"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

WHFB Liiga 4

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

harkkari

Re: WHFB Liiga 4

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Hmmm. Jos jotain pienten pisteiden liigaa pelaatte jossain vaiheessa. Voisin ehkä osallistua. Olisi varmaan maalattua empireä kuitenkin se 1200 ehkä. En tiedä kun en ole uutta armybookkia päässyt tsekkaan. Toisaalta tarvisin varmaan jonkun sadan euron puolimetrisen sigmarin sotatemppelin jota vetää lauma chimeroita tms, että lista voisi olla mitenkään toimiva :)
Kalat meni kotio...
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

noni hyvä että saadaan uutta jengiä fabaan. hurstilla sitte peli-illat joka ehtoo ja kuosmasen aarneki mukaan orgioihin!
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Empiren kirja ei juurikaan muuttunut verrattaen vanhaan kirjaan. Speciaaliin toki tuli demigriffonit joka on ihan hyvä valinta kentälle, muttei toki pakollinen. Rareen sitten tuli nämä kaksi magia kärryä mutta itse en niitä ole peluuttanut varmaan kuin 2-3.krt joten ilmankin pärjää. Muutoin kirjassa muuttui pistehinnat suunta ja toiseen hieman, vanhan kirjan armeijallla pystyy siis kohtalaisen hyvin viellä lähtemään pelaamaan.

Hmm... Mitäs kaikkea empireä siellä nurkissa on, herätit mielenkiintoni?
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Kaveri joskus heitti armeijansa mulle, ei ihan omaksi, mutta melkein. Onhan siinä kaikenlaista. Hienokin vielä. Voi sitten tarpeen mukaan täydentää. Lähinnä siinä taitaa olla perusjannuja ja ritareita yms. Toki tykkejä ja sellaista kanssa. En edes tarkkaan tiedä, enkä nyt pääse tarkastaan.
Kalat meni kotio...
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

entäs ne speed of light inikka 10 saurukset ja temple guardit + scrolli ,+ kutoset pois ,+ phas protection tasoittaa kummasti lähtö kohtia anttia vastaan ja tietysti kaikki talot ja kukkulat keskelle kenttää =)
Runt

Tasoittaa toki mutta veikkaampa ettei anti anna speed of lightin mennä läpi kovinkaan montaa kertaa. Rulla pelastaa vain kerran ja loppu peli sitten viskotaan noppaa kilpaa. Phas protection toki hieman helpottaa tilannetta mutta ampuu ne sotakoneet +4:lla kuitenkin eli joka toinen sotakone/vuoro. Depotuksessa voi voitta ja hävitä myös suht paljon tuossa kyseisessä pelissä, vinkataan nyt Hapidille tässä kohtaa että ampujien depotusta miettisin hyvin tarkkaan. Poisoned on kuitenkin todella kiva skilli ;)
Mutta kyllä minä rahani laitan antin puolesta likoamaan tällä kertaa, voitto suhteen laitan antin hyväksi 70/30%.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

Mä veikkaan 55/45% hapidille jossei aurinko pääse paistamaan ja antilla ei ole mukana ne tasapainotetut nopat =)
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Huomatkaa myös uusi FAQ. Spirit Liitsiin saa Inspiring presencen. Stegan kiinnostus niitä noppakisoja vastaan hupeni huomattavasti.

Kannustakaa te vaan uutta juoppoa. Mää kannustan poikaystävääni.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Uus faqi on kyl mahtava, 3 eri faq kohtaa päällekäin.
Tou84

Viesti Kirjoittaja Tou84 »

-Liigassa käytetään FAQ:ja jotka ovat liigan alkamishetkellä voimassa, ellei toisin asiaa ilmoiteta.

onko tässä nyt iloitettu muutoksesta josakin kohtaa, joka on jäänyt huomioimatta minulta ?
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Tou84 kirjoitti:-Liigassa käytetään FAQ:ja jotka ovat liigan alkamishetkellä voimassa, ellei toisin asiaa ilmoiteta.

onko tässä nyt iloitettu muutoksesta josakin kohtaa, joka on jäänyt huomioimatta minulta ?
Kannattaisi sitten laittaa tästälähin sääntöpakettiin versionumero siitä FAQista mitä liigassa käytetään.

Muutokset näkee lukemalla itse FAQin kun GW pistää uudet jutut eri väril.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Runt

Tou84 kirjoitti:-Liigassa käytetään FAQ:ja jotka ovat liigan alkamishetkellä voimassa, ellei toisin asiaa ilmoiteta.

Olin jo itsekkin tuon unohtanut, hyvä siis kun mainitsit asiasta. Orginaalilla versiolla mennään edelleen, eli FAQ:lla mitkä oli liigan alussa. Ei pääse kenenkään armeija täten muuttumaan oleellisesti kesken liigan, koska valinnat tehtiin listoihin sen hetkisillä tiedoilla.
Gerazu

Moikka stegadonit. Doom and darknessia ja LD3 liippakisaa kymppiä vastaan sit :)
Juhaaha

Viesti Kirjoittaja Juhaaha »

Gerazu kirjoitti:Moikka stegadonit. Doom and darknessia ja LD3 liippakisaa kymppiä vastaan sit :)
unmodified ld= ryhmän suurin ld ilman mitään modifioita, eli ld6 vs ld10
Jara- kirjoitti:
amis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani :D) vai aivan jostain muusta kiinni?.
Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksia :)
Gerazu

Juhaaha kirjoitti:
Gerazu kirjoitti:Moikka stegadonit. Doom and darknessia ja LD3 liippakisaa kymppiä vastaan sit :)
unmodified ld= ryhmän suurin ld ilman mitään modifioita, eli ld6 vs ld10
fuk
Hapid

syrja kirjoitti: Pitää nyt jokamiehellä hiukan nuhaa housuissa olla. No joo, mites tämmöset:

- Armeijan koko 1200pts
- Pelit pelataan 4´x 4´ pöydillä.
- Ei lord tason hemmoja
- Ei spessuja
- samaa characteri valintaa ei saa olla kahta useampaa.
- Velhot voivat heittää maksimissaan tasonsa verran loitsuja/vuoro(välittämättä siitä montako loitsua hän osaa).Bound spellejä saa heittää normi loitsujen lisäksi jos niitä on.
- Characterin ratsu tai muu ei-magic-item upgrade (kuten DE hagin Cauldron tai vastaava) voi viedä maksimissaan 50 pts!
- Armeija pitää sisältää vähintään 3 yksikköä(ei sisällä sotakoneita) + characteri (hero tai lord)
- Enintään 2 Sotakonetta.
- Ei kolmea samaa special valintaa tai kahta samaa rare valintaa.
- Armeijan pitää olla maalattu

Että semmosta. Mut joo tahitaas nyt ensin vanhakin loppuun.
Nii koska tää nyt sitten starttaskaan, kesälläkö? Onko noi kompit lyöty jo lukkoon, Anton?
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Faba a la Anton eli tHe best way to play on vähän rajumpi komppipaketti kuin tuo. Eihän tossa ole edes mittään 300/30:iä. Ihan nynnyjä varten nuo tommoset kompit o.

Seuraava liiga starttaa vasta sitten kun tämä liiga on loppunut. Eikä sekunttiakaan aikaisemmin, mutta sekuntti sen jälkeen on neuvoteltavissa.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Runt

Jeps pelaillaan tämä nyt rauhassa alta pois ja sen jälkeen vedetään viellä hetki henkeä ja sitten starttaillaan uutta liigaa.
Ehkä me kompeista sovimme ensiksi kuitenkin ja sitten startataan vasta.
Mikäs ihmeen hoppu meillä on lyödä uutta liigaa tulille?
Hapid

tietää mitä laittaa seuraavaksi maalauslistalle, tarvittaessa.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Runt kirjoitti:Mikäs ihmeen hoppu meillä on lyödä uutta liigaa tulille?
Kuten Hapid sanoi, niin tietää mitä maalata.

Mutta hyvät kompit. Voisi itsekin ajatella tulevan noilla pelaamaan. Paitsi tuohon voisi vielä lisätä määrittelyn sille mikä on maalattu figu.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”