Corvus Belli: Infinity
Re: Corvus Belli: Infinity
Uusi Daktari on sikäli ihan OK idea, että se kissatypy on fanboyservice-älyttömyydessään ihan kolmannelta planeetalta. Tämän uuden saattaisin jopa ostaa. Itseasiassa voisin ehkä jopa ostaa tuon Support Packin, kun mulla ei ennestään ole noita pikkudroideja, mutta lökäpöksypoikakin olisi saatu ymmärtää veistää uusiksi. Vaikka menisihän tuo siviilinä jossain muussa pelissä tietysti. Devapakki vaikuttaa myös kohtuullisen lupaavalta vaikka kyllä tuo lökäpöksy- ja riippuhenkseliestetiikka siinäkin häiritsee (juu ja turha kysyä, D-kuppihaarniska ja korkeakorkoiset taistelusaappaatkin häiritsevät, mutta kaksinaismoralistisesti en anna niiden haitata yhtä paljon). Pitää miettiä.
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi
Kaikessa hoopoudessaankin vanha daktari on ainakin minulle rakas figuuri. Oli muuten sattumalta ensikosketukseni Infinityyn. Ropeconissa kolme tai neljä vuotta sitten väsyneenä yömaalaus tapahtumassa joku sellaista esitteli. En tykännyt. Pari vuotta myöhemmin sen silti hankin enemmän pelisyistä, vaikka pieni antiturri -vaiheeni olikin enimmäkseen ohi. Kun sitten huomasin sille olevan listassa kolo, maalasin sen yllättävän nopeasti ja hauskasti. Yksi niitä figuureja, joiden hienouden tajuaa hitaasti. Toki se on pinup -malli lailla vertaistaan mallistossa. Tuo uusi malli sopii paremmin niille, jotka haluavat tehdä ryppyotsaisemman nomad joukkion vaikka Corregidor -teemaisena.
Olin minä, joka ensimmäisiä infinityjäni silloin yömaalauksessa maalailin. Itse tykkään figusta kovin, vaikka onkin tavallaan aika älytön nappi. (ja pelikentällä lähinnä onnistuu tappamaan omia haavoittuneita huonon noppatuurin takia...)
Näistä uusista ei minulle ole tällä kertaa mitään. Toivottavasti ensi kuussa tulisi sitten Raichoa.
Näistä uusista ei minulle ole tällä kertaa mitään. Toivottavasti ensi kuussa tulisi sitten Raichoa.
Pelaan Infinityä.
Heräsi taas mieleeni jokavuotinen ihmettelyn aihe, eli onko Infinityä kukaan edustamassa Ropeconissa tänä vuonna? Viime vuonna oli mukava päästä pelailemaan vähän uusien ja vanhojen harvinaisten naamojen kanssa, ja olihan itse pöytäkin vähän eri luokkaa omiin virityksiin.
Eli onko tällä hetkellä Infinity tulossa edustettavaksi Ropeconiin? Itse ajattelin vähän sellaista, että jos pöytä järjestyy, niin ois kyllä kiva pelata/demottaa conikansalle peliä. Saataisiin lisää pelaajia ja tämäkin mahtava peli vähän enemmän kartalle Suomessa.
Kiinnostaisko?
Eli onko tällä hetkellä Infinity tulossa edustettavaksi Ropeconiin? Itse ajattelin vähän sellaista, että jos pöytä järjestyy, niin ois kyllä kiva pelata/demottaa conikansalle peliä. Saataisiin lisää pelaajia ja tämäkin mahtava peli vähän enemmän kartalle Suomessa.
Kiinnostaisko?
Idleness is the pathway to damnation.
Viime vuonna olin kaverin kanssa demottamassa, mutta tällä kertaa ei ole moista aikomusta. Kuitenkin mielelläni pelaan, jos pöytätilaa on. Ja varmaan siinä tapauksessa voisi ottaa taas kunnolla maastoa mukaan.
Pelaan Infinityä.
Riippuen vähän omista menoistani, voisin itse kyllä ehkä jopa demottaa peliä. Itseltä uupuu vaan maasto. Pitää katsoa vähän, miten tuo työn kanssa nyt sitten oikein menee.
Kuten Temathael mainitsikin, niin demotimme peliä viime vuonna. Virallista ohjelmaa ei tänä vuonna olla järjestämässä, mutta otan figuni mukaan ja mahdollisesti maastoa, jos vain autoon mahtuu. Eli pelata voin ja mahdollisesti myöskin demottaa, jos asiasta erikseen vain sovitaan.
Tämän hetkinen voittoprosenttini figupeleissä on: 15%...
Huhuja liikkunut uusista yksiköistä. Yu Jingille Raiden -niminen ja Nomadeille Wild Cats ja Riot grrls. Noista on näkynyt jo yksikkö tunnukset, viimeinen on kuulema HI Bakuninille.
Raiden kuulostaa hyvältä. Japanilainen ukkosenjumala kuulostaa TAGilta. Ikoni on ainakin Butai-pohjainen, eli saattaa toki olla myös uusi samurai/rykmentti. Itse toivon raskasta TAGia, sillä japseille sellainen voisi hyvinkin sopia. Eipä O-Yoroissakaan mitään valittamista ole.
Temathael tai Kace, oiskohan mahdollista saada teiltä lainattua maastoja demotus- ja yleiseen pelikäyttöön? Itse ainakin voisin demottaa ainakin yhden päivän ajan, ehkä kaksikin (pe ja/tai la). Toki pöytä voisi olla yleinen pelipöytä, jossa Infinityistit voisivat pelata rauhassa. Itsellä on pari maastonpalaa (metallirakennelma ja Micro Art Studiosin catwalk-setti), mutta teikäläisten maastot oli kyllä ihan omaa luokkaansa. Tietty mikäli mukaan ei mahdu tai maaston jättäminen arveluttaa, niin ymmärrän täysin.
Yritän tässä kasailla itsekin maastoja. Mutta tosissaan, olisi hienoa saada jonkinlainen pelipöytä järjestettyä. Ei tää peli vielä niin iso ole Suomessa, että ihan joka viikko/kuukausi pääsisi tätä pelaamaan.
Temathael tai Kace, oiskohan mahdollista saada teiltä lainattua maastoja demotus- ja yleiseen pelikäyttöön? Itse ainakin voisin demottaa ainakin yhden päivän ajan, ehkä kaksikin (pe ja/tai la). Toki pöytä voisi olla yleinen pelipöytä, jossa Infinityistit voisivat pelata rauhassa. Itsellä on pari maastonpalaa (metallirakennelma ja Micro Art Studiosin catwalk-setti), mutta teikäläisten maastot oli kyllä ihan omaa luokkaansa. Tietty mikäli mukaan ei mahdu tai maaston jättäminen arveluttaa, niin ymmärrän täysin.
Yritän tässä kasailla itsekin maastoja. Mutta tosissaan, olisi hienoa saada jonkinlainen pelipöytä järjestettyä. Ei tää peli vielä niin iso ole Suomessa, että ihan joka viikko/kuukausi pääsisi tätä pelaamaan.
Tylran, eiköhän maastojen lainaaminen onnistu.
Ota yhteyttä YV:llä, niin voidaan katella asiaa tarkemmin.
Ota yhteyttä YV:llä, niin voidaan katella asiaa tarkemmin.
Tämän hetkinen voittoprosenttini figupeleissä on: 15%...
I-minejä ns. hillityssä värjäyksessä, jos joku ei ole sattunut vielä sellaisia näkemään:
http://www.lead-adventure.de/index.php?topic=22094.0
Panin sattumalta merkille CB:n verkkokaupassa, että tuo hiljattain julkistettu Nomads support pack on tarjolla vain rajoitetun ajan. Ilmeisesti meinaavat sen lökäpöksyilijän tosiaan veistää uusiksi kohtapuoliin. Hyvä hyvä!
http://www.lead-adventure.de/index.php?topic=22094.0
Panin sattumalta merkille CB:n verkkokaupassa, että tuo hiljattain julkistettu Nomads support pack on tarjolla vain rajoitetun ajan. Ilmeisesti meinaavat sen lökäpöksyilijän tosiaan veistää uusiksi kohtapuoliin. Hyvä hyvä!
Hienoja. Itsekin olen joissain projekteissa taipumassa tummempien värisävyjen kannalle, mutta pitäisin silti jonkin kirkkaahkon värin kontrastia luomaan.

Uudet munkit Yu Jingille. Itse pidän enemmän näistä, vaikuttavat enemmän sotilailta kuin kuperkeikkaa heittävät vanhat versiot.
Jees, nämähän alkavat uhkaavasti vaikuttaa pakko-ostokselle. Tuo kranaattia heittävä jannu on kyllä jotenkin vähän hankalan näköisessä asennossa, mutta siksi se varmaan huutaakin ("kainalotyrä! kainalotyrä!" - tai siis sama kantonin kiinaksi tietenkin).
Tässä kuussa tuli kaikkea jännää. Peräti kaksi uutta yksikköä, yksi uusi ase ja munkeillakin näkyisi olevan uusi profiili. Aloitetaan kevyellä (pun intended). Eli hassassin muyib RASKAALLA raketinheittimellä. Kuulema aseen ammukset ovat tulessa.

Sitten jotain odotetumpaa. Eli metro Hmgllä. Tätä on huudeltu jo jonkin aikaa, kelpo skulpti.

Seuraavaksi jotain avaruudesta. Nomadit saivat uuden raskaan jalkaväkiyksikön. Tästä oli jo nimi selvillä. Bakuninin kasvatti. Liekö Alephilta karannut kun noin silmät hohtavat.

Viimeiseksi kaikkein erikoisin julkaisu, josta ainakaan allekirjoittanut ei ollut kuullut pihahdustakaan ennen tätä päivää. Cadmus-Naish Sheskiin. Näyttää erikoiselta, eivätkä alienit ole ennen saaneet mitään erikoishahmoa. Kuulema tämä yksilö on mennyt kopioimaan erään pelin voimakkaimman hahmon kyvyt. Kukakohan on kyseesä?

Sitten olivat vielä nuo ennakkoon näytetyt munkit.

Sitten jotain odotetumpaa. Eli metro Hmgllä. Tätä on huudeltu jo jonkin aikaa, kelpo skulpti.

Seuraavaksi jotain avaruudesta. Nomadit saivat uuden raskaan jalkaväkiyksikön. Tästä oli jo nimi selvillä. Bakuninin kasvatti. Liekö Alephilta karannut kun noin silmät hohtavat.

Viimeiseksi kaikkein erikoisin julkaisu, josta ainakaan allekirjoittanut ei ollut kuullut pihahdustakaan ennen tätä päivää. Cadmus-Naish Sheskiin. Näyttää erikoiselta, eivätkä alienit ole ennen saaneet mitään erikoishahmoa. Kuulema tämä yksilö on mennyt kopioimaan erään pelin voimakkaimman hahmon kyvyt. Kukakohan on kyseesä?

Sitten olivat vielä nuo ennakkoon näytetyt munkit.
- Kaapelikala
Oisko kellään ylimääräistä Dakinia kaupata mulle? Tarttee konversiopohjaksi, kun startterissa ei tule lutille devabottia. Eikä niitä saa muutenkaan yksinään - vähän sääli.
Kaksi on hyvä olla. Yksi kärsii vähän liikaa "obvious lieutenant" -syndroomasta.
- Kaapelikala
Juu, mutta kolme devaa , 2 bottia != kolme devaa, kolme bottia.
Ts. Kolmesta yksi luti, turhaa tapettavaa tuplasti kahteen verrattuna.
Ts. Kolmesta yksi luti, turhaa tapettavaa tuplasti kahteen verrattuna.
Alephista puheenollen, veijarit ovat saaneet uuden yksikön. Näyttäisi olevan kreikkalainen hyppy yksikkö nimeltä ekdromoi. Muuten kivoja lisäyksiä, aasialaisrobotit ja ritari ovatkin olleet toivottuja ja McMurrough resculpti (tai pikemminkin uusi versio myös sännöllisesti, ilmeisesti) enemmän kuin toivottu.

Ja sitten jotain mystisempää:

Ja sitten jotain mystisempää:

Corvus Belli pääsi espanialaiseen nettiteeveehen tänään 24. päivä. Kiinnostava pätkä alkaa kohdasta 10:53.
Edit: No miten minä sen tärkeimmän osan viestistä unohdin...
http://www.rtve.es/alacarta/videos/telexornal-galicia/
Edit: No miten minä sen tärkeimmän osan viestistä unohdin...
http://www.rtve.es/alacarta/videos/telexornal-galicia/
Viimeksi muokannut Morze, Ke 25.07.2012 12:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.