Helppoa ku lapsen kengittäminen!jamovoima kirjoitti:Jos vielä tuohon nurkkien kiertämiseen menee, niin mikään ei estä käyttämästä laskettuja määriä sen matkan määrittämiseen.
Eli 25 mm basella nurkan ohittaminen (kulman kohdalla basea pyörittäen) vie 3/4", 40mm basella 1 ½" ja 55mm basella 1 3/4"
N3
- Dr. Icchan
- Viesti:
Re: N3
Monta sivua ja demonstraatiota basen liikkumisesta kulman taakse, huhhuh :D
Guided oli ihan validi joskin tylsä ja noobkiller N2:ssa, mutta yleinen mielipide taisi siltikin pitää sitä epätehokkaana ja käskyjen tuhlaamisena. Ariadnan Mulleja en ole ikinä käyttänyt, mutta eiköhän ne ajanut saman asian kuin Nomadien "dirty trick" aikaisemmassa edikassa (guided). Hieman silti ihmettelen jos tulen nykyisiä Mulleja listoissa näkemään, aika näyttää.
Itse hylkäsin Masiinan tietyn kaavamaisuuden vuoksi...
Guided oli ihan validi joskin tylsä ja noobkiller N2:ssa, mutta yleinen mielipide taisi siltikin pitää sitä epätehokkaana ja käskyjen tuhlaamisena. Ariadnan Mulleja en ole ikinä käyttänyt, mutta eiköhän ne ajanut saman asian kuin Nomadien "dirty trick" aikaisemmassa edikassa (guided). Hieman silti ihmettelen jos tulen nykyisiä Mulleja listoissa näkemään, aika näyttää.
Itse hylkäsin Masiinan tietyn kaavamaisuuden vuoksi...
Soi viulu
Täh, Mullithan oli ihan alihintaisia kakkosessa ja halpoina yksiköinä niitä tuli joskus ihan läpällä tungettua etulinjaan. Koska hakkerointi ei toiminut näihin ammuksiin, oli vastustajalla vielä vähemmän vastauksia guided spammiin. Merkkailu vie komentoja, mutta Ariadnalla niitä on usein enemmän kuin tarpeeksi, joten vaikka spämmäily ei ollut ihan niin riskitöntä ja varmaa kuin minmaxatuilla Nomadeilla, oli se riittävän halpaa suunnitelma C:ksi. Ja nyt kun tykeillä pystyy ampumaan spekulatiivista, baggageilla täyttämään rajoitetut ammukset JA hinta tuli alas niin Katyushalta kuin Dozeriltakin (mekaanikko ja robotti maksaa alle kolmen kympin), en näe syytö heittää näitä romukoppaan. MRRF -pelaajalle taktiikka on tietenkin Vanillapelaajaa olennaisempi, koska panssaria kaataavaa tulta ei edelleenkään löydy sektoriaalista liikaa Molotokin AP ammuksista huolimatta. Ja kun baggaget täyttävät kakkosvaihtoehtona olevat DEPit ja Panzerfaustit, niin on tuo aika no-brainer, jos haluaa kaataa TAGeja.
Ja etenkin ariadnalla tukeva asia oli/on se, että forward observereja on lista pulollaan puoliväkisin. Suurin osa niistä vieläpä camossa, joka etenkin N2:ssa oli hiukan kuumottavaa, kun se merkkaaminen oli usein wip 13 normal rollin takana.
Okei, hyviä pointteja. Ei itse tullut koskaan koitettua Ariadnan guidedia kun en Mulleja omista, joten kokemukseni rajoittuu vaan Nomadien versioon. Seuraan miten muut peluuttaa, aukenee varmaan sitä myötä mullekkin.
Soi viulu
-
Der Dexter
Really really?Moca kirjoitti:UPS antoi toimitusaika-arvioksi tämän kuun loppuun mennessä, joten on mahdollista, että mulla on mukanani laatikollinen kirjoja Talvisodassa.
eihän ne oo vasta kun 2kk pallotellut nitä ympäri eurooppaa tjs...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Yeah, i know... Mä en voi vaikuttaa siihen mitenkään, millä lafkalla Belli ne sieltä toimittaa. Ärsytys on suurta, kun joka toinen lähetys seilaa mikä missäkin. Mutta älkää suotta pidätelkö hengitystä, kyllä ne kerkeää sen vielä hukkaamaan/toimittamaan väärään osotteeseen. Mark my words.Der Dexter kirjoitti:Really really?Moca kirjoitti:UPS antoi toimitusaika-arvioksi tämän kuun loppuun mennessä, joten on mahdollista, että mulla on mukanani laatikollinen kirjoja Talvisodassa.
eihän ne oo vasta kun 2kk pallotellut nitä ympäri eurooppaa tjs...
Taitaa kirjat yhä palloilla maailmalla? Hämmentävän surkeeta toimintaa kyllä UPS:ltä. Mulla tullu niitä käyttäessä yleensä tosi hyvin kamat perille.
Nopat & Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Figuharrastetta insinöörin putkiaivoilla: Engineered Gaming
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Figuharrastetta insinöörin putkiaivoilla: Engineered Gaming
- Dr. Icchan
- Viesti:
Mä tulisin huomenna illalla noutamaan omani.