Errrittäin tyylikäs figu. Tulee johtamaan minunkin joukkojani. Taikka sitten ostan sen setin jossa on kaikki Yhdeksän. Tietoa paljon se tulee maksamaan? 60€? Sisältöhän on sormusaaveet ratsailla, mutta jalkaversioita ei ole?
Fantasiapeleissä se on tuon 70 euroa, PKP:lla se on taas 60 euroa. Soitin huvikseni entiselle kotipaikkakunnalle ja siellä liike ilmoitti hinnaksi 50 euroa. Eli en ole oikein varma, mitä sen kuuluisi maksaa.
EDIT: GW:n katalogista tarkistettu hinta on 60 euroa.
Olisiko tuo se balrog, joka tulee Denizens of the deep -setissä ja siis muovia? En käsitä, miksi GW tekisi kaksi erilaista metallista balrogia. Mutta aivan upea figu.
Putte kirjoitti:Olisiko tuo se balrog, joka tulee Denizens of the deep -setissä ja siis muovia? En käsitä, miksi GW tekisi kaksi erilaista metallista balrogia. Mutta aivan upea figu.
Metallia tämä uusi on. Julkaistaan ilmeisesti sekä erikseen, että Denizens of Moria -setissä. Korvaa vanhan Balrogin. Tämä tavallaan paranneltu versio, asento ei ole niin staattinen kuin vanhalla, ja kaipa tuo ruoskakin näyttää paremmalta kuin miekka.
Itse en kyllä tuotakaan ostaisi muuten kuin painajaisessa. Parempihan tuo on, mutta kun hinta hirvittää. Jos Balrogin meinaan joskus ostaa, ostan sen siinä Moria-setissä. Balrogilla kun ei oikein pelejä usein voita, ja jätkä maksaa 50e. Ja vanha 60e... No, se oli vain minun mielipiteeni.
Troll Chieftain kirjoitti:Itse en kyllä tuotakaan ostaisi muuten kuin painajaisessa. Parempihan tuo on, mutta kun hinta hirvittää. Jos Balrogin meinaan joskus ostaa, ostan sen siinä Moria-setissä. Balrogilla kun ei oikein pelejä usein voita, ja jätkä maksaa 50e. Ja vanha 60e... No, se oli vain minun mielipiteeni.
Öh ei Balrogia ole tarkoitettu mihinkään turnaus käyttöön. Se on Moria skenaarioissa tai esimerkiksi voit käyttää sitä juuri noissa 1st & 2nd age peleissä. Balrog on suurimmaksi osaksi koriste.
Puhuinko minä turnauksista? No okei, aihe oli "Turnaus ja konversiot".
Sitäpaitsi en kyllä itse käytä 50e siihen, että voin pelata skenuja, tai johonkin koristeeseen. Lähinnä tarkoitin sitä, että jos haluan 500pts mörön, ostan Sauronin enkä Balrogia.