Porin Pelikauppa
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Porin Pelikauppa
Täytys vissii noihi dataslateihinkin silti ottaa kantaa turnauksen säännöis näköjään ;)
Ei pelkoa että olisin tuomassa. Lista on valmis eikä se sisällä mitään dataslatesta, mutta kyllähän niihin voisi ottaa kantaa.
Slatessa itsessään sanotaan et jos allyt on sallittuja niin dataslatatet on oletuksena sallittuja. Noita slatejahan voi ottaa detachtmentteina muihinkin armeijoihin, eikä siis tarvii mitään HQ+troop kikkailua.
Slatessa itsessään sanotaan et jos allyt on sallittuja niin dataslatatet on oletuksena sallittuja. Noita slatejahan voi ottaa detachtmentteina muihinkin armeijoihin, eikä siis tarvii mitään HQ+troop kikkailua.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Alkaa oleen taas vähän poltteita päästä pelaileen. Mukavaa kutinaa ilmassa.
Spoonyone
Spoonyone
AArgh, viimehetken epäröintiä. Lista näyttää elävän edelleen. :D
Spoonyone
Spoonyone
Mikä lista paniikkimaalaus paniikkimaalaus lista paniikkimaalaus paritukset ratkasee paniikkimaalaus pirun jarkko paniikkimaalauspaniikkimaalaus
Se on kyl niin väärin ettei kaaokselle saa Eternal warriorii mitenkään järkevästi.
Spoonyone
Spoonyone
- ArkkiError
Noh, listan olen saanut valmiiksi, koskaan en ole tälläisellä pelannut, joten sillä tullaan. :D
"Let's Dance With Death While Drinking The Poison of Life.."
-ArkkiError
-ArkkiError
Pakko... maalaa... pakko...
puol neljä taisin olla kotona. Sit söin jotain. Ja maalasin.
puol neljä taisin olla kotona. Sit söin jotain. Ja maalasin.
Spoonyone
Spoonyone
Ehheheehehee.....panokset kovenee ja monilla on edessä uneton yö. Ja furre voi sit kattella vaikka loppuehtoon valokuvia musta. Niin ei tartte uneksia.Furinji kirjoitti:Mikä lista paniikkimaalaus paniikkimaalaus lista paniikkimaalaus paritukset ratkasee paniikkimaalaus pirun jarkko paniikkimaalauspaniikkimaalaus
Joo-o päättämisen suuri vaikeus...Viime testi lista pikku muokkauksella houkuttaa. Mut houkuttaa moni muukin...
Orks
warboss bikellä+pakollisilla kamoilla
2x 20 boyzzia
3x 6 lootas
Meteliä ja meininkiä. Ja tosissaan alko tuo houkuttaa testin jälkeen. Ja vielä kun ois todennäköisesti viimeisiä mahdollisuuksia vanhalla kirjalla. Pikku nostalgiaa siis. Toisaalta nuo sudet on vienyt niin mukanaan ja niiden ominaisuudet alkaa oleen paremmin hallussa. Ja kun niilläkin saa kivaa rytinää...
SW
Runepriest
2x 5 hunteria (meltat)
2x 5 Long fangia missileillä
4 thunderwolf (shield, fist)
Tuskaa! Valintojen maailmaa. Se jyrä susiloordikin kun lumos....Mut siihen en taida ehtiä tehä riittävästi pikkususia saattueeks. Toisaalta onhan tässä ruhtinaallisesti aikaa värkätä nekin faba koirista/susista.
wolflord: twc, 2+,fist, shield, eternal warrior 255p
runepriest: mopo 135p
5 hunter (flamer) 75p
5 hunter (melta) 80p
8 fenrisian wolf 64p
6 fang (5 missile) 140p
Hmmmm.....Pääsis periaattees helpol. ei tarvis kun mattopuukkoo ja tehä 8 basea. Tai sit mä vaan vedätän teitä jutuillani. Sekin on todennäköistä :D Mullahan olis noita demoneitakin :P
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Oon tehny kolme objectivee ja yhen skill markkerin.... oh shait täs tarvittiin armeijaki
Mä tuun tällä ihan varmana tuun..
Farseer (115pt.)
Ghosthelm; Rune armour; Witchblade; Shuriken pistol; Eldar jetbike;
3x Windrider Jetbike Squad (61pt.)
Shuriken cannon;
Shuriken cannon;
Crimson Hunter (160pt.)
Pulse laser; Bright lance(x2);
Crimson Hunter (160pt.)
Hemlock Wraithfighter (185pt.)
Heavy D-scythe(x2); Mindshock pod; Spirit stones;
Mä tuun tällä ihan varmana tuun..
Farseer (115pt.)
Ghosthelm; Rune armour; Witchblade; Shuriken pistol; Eldar jetbike;
Shuriken cannon;
Shuriken cannon;
Crimson Hunter (160pt.)
Crimson Hunter (160pt.)
Hemlock Wraithfighter (185pt.)
Heavy D-scythe(x2); Mindshock pod; Spirit stones;
Onneks mä en tunne käytännös noit eldareja juuri lainkaan. Muute vois ehkä alkaa jännittään.
- ArkkiError
Itseäni houkuttaa nuo demonit, mutta niin myös Kaaos mariinit houkuttaa mukavasti. Suunnittelin myös jotain tälläistä listaa Templareista:
Black Templars
-HQ-
Chaplain: Plasma pistol, teleport homer. 115p
-TROOPS-
5x Scouts: Snipers 60p
8x Crusader Squad: Grav Gun, Sword Brother + Melta Bombs 142p
-ELITES-
5x Terminators: Assault cannon, chain fist. 225p
5x Assault Terminators: 1x Hammer + Shield. 205p
747p
Demoneilla jotain tälläistä:
-HQ-
Daemon Prince: Armor, Wings, Slaanesh, Greater Reward. 235p
-TROOPS-
10x Daemonettes: Allures + Lesser Reward 105p
14x Bloodletters: Bloodreaper. 145p
-FAST-
10x Seekers: Heartseeker + Lesser Reward. 135p
-HEAVY-
Skullcannon: 125p
745p
Valintojen maailma on kamalaa.
Black Templars
-HQ-
Chaplain: Plasma pistol, teleport homer. 115p
-TROOPS-
5x Scouts: Snipers 60p
8x Crusader Squad: Grav Gun, Sword Brother + Melta Bombs 142p
-ELITES-
5x Terminators: Assault cannon, chain fist. 225p
5x Assault Terminators: 1x Hammer + Shield. 205p
747p
Demoneilla jotain tälläistä:
-HQ-
Daemon Prince: Armor, Wings, Slaanesh, Greater Reward. 235p
-TROOPS-
10x Daemonettes: Allures + Lesser Reward 105p
14x Bloodletters: Bloodreaper. 145p
-FAST-
10x Seekers: Heartseeker + Lesser Reward. 135p
-HEAVY-
Skullcannon: 125p
745p
Valintojen maailma on kamalaa.
"Let's Dance With Death While Drinking The Poison of Life.."
-ArkkiError
-ArkkiError
Ny rupes jännittää....
- Kardinaali
- Viesti:
Kiitoksia kaikille. Kiva päivä, vaikka raskas ja alku hiukka tökki. Seuraavaks kai hahmottamaan sitä pariturneeta. Jos siihen on viel mielenkiintoo :D Mutta katotaan sitä miitissä. Hienoo et paikalla pyöri taas uusia naamoja. Kohta saadaa järjestää isompi turnee pelkästään "porilaisille". Sen verran alkaa tuota pelaaja kuntaa olemaan.
Seuraavalle kerralle vois hiukka tuota pistesysteemiä muuttaa. Tuollaisenaan on kyl hiukka outo. Eikä ole mun mielestä tähän systeemiin sopiva.
Niin se mun lista oli sit tällänen (jos jotain kiinnostaa).
Runepriest: terminaattorarmor 120p
5 Grey hunter: melta 80p
5 Grey hunter: flamer 75p
6 Long fang: 5 missile 140p
5 Long fang: 4 missile 115p
Predator: Lascannon spons 120p
Aegis+quadgun 100p
Tasan 750p. Joo tylsähköä nurkka possuttelua. Tyranid laumaa vastaan hiukka jännitti et ehtiikö ampumaan riittävästi aina pois. Ettei ehdi päälle. Onneks ehti. Kaaosta vastaan tuskastutti heti spawnit ja loordi. Onneks muistin lopulta hakata niitä spawneja kranuilla. Samoin Timolla ei kyl nopat paljoa auttanu. Yks haastokämmi pelissä tuli, kun kaaos unohti pakko haasteensa. No oisko vaikuttanu ja miten, vaikee sanoo. Ja olisin mä siitä voinu kieltäytyykin joten lopputulos ois ollu sama. No näin tälläkertaa. Viimeisessä pelissä 40k paluumuuttaja laittoi ahtaalle. Keikkui pitkään johdossa firstbloodin takia. Ihan lopussa pieni moka kun laittoi libransa eteen ottamaan instakilliä missilestä. Sen ansiosta tasoitin. Mutta ilkeä peli kun pakotti mut liikkeelle ja toimimaan. Ja tuo lista ei oikeen ole siihen luotu. Ja luvattoman paljon tuli vastustajan nopista ykkösiä. Ihan älytön määrä. Vaikkei tää ollutkaan noppapeliä.
Jälkipeleihin en taida nyt ehtiä (tuli hiukka äkkiä). Mut viisastelkaa muut siellä iisisti ja katselkaa vaikka tätä: https://www.youtube.com/watch?v=OH_Y17srVRE
:P
Seuraavalle kerralle vois hiukka tuota pistesysteemiä muuttaa. Tuollaisenaan on kyl hiukka outo. Eikä ole mun mielestä tähän systeemiin sopiva.
Niin se mun lista oli sit tällänen (jos jotain kiinnostaa).
Runepriest: terminaattorarmor 120p
5 Grey hunter: melta 80p
5 Grey hunter: flamer 75p
6 Long fang: 5 missile 140p
5 Long fang: 4 missile 115p
Predator: Lascannon spons 120p
Aegis+quadgun 100p
Tasan 750p. Joo tylsähköä nurkka possuttelua. Tyranid laumaa vastaan hiukka jännitti et ehtiikö ampumaan riittävästi aina pois. Ettei ehdi päälle. Onneks ehti. Kaaosta vastaan tuskastutti heti spawnit ja loordi. Onneks muistin lopulta hakata niitä spawneja kranuilla. Samoin Timolla ei kyl nopat paljoa auttanu. Yks haastokämmi pelissä tuli, kun kaaos unohti pakko haasteensa. No oisko vaikuttanu ja miten, vaikee sanoo. Ja olisin mä siitä voinu kieltäytyykin joten lopputulos ois ollu sama. No näin tälläkertaa. Viimeisessä pelissä 40k paluumuuttaja laittoi ahtaalle. Keikkui pitkään johdossa firstbloodin takia. Ihan lopussa pieni moka kun laittoi libransa eteen ottamaan instakilliä missilestä. Sen ansiosta tasoitin. Mutta ilkeä peli kun pakotti mut liikkeelle ja toimimaan. Ja tuo lista ei oikeen ole siihen luotu. Ja luvattoman paljon tuli vastustajan nopista ykkösiä. Ihan älytön määrä. Vaikkei tää ollutkaan noppapeliä.
Jälkipeleihin en taida nyt ehtiä (tuli hiukka äkkiä). Mut viisastelkaa muut siellä iisisti ja katselkaa vaikka tätä: https://www.youtube.com/watch?v=OH_Y17srVRE
:P
Heips!
Kiva käydä pyörimässä ja nähdä Porin skeneä. Vaikutti juuri sellaiselta porukalta jonka kanssa olisi hauska heittää noppaa ja siirrellä pikku-ukkoja :) Täytyypä raahata nuo Necronin retaleet kaupalle kunhan on validi armeija maaleissa! Taas sai lisää motivaatiota tuohon maalausurakkaan. Kiitokset vielä paikallaolleille!
Kiva käydä pyörimässä ja nähdä Porin skeneä. Vaikutti juuri sellaiselta porukalta jonka kanssa olisi hauska heittää noppaa ja siirrellä pikku-ukkoja :) Täytyypä raahata nuo Necronin retaleet kaupalle kunhan on validi armeija maaleissa! Taas sai lisää motivaatiota tuohon maalausurakkaan. Kiitokset vielä paikallaolleille!
Hörk ai kato määkin oon kotona.. Ei tästä tuu yhtään mitään kun paikallisturneen reissussakin menee 15 tuntia. Ehkäpä jotain kommenttia myöhemmin.
Maulerfiend oli pettymys. Se oli oikeastan huonompi mitä pelkäsin. Ekassa pelissä sitä ei tarvittu, tokassa se poksahti ekaan lascannoniin ja kolmannessa se tappoi jokusen örkin. Isoin ongelma lienee se WS3, kaikki osuu liian helposti siihen, jos ja kun se sattuu pääsemään closikseen. Lordi suoritti, tosin se Burning Brand olis tullut kyllä tarpeeseen. Bottom line, enemmän ampumista.
Ja ai niin Lassi, se mun Lordi oli sillon vie challengessa kun tapoit sen. Et sekin pelattiin väärin.
Mut joo, kompit ratkas. Siel oli useita armeijoita mitä olisin mieluummin matsannut kuin näitä paria vikaa, mutta näillä mennään. :D
Ja ai niin Lassi, se mun Lordi oli sillon vie challengessa kun tapoit sen. Et sekin pelattiin väärin.
Mut joo, kompit ratkas. Siel oli useita armeijoita mitä olisin mieluummin matsannut kuin näitä paria vikaa, mutta näillä mennään. :D
Spoonyone
Spoonyone
Mitkä kompit? Kompeista on kyse vain kun halffis puhuu. Tarkoitat parituksia varmaan? Näissä pienissä turneissa ne tullee aina pelaamaan aika ison osan ei siitä pääse mihinkään.
- Kardinaali
- Viesti:
1,5h peliaika on paskaa massa-armeijoilla. Sulkee käytännössä örkit pois jos haluaa oikeesti pelata sillee herrasmiesmäisesti, että liikuttaa figut edes suht siististi ja oikein. Puhumattakaan kasasta noppia kun ammutaan jne. Rangejen mittaaminen kasalt örkkejä. Kaikki vie aikaa enemmän massa-armeijoilla.
Toivottavasti kenellekään ei jäänyt mitään mielikuvaa musta että olen ihan kulli jätkä (no joo oon oon, mut olin tavallista paskamaisemmalla päällä eilen). Koko pelipäivän ajan luulin, että kerätään pisteitä, mutta voitot ratkaisi. Olin lopussa vähän wtf että kakkoseksi tulin. Oli huikeat kaksi pistettä yhteensä turnauksesta nimittäin mulla. :D
Vaikka vastukset itsessään olivat tosi mukavia kaikki ja listat mielenkiintoisia (paitti petteri, saat pelaa ens kerralla serpenttejä vain jos et heitä niitä kilpiä pois mua kohti, ne serpentit ei oo mitään ***** Kapteeni Amerikoita)
, jäi monesta syystä vähän kakan makua suuhun, milloin noppatuurista, milloin wave serpenteistä, milloin mistäkin. Eniten tietysti nakersi se, että yhden pelin voitto olis voinut riippua siitä jos olisin saanut vuoron. Toki monen pelin lopputulos riippuu siitä jatkuuko peli, mutta tässä tilanteessa oliko meillä Autumn Wizardin kanssa hyvä kun kolme vuoroa pelattuna kun peliaika oli jo loppumassa. :D
Sitten vielä yksi asia. Nyt on kyllä tapahtunut jonkun kanssa vaihdos päittäin sääntiksissä. Voin vannoa että oma sääntökirjani ei ole tällaisessa kunnossa? Kuka tunnistaa omakseen? Ja missä omani on? Ei oma kirjanikaan mikään uudenveroinen ole mutta tämmöstä revennyttä kantta ei kyllä siinä ole!

Toivottavasti kenellekään ei jäänyt mitään mielikuvaa musta että olen ihan kulli jätkä (no joo oon oon, mut olin tavallista paskamaisemmalla päällä eilen). Koko pelipäivän ajan luulin, että kerätään pisteitä, mutta voitot ratkaisi. Olin lopussa vähän wtf että kakkoseksi tulin. Oli huikeat kaksi pistettä yhteensä turnauksesta nimittäin mulla. :D
Vaikka vastukset itsessään olivat tosi mukavia kaikki ja listat mielenkiintoisia (paitti petteri, saat pelaa ens kerralla serpenttejä vain jos et heitä niitä kilpiä pois mua kohti, ne serpentit ei oo mitään ***** Kapteeni Amerikoita)
, jäi monesta syystä vähän kakan makua suuhun, milloin noppatuurista, milloin wave serpenteistä, milloin mistäkin. Eniten tietysti nakersi se, että yhden pelin voitto olis voinut riippua siitä jos olisin saanut vuoron. Toki monen pelin lopputulos riippuu siitä jatkuuko peli, mutta tässä tilanteessa oliko meillä Autumn Wizardin kanssa hyvä kun kolme vuoroa pelattuna kun peliaika oli jo loppumassa. :D
No voi pentele, niinhän vissiin olikin. Noh, se oli yhteisväärinymmärryksessä pelattu sitten. :D Harmi kun tämmösiä juttuja käy. Onneksi oltiin molemmat yhtä hoopoja kun ei tajuttu sitä. Mitä nyt tohon maulerfiendiin sanois, älä nyt ainakaan mun örkkien takia vedä mitään johtopäätöksiä siitä maulerista, sait kuitenkin niskaasi str 8 ja str 10 hittejä pari assault phasea bossilta ja nobilta. Ei siinä kohtaa ollu muuta mahdollista lopputulosta kuin kuollut mauleri. :(Antrax kirjoitti:Maulerfiend oli pettymys.
Näköjään Antrax on saanut osakseen muutakin vääryyttä. Kranuja saa käyttää lähärissä ainoastaan vehiclejä tai monstrous creatureita vastaan. :)syrja kirjoitti: Kaaosta vastaan tuskastutti heti spawnit ja loordi. Onneks muistin lopulta hakata niitä spawneja kranuilla.
Sitten vielä yksi asia. Nyt on kyllä tapahtunut jonkun kanssa vaihdos päittäin sääntiksissä. Voin vannoa että oma sääntökirjani ei ole tällaisessa kunnossa? Kuka tunnistaa omakseen? Ja missä omani on? Ei oma kirjanikaan mikään uudenveroinen ole mutta tämmöstä revennyttä kantta ei kyllä siinä ole!

Viimeksi muokannut Kardinaali, Su 13.04.2014 12:37. Yhteensä muokattu 2 kertaa.