Sviddu. Minä heitin tuon Grondille irkissä jo paljon aikaisemmin.The Captain kirjoitti: Ja siis itävaltalaisella korostuksella tietty.
Tarinakisa 2007 - alustava keskustelu
- The Captain
- Valvoja
Kuin hirvi.Tapsa kirjoitti:Conan rokkaa!
Hirvi-conan. Barbaareja vs. hirvensarvisia paholaisia. Metsähaltioita. Orionin metsästysporukka. Teräviä keppejä pohjalaisten sisäelimiin. Auts. Petomiehet syövät tähteet.
Kas, olen inspiroituvalla päällä tänään.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
-
Hollo
- Sotavasaran WHFB-tarinamestari
Älkää kehdatko raiskata raiskattua ketjua enempää, jooko?
Ei ole mukava lukea tätä ketjua, kun tässä ei ole mitään kivaa... vain kipua ja märkiviä haavoja, joiden maitomaisten mätäkalvojen alla liikehtivät sikiöolennot venyttelevät limaisia, nykiviä raajojaan kuin Isä Jumalan uudelleenanimoidut marionetit, joiden sairaat ajatukset ovat myös Hänen ajatuksiaan ikuisesta tuskasta, sen tuottamisesta ja kylmästä hunnusta, joka laskeutuu yllemme talvisin hukuttaen jokaisen syvään masennukseen ja talvihorrosmaiseen olotilaan, josta ei ole paluuta. Joulu saa miut masentumaan.
Ei ole mukava lukea tätä ketjua, kun tässä ei ole mitään kivaa... vain kipua ja märkiviä haavoja, joiden maitomaisten mätäkalvojen alla liikehtivät sikiöolennot venyttelevät limaisia, nykiviä raajojaan kuin Isä Jumalan uudelleenanimoidut marionetit, joiden sairaat ajatukset ovat myös Hänen ajatuksiaan ikuisesta tuskasta, sen tuottamisesta ja kylmästä hunnusta, joka laskeutuu yllemme talvisin hukuttaen jokaisen syvään masennukseen ja talvihorrosmaiseen olotilaan, josta ei ole paluuta. Joulu saa miut masentumaan.
Alan arvostaa tätä hussia enemmän ja enemmän... Tämä teksti kiehtoo, ja kuvottaa, minua... Onko tämä? voiko se olla? kyllä! Huussin todellinen merkitys!huussi kirjoitti:Älkää kehdatko raiskata raiskattua ketjua enempää, jooko?
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
Katsos hänen tarinoita historiassa taaksekkin päin, sieltäkin löytää aika kauniita sanoja.WHAM kirjoitti:
Alan arvostaa tätä hussia enemmän ja enemmän... Tämä teksti kiehtoo, ja kuvottaa, minua... Onko tämä? voiko se olla? kyllä! Huussin todellinen merkitys!
-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
-
Hollo
- Sotavasaran WHFB-tarinamestari
Jotenkin alkaa pikkuhiljaa ahistamaan, kun olette tuolleen vertauskuvallisesti saaneet jauhettua ties kuinka paljon juttua moisesta aiheesta, enkä mie tajua ollenkaan.
Vaihdetaanko aihetta, muuten käy ahistamaan.
Elikkäs, mitä toivotte Joulupukin pudottavan pusseistaan huoneenne lattialle ja syliinne?
Elikkäs, mitä toivotte Joulupukin pudottavan pusseistaan huoneenne lattialle ja syliinne?
Muuttokookoksia, tottakai.huussi kirjoitti:Jotenkin alkaa pikkuhiljaa ahistamaan, kun olette tuolleen vertauskuvallisesti saaneet jauhettua ties kuinka paljon juttua moisesta aiheesta, enkä mie tajua ollenkaan.
Ei hitto vie kun osaa väsyttää... Pitäisi kai harrastaa enemmän nukkumista aina välillä, ja mielellään ehkä kotona omassa vuoteessa. Tai, siis, ainakin näin välillä.
Jo kahdeksan sivua kuvottavaa roskaa ilman ainuttakaan kunnon tekstiä. Kyllä huomaa kuinka taso laskee kun en ole itse pitämässä sitä yllä. Wurt wurt wurt.
hyvät ihmiset, sen sijaan että tuhlaatte aikaanne täällä, pelatkaa super mariota. siis sitä aitoa ja alkuperäistä ykköstä kasibitti-nintedon emulatorin kautta.
hyvät ihmiset, sen sijaan että tuhlaatte aikaanne täällä, pelatkaa super mariota. siis sitä aitoa ja alkuperäistä ykköstä kasibitti-nintedon emulatorin kautta.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P