Cryxjuttui
Re: Skornella WTC solo masterssiin
Ei kai kukaa oo saanu mitään tietoa mistään liittyen solo masterssiin. Paskasti järkätty, miks pitsaa.
Miksei sun nimee näy vielä fanan listoilla?
- GreenMeanie
Ku en oo varma oonko Suomes ni en jaksa viel kerjää laina-armeijaa.shoddie kirjoitti:Ei kai kukaa oo saanu mitään tietoa mistään liittyen solo masterssiin. Paskasti järkätty, miks pitsaa.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
[quote="GreenMeanie"]OT mut ootteko te saanu infoo noist huoneist? Mä käsitin et oisin tunkemas samoille mestoille soolopelaajien kans mut en oo saanu mitään infoo esim. maksamisest tai semmosist.[/quote]
Huone maksettiin samassa kun maksoit paikkasi joukkueessa. Sama noiden soolomasterssien huoneiden kanssa. (oon saanut jo tietää huoneenikin) koska meen jo To mesoille.
Huone maksettiin samassa kun maksoit paikkasi joukkueessa. Sama noiden soolomasterssien huoneiden kanssa. (oon saanut jo tietää huoneenikin) koska meen jo To mesoille.
plöplöö.
Kpl Faktio Droppi
10 troll - Xerxis
8 cygnar - ?
8 khador - ?
7 circle - ?
7 cryx - Mordikaar
7 legion - Xerxis
4 skorne - Xerxis
3 merc - ?
3 retri - ?
2 pom - Xerxis
2 coc - Xerxis
1 minion - Xerxis
2 ei tiedossa
Kpl Faktio Droppi
10 troll - Xerxis
8 cygnar - ?
8 khador - ?
7 circle - ?
7 cryx - Mordikaar
7 legion - Xerxis
4 skorne - Xerxis
3 merc - ?
3 retri - ?
2 pom - Xerxis
2 coc - Xerxis
1 minion - Xerxis
2 ei tiedossa
Viimeksi muokannut shoddie, Ti 23.09.2014 07:31. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Onkos Trolleille löytyny joku hyvä kombo kun noin hyvin on edustettuna mastersissa?!
Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without.
Ei yksittäisen turnauksen faktiojakaumasta kannata vetää mitään johtopäätöksii (poikkeuksena ehkä WTC koska iso on iso). Jengi pelaa omia faktioita omista syistään (tykkää figuista, sattu alottamaan niillä jne).
Nimimerkillä: Aloitin nykyisen faktioni koska sen piti olla mahdollisimman epäsopiva mulle...
Nimimerkillä: Aloitin nykyisen faktioni koska sen piti olla mahdollisimman epäsopiva mulle...
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Fish of Halaak - Tier 2
Tyrant Xerxis (*5pts)
* Molik Karn (11pts)
* Titan Gladiator (8pts)
Cataphract Arcuarii (Leader and 3 Grunts) (5pts)
Cataphract Cetrati (Leader and 5 Grunts) (10pts)
Cataphract Incindiarii (Leader and 3 Grunts) (5pts)
Paingiver Beast Handlers (Leader and 5 Grunts) (3pts)
Tyrant Commander & Standard Bearer (3pts)
Void Seer Mordikaar (*5pts)
* Basilisk Drake (4pts)
* Basilisk Drake (4pts)
* Despoiler (10pts)
* Aptimus Marketh (3pts)
Cataphract Incindiarii (Leader and 5 Grunts) (9pts)
Nihilators (Leader and 9 Grunts) (8pts)
Paingiver Beast Handlers (Leader and 3 Grunts) (2pts)
Swamp Gobber Bellows Crew (Leader and 1 Grunt) (1pts)
Gatorman Witch Doctor (3pts)
Totem Hunter (3pts)
Pahikset:
Kpl Faktio Droppi
10 troll - Xerxis
8 cygnar - ?
8 khador - ?
7 circle - ?
7 cryx - Mordikaar
7 legion - Xerxis
4 skorne - Xerxis
3 merc - ?
3 retri - ?
2 pom - Xerxis
2 coc - Xerxis
1 minion - Xerxis
2 ei tiedossa
Tyrant Xerxis (*5pts)
* Molik Karn (11pts)
* Titan Gladiator (8pts)
Cataphract Cetrati (Leader and 5 Grunts) (10pts)
Paingiver Beast Handlers (Leader and 5 Grunts) (3pts)
Tyrant Commander & Standard Bearer (3pts)
Void Seer Mordikaar (*5pts)
* Basilisk Drake (4pts)
* Basilisk Drake (4pts)
* Despoiler (10pts)
* Aptimus Marketh (3pts)
Cataphract Incindiarii (Leader and 5 Grunts) (9pts)
Paingiver Beast Handlers (Leader and 3 Grunts) (2pts)
Swamp Gobber Bellows Crew (Leader and 1 Grunt) (1pts)
Gatorman Witch Doctor (3pts)
Totem Hunter (3pts)
Pahikset:
Kpl Faktio Droppi
10 troll - Xerxis
8 cygnar - ?
8 khador - ?
7 circle - ?
7 cryx - Mordikaar
7 legion - Xerxis
4 skorne - Xerxis
3 merc - ?
3 retri - ?
2 pom - Xerxis
2 coc - Xerxis
1 minion - Xerxis
2 ei tiedossa
Viimeksi muokannut shoddie, Su 28.09.2014 07:42. Yhteensä muokattu 19 kertaa.
Joujou. Ens viikolla puolaan. Ois kiva kuulla valaistuneita mielipiteitä listoista. Varsinkin kolmannen listan valinnasta ois kiva tietää mielipiteitä.
No nihilaattorit on kovia Cygnarii vastaan..niinkuin kaikki AoE ampuvat ovat...
-
Der Dexter
slingerit siis...
mutta rat 5 ei oikeen osu, etenkään rng 10 kanssa, ne on keskimäärin kuolleita siinä vaiheessa jo...
mutta rat 5 ei oikeen osu, etenkään rng 10 kanssa, ne on keskimäärin kuolleita siinä vaiheessa jo...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Slingerit on kyl parasta ikinä missään, mut ei varsinaisesti Cygnaria vastaan =)
Kun tässä turnaukseen on sen verta vähän aikaa, niin suosittelisin ottamaan sen listan, joka tuntuu olevan itellä parhaiten näpeissä. Tai siis jolla kuvittelee itse pelaavansa parhaiten. Se tarkka kompositio ei ehkä kuitenkaan niin paljoa muuta suuntaan tai toiseen.
Kun tässä turnaukseen on sen verta vähän aikaa, niin suosittelisin ottamaan sen listan, joka tuntuu olevan itellä parhaiten näpeissä. Tai siis jolla kuvittelee itse pelaavansa parhaiten. Se tarkka kompositio ei ehkä kuitenkaan niin paljoa muuta suuntaan tai toiseen.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
-
Der Dexter
otat sen listan jolla osaat lingota Molikkia paremmin, pelaat sen ekaan peliin no matter what, voitat 2a casterkillillä, ja pelaat ittellesi kivempia listoja loput pelit...
Aliquando Insanire Iucundum Est
- Cor Leonis
Xerxis näyttää kovalle, ite kyllä tykkään et on joku toinenkin biisti ja piiskat, mut spämmi on aina spämmi.
Onks toi archidoni tehnyt sulla ikinä mitään Mordikaarilla? Jotenkin mua nyt ei ihan hirveesti cryxiläispelaajana kuumota 10" threatti MAT6 ja P+S17 vaikka kuinka lentäis ja ois immuuni free strikeille. Muutenkaan ei tältä puolelta pöytää ihan hirveesti ahistele kun vaan droppaa Skarren. eGaspyllakin kyllä mahollista kaivaa jostaan kroko docosta/piiskoista/rhadeimista/admonialla tuolta excarnaten ja sit vaan lähtee kaikki nihilaatterit vaihtoon. Ei silleen, paremmin pelaamallahan sen pystyy estää. Tupla nihikset on kiva techi ja feroxit + Rhadeim on ollu kova sen kerran kun pelasin niitä vastaan.
Sun noi Makeda variantit on joo aika samankaltasia, en usko että sillä on niinkään sexuaalist merkityst minkä valkkaat. Mitä itse oon skornella pelannut ja vastaan niin harvoin se Molo missile kyllä ketään kokeneempaa saa kiinni, mutta tekeehän se paljon muutakin. Pelaa sitä mikä tuntuu parhaimmalt.
Onks toi archidoni tehnyt sulla ikinä mitään Mordikaarilla? Jotenkin mua nyt ei ihan hirveesti cryxiläispelaajana kuumota 10" threatti MAT6 ja P+S17 vaikka kuinka lentäis ja ois immuuni free strikeille. Muutenkaan ei tältä puolelta pöytää ihan hirveesti ahistele kun vaan droppaa Skarren. eGaspyllakin kyllä mahollista kaivaa jostaan kroko docosta/piiskoista/rhadeimista/admonialla tuolta excarnaten ja sit vaan lähtee kaikki nihilaatterit vaihtoon. Ei silleen, paremmin pelaamallahan sen pystyy estää. Tupla nihikset on kiva techi ja feroxit + Rhadeim on ollu kova sen kerran kun pelasin niitä vastaan.
Sun noi Makeda variantit on joo aika samankaltasia, en usko että sillä on niinkään sexuaalist merkityst minkä valkkaat. Mitä itse oon skornella pelannut ja vastaan niin harvoin se Molo missile kyllä ketään kokeneempaa saa kiinni, mutta tekeehän se paljon muutakin. Pelaa sitä mikä tuntuu parhaimmalt.
Pora on miehen sielu.
Testasin Samin WTC skarren ja aspyn mordikaarilla. On ne kovia. Meni lista uusiks, sekä valikoitu makeda.
Ainoo ongelma on nyt että tarvisin jostain toisen draken lainaan. Oisko jollain (Jaakko? Omistaaks muut drakeja?) lainata tonne puolaan sellasta? Lento starttaa ens viikon perjantaina.
Ainoo ongelma on nyt että tarvisin jostain toisen draken lainaan. Oisko jollain (Jaakko? Omistaaks muut drakeja?) lainata tonne puolaan sellasta? Lento starttaa ens viikon perjantaina.
Kana on oikeestaan sprintbotti radeimille ja pedoille. Tappaa myös ikäviä screenaavia figuja pois edestä tarvittaessa. Otin kanan pois ja laitoin totemin tilalle jolla tuo sprint löytyy jo valmiina. Tuntuis paremmalta listalta nyt, vaikka olis se kiva mennä kissoilla kisailemaan.Cor Leonis kirjoitti:Onks toi archidoni tehnyt sulla ikinä mitään Mordikaarilla?
Mä oon miettiny, että onko Xerxis auto-droppi Trolleja vastaan? Tai siis toki riippuu siitä, mitä listoja on vastassa, mutta oon yhden pelin pelannut pGrisselillä Xerxixsen tieriä vastaan (joskin pelaaja ei ollut kovin kokenut ja pelasi listaa ekaa kartaa) ja se ei ollut skornelle kaunista katsottavaa. Sun ammuntahan ei tee trolleja vastaan juuri mitään, koska kaikki trollit on immuuneja firelle ja blastit ei tapa arm 17:sta. Meleessä taas weaponmaster hyökkäykset menee hukkaan singlewound infantryä vastaan. Vastaavasti caberit voi saada slämmeillä rikottua cetratien kilpimuurin ja muutenkin grisseli saa pumpattua lyömätehoa aika hyvin. En oo tota peliä oikeesti pelannut, mutta jotenkin tuntuu, että ton pitäisi olla pGrisselille ihan jees matsi. Muita trolli-listoja vastaan varmaan ihan toimiva droppi, koska RoW:stakin jää tota listaa varten vaan pedot ja sulla riittää lyöntivoima poistaa ne tokassakin aallossa.
Mulla on myös semmonen kutina, että ei Fistillä niin helppoa ole röllejä vastaan. Fennbladejen chage attackit tappaa jo noita kevyempiä ampuvia 11 damarolleilla. Sitten emadrakin burrowerit syö noi jo kokonaan. Eikä pMadrakin brikkikään nyt ihan huonosti tuosta läpi mene... Molemmat grisut on pahoja myös.
Eli jäljelle jää Doomikset (ne oikeat), jarl, gunnbjorn, calandra? Grimmit? Borka? Ei borkaa voi voittaa...
Eli jäljelle jää Doomikset (ne oikeat), jarl, gunnbjorn, calandra? Grimmit? Borka? Ei borkaa voi voittaa...
Rats keep running!
Noista kolmesta listasta Fisti vaikuttais olevan se röllidroppi melkein kaikkia listoja vastaan. Vaikuttais nyt siltä et näillä listoilla oon menossa Puolaan. Viikonloppuna pari peliä ja tiistaina sama. Sit käydää kattelee tuleeks 0-6 turpaa, vai voitanko jopa jonkun. Edelleen tuo toinen Basilisk Drake puuttuu.JArrow kirjoitti:Mä oon miettiny, että onko Xerxis auto-droppi Trolleja vastaan?
Eihän röllit oo firelle immuuneja? Eikös ne oo vaan immuuneja cont. effecteille? Kyl luulis incien CRA:n tekevän jotain niitä vastaan. Parhaimmillaan rat 10/12 ja pow 16.
- Cor Leonis
Voi ne olla tulelle immuuneja, mutta se on modelikohtainen animus pyreltä. Eli tärkeimmät modelit luultavasti on jos pyre löytyy ja ehkä enemmänkin jos Horgeli on pöydällä.
Pora on miehen sielu.
Ja keskimäärin se tekee arm 19 jannuun 4 pongoa lämää. Röllit ei vaan oo nykymetassa mikään pushoveri, kunhan varoteltiin.
Hyvin se turnaus tulee menemään, kunhan vaan tietää mitä oma lista tekee. Ja röllejä vastaan on jees, ettei skornen hullu damagenantokyky mene hukkaan.
Hyvin se turnaus tulee menemään, kunhan vaan tietää mitä oma lista tekee. Ja röllejä vastaan on jees, ettei skornen hullu damagenantokyky mene hukkaan.
Rats keep running!
Mul on röllejä vastaan op techi. Tapan kaiken mitä ei kiinnosta inhospitable ground. Sitte vaan meen ja dominoin voiton scenusta. Myniksen kingi voi kertoo et onks se kivaa spd 5 ukoil ilman pf:ii.