Matsien sopiminen
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Matsien sopiminen
Käykö 11-> tai hätätapauksessa 12-> ? Esim. keskiviikkona?
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Ei oikein onnistu, pääsen nimittäin töistä vasta klo 13. Ja kerkeän sit pikkasen päälle yhdeks pelailee..
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
- Orcs are da best
*
Viimeksi muokannut Orcs are da best, Ke 07.04.2010 20:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Is dere any sound better than ´ead cracin under your big axe?
Okei mul on treenit utrassa joka päivä 17->, joutuis tosi kiireellä pelaamaan :/ katellaan Pecu sit lähempänä ostiumia.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Ok, katellaan sit myöhemmi
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Kerkeiskös joku muu ottaa sit matsia Ostium-komppien merkeissä tällä viikolla? Arkipäivät klo 13--> etiäpäin kelpaa poistlukien, huominen eli to ja pe tältä viikolta ois vapaat ja sit tietty seuraavat viikot aina ostiumiin asti on sopivaa peliaikaa.
-
Sami Jumppanen
Minä joutaisin pelaamaan 40K:ta ensiviikolla.
- Halkomahooli
Löytyiskö innokasta pelaajaa kuluvan viikon perjantaille pelailemaan 40k:ta mikäli on vapaata pöytätilaa fantsussa. Kellonaika vapaa (koko päivä vapaata).
Itselläni on mariineja, jotka koitan mahdollisimman uskollisesti muotoilla BA:n seuraajien tyyliin, ja pelin koko voisi olla vaikka tuollaiset 1000 pojongeria.
Tarkoitus siis olisi opetella lisää pelaamaan 40k:ta sillä olisi itselleni toinen peli urallani.
~Antti~
ps. varautukaa suuriin nauruihin huonojen armor save heittojen takia, Mariinien kanssa!!!!!
Itselläni on mariineja, jotka koitan mahdollisimman uskollisesti muotoilla BA:n seuraajien tyyliin, ja pelin koko voisi olla vaikka tuollaiset 1000 pojongeria.
Tarkoitus siis olisi opetella lisää pelaamaan 40k:ta sillä olisi itselleni toinen peli urallani.
~Antti~
ps. varautukaa suuriin nauruihin huonojen armor save heittojen takia, Mariinien kanssa!!!!!
An Eternity Of War And Carnage
Voisin tuota vaikka ehtiä pelailla tuollaisen pienemmän pelin. Monenkos aikaan? Vanilla mariineilla pelaan itse eli saataisiin tälläinen perinteinen mariini vs. mariini- asetelma.Halkomahooli kirjoitti:Löytyiskö innokasta pelaajaa kuluvan viikon perjantaille pelailemaan 40k:ta mikäli on vapaata pöytätilaa fantsussa. Kellonaika vapaa (koko päivä vapaata).
~Antti~
- Joel
Laita vaikka yv:llä tuota viestiä jos kiinnostaa : )
- Orcs are da best
O8isko joku kiinnostunut pelaamaan 40k:ta ensi viikolla? Tau Empireä tai marsuja on vastaan laittaa.
Is dere any sound better than ´ead cracin under your big axe?
Riipppunee päivästä sekä pistemäärästä, mutta mie voisin pelata. Saisin ittelleni 1000 - 1500 pistettä IG'tä. Miulle käy maanantai ja tiistaina.
Rohkea, Rohkeampi, Imperial Guard
Oisiko löytynyt halukasta pikkuukkoilijaa huomiselle ( torstai 26.8 ).
Olisi kiva päästä kokeilemaan noita taukkeja ( 1.5k ) ennen liigaa...
Pelit pitäisi aloitella 11 maita.
Peki
For greater cookie.
Olisi kiva päästä kokeilemaan noita taukkeja ( 1.5k ) ennen liigaa...
Pelit pitäisi aloitella 11 maita.
Peki
For greater cookie.
Nurinaa, ainaista nurinaa...
Minä ehtisin hyvinkin huomenissa pelaamaan. Jos säännöissä hapuilu ei häiritse niin voin tuoda örkit ammuttaviksi.
Thalmar kirjoitti:Minä ehtisin hyvinkin huomenissa pelaamaan. Jos säännöissä hapuilu ei häiritse niin voin tuoda örkit ammuttaviksi.
Sori, peliseura kerkesi löytymään jo aikaisemmin.
Nurinaa, ainaista nurinaa...
Morjes, tahtoisko joku tulevana perjantaina (3.9.) pelailla FaBan 8.edikan merkeissä? Pelin kokona 2400pts, skenaario voidaan arpoa sääntiksestä nopalla tai sitten ihan pelailla perus pitchediä. Pelin aloitus mieluiten heti klo 11 niin saadaan pelailtua ennen FNM:ää loppuun.
- GobbladasSquig
Hahaa, hep, hep! Mie pelaan mielelläni sinuu vastaan, Pekka. Saat 2400 pistettä örkkejä vastaasi, mikäli vain sopii. :) Klo 11 aloitus sopii miulle kuin nenä päähän.
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
Juu kelpaa oikein mainiosti. Pystytkö varailee pöytää fantsulalta, mie kun oon vielä alkuviikon kiinni ja palailen Jönssiin keskiviikkona iltana.
- GobbladasSquig
Hoituu. Nähdään sit perjantaina!
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
-
Dark Servant
Kiinnostaiskos ketään ottamaan 2000 pisteen matsia 40k:ta lauantaina heti aamusta? Saisi minun urhoollisen Space Marines chapterini vastaansa.
Pöytä on jo varattu, peliseura vain puuttuu.
EDIT: Peliseura löytyi ja pelipaikka muuttui. Eli lauantain minun tekemän pöytävarauksen kymmeneltä voi jättää huomiotta.
EDIT: Peliseura löytyi ja pelipaikka muuttui. Eli lauantain minun tekemän pöytävarauksen kymmeneltä voi jättää huomiotta.
"Victory or Death! Or if we're lucky, both."
-
Sami Jumppanen
Jos seuraa löytyy, niin minä voisin tulla omimaan tuota pöytää lauantaina. Eli 40K on peli, löytyykö pelaajia vaikkapa kokeilemaan tulevaa listaansa?Dark Servant kirjoitti:Kiinnostaiskos ketään ottamaan 2000 pisteen matsia 40k:ta lauantaina heti aamusta? Saisi minun urhoollisen Space Marines chapterini vastaansa.
EDIT: Peliseuraa löytyi minullekin ja olen käynyt laittamassa varauksen DS:n varauksen tilalle.