamesistä...
Warbands of Wastelands
Tossa on suoraan 100+ kaaosarmeijan koostumus.Morhgoz kirjoitti:Mä taas jaksan urheasti odottaa seuraavan kuun alkuun ja tilata sitten 2-3 marauder horsemanboxia, 1-2 boxia knihtejä ja boksin tai pari houndeja, plus kirjan Maelstormi gamesistä...
Tohon lisäksi tykki helvetistä tai pari, niin se on siinä...
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Alan kuulla kaaoksen kutsun kokonaan ratsastavan kaaosarmeijan puolelta O_o
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- Machine_Spirit
Ampumis WoC vois olla vinkeä. kymmenenleveliä magiaa, coreen heittokirves maroja, spessuun yksi miniyksikkö valittuja banner of wrathilla, ja rareen kaksi HEVETIN kanuunaa. Jäis varmaan aika hemmetisti pisteitä vielä nihteihin, ja muuhun tylsään.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
-
NuuNuuWarrior
Kaaoshan alkaakin muistuttaa Bretonniaa. ;) On kyllä kahden vaiheilla, että jaksaako odottaa, vai tilaako jo Spearheadin. :D
Mulla tulee selkeesti:
Kaosloordi tai -ylinoita jalan tahi kärrys, toinen noita tai bsb stubbornlipulla, joku 70 marauderia, vähän koiria, ryhmä ritareita, kärry pari, tykki ja alttari, ogreja. Eliittiblokki sekaan, niin lähestytään kolmea kiloa. Kaikki kovat jannut maksaa sikana.
Blokit parani noin paljon, niin niitä nyt pelataan. Inkkarikaaosarmeijat on jo aika nähty juttu.
Kaosloordi tai -ylinoita jalan tahi kärrys, toinen noita tai bsb stubbornlipulla, joku 70 marauderia, vähän koiria, ryhmä ritareita, kärry pari, tykki ja alttari, ogreja. Eliittiblokki sekaan, niin lähestytään kolmea kiloa. Kaikki kovat jannut maksaa sikana.
Blokit parani noin paljon, niin niitä nyt pelataan. Inkkarikaaosarmeijat on jo aika nähty juttu.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Tarkitat varmaan 1000+ armeijan.... ;Pdeggial kirjoitti:Tossa on suoraan 100+ kaaosarmeijan koostumus.Morhgoz kirjoitti:Mä taas jaksan urheasti odottaa seuraavan kuun alkuun ja tilata sitten 2-3 marauder horsemanboxia, 1-2 boxia knihtejä ja boksin tai pari houndeja, plus kirjan Maelstormi gamesistä...
Tohon lisäksi tykki helvetistä tai pari, niin se on siinä...
Näh, tykit jää kyllä pois mutta alttari on must ja Khornen merkki kaikille, maruderit flaileilla ja Khornen merkillä ja eye of gods/challenge kombolla kuulostaa jo liian hyvältä.. Hitto kun jalkamaroille ei saa Herra K:oon merkkiä, no aina voi ottaa warruja addtional hand weaponeilla ja Herra K:oon merkillä...
Warbands of Wastelands
Missä monsu armeija ideat :D !?
Dragon Ogre shaggoth lordi tai lohikärmeslordi, Troll Kingi ( jolla sai ne trollit coreen (ps hän nyt oli Hero?)) , laumoittain trolleja mukaan , lihamuureja maraudereja+ houndeja kohtuu kasa ja lopuksi vielä vaikkapa joku toinen iso monsu tai helvetin kanuuna :D
Eiköhän tällä kaverin pöksyt tutise..
Dragon Ogre shaggoth lordi tai lohikärmeslordi, Troll Kingi ( jolla sai ne trollit coreen (ps hän nyt oli Hero?)) , laumoittain trolleja mukaan , lihamuureja maraudereja+ houndeja kohtuu kasa ja lopuksi vielä vaikkapa joku toinen iso monsu tai helvetin kanuuna :D
Eiköhän tällä kaverin pöksyt tutise..
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Ainut Dragon ogre sankari on kait huhujen mukaan hero valinta ei lordi...JinxsD kirjoitti:Missä monsu armeija ideat :D !?
Dragon Ogre shaggoth lordi , Troll Kingi ( jolla sai ne trollit coreen) , laumoittain trolleja mukaan , lihamuureja maraudereja+ houndeja kohtuu kasa ja lopuksi vielä vaikkapa joku toinen iso monsu tai helvetin kanuuna :D
Multa kyllä jäi tuosta listasta justiinsa nuo ogret kaaospanssarilla ja dragon ogret ja kummillekin tietysti HerraK:oon merkit ja ainakin champpionit, niin pääsevät hyötymään alttarin ansiosta Kaaoksen silmä/haaste -kombosta...
Warbands of Wastelands
Noilla stateilla ja fluffilla&pistehinnalla ei varmana ole hero, vaan lordi.