Iron Moot 2014! 21-23 Nov in Gothenburg, Sweden
Re: Iron Moot 2014! 21-23 Nov in Gothenburg, Sweden
En tiä kyl et pystyyks pelaa sen 20 pelii viikonlopus. Suunnittelin et meen noihi kolmeen pääturnaukseen ja sit juon kaljaa ku käy hassust jotai eDennyjä/wold waria vastaa.
Kun pääsette jonkun netin ääreen, niin pistäkää vähän infoa miten turnee meni!
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ketä nappas kuhan?
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
- Ihme_apina
Peikko-Pekoni
Auttais pal ku depois kiven muun MMMn mukana...
Auttais pal ku depois kiven muun MMMn mukana...
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
- GreenMeanie
Joo. Vedin perjantaina vähän liikaa viinaa, eka peli alkaa ni kolmas tuplapukki aukee ja unohan depoo kiven. Ei se sit enää oikee onnistunu se peli. Muita hyviä kohtia oli mm. Se ku kelasin kuin hyvin Calandra voittaa khadorinmut sit karchevii ei tapettukaa pow 12.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Muuten tulokset oli korkeintaan keskinkertasia mutta Hardcoresta irtos Mage Hunter. #osaakoteemuvaingrindaa #kylläteronytonylpeä #kakscasterkilliäilmanmuitatappoja
Huippureissu, kantsi lähtee
Ps. Haista ***** t. Kikki-Hiiri
Huippureissu, kantsi lähtee
Ps. Haista ***** t. Kikki-Hiiri
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Kuulostaa siistiltä reissulta. Kaunista, Kuha, Kuha, Kuha!
Rats keep running!
Se on hienoa, et sä vaihdat "kilpailulliseen faktioon" ja kehität itelles etukäteen tekosyyt hävitä silti pelit. Mut vähän härskisti överiä siinä vaiheessa ku unohtaa depota yksiköitä. Mut ehkä nää menee sit harmoniseen tasapainoon sun ja Anttonin välillä. Sun unohtamat yksiköt ilmestyy depottuna sen pöydälle.GreenMeanie kirjoitti:Joo. Vedin perjantaina vähän liikaa viinaa, eka peli alkaa ni kolmas tuplapukki aukee ja unohan depoo kiven. Ei se sit enää oikee onnistunu se peli. Muita hyviä kohtia oli mm. Se ku kelasin kuin hyvin Calandra voittaa khadorinmut sit karchevii ei tapettukaa pow 12.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
- GreenMeanie
Haista ***** T.Kikki Hiiri
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Tuloksetkin löyty:
http://ironmoot.se/results-2014
http://ironmoot.se/results-2014
Kuha for worst Finnish player
Henri-Pekka Henttonen
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Alisuoritin kaks pelii joissa mokasin lähes varman voiton joko aktivaatiojärjestyksellä blokaten itteni tappamasta vaylilta kaks heviä, tai sitte unohtamalla et dennyllä on steltti VAIKKA asia käyty läpi jo kolmeen kertaan samalla vuorolla (kaks niistä totesin vielä ite). Muute oon iha tyytyväine peleihin. Ainoo mainittava miinus viikonloppuna oli et pelasin aika ykspuolisesti faktioita vastaan: 5 legioonaa, 3 cryxiä, 2 circleä, 1 skorne ja 1 khador.
Kiva eventti ja ens kesän korvilla uusiks!
Kiva eventti ja ens kesän korvilla uusiks!