"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

PORI WHFB 3.LIIGA

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Hapid

Re: PORI WHFB 3.LIIGA

Viesti Kirjoittaja Hapid »

joo siis en joutunut hommaamaan kuin 20 ukkoa mutta silloin maalattavia ukkoja olisi jo n.80
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Eiköhän me mennä liiga ihan yhdenkierroksen voimalla ja pudostuspeli systeemit siihen päälle. Vedetään tälläinen omalaatuinen liiga tähän väliin ja keksitään sitten 4-Liigaan uudet jekut kujeineen.

Tänään tuli hankittua viimeiset vahvistukset omaan listaan, vielä kun ehtisi maalata ne jollain aikaa. Ongelmana vielä tosin on että armeijastani uupuu 9 modelia, mutta onneksi proxytys on sallittua. Pitää katsoa miten proxyttelen noita ellen sitten rakentele tyylikkäitä filttereitä mukaan, löytyykö hyviä filtteri ideoita outriders boxeihin?

Mitenkäs teidän muitten armeijoiden laita on, joko alkaa olemaan kunnossa?
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Ok. Mennään siis näin. No saadaanpas nyt testattua noita piste/maasto juttuja jne. Ja seuraavassa ollaan sitten viisaampia niiden suhteen.

Varmaan yksinkertaisemmin saat puuttuvia paikattua jos laitat niitä vaan isommalle alustalle. Varmaan 50x50 on järkevin vaihtoehto. Siihen vaan yksipolle keskelle ja baseen jotain maasto juttua. Esim puoliksi kaatunut ja sammaloitunut aidan rämä jne jne. Isommat baset saattaa tuoda helposti käytännön ongelmia. Lähinnä jos niillä fast cav raidereilla liikuskelet. Tai en tiedä. Mutta siihenkin pitäisi kyllä ainakin kaksi hepomiestä saada laitettua muuten tulee liian tyhjä. Jollain kivipaadella/patsaalla/tienviitalla jne jne voisi saada hyvää täyttöä baseen.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

tilauksia odotellaa ja sen jälkee kasailemaan =)
syrja

Puuttuukos Henkka paljonkin porukkaa listasta? Lähinnä sitä mietein et millaisella aikataululla pääset aloittamaan liigapelit? Nyt kun tästä tuli tälläinen pienempi niin vois saada nopeestikin rullattua läpi...ehkä. Mulla on muuten vähän jotain TK bitsejä. Lähinnä kilpiä ja sekalaisia käsiä. Tullut jonkun figukaupan kylkiäisenä. Voidaan kattoo jossain kohtaa onko mitään sulle hyödyllistä. Mitään ukkoja niistä ei saa rakennettua. Ite olen niitä käyttänyt lähinnä koristamaan jotain maastoja jne
Runt

Henkan lista lisätty tuonne ensinmäiselle sivulle.
syrja kirjoitti:Ok. Mennään siis näin. No saadaanpas nyt testattua noita piste/maasto juttuja jne. Ja seuraavassa ollaan sitten viisaampia niiden suhteen.

Varmaan yksinkertaisemmin saat puuttuvia paikattua jos laitat niitä vaan isommalle alustalle. Varmaan 50x50 on järkevin vaihtoehto. Siihen vaan yksipolle keskelle ja baseen jotain maasto juttua. Esim puoliksi kaatunut ja sammaloitunut aidan rämä jne jne. Isommat baset saattaa tuoda helposti käytännön ongelmia. Lähinnä jos niillä fast cav raidereilla liikuskelet. Tai en tiedä. Mutta siihenkin pitäisi kyllä ainakin kaksi hepomiestä saada laitettua muuten tulee liian tyhjä. Jollain kivipaadella/patsaalla/tienviitalla jne jne voisi saada hyvää täyttöä baseen.
50x50 baseja itsekkin mietin, en vielä vain tiedä mitä baselle asettelisin täytteeksi. Tien viitta ja aidanpätkä ovat hyviä ajatuksia ainakin, pitänee aloittaa jonkinlainen suunnittelu basejen osalta. Tosin ensisijaisesti jos saisi nuo maalattua ja asettettua edes sinitarran kanssa baselle niin olisi hyvä, pääsee sitten pelaamaan maalatulla armeijalla liiga pelejä. Tosin 5 modelista en 10 enempää saa taiottua joten 4 ainakin menee proxytykseksi.

Mitenkäs porukalla on arkipäivisin aikaa pelailla noita faba pelejä, sopiiko aamupäivä pelit vai iltapelit paremmin? Itselle sopii molemmat suht hyvin kunhan päivä ja pelipaikka vain ovat kohdallaan. Itse ajattelin jos sellaisella peli/viikko aikataululla pääsisi pelaamaan noita omia pelejä alustavasti maalausurakan jälkeen, joka ottaa ehkäpä viikon. Tosin mikään kiire ei itselläni ole pelejä pelata mutta jotenkin se kesäloma pitää käyttää hyödyksi.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Näillä siis mennään? Hyvä. Asiantuntijaraatimme on vähän analysoinut peliskillejä ja listoja, ja täten nostamme Syrjan delffit voittajasuosikiksi. Peliskillejä löytyy ja lista on hyvä. Jumbosijasta käydään taas tosi kova kamppailu, sillä sille on tarjolla useakin ehdokas. Paha mennä sanomaan vielä, mutta eiköhän se selviä ekan erän jälkeen.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Mie puolestani veikkaan Tomia. Sillä on putki päällä.

Mie pistän uuden listani tuossa huomenissa omin voimin muiden sekaan. Ei ole ollut menestyksekäs maalinpoistokarnevaali ja basejen vaihto.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Henkka1986

juu puuttuu skeletoneja ja postissa on tulossa knightit. itellä on 4päivää vapaata aina yleensä joten pystynen pelaamaan viikolla hyvinkin =)
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Et sentään voittajaks veikannut tällä kertaa. Ja tässähän on ollut vasta kahden tappion putki edellisestä voitosta.

Mutta, kiinostaako ketään potkaista pelit käyntiin ensi lauantaina?
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Mitääh? Oletko nää kerinnyt mennä häviämäänkin sitten Hapidin liigamatsin?

Koska Tuplaslannit lifellä ja shadowilla oli liian ilkeitä testipelissä Sampsaa vastaan ja muutenkin, mie en halua olla one of us, keksin jotain ovelaa. Valitettavasti ei ole fikuja ihan jokaiselle ja joukossani tullaan muutama rotta näkemään ennalta määräämättömän ajanjakson ajaksi. Mieleni teki dropata kokonaan, koska 2.6k on vain vähän kämäinen pistemäärä toistaiseksi tietyille armeijoilleni, mutta pieni (köh* suuri) proxytys varmaan on yhden lisäpelaajan arvoinen.

Mieli tekisi ottaa metalli, mutta se olisi epäurheilijamaista minulta. En ryhdy siihen, nih. Lightista mieluummin ne Ws10 skinkit. Wii.
- Sinitähti
Runt

ManAtArm kirjoitti:Mutta, kiinostaako ketään potkaista pelit käyntiin ensi lauantaina?
Voisin varailla pelivuoron.
syrja

Ohhoh. Näköjään Antonkin alkaa mukautua jo kasiin kunnolla. Aiemmin aina manannut kun kaikilla on lev4 maagi. Ja mitä mies tekee ottaa itse sellaisia kaksin kappalein. Tuplaslannit ja yksikkökootkin yli 20:nen....positiivista! Muutenkin mielenkiintoisia heroja. Ja vielä isopaha dwellerkin mukana aina :) Tulee mielenkiintoinen peli.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Niin siis, enkö minä edes jotain mahdollisuuksia saa ottaa liigaan? Eikä noi tuplaslannitkaan mitään kovia edes ole. Ainoo etu niissä on se, että taikoja löytyy mistä valita.

Sen verran kuitenkin pitää sanoa, että jos liigan aikana tulee samallainen peli pelattua mitä Henkan kanssa vedettiin muuten vain harjoitukseksi, niin tämä poika droppaa saman tien. Mää en ala pelaamaan yhtäkään peliä, missä seisotaan kolme vuoroa paikoillaan ja kahden vuoron aikana tuhoan itseltäni 700p. Son ragequit.

Pyövelillä oli sen pelin aikana ohjeistukset vähän menneet huti. Ei kuunnellut ketä tässä pitäisi olla lahtaamassa.
- Sinitähti
syrja

El Capitan kirjoitti:Niin siis, enkö minä edes jotain mahdollisuuksia saa ottaa liigaan?
Ilman muuta. En sitä meinannutkaan. Lähinnä nyt sinun aiemmat listat/ehdotukset on ollut enemmänkin jotain muuta:) Kuten viestissäni aiemmin sanoin. Niin nyt on huomattavasti positiivisempiä valintoja.
El Capitan kirjoitti:Sen verran kuitenkin pitää sanoa, että jos liigan aikana tulee samallainen peli pelattua mitä Henkan kanssa vedettiin muuten vain harjoitukseksi, niin tämä poika droppaa saman tien. Mää en ala pelaamaan yhtäkään peliä, missä seisotaan kolme vuoroa paikoillaan
Kyllä minä tulen iholle...voit olla varma! Hyvä hyökkäys on paras puolustus:)
Runt

Tässä liigassa ainakin näyttää listoissa olevan taktisia eroja, Henkan lista edustaa sitä paikallaa pysyvyyttä ja pakittavaa mallia kun Syrjän lista puolestaan tahtoo iholle nopeasti. Oma listani on taas varmaankin siitä puolesta välistä, tosin iholle en varmaan itse halua mennä ennen kuin on pakko, toki vastapuolen armeija vaikuttaa myös oleellisesti omaan listaani.
Henkka1986

harjoitus peli loppu kesken kun lanasin yhdellä vuorolla 16 saurusta tomb guardeilla =) juu se 700pst meni sulla antton huonoon tuuriin 2 kertaa 2 nopalla irkut ja saithan sää tehtyy sen ison pahan dwellerinki , mut nostin kuolleet ukot seuraavalla vuorolla ja kyllähän mä liikuin mut tombbarit nyt ei vaa omaa nopeaa liikkuvuutta =)
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Henkkahan on vitsikäs. Mikä muu armeija chargaa 8+8+2d6"? Tai 10+10+2d6"? Ei mikään. Nyt kun Welffit nerffattiin käsiksi, niin ei ole enää mikään kysymys, ken on kaikista mobiilein. TK ei ole ehkä koko pöydän hallitsija, mutta se määrää siellä pelisäännöt, missä se haluaa.

Taktisia listoja meidän listoissamme on aina ollut. Siellä on ne istujat ja päälle ryntäävä. Niin ekassa kuin kakkosessakin. Me vaan näytetään pistävän koko ajan yksi vaihde suuremmaksi seuraavilla kerroilla.
- Sinitähti
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Jaaha saan kokea itse samaa TK vastaan kun muut ovat 40K:n puolella kokeneet itseääni vastaan... Onneksi kuitenkin on Heroic ja normi killing blow mukana niin saa monsut ja sankarit alas, toivottavasti.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
syrja

El Capitan kirjoitti: Mikä muu armeija chargaa 8+8+2d6"? Tai 10+10+2d6"? Ei mikään.
Selitätkökös hieman mistä tuollaisia lukuja tulee?
ManAtArm kirjoitti:Jaaha saan kokea itse samaa TK vastaan kun muut ovat 40K:n puolella kokeneet itseääni vastaan... Onneksi kuitenkin on Heroic ja normi killing blow mukana niin saa monsut ja sankarit alas, toivottavasti.
Kyllä tuota kb:ta tulee sinuakin vastaan:)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”