"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Porin 40k liiga II sääntökeskustelu

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Furinji
Viesti:

Re: Porin 40k liiga II sääntökeskustelu

Viesti Kirjoittaja Furinji »

syrja kirjoitti:Jaa. Onkos Fury nyt niin ehdoton tuossa asiassa.
No tottakai koska olen se porin todellinen diktaattori!

No ei se nyt oli tollanen pikainen lonkalta heitto että koska se alkais olla vähän mielekkäämpää. Kyllähän ensimmäisessäkin liigassa itseasiassa aloitti tuo 10 henkeä, mutta vain 8 selvisi loppuun saakka. Ookami vain sanoikin tuon oleellisen syyn tähän liigan kokoon, kun meistä viisi pelaa jo muutenkin säännöllisesti, niin ei se tarjoa kauheasti mitään. Jos pari muutakin on innokkaita niin pistäkee viestiä tulemaan Kardinaalille esmes ja kysykää et koska on seuraavat pelit luvassa ja tulkaa mukaan ei siihen liigaa tarvita. Ei meidän porukka ihan joka viikonloppu pelaa, mutta varmaan ainakin kolmena viikonloppuna neljästä. Ja varsinkin koska ei meistä kaikki ole joka kerta paikalla muutenkaan, niin todella hyvin mahtuisi lisääkin pelaajia käymään. Kolme peliä ainakin ehtii suht hyvin yleensä vetämään, että siinähän olis jo vaikka kuudelle pelaajalle paikkaa.

Mut joo olis kiva saada liigaan vähän enemmän väkeä joka tapauksessa.. Vaikuttaako pistekoko asiaan kenenkään kohdalla? Tulisko tonniin helpommin väkeä? 500p? (epätoivo) 400 patrol-säännöil? :D Käsittääkseni tuo 1500p esim ei kauhea ongelma ole ollut, mutta nyt olis täydellinen tilaisuus huutaa jos jollekin pelastus olis pienemmän listat.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Viljamikin on armeijassa nyt. Ei ole miehestä pelaamaan, mutta olikohan edes siviilissäkin ollessaan? Emmää miestä oikein nähnyt missään.

Jos 40k-liiga tehdään, niin muistakee minutkin. Vaikka nidit meni, on mulla kuitenkin maailman upein armeija pussissa sängyn alla. Ei niillä kova hinku ole pöydälle päästä, mutta voin mie olla ystävällinen kuten Fabankin kohdalla ja tulla nostamaan pelaajamääriä.

Petteri, meillä on se peli edelleenkin pelaamatta!
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Furinji
Viesti:

El Capitan kirjoitti:Petteri, meillä on se peli edelleenkin pelaamatta!
Mikä näistä kaikista ei tässä pysy kaikessa uhoamisessa perässä :D
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Niin mahtaako nyt mikään pistemäärä osallistujia rajoittaa. Eikös tuo "suunniteltu" 1500p ole muutenkin pienempi mitä esim turneissa. Jos olen oikein ymmärtänyt. Mut toisaalta enpäs minä sitä tiedä minkä verran figuja kelläkin on.
Mutta miks ette vaan heitä liigapakettia kehiin ja se alkaa jos tarpeeksi väkeä mukana? Siihen voi sitten ilmoittautua jos kiinnostaa. Mistäs sitä tietää mitä kaiken maailman Anttoneita ilmestyy ihmesängynaluspussit mukaanaan...Sittenhän sen näkis. Näin esim tuossa faba II liigassakin kävi. Tosi yllättävä määrä väkeä ilmestyi heittelemään noppaa.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

El Capitan kirjoitti: Jos 40k-liiga tehdään, niin muistakee minutkin. Vaikka nidit meni, on mulla kuitenkin maailman upein armeija pussissa sängyn alla.
Sut tuntien ne on ne sun wanabe Space Mariinit aka Halo Spartans :P Löytyi muuten tälläinenkin
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

On siellä Eliittejäkin!
- Sinitähti
syrja

Niin muistelin kans et A rakenteli joskus sitä halo armeijaansa. Mut hei jos Anton tulee mukaan niin minä tulen paikalle sitten mukani da kunnin' plan ja lotz of dakka...Weez gona kil ya
Orkkini ovat siis tulleet ulos monen talven unilta. Ja valmiina valtaamaan universumia. Mä tarviin liigan tms et saan sovittua pelejä...Jos siis sellainen saadaan pystyyn ja tälläinen rookie huolitaan messiin. Armeijakaan ei ole missään priimamaaleissa. Ja säännöissäkin mua saa kusetettua ihan kuusnolla. Mut ei se mitään, minulla on suunnitelma ja luotan boyzzien ampumataitoon...
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

syrja kirjoitti:Niin muistelin kans et A rakenteli joskus sitä halo armeijaansa. Mut hei jos Anton tulee mukaan niin minä tulen paikalle sitten mukani da kunnin' plan ja lotz of dakka...Weez gona kil ya
Orkkini ovat siis tulleet ulos monen talven unilta. Ja valmiina valtaamaan universumia. Mä tarviin liigan tms et saan sovittua pelejä...Jos siis sellainen saadaan pystyyn ja tälläinen rookie huolitaan messiin. Armeijakaan ei ole missään priimamaaleissa. Ja säännöissäkin mua saa kusetettua ihan kuusnolla. Mut ei se mitään, minulla on suunnitelma ja luotan boyzzien ampumataitoon...
Voinkin siis kostaa sen fabapelin.
syrja

Mitenköhän senkin meinasit tehdä :) Nojoo, mut eipäoo vielä mitään liigaa alkamassakaan. Porin "örkkikunkkua" jo aiemmin lähestyinkin vinkkien ja listan suhteen. Viimeisimpään ei enää vastannut. Eli joko:
- nauraa sille katketakseen, eikä pysty vastaamaan
- varasti koko idean
- pelästyi nerokkaasta ideasta niin et ei uskalla edes kunnolla hengittää..

Veikkaan viimeistä vaihtoehtoa.... Mut vakavasti puhuen. Jos nyt aatellaan et liiga pyörähtää josain vaihees käyntiin. Ehdotuksissa oli et spessuissa joku "roti". Niin mitkä spessut tai jutut on örkeillä ns mauttomia. Eli sitä juustoo? Itellä kun tuota kokemusta tuosta asiasta on sen verran vähän. Tiedän sit ottaa niitä....:)
Furinji
Viesti:

Porin tulevassa mehudiscoliigassa ei ainakaan ole rotia mihinkään. Ainoa, joka oikeasti ehkä tarvii rotia spessuihin on Antti... ;)
Gerazu

Mun listassa ei sit ainakaan oo rotia mihinkään suuntaan. Ja siinä ei ees oo spessua. Välttämättä.
Furinji
Viesti:

Gerazu kirjoitti:Mun listassa ei sit ainakaan oo rotia mihinkään suuntaan. Ja siinä ei ees oo spessua. Välttämättä.
Seliseli kohta se kaivaa Noobkillerin pöydälle, kun alkaa liigaan ilmestymään uusia naamoja.. ;)
Gerazu

Furinji kirjoitti:
Gerazu kirjoitti:Mun listassa ei sit ainakaan oo rotia mihinkään suuntaan. Ja siinä ei ees oo spessua. Välttämättä.
Seliseli kohta se kaivaa Noobkillerin pöydälle, kun alkaa liigaan ilmestymään uusia naamoja.. ;)
Mutku necronit..
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Noh noh, eihän niillä spessuilla ole edes Mind shaclea, vaikka muuta kivaa onkin :D "Juu Szeras antaa tolle 20 warrun yksikölle *noppa pyörii* Jes! BS 5 tuli, nyt en missaa kuin ykkösillä." tai "Trazyn tappoi ton ork boyn joten nyt testataan tappaako se muitakin poikia tosta yksiköstä.", jatkanko ;)?

Jossjoku halua ottaa ne tai kieltää, niin mulle on ihan sama, kumpi vaihtoehto on mukana.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Gerazu

ManAtArm kirjoitti:Noh noh, eihän niillä spessuilla ole edes Mind shaclea, vaikka muuta kivaa onkin :D "Juu Szeras antaa tolle 20 warrun yksikölle *noppa pyörii* Jes! BS 5 tuli, nyt en missaa kuin ykkösillä." tai "Trazyn tappoi ton ork boyn joten nyt testataan tappaako se muitakin poikia tosta yksiköstä.", jatkanko ;)?
Imotekhin lololololol salamat.
syrja

ManAtArm kirjoitti:Jes! BS 5 tuli, nyt en missaa kuin ykkösillä.
Krööh..köh..köh...sanoisko jotain..köh köh...empä taida....:D
Gerazu kirjoitti:Voinkin siis kostaa sen fabapelin.
Katkera...:D
Mut arvon toverit Tomi ja Antti. Kyllä teilläkin on oikeus joskus pärjätä....:D
Mites muuten nuo pistekoot tuossa menee? Onko kovasti eroa pelin kestoon tai johonkin. Jos pelaa 1500p saati 1850p pelejä? Ei pysty hahmottamaan kuinka paljon tuollainen pistemäärä ero tässäpelissä vaikuttaa. Eikös tuo 1850p oo jonkin näköinen turnee standardi? Mistä muuten tuollainen luku tulee, miks ei oo tasaluku?
Furinji
Viesti:

syrja kirjoitti: Eikös tuo 1850p oo jonkin näköinen turnee standardi? Mistä muuten tuollainen luku tulee, miks ei oo tasaluku?
Ei se taida periytyä mistään muualta kuin siitä, että kovikset saisi harjoitella EM-kisoihin... Kyl me ainakin ollaan liikuttu ihan 250p askelissa.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

1500p on muuten katto minun joukolleni. Ei mielellään mennä sen puolelle kiitos.
- Sinitähti
Ookami_Tez

Viesti Kirjoittaja Ookami_Tez »

Mun mielestä 300 pistettä ilman FoCia olis aika jees...

Noh okei oikeesti eiköhän se 1500 aika jees kokonen ole. Siihen saa mariinitkin jo jotain hieman erikoisempaa kun pari kolme trooppia ja HQ:n ja sit pakolliset Oblit...eikun. Mutta itte ainakin haluan tuon kaaos kodekin käteeni ennen kuin liiga laitetaan käyntiin. Se nyt on jo niin ovella etten halua että käy kuten Tomille viime liigassa :D
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
syrja

No niin. 6 edikan neitsyys menetetty. Ihmeteltiin kaverin kanssa et mites nää jutut menee. Paljon selvis mut paaljon vielä hämärää. Mut tunne on vahva...kohta ihan pro...Dark angelit on ainakin ihan kuraa. ei mitään vastusta kun meikän örkit lähti vähä reissuu...2+/3+ save ei oo mitää...:)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”