Yleinen keskustelu
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Yleinen keskustelu
Juu paitsi että tuntuu siltä että peli on täynnä stubborneja ja noita 3d6 ja isoin pois heittoja.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Ei saa myös unohtaa gw:tä, joka on lähinnä jokaisella jäbällä, joka semmoisen voi vain saada. Jotain borkkia mm. paljoa kiinnostaa joku 10 ritaria, kun naamaan tulee se 11 S7 iskua takaisin. Jo Halberdier eliitti pistää brettejä pinoon kun löytyy yleensä se A2 mikä mm. kaaoksen warruilla on.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Half-breed
Pitääkö sitten niihin Stubborneihin gw-miehiin ajaa suoraan päin? Breteillä ei ehkä chaffia ole paljon, mutta kyllä sitä löytyy sen verta, että sen eliittiboksin voi pitää kivasti jumissa ainakin ne pari vuoroa kun hoitelee loppuarmeijan. Sitten vain gängbäng siihen lauttaan.
Tiukassa paikassa voi sitten aina ristiä sormet ja toivoa maagien buffiloitsujen toimivan, tai ajat pari letkaa samanaikaisesti, jolloin eliitin tappiot laskee sitä takaisin tulevien lyöntien määrää, tai sitten vain heittää niitä isolla kivellä.
Tiukassa paikassa voi sitten aina ristiä sormet ja toivoa maagien buffiloitsujen toimivan, tai ajat pari letkaa samanaikaisesti, jolloin eliitin tappiot laskee sitä takaisin tulevien lyöntien määrää, tai sitten vain heittää niitä isolla kivellä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Noniin, kaikki joukolla maalaamaan: viewtopic.php?f=3&t=107074
Sain kyllä just (viimeinkin) kasattua uudet warlockini. Ja nyt kuivattelee pohjamaalia. En taida kuitenkaan jaksaa kisaan ilmottautua. Mun kuvat on aina ollu mitä sattuu...Ja yksiköitä saa maaleihin ilman kisojakin. Ja "kröhöm" nopeestikin :D Mutta muut laiskurit vois vaiks lähteäkin kisailemaan....:D
Mutta jos epäroit kunpaa maalaat, niin ehdottomasti delaque porukan!
Mutta jos epäroit kunpaa maalaat, niin ehdottomasti delaque porukan!
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Juu, todennäköisesti niihin päädyn. Figut ei vaan ole vielä mun hyppysissä vaikka kaupat onkin sovittu.syrja kirjoitti: Mutta jos epäroit kunpaa maalaat, niin ehdottomasti delaque porukan!
Ja valokuvien ottamisessa voin kyllä jelppiä jos se siittä on kiinni ;)
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Meikän, Henkan siis, Trollit valmistuu juuri sopivasti! Basettomina kuitenkin lähtevät liikkeelle... : (
Tai itseasiassa : ). Paskaa hommaa se sellainen. Nyt ei tartte sillä vaivata päätä. Laa la lalla laa : P
Tai itseasiassa : ). Paskaa hommaa se sellainen. Nyt ei tartte sillä vaivata päätä. Laa la lalla laa : P
- Sinitähti
- Sinitähti
Mua olis jääny vaivaamaan - beissit on tärkeitä ;)
- - - - -
Olen jotenkin huomannut - vaikka en ainuttakaan omista - että nuo Black Libraryn digitaalituotokset on vissiin aikamoista rahastusta suurelta osin?
Esim. tämä, ymmärsinkö nyt oikein että tässä on neljälle yksikölle tiedot - siis tiedot jotka löytyvät armybookista: http://www.blacklibrary.com/games-works ... tion).html. Vai olenko nyt missannut jotakin pahasti.
Muutenkin tuo GW joulukalenteri on hiukan nolo.
- - - - -
Olen jotenkin huomannut - vaikka en ainuttakaan omista - että nuo Black Libraryn digitaalituotokset on vissiin aikamoista rahastusta suurelta osin?
Esim. tämä, ymmärsinkö nyt oikein että tässä on neljälle yksikölle tiedot - siis tiedot jotka löytyvät armybookista: http://www.blacklibrary.com/games-works ... tion).html. Vai olenko nyt missannut jotakin pahasti.
Muutenkin tuo GW joulukalenteri on hiukan nolo.
- Kardinaali
- Viesti:
Must se on söpö se kalenteri. Idea on ainaki uusi. :D Eiköhän koko harrastus kiteydy siihen että "ostaa ja käyttää ken tahtoo"?
Noissa formaatioissa on siis yleensä jotain lisäsääntöjä. Combotat tietyt yksiköt yhteen, niin saat niille uusia erikoissääntöjä. Jotkut on hauskoja ja jotkut jotain muuta, mutta järkevyydestä tai hintalaatusuhteesta en sano mitään, mutta on niissä siis jokin muukin idea kuin olla pari sivua irti armeijakirjasta/codexista. Noi on lähinnä 40k:n apocalypsestä lähtöisin oleva idea.
Ok, ei siinä sitten mitään. Ennen sen lisäsälän sai White Dwarffin välissä - nykyään voi ostaa erikseen jos kiinnostaa. Ei kai se konsepti mihinkään sen kummemmin ole muuttunut.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Jooh, onhan ne vähän. Vaikuttaa todella paljon lopulliseen ulkonäköön. Mutta kun ovat toisen nappuloita ja hän haluaa ne beissata oman mielensä mukkaan. Mie en sitä puuhaa tee palkkaakaan vastaan. Se on kuin maalinpoisto. Ei sitä halua tehdä omillekkaan nappuloille.Kharon kirjoitti:Mua olis jääny vaivaamaan - beissit on tärkeitä ;)
Trollit ovat valmiita. Vielä kun kuvan saa otettua ja jonkun kollaasin tehtyä, niin kisassa ollaan mukana. Kaikki porilaiset tukee sitten mua, jos tulee yleisö äännestys.
- Sinitähti
- Sinitähti
Keskeneräinen figu - 0 pistettä.
- Kardinaali
- Viesti:
SecondedFurinji kirjoitti:Keskeneräinen figu - 0 pistettä.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Mää muistan kun olin nuori, kukaan ei basettanut nappuloitaan. Laitettiin vain goblin greeniä baseen ja voila. Vastarannan kiiskit, jotka halusivat olla omaperäisiä, jättivät sen mustaksi.
- Sinitähti
- Sinitähti
- ArkkiError
itse en henk.koht välitä tippaakaan basettamisesta. :)
Tykkään maalata, mutta olen hieman laiska ja basettaminen...ehkä jaksan valkoiseksi alustan pistää tai jotain vastaavaa, mutta erikoisempaa en kyllä jaksa saatika viitsi. Näin aloitettua, niin tulevissa turnauksissa jne. on mielestäni hieman väärin että saa lisä pisteitä siitä että on basetettu, maalauksesta ymmärtää, uskallan sanoa ettei ketään pidä harmaasta armeijasta vastassa, kun se voisi olla maaleissakin. :) just my opinion. ;)
Tykkään maalata, mutta olen hieman laiska ja basettaminen...ehkä jaksan valkoiseksi alustan pistää tai jotain vastaavaa, mutta erikoisempaa en kyllä jaksa saatika viitsi. Näin aloitettua, niin tulevissa turnauksissa jne. on mielestäni hieman väärin että saa lisä pisteitä siitä että on basetettu, maalauksesta ymmärtää, uskallan sanoa ettei ketään pidä harmaasta armeijasta vastassa, kun se voisi olla maaleissakin. :) just my opinion. ;)
"Let's Dance With Death While Drinking The Poison of Life.."
-ArkkiError
-ArkkiError
Mielipide toiseen suuntaan - figu ei ole valmis ennen kuin sen on beissattu. ;)
- ArkkiError
Kuhan voi pelata ni se riittää. :DDD
"Let's Dance With Death While Drinking The Poison of Life.."
-ArkkiError
-ArkkiError
Vähä liimaa niskaan ja nyrkillinen ruohoa basen satunnaiseen suuntaan, niin se on basetettu. Ei ole niin hankalaa.
Tosin kaikkien laiskojen "mä vaan maalaan" ihmisten kannattaisi selkeästi tutustua tähän uutuuteen, kun vihdoin todellakin riittää pelkkä maalin levittäminen baseen, niin se basettuu itsestään.
Joo basettamaton figu on keskeneräinen figu.
Tosin kaikkien laiskojen "mä vaan maalaan" ihmisten kannattaisi selkeästi tutustua tähän uutuuteen, kun vihdoin todellakin riittää pelkkä maalin levittäminen baseen, niin se basettuu itsestään.
Joo basettamaton figu on keskeneräinen figu.
Ja toisena vinkkinä - tekstuurimaalit toimii laiskan miehen beissauksessa myös hyvin: http://www.games-workshop.com/gws/catal ... GameStyle=. Haluttaessa vähän drybrushia päälle niin täydestä menee.