Tarinakisa-ketju 09-10
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Re: Tarinakisa-ketju 09-10
Saisinpa minäkin sen toimimaan. Nyyh, en saa kuvaa aikaiseksi. Minulla tosin on Vista eikä XP.
13, jännää siellä. Oliko hienokin taulu? Taiteesta puheen ollen, se sen taideviesti?
13, jännää siellä. Oliko hienokin taulu? Taiteesta puheen ollen, se sen taideviesti?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
Hei, joo. Se taideviesti, juu. Kunhan tuossa joululomat hiljalleen lähestyvät, niin voisin vaikka saada jaksamusta kirjoittaakin sen. :)El Capitan kirjoitti:13, jännää siellä. Oliko hienokin taulu? Taiteesta puheen ollen, se sen taideviesti?
Taulusta taas, ei se mikään ihmeempi sinänsä, joskin ihan onnistunut työ. Jonkinlainen kuva miulla kai kameran kortilla siitä on tallessa - huono kylläkin - että voisin sen heittää joskus jonnekin nähtäville. Semmoinen reilut puoli metriä leveä, toistakymmentä senttiä korkea vaakatasoinen avaruusmaisemamaalaus, jossa astronautti suojaa juuri kasvojaan taivaanrannan takaa hohtavalta kirkkaalta valonlähteeltä. Ihan jännä tunnelma siinä oli, että sinänsä voisin haluta sen takaisinkin ja seinälleni, mutta saa nähdä. Onneksi opettaja oli jo ehtinyt sitä vilkaista ja muistaa sen, ettei jäänyt arvioimatta täysin. Saan ainakin kurssin läpi joka tapauksessa.
Paha tästä nyt on vielä paljoa sanoa, kun ei ole ehditty valvontakameroita tarkistaa. Jos sen joku ulkopuolinen on vienyt, niin rikosilmoitushan tuosta pitänee tehdä jos vaikka saisi sen paskiaisen kiinnikin. Ja korvaukset päälle. Kjeh.
- Iron-Father
Humanisti! Lataa ja varmista! :)
Ps: Kolmatta päivää mennään enkä ole vieläkään hankkinut joulukalenteria. *Ampuu tontun* Voisin vähän fuskata ja avata viimevuoden kalenteria uudestaan. Tästä tulikin mieleeni, kuinkahan paljon jouluostoksiin käytetyillä varoilla saisi kaljaa?
Johan minä olen jo jonkin aikaa Joensuussa pyörinyt. En kylläkään kauheasti istu niillä vähillä luennoillani, mutta kyllä minut aina kahvilta löytää. Roikun aika usein iltapäivääni siellä ikkunapöydissä, pitänee törmäillä joskus. Humppa rocks!Rune kirjoitti:IF, mits vits - miten pitkään olet ollut Joensuussa pööpöilemässä? Mietin vain, että jos kerta opiskelet teologiaa, niin pörräämme molemmat humiksella. :) Tai, näin joulun alla aina vain vähemmän kun asiaa edes niille vähille luennoille ei ole kurssien loppuessa.
Älä liikoja odota. Se kiertää jo Moskova-Pietari väliä mafian rahanpesua avustamassa.Kolmastoista kirjoitti:Olen joutunut tässä näemmä joku päivä parin viikon sisällä taidevarkauden uhriksi. Taidelukiomme omasta galleriasta oli viety yksi viimeisimmistä akryylimaalauksistani, ja nyt kun on selvitelty niin missään koulun puolesta se ainakaan ei ole. Valvontakameradataa odotellessa...
Ps: Kolmatta päivää mennään enkä ole vieläkään hankkinut joulukalenteria. *Ampuu tontun* Voisin vähän fuskata ja avata viimevuoden kalenteria uudestaan. Tästä tulikin mieleeni, kuinkahan paljon jouluostoksiin käytetyillä varoilla saisi kaljaa?
"Taisi erehtyä, syökää minut sitten..."
Nojaa, paljon. Mutta joulurahoilla voisi ostaa myös tynnyrin jossa voi keittää Vodkaa! Sitten ei tarvitse mitään kaljaa ostella.Iron-Father kirjoitti:Tästä tulikin mieleeni, kuinkahan paljon jouluostoksiin käytetyillä varoilla saisi kaljaa?
Viimeksi muokannut Nummi, To 03.12.2009 17:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Eikö niistä quoteista oikesti voi poistaa kaiken turhan pois?
- Sinitähti
- Sinitähti
Voisi niistä, mutku ei jaksa.El Capitan kirjoitti:Eikö niistä quoteista oikesti voi poistaa kaiken turhan pois?
Edit: Teen nyt sitten Capun mieliks :3
-
Alien of Change
Rune kirjoitti:http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 0#p1020629
Taisin viitata juuri Alienin viestiin tuolloin aikanaan. :)
Onko sinulla joku norsun muisti vai katsoitko tuota ketjua ja huomasit tuon saarnasi? Ihan randomisti kysyn vain...
Mutta ei, epäilyttää että kuulostan liikaa siltä että rupeaisin saarnaamaan. Son väärin, tylsää, turhaa, raaagh!!
Onwards!
UFO - Enemy Unknown / X-com 1 on ehkä parasta maailmankaikkeudessa. Pelaan ajoittain vieläkin sitä wanhaa, kun sen saa patchattua toimimaan XP:llä. :) Soundtrack on parhautta. Käykää osoitteessa http://www.x-comufo.com. Rakastuin. Siellä on jopa fanficia!
UFO - Enemy Unknown on ollut aika kiinostava peli, mutta en silti ole jaksanut ladata sitä koneelleni, vaan ostanut näitä nykyajan X-comeja, jotka eivät ole virallisia X-comeja. Aftermath ei toiminut koneellani kun mokoma ei käynnistynyt Vistalla, mutta toivottovasti Extraterrestrials (Huom! En osaa kirjoittaa tämän pelin nimeä kokonaan kirjoittaa kopsaamatta jostakin) tulee olemaan hyvä.
Edit: Täytyi tehdä tämä vielä kerran.
Olis komiaa saada arvio siitä, paljonko osanottajia on tulossa kisaan mukaan. Täräytelkää mua vaikka YV:llä ja ilmoittakaa jos aiotte ottaa osaa (se että harkitsee, muttei usko saavansa aikaiseksi kisatarinaa, ei ole ilmoitusta tarvitseva asia).
Itselläni on jo kisatarinalle idea, tästä pitäisi vaan saada vapautettua kalenterista aikaa naputteluun, kun muutkin turinat ovat jumissa.
Itselläni on jo kisatarinalle idea, tästä pitäisi vaan saada vapautettua kalenterista aikaa naputteluun, kun muutkin turinat ovat jumissa.
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
- Da Big Boss
Voe perkele, misää teidän tonttulakit on?
Piparit ovat hyviä. Samoin glögi, mutta joulutortut ovat parhaita. Nam.
Piparit ovat hyviä. Samoin glögi, mutta joulutortut ovat parhaita. Nam.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Onks tää nyt sellainen "Jos et laita viesti et osallistu" vai vaan sellanen josta katotaan vähän suunta paljo porukkaa on tulossa?WHAM kirjoitti:Olis komiaa saada arvio siitä, paljonko osanottajia on tulossa kisaan mukaan. Täräytelkää mua vaikka YV:llä ja ilmoittakaa jos aiotte ottaa osaa (se että harkitsee, muttei usko saavansa aikaiseksi kisatarinaa, ei ole ilmoitusta tarvitseva asia).
Mun täytyy nimittäin kattoa saako jonkun kirjotusinnon päälle
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
Olisikin... :) Satuin huomaamaan kun selasin viestiketjua.Alien of Change kirjoitti:Onko sinulla joku norsun muisti vai katsoitko tuota ketjua ja huomasit tuon saarnasi? Ihan randomisti kysyn vain...
Mutta "Olishan se pitänyt arvata!!1".
/ahem
Humppaa!! \o/ Mie maleksin aina epäsäännöllisin väliajoin satunnaisissa pöydissä joista löytää lähes poikkeuksetta niitä kovaäänisiä englanninopiskelijoita. Sellaisia punaisia kaulaliinoja ja ruskeaa takkia pidän yllä ja pitkät hiukset yrittävät näyttää vähemmän pitkiltä ponnarin avulla. :) Laukku on musta. Kappas.
Keskimäärin taidan kuitenkin käydä siellä melkein joka päivä, oli luentoja eli ei. Siis yleensä ei. Kuitenkin kun Suvantokadulla asun, niin 'stolla on ihan sama käydä syömässä, ja jos käyn syömässä, niin sitä miettii aina että miksei kävisi katsomassa josko joku istuu humpalla. Ja ei ole monet ne hetket kun joku puolituttu tai kaveri ei istuisi. :) Pilleet.
Mut joo. Katsotaan jos törmätään. Me vähän mietittiin yhden kaverin kanssa, jonka sisko on teologi, että tultaisiin hakemaan chillailupisteitä keväällä joltain teidän Mitä kuuluu? -kurssilta.
Joo, ja mie tiedän osallistunko siinä vaiheessa kun olen saanut tekstin valmiiksi. Eli saa nähdä.
- Iron-Father
En tiedä tarkkaan miten ne kurssit sattuu yksi yhteen, kun olen tuolta itäiseltä puolelta. Vissiin kirkkohistorian lässynlässyn kurssit on samat myös länkkäreillä? Niillä ja historianlaitoksen luennoilla tulen kuitenkin "istumaan" kevätpuolen. No, oli miten oli humpasta kyllä löydyn iltapäiväisin. Olen se pitkätukkainen tyyppi villakangastakissa, marilaukussa ja taiteilijahuivissa (ja näitähän ei siellä humanistisella juuri näe?). ;)
Mulla nyt on vähän kehitystilassa tuo asuntohomma. Tarkotus olisi tyttöystävän kanssa muuttaa myöskin sinne keskustaan keväästä. Noljakka nyt vaan on sellanen askeetin paikka. Tro teologin koti, kasvattaa niin sielua kuin ruumista. :D
Katotaan nyt tuon kirjoitushomman kanssa. Jos saan ideasta kiinni niin voisin osallistua. En viitsisi pakosta vääntää, kun on muutenkin pari projektia käynnissä ja jumissa.
Mulla nyt on vähän kehitystilassa tuo asuntohomma. Tarkotus olisi tyttöystävän kanssa muuttaa myöskin sinne keskustaan keväästä. Noljakka nyt vaan on sellanen askeetin paikka. Tro teologin koti, kasvattaa niin sielua kuin ruumista. :D
Katotaan nyt tuon kirjoitushomman kanssa. Jos saan ideasta kiinni niin voisin osallistua. En viitsisi pakosta vääntää, kun on muutenkin pari projektia käynnissä ja jumissa.
"Taisi erehtyä, syökää minut sitten..."
Ahh, toinen teologivasaralainen. Helsingin tiedekunta tervehtii.
Mäkin olen alustavasti kilvassa mukana, fabaan ainakin saanen jotain valmiiksi.
Mäkin olen alustavasti kilvassa mukana, fabaan ainakin saanen jotain valmiiksi.
Pullo viiniä takana, ja ilta kotona prajantaina vesivärien, photoshopin, pikku-ukkoprojektien ja Joensuun syysturnauksen palkintojen parissa.
Whuuuu!!
Meillä tulee turnauksen voittajalle rahallisesti vähiten arvokas palkinto, ja vikaksi jääneelle arvokkain. :) Rakastan Swedlandia! Saa harrrastuksen mielenkiinnon heräämään aina uudestaan ihan uudella, raikkaalla ja nostalgisella tavalla.
Olen maalaillut palavia kääpiöpartoja ja warppihaukia täällä. Keskiviikkona on palkintojenjako. Tahtoo lisää viiniä...
Whuuuu!!
Meillä tulee turnauksen voittajalle rahallisesti vähiten arvokas palkinto, ja vikaksi jääneelle arvokkain. :) Rakastan Swedlandia! Saa harrrastuksen mielenkiinnon heräämään aina uudestaan ihan uudella, raikkaalla ja nostalgisella tavalla.
Olen maalaillut palavia kääpiöpartoja ja warppihaukia täällä. Keskiviikkona on palkintojenjako. Tahtoo lisää viiniä...
Oikeasti, kuinka moni tänne postailee viinahuuruissaan?
edit:w00t w00t w00t tuhannes viesti \o/
edit:w00t w00t w00t tuhannes viesti \o/
Viimeksi muokannut Drakojan, La 05.12.2009 10:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Da Big Boss
Mikä ihme se warppihauki on? Jokin tappajahai joka pomppaa portaaleista kentälle aina jossain vaiheessa, sitten kaikki on vihaisia? Vai mitä hä?
Olispas siisti armeija muuten, jos voisi tehdä Helghast pattern IG:n. Jos mää näkisin jossain figuja sille niin tilaus lähtisi heti.
Elfs. Me likes Elfs.
Olispas siisti armeija muuten, jos voisi tehdä Helghast pattern IG:n. Jos mää näkisin jossain figuja sille niin tilaus lähtisi heti.
Elfs. Me likes Elfs.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Joo, Helghastit on siistejä. Eipä siinä pelissä sitten mittää muuta hyvvöö ookkaa.
Mie kanssa tykkäisin, jos joku sculptaisi Power Gloven. Jos pelaisin marsuilla, ei minun armeijassani olisi yhtään fistiä vaan pelkästään Gloveja.
Mie kanssa tykkäisin, jos joku sculptaisi Power Gloven. Jos pelaisin marsuilla, ei minun armeijassani olisi yhtään fistiä vaan pelkästään Gloveja.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Half-breed
Minä tapasin joskus. Sitten kirjoitin jotain typerää, ok vielä typerämpää, josta ylläpito sitten suitsutti, niin sen jälkeen en ole enää alkoholia juotuani täällä härvännyt.Drakojan kirjoitti:Oikeasti, kuinka moni tänne postailee viinahuuruissaan?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
"Were out of ammo! Where are those fucking supply drops?!"Drakojan kirjoitti:"Torpedoes launched! Impact in 30 seconds!"