Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Turnauspalkinnot
Kuka olikaan turnaus kakkonen? Paidoista päätellen me :D
Viralliset ja ainoat? internetissä olevat oikeat tulokset
Scatter bikes from Forrest moon of Endor
Warppi oli apposen auki pekan mirror matchissä Scottlantia vastaan
ETC Primary Detachment: Codex Dark Angels: Combined Arms Detachment, Faction Dark Angels
HQ1 - Warlord: Azrael, Supreme Grand Master of The Dark Angels, Keeper of The Truth [215]
HQ2: Librarian (65), Level 2 (35), Force Axe (0), Space Marine Bike (20) [120]
HQ3: Ravenwing Command Squad (120), Apotecary (30), Ravenwing Grenade Laucher (0), Ravenwing Banner (15) [165]
Troop1: Ravenwing Attack Squadron (80), flamer (5) [85]
Troop2: Ravenwing Attack Squadron (80), flamer (5) [85]
Detachment Total: 670
ETC Secondary Detachment: Champions of Fenris Supplement: Unique Company of the Great Wolf Detachment, Faction Space wolves
HQ1: Rune Priest (60), Level 2 (25), Runic Axe (0), Jump pack (15) [100]
Elite1: Iron Priest (55), Thunderwolf Mount (50), 4 Cyberwolves (60) [165]
Elite2: Iron Priest (55), Thunderwolf Mount (50), 4 Cyberwolves (60) [165]
Elite3: Iron Priest (55), Thunderwolf Mount (50), 3 Cyberwolves (45) [150]
Elite4: Iron Priest (55), Thunderwolf Mount (50), 3 Cyberwolves (45) [150]
Elite5: Iron Priest (55), Thunderwolf Mount (50), 3 Cyberwolves (45) [150]
Elite6: Iron Priest (55), Thunderwolf Mount (50), 3 Cyberwolves (45) [150]
Elite7: Iron Priest (55), Thunderwolf Mount (50), 3 Cyberwolves (45) [150]
Detachment Total: 1180
TOTAL ARMY POINTS: 1850pts
Type Of Alliance: Battle Brothers
Meidän tiimissä pelasin hyökkäävässä roolissa joka tarkoitti että usein mut paritettiin helppoihin peleihin joista mun sit piti tuoda kovat pisteet (14+). Paritukset onnistuikin mainosti mun osalta, sillä olin ennustanut kaikista saamistani peleistä vähintään 13 pistettä.
Kreikka- Inq/Eldar (Avengers&AV12)
Aloitusheitot meni mulle, kaverin 2A ampuminen oli sen verran hurja et 5 ironpriestii läks vaihtoon, ja suunnittella ollut nelinkertainen visulahti hyökkäys typistyi vaan kaksinkertaiseksi. Chargen jälkeen onnistuin consoo kivasti ruineihin joilloin shroudingilla varustetut koirat sai 2+ coverin, 3A savesin sit like a boss ja mun seuraava tupla visulahti viimein mursi vihun linjat, kivasti vielä nappasin inqvin panttivangiks. Kaveri oli kuitenkin ehtinyt msu armyllään ja obje päädyllään kerää sen verran maelii et sai 2 pinnaa. 18-2. (Ennuste 15-5)
Ukraina- GK/SM (Centtustar)
Sain taas tasottavan ja tällä kertaa invisibilitynkin. Kaveri Gates staraansa ison maailman malliin, kuin sillä ois maailman isoimmat pallit. Kerran päästiin jopa heittää sille mishappii, mut meni vaan on goingiin. Aika tylsä peli, sain 2 ndk ja scoudet ja striket kiinni, mult kuoli joku 5 iron priestii, tasottavan turvin voitin objet 6-0 ja muutaman maelin turvin 15-5. (Ennuste 13-7)
Italia- SW/SM (WolfStar)
Mirror matsi, jossa kummallakin oli omasta mielestään isompi kulli, sit verrattiin. Eli siis vuorotellen chargailtiin toisiimme, hirveettä target allocation hitsaamista, kaverilla oli 3++ ja 4+fmp mulla 4++ ja 5+fmp mut huomattavasti enemmän woundeja, mun stariin jäi joku 10 woundii kun kaverin loppu kesken. 20-0 (Ennuste 15-5)
Belgia- GK/SM (Centtustar)
Luulin voittaneeni tän 1A kun kaveri Gates staransa mun staran eteen. Mun Charge teki kuitenkin vaan 1 haavan, tässä mikään mitä yritin mikää riippu nopista ei oikeen onnistunut. Peli loppu 6 vuorolla ajan loppumiseen mulla oli 5 modellii kentällä ja relic, kaverilt oli kuollut 1NDK ja parit scoutit. Rehellisemmällä nopalla oisin voittanut isosti, mut toisaalta jos kaveri ois osannut paremmin pelaa oisin tällä nopalla varmaan jäänyt lähes nollille, tässä pelissä todella sai taistella joka pisteestä. 9-11 (Ennuste 13-7)
Ruotsi- SM/BA (Pods&Centurions)
Ainoo peli missä en saanut tasoittavaa, muuten varmaan yks parhaista mahdollisista matchupeista. Pelasin pelin viel Super safesti enkä lähtenyt turhaan tappaa jengii vaan lojuin vaan objei suojaamassa. Silti jos peli ois loppunut 5vuorol oisin saanut vaan 15-5 koska obsec speederit. Jatku kuudennelle vuorolle. 20-0 (Ennuste 15-5)
Scotland- Cron/Harvest (ScarabFarm)
Tunsin vastustajan armeijan varmasiti paremmin kun se itse, lähes identtinen lista jolla olin itse pelannut koko kevään. Molemmat tiedettiin miten kusessa se ois täs pelin. Olin sit Armollinen ja tein reilun tarjouksen, yksi kalja ja yksi piste. Kaveri hetken arpo, ja kävi viel stekkaa kapultaan ja sit käteltiin. 19-1 ja Rakettikännit. (Ennuste 18-2)