Vailla rasvaa tai hyviä aikomuksia.Dalamar kirjoitti:Vaikka sieraimeen.Dalamar kirjoitti:Dalamar kirjoitti:Minäkin voin suudella sitä. Olen melkein alaikäinen ja lähes haltia.Rotten sound kirjoitti: Naganilla stalininsuudelma niin kyllä hiljenee peikko.
Itsekkin ehkä, jos, kun, kunnes, jos jaksaa/viittii vois osallistua karmealla kissankidutuksella tähän näin.
Ja saa minua pannakin.
Tarinakisa 2007 - alustava keskustelu
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Joka päivä ja jokaikinen yö.Dalamar kirjoitti:Vailla rasvaa tai hyviä aikomuksia.Dalamar kirjoitti:Vaikka sieraimeen.Dalamar kirjoitti:Ja saa minua pannakin.Dalamar kirjoitti: Minäkin voin suudella sitä. Olen melkein alaikäinen ja lähes haltia.
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Vaikka ruohonleikkurilla.Dalamar kirjoitti:Joka päivä ja jokaikinen yö.Dalamar kirjoitti:Vailla rasvaa tai hyviä aikomuksia.Dalamar kirjoitti:Vaikka sieraimeen.Dalamar kirjoitti: Ja saa minua pannakin.
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Muttei minkään käärmeen vatsassa, kiitos.Dalamar kirjoitti:Vaikka ruohonleikkurilla.Dalamar kirjoitti:Joka päivä ja jokaikinen yö.Dalamar kirjoitti:Vailla rasvaa tai hyviä aikomuksia.Dalamar kirjoitti: Vaikka sieraimeen.
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
Elähän, minulla on aina jonkinnäköinen laatutaso olemassa. Spämmääminen vain spämmäämisen takia ei ole hauskaa tai kivaa. Se pitää osata tehdä aiheellisesti aiheen vierestä, ja vain hillityllä sekoilulla. Olet spämmännyt oikeaoppisesti, kun muut käyttäjät eivät edes tajua sinun spämmänneen.Ghe'dahlg kirjoitti:JOU! Oon pahis. Puhun rumia internetsissä! Ihhih*kikakikaviemutmetsäänapinamieskikakika*
Kyllä teiltä nyt odottaisi edes vähän luovempaa tekstiä(poislukien airaidöördrääägööönföörs)
Nääs.
- The Captain
- Valvoja
Mauttomuuden ja taiteellisen mauttomuuden raja on häilyväinen. Taiteellinen mauttomuus on sallittua, mauttomuus an sich antaa vain kirjoittajasta käsittämättömän huonon kuvan.
Lohikäärmeen sisälläratsastajan kohdalla vahinkoa ei tosin enää tapahtunut.
Kuvotukset ja tyhmyrit, be banished!
Lohikäärmeen sisälläratsastajan kohdalla vahinkoa ei tosin enää tapahtunut.
Kuvotukset ja tyhmyrit, be banished!
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Nilarakhan pyysi sanomaan ihan SUORAAN mitä piti sanoa. Minä sanoin.I Ride in a Dragon kirjoitti:Nussisi, panisin, pökkisin, naisin, mitä termiä nyt ikinä haluatkaan käyttää.Nilarakh kirjoitti:Kuten mitä?I Ride in a Dragon kirjoitti: En ihan. niille olisi tärkeämpää käyttöä.
Taas palattiin lähtöruutuun, kerroppas ihan suoraan, mitä sinä alaikäisillä haltiatyttösillä tekisit?
-Nilarakh
Damagelaardi = Damagelordi. hah
Mutta ei sitten, pysyn hiljaa ja livautan kisaan niin taidokkaan teoksen että ette edes huomaa äänestäneenne sitä.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Vähän me ollaan pahoja. Tämä on jo toinen kaveri joka sanoo näin. True Evil.I Ride in a Dragon kirjoitti:Nilarakhan pyysi sanomaan ihan SUORAAN mitä piti sanoa. Minä sanoin.I Ride in a Dragon kirjoitti:Nussisi, panisin, pökkisin, naisin, mitä termiä nyt ikinä haluatkaan käyttää.Nilarakh kirjoitti:Kuten mitä?I Ride in a Dragon kirjoitti: En ihan. niille olisi tärkeämpää käyttöä.
Taas palattiin lähtöruutuun, kerroppas ihan suoraan, mitä sinä alaikäisillä haltiatyttösillä tekisit?
-Nilarakh
Mutta ei sitten, pysyn hiljaa ja livautan kisaan niin taidokkaan teoksen että ette edes huomaa äänestäneenne sitä.
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
- Blackguard
Samaa mieltä. Minulla ja tällä lohikäärmeksen sisukalulla on hyyvin yhtenevä ajatuksenkulku! hahahaha! ^^I Ride in a Dragon kirjoitti:Nussisi, panisin, pökkisin, naisin, mitä termiä nyt ikinä haluatkaan käyttää.Nilarakh kirjoitti:Kuten mitä?I Ride in a Dragon kirjoitti: En ihan. niille olisi tärkeämpää käyttöä.
-Nilarakh
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...