Corvus Belli: Infinity
- Jenian Katarn
- Peliporukkavalvoja
Re: Corvus Belli: Infinity
Terve.
Oliko joku jo kerinnyt suunnitella Ropeconiin peliesittelyä Infinityn tai muiden vähemmäntunnettujen figupelien puitteissa viimevuoden malliin?
Oliko joku jo kerinnyt suunnitella Ropeconiin peliesittelyä Infinityn tai muiden vähemmäntunnettujen figupelien puitteissa viimevuoden malliin?
NOMADS Bakunin: "Shuffel Puff Grrls"
- Kaapelikala
Eiköhän Infinityä demoilla Ropeconissa.
Itse olen valmis vetämään taas Infinityä (olin viime vuonna myös paikalla), mutta en vedä koko hommaa enää itse. Meni koko Coni aikalailla sivu suun kun piti itse olla pöydän äärellä koko ajan. Äänikin lähti kokonaan.
Yritän saada Frenzyltä (Warheadin hemmetin kova miniatyyriguru) maastoa tilattua Conia varten. Lisäksi mietin mahdollisesti ITS-systeemin mukaista turnausta, Suomen ensimmäistä sellaista.
Kuitenkaan en tee mitään noista yksin, joten jos joku haluaa jeesailla, niin tehdään ihmeessä niin. Tyyliin joku hoitaa yhden/puolet päivästä, ja joku toinen jatkaa.
Yritän saada Frenzyltä (Warheadin hemmetin kova miniatyyriguru) maastoa tilattua Conia varten. Lisäksi mietin mahdollisesti ITS-systeemin mukaista turnausta, Suomen ensimmäistä sellaista.
Kuitenkaan en tee mitään noista yksin, joten jos joku haluaa jeesailla, niin tehdään ihmeessä niin. Tyyliin joku hoitaa yhden/puolet päivästä, ja joku toinen jatkaa.
Idleness is the pathway to damnation.
Viime vuodesta parantaisin kahta asiaa: Pöytä oli hieman liian syrjässä ja pelit liian isoja. Noilla pikasäännöilläkun demotin nopilla meni yhteen peliin inhimillinen aika. Toisaalta pikasääntöjen listojen mukaisten armeijoiden kasaus oli normaalia kimurantimpaa.Tylran kirjoitti:Itse olen valmis vetämään taas Infinityä (olin viime vuonna myös paikalla), mutta en vedä koko hommaa enää itse. Meni koko Coni aikalailla sivu suun kun piti itse olla pöydän äärellä koko ajan. Äänikin lähti kokonaan.
Näillä näkymin olen itse conin aikaan maanpuolusuksellisia velvollisuuksia täyttämässä ja vaikka coniin pääisisikin luikahtamaan lauantaiksi, en ainakaan mitään päävastuuta voi demotuksen suhteen ottaa.
- Kaapelikala
Itse voin ainakin jonakin päivänä demoilla Infinityä, jos esmes. Morze lainaa joitain faktioita? Itse saan Haqqislamin ja PanO:n, sekä varauksella Alephin. Ainakin jos luotan omaan muistiini.
Joo pelit johonkin 100 pojoon ja siistiä pöytää kehiin keskemmälle actionia. Tulin viime coniin osittain myöhässä, eikä huvittanut pistää omia pressuja kasaan figukiltojen custom resiinipöytien viereen lojumaan, joten jäin vähän turhan syrjään. Joku 2-3 ihmistä olisi varmaan otollisin määrä vetäjiä Infinitylle. Jos maastoa riittää, niin voidaan pelata kahdella pienemmällä puoliskolla (tyyliin 4'x3' tai sen suuntasta), jolloin saadaan kunnolla väkeä messiin. Lisäksi meikällä on vielä jonkin verran viime vuodelta julisteita ja demotuslahjoja, mutta Corvus Belliin voidaan olla toki yhteydessä taas.
Kiinnostaisi tuo turnaus jossakin muodossa itseäni.
Pari vuotta sitten demottelin, mutta nyt ei oikein jaksa siihen touhuun enää motivaatio hirveän hyvin riittää. : P
Pari vuotta sitten demottelin, mutta nyt ei oikein jaksa siihen touhuun enää motivaatio hirveän hyvin riittää. : P
Pelaan Infinityä.
Kuukauden julkaisut:
Caledonian Volunteer with HMG
Penthesilea
Shasvastii Caliban
PanO Support Pack
Reverend Moiras
Volunteeri on ihan ok, vaikka veli metro onkin hienompi
Moirilla on nomadien uudenmalliset aseet. Aseoptiot ovat tosin vähän oudot.
Calkban on aika jännä, eroaa aika paljon muista shasvasteista, ei tosin ole välttämättä huono asia.
PanO support pack on vain repack, pitänee ostaa silti nyt mekaanikko ja support botit erikseen, että saisi mahdollisesti tulevaisuudessa maksimoitua Acontecimenton huoltoyksiköt.
Phenthesilea nähtiinkin jo aikaisemmin.
Edit: laitetaanpa vielä previkkaa ensi kuussa tulevasta Scott Guardista.

Caledonian Volunteer with HMG

Penthesilea

Shasvastii Caliban

PanO Support Pack

Reverend Moiras

Volunteeri on ihan ok, vaikka veli metro onkin hienompi
Moirilla on nomadien uudenmalliset aseet. Aseoptiot ovat tosin vähän oudot.
Calkban on aika jännä, eroaa aika paljon muista shasvasteista, ei tosin ole välttämättä huono asia.
PanO support pack on vain repack, pitänee ostaa silti nyt mekaanikko ja support botit erikseen, että saisi mahdollisesti tulevaisuudessa maksimoitua Acontecimenton huoltoyksiköt.
Phenthesilea nähtiinkin jo aikaisemmin.
Edit: laitetaanpa vielä previkkaa ensi kuussa tulevasta Scott Guardista.

Pentti Sileä on kieltämättä hieno, mutta hiukan kammottaa miten monta miljoonaa mikro-osaa tuohon mopoon pitää saada kasatuksi...
Pastorit eivät ole ihan niin faniboipalveustyyliä kuin olisin voinut odottaa, vain ihan pientä animetytsäposeerausta esiintyy. Ehkä noita voisi jopa harkita.
Muut äh.
Pastorit eivät ole ihan niin faniboipalveustyyliä kuin olisin voinut odottaa, vain ihan pientä animetytsäposeerausta esiintyy. Ehkä noita voisi jopa harkita.
Muut äh.
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi
- Jenian Katarn
- Peliporukkavalvoja
Kiitos muuten viimevuoden demoista :) Tällä kertaa voin olla sinulle apuna ja olla demottamassakin. Omasta puolestani saan paikalle aika kirjavan ALEPH ja/tai Bakunin poppoot (ei TAGeja, ellei Cordelia & Scarface valintaa lasketa). Tosin jos joku vain hoitaa byrokratian sinne Ropeconin suuntaan, niin olen kyllä demottamassa. Ainoa mihin periaatteessa haluan osallistua on nuo Pathfinder Society pelit ropepuolelta, mutta muuten minulla on aikaa käytännössä koko viikonloppu.Tylran kirjoitti:Itse olen valmis vetämään taas Infinityä (olin viime vuonna myös paikalla), mutta en vedä koko hommaa enää itse. Meni koko Coni aikalailla sivu suun kun piti itse olla pöydän äärellä koko ajan. Äänikin lähti kokonaan.
ITS säännöissä oli tosin WYSIWYG vaatimus, joka minua hämmensi hieman.
Asiasta kukkaruukkuun. Olen demottamassa Infinityä Turussa Conklaavissa koko Conklaavin ajan. Ajattelin tännekin mainita, kun kuitenkin HeRoS aikoo olla paikalla (oletan) ja ovat Turun toinen Infinitytaho. (Ilmeisesti Turussa on kolme Infinityporukkaa, jotka eivät vain ole onnistuneet kohtaamaan koskaan)
NOMADS Bakunin: "Shuffel Puff Grrls"
Olen mä jollekulle turkulaiselle Infinity-taholle kerran myynyt pari starter settiä, että sen verran olen kohdannut d-:)Jenian Katarn kirjoitti:Asiasta kukkaruukkuun. Olen demottamassa Infinityä Turussa Conklaavissa koko Conklaavin ajan. Ajattelin tännekin mainita, kun kuitenkin HeRoS aikoo olla paikalla (oletan) ja ovat Turun toinen Infinitytaho. (Ilmeisesti Turussa on kolme Infinityporukkaa, jotka eivät vain ole onnistuneet kohtaamaan koskaan)
Täytyy katsoa kerkiääkö sinne teidän demoon katsomaan miten tuota oikeasti pitäisi pelata. Toki mieluummin olisin koko ajan kiireinen omassa pöydässä.
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi
- Ihme_apina
Tietty Conkun aikaan ulkomailla ettei toivoakaan, muuten olis voinu tulla piipahtaan demopöydässä, muutaman pelin pelannukkin mutta niin paljon aikaa että ei muista säännöistä oikein yhtään mitään :P
Vaikken varsinaisesti edes peliä pelaa niin olen ottanu tehtäväkseni ostaa jokaisen firman figun jolla on kiltti päällä, ja taitaakin uutta murdokkia vailla olla kaikki :P
Vaikken varsinaisesti edes peliä pelaa niin olen ottanu tehtäväkseni ostaa jokaisen firman figun jolla on kiltti päällä, ja taitaakin uutta murdokkia vailla olla kaikki :P
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
PK-seudun puolella jossain välissä meikäläisen ois tarkotus vetää Infinityä Sörkässä Roolipelaajat Ry:n tukemana ja Sörkan nuorisotalolla (en muista nyt nimeä). Ajankohta vähän vielä auki, mutta sinne saa tulla testailemaan peliä QS-säännöillä. Tännekin tullaan ilmoittelemaan ajankohdista.
Happi? Paikka avasi tosiaan viimeviikolla taas ovensa:
viewtopic.php?f=69&t=104886
Pelattiin KK:n kanssa siellä silloin junaskenaario.
viewtopic.php?f=17&t=104909
Edit: Jotain Facebook teaseria:
Edit2:
viewtopic.php?f=69&t=104886
Pelattiin KK:n kanssa siellä silloin junaskenaario.
viewtopic.php?f=17&t=104909
Edit: Jotain Facebook teaseria:
Mitä lie tarkoittaa, Yojimbo taitaa olla ainoa täysin julkaisematon mercci.“Our job is dangerous; every one of us has lost a few comrades. But it’s all in a day’s work, and you have to come to terms with it: we’re not dealing with saints here.”
Excerpt from the interview with Authorized Bounty Hunter Ljubo “Ballistic” Radan, for the program “Freelance Hounds”. Only on IngramNet: We bring you the wild side of the Sphere!
Edit2:
Edit3:“I love collaborating with the Police Force. We split the work: I leave bodies and they pick them up. I get the good bits, they get the red tape.”
Testimony of Authorized Bounty Hunter Max Skorpio following the raid on “Lucky Eight”, Triad-owned betting house in the city of Hǎimen, Prefecture of Wei Chuan, Yutang. Read more on Yù Gào (The Herald): Your flash-news provider in Yu Jing!
“Textbooks claim that it takes law enforcers to fight criminals. But in the current reality of the Human Sphere, what it takes to fight criminals is a different kind of criminal. This is where the Bounty Hunters come into play.”
Dr Leah Walton, Chair of Applied Sociology, Firozabad University, Neoterra.
Viimeksi muokannut Morze, Ma 08.04.2013 18:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kirpal Singh:

Niinpä tietysti, kerrankin kun on suunnitellut että voisi Ropeconissa käydä niin sattuu Summer sound festival olemaan samana viikonloppuna.
Infinity-turnaus kuulostaisi kyllä kivalta, samalla näkisi miten sielläpäin Infinityä pelataan.
Infinity-turnaus kuulostaisi kyllä kivalta, samalla näkisi miten sielläpäin Infinityä pelataan.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Keskiviikkona 10.4. meikäläinen vetämässä Sörkän nuorisotalolla (Happi taisi olla nimeltään, googlatkaa) Infinity-demotusta n. klo 18 alkaen. Mukaan pääsee kokeilemaan joko Japanilaisten tai PanOceanian joukoilla. Ensikertalaisille tarjolla on Quick Start -säännöt. Et tarvitse mitään mukaan, ellet halua ottaa mukaan onnen D20-noppiasi.
Tätä menoa tarvitaan uusi alue, kun on useita päällekkäin meneviä keskusteluja samassa aiheesta...
Viime keskiviikkona Hapessa käydessä sain yhden ennalta sovitun demopelin lisäksi jaettua parit QSR:ät, jotn kyllä kiinnostusta sielläkin päin löytyy. Ongelmana tuntuu olevan jo kiinnostuneiden ja figuureita ehkä jo tilanneidenkin uudelleen aktivointi, figuurit kun unohtuvat maalaamattomina laatikkoon kovin helposti jos niille ei löydy heti käyttöä. Pitäisi järjestää jonkinlainen escalation -liiga.
Edit: CB:n työntekijöiden välinen Ko Daligan maalauskilpailu, kommentoijien kesken arvotaan kyseinen figuuri:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 841&type=3
Viime keskiviikkona Hapessa käydessä sain yhden ennalta sovitun demopelin lisäksi jaettua parit QSR:ät, jotn kyllä kiinnostusta sielläkin päin löytyy. Ongelmana tuntuu olevan jo kiinnostuneiden ja figuureita ehkä jo tilanneidenkin uudelleen aktivointi, figuurit kun unohtuvat maalaamattomina laatikkoon kovin helposti jos niille ei löydy heti käyttöä. Pitäisi järjestää jonkinlainen escalation -liiga.
Edit: CB:n työntekijöiden välinen Ko Daligan maalauskilpailu, kommentoijien kesken arvotaan kyseinen figuuri:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 841&type=3
Viimeksi muokannut Morze, Ti 09.04.2013 22:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Kaapelikala
Mitenkä paljon ihmisiä kiinnostaisi tukea aloittelevaa yrittäjää ja ostaa Infinitynsä minulta? Alkuun pk-seudulla olisi ajatus toimia silleen pienten karkkirahojen toivossa, myöhemmin sitten ehkä laajentaa. Kampanjapaketteja sun muuta pystyy toimittamaan tarvittaessa, samoin turnajaishässäkkää.
Also, huomenna voisi Infinityä?
Also, huomenna voisi Infinityä?
Menee jo aika mielenkiintoisiksi nämä palkkionmetsästäjä vihjailut...