Peli-illat Lauttasaaressa
-
Der Dexter
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
meikäläinen on aamulla jo valmis töistä, joten voin kyllä puoli viideksi kevuesti mestoille ehtiä tarvittaessa.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Itse en ehdi paikalle kyllä neljäksi, mutta kuuden jälkeen ilmestyn paikalla. Vaikka noita longridereita onkin jo nyt kolme kasassa, niin taidan silti tulla peluuttamaan uudestaan toissa viikolla menestyksekkääksi todettu ESeveriuksen assasinaatiolistaa. Kyllä ne skornen isot takalinjan meleesoolot on kivoja, kun ne pääsee lyömään 8 kertaa omaa casteriä.
-
Der Dexter
Luultavasti huomenna taas tulisin käymään, mutta tarkempaa aikaa en osaa sanoa. Kaverin kanssa oli puhetta, josko tulisi myös, mutta lopullista kantaa asiasta ei juuri nyt ole tiedossa.
Miau.
Huomenna mennään taas (viimeistään) klo 17.30 alkaen. Ite en ehi jäämään pitkäksi aikaa, mutta ehkä pikaisen pelin vois pelata ja selviättehän te mestoilla ilman muakin.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
-
Der Dexter
tän ja mahdollisesti vielä ensi viikonkin olen leikkimässä muita leikkejä, joten nyt joudutte pärjäämään ilman...
Onkohan joku mahdollisesti tulossa mestoille, vai skippaanko mäkin suosiolla?
Itselläni ja kaverillani oli mielessä, jos tulisi käymään. Pitää kuitenkin varmaan miettiä, olisiko joku toinen torstai parempi, jos ei tänään ole paljoa väkeä paikalla?
Miau.
Itsekään en tänä torstaina pääse, joten taitaa vakionaamat olla aika vähissä.
Näyttäisi siltä, että tänään ei kiinnostuneita ole. Jätänpä siis ovenavauksen väliin.
-
Der Dexter
joudun passaamaan tämänkin viikon, vuoden iloisimmat illat olla töissä kutsuu. ensi viikolla vois testailla sitten uusia leluja, nyt kun uunituore kirjakin on kourassa, on uusia leluja ja techejä taas testattavaksi.
Ilmotelkaas muut jos pelaaminen kiinnostaa. Muuten meen kyllä kattomaan lätkämatsia torstaina.
Työt painavat päälle. :(Celebdae kirjoitti:Ilmotelkaas muut jos pelaaminen kiinnostaa. Muuten meen kyllä kattomaan lätkämatsia torstaina.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Kyllä mä ainakin pelailen. Ensi viikolla en ehdi ja pitäis varmaan kuitenkin osallistua Turun häppeninkiin ensi viikonloppuna. Ja onhan sitä circlen kirjaakin ja muuta, jos vaikka jotain tieriä kokeilisi...
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Mä voisin myös tulla pelaamaan, vaikka en noita longridereita ihan täysin kootuksi olekaan saanut. Käsiä puuttuu vielä useammalta ja muutama stuffaus. Jos nyt saisi kaikki beisseille ja edes jollain tavalla kasaan, niin voisi tulla ulkoiluttamaan taas trolleja. Täysi yksikkö biisoneita ja hortholi = 16p, mitäköhän muuta sitä ottaisi listaan... jotain petoja varmaan ainakin. Taas jossain vähän ennen kuutta pääsen paikalle.
Jaakko on lupautunut avaamaan ovet about 17.15, eli niihin aikoihin varmaan minäkin paikalla.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Huutelisin täältä kyytiä tonne turkuun viikonpäästä, minä ja herny. Ois kiva saada auto ni ei tarvii istuu junassa.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
-
Der Dexter
noh, kuten perinteist', on meikäläisen autossa tilaa 4 taistelijalle, näillä lämpötiloilla sijat 5 ja 6 jätetään peräkontista jakamatta, siellä on kylmä.
jaakko kuitenkin on sijan yksi maantieteen pohjilta varannut, mutta loppuihin 3 ei ole vielä varausta allekirjoittanut saanut. nopeat syö hitaat, tosin kyky olla helposti haettavassa paikassa lasketaan oikein isoksi bonariksi ja auttaa etuilussa...
jaakko kuitenkin on sijan yksi maantieteen pohjilta varannut, mutta loppuihin 3 ei ole vielä varausta allekirjoittanut saanut. nopeat syö hitaat, tosin kyky olla helposti haettavassa paikassa lasketaan oikein isoksi bonariksi ja auttaa etuilussa...
Me sit viedään paikat kaksi ja kolme, minne vaan voidaan spawnata, kuhan sinne ei oo turhan vaikea päästä.Der Dexter kirjoitti:noh, kuten perinteist', on meikäläisen autossa tilaa 4 taistelijalle, näillä lämpötiloilla sijat 5 ja 6 jätetään peräkontista jakamatta, siellä on kylmä.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
-
Der Dexter
harrastan kovin mieluusti spawnkilliä leppävaaran juna-asemalla, joka (ylläri sinänsä) sijaitsee pääradan varressa, johon on junalla kuulemma helppo päästä.