Hiidenhirven maalailut
- Hiidenhirvi
Re: Hiidenhirven Oldhammer
Valmistuu, nyt tosin taukoa ja hirmusudet Orionin kavereiksi.
- Hiidenhirvi
Eiköhän tämä ole tässä, korkeintaan vihreää washia vielä kerroksen pari laitan hiuksiin.
- Hiidenhirvi
Minä: Ei kyllä yhtään napostele maalata keltaista eikä ihoa.
Myös minä: Pitele mun pulloa, mulle tuli idea...
Myös minä: Pitele mun pulloa, mulle tuli idea...
- Dr. Icchan
- Viesti:
Keltanen ei oo paha jos käyttää valkosta pohjamaalia. Jos ei tykkää käyttää spray kannuja, niin taidetarvikeliikkeistä tai Clas ohlsonista saa valkosta gessoa.
- Hiidenhirvi
Olenkin aika pitkälti vaihtanut mustat pohjat valkoiseen, varsinkin omasta mielestä hankalat värit ovat helpottaneet mukavasti.
Tällä hetkellä työn alla onkin jo hetken sielun sopukoissa kalvanut epäkuollut. Esikuvan näkeminen Ropeconissa ei auttanut ja taas tuntuu siltä että projekti lähtee lapasesta.
Tällä hetkellä työn alla onkin jo hetken sielun sopukoissa kalvanut epäkuollut. Esikuvan näkeminen Ropeconissa ei auttanut ja taas tuntuu siltä että projekti lähtee lapasesta.
- Hiidenhirvi
Vähän maastoa ja parit metsätontut.
- Hiidenhirvi
Jonnet ei muista mutta joskus Necromundan Kauppakiltalaiset rukoilivat ennen nukkumaanmenoa Keisarin suojelusta Bull Gorgin vihalta. Varsinkin jos oli vähän tullut poljettua työläisiä raatomuonaksi tai tientäytteeksi.
- Hiidenhirvi
Aenur, Iltahämärän Miekka. Kuuluisa Mordheimin miekkasankari jolla pahana tapana tappaa kaikki jotka saa juosten kiinni.
Tuosta epäkuolleesta ratsumiehestä tulee jotenkin John Blanchen taide mieleen. Erityisesti se lichemaster tjsp. teos.
Kaiken kaikkiaan hienoa, että Oldhammer on varsin hyvin esillä galleriassa nykyään.
Kaiken kaikkiaan hienoa, että Oldhammer on varsin hyvin esillä galleriassa nykyään.
- Hiidenhirvi
Ratsu on ottanut vahvat vaikutteet Blanchen töistä ja hänen contrast-testauksestaan tehdystä artikkelista. Toteutuksessa oli perinteisien maalien kanssa yllättävän kova homma mutta tulipahan tehtyä ja ainakin tuli tunne että ratsun ja Aunurin työstäminen lisäsi mukavasti uusia työkaluja tuleviin maalailuihin.
- Hiidenhirvi
Valmiit. Erittäin tyytyväinen lopputulokseen, ja näiden hinkkaaminen tuntui taitotasoakin hiukan nostavan.
Viimeksi muokannut Hiidenhirvi, To 14.11.2019 22:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Qwertyuiop
Taidokkaita ovat.
Ratsastajan käsi näyttää vielä lihaisalta, tulee mieleen ghouli.
Ratsastajan käsi näyttää vielä lihaisalta, tulee mieleen ghouli.
- Hiidenhirvi
Kiitos! Näiden "virallinen" väriteema on vähän sirkuksesta karannut, itse pidän tällaisesta huomattavasti enemmän. Tarkoituskin oli että ratsastaja olisi vähän lihaisampi koska se tulee johtamaan joko Grymwatchin ghouleja tai joukkoa vanhoja wightejä Mordheimin kaduille, vähän riippuen nyt että kummat loppujen lopuksi miellyttää enemmän omaa silmää figuina sitten kun tulee aika maalailla.
- Hiidenhirvi
Veli Sieluviilto ❤️
Hyvältähän tuo näyttää, mutta mulle tulee vahva tunne, että mustien pupillien lisääminen silmien sisänurkkiin(niinkuin alla olevassa kortissa on) saisi ukkelin heräämään henkiin ihan eri tavalla
- Hiidenhirvi
Toi on itselle aiheuttanut päänvaivaa koska tavallaan haluan että pää olisi kypärä jolloin pupilleja ei näkyisi mutta toisaalta jotain väriä ne kieltämättä kaipaisi. Voi olla että jo ihan joku sopiva wash voisi tuon yksinään korjata.
- Hiidenhirvi
Seuraava pettureiden sotaherra valmistunut, tällä kertaa Tyrell of Arden. Khornen merkin jätin maalaamatta koska fluffin mukaan olikin Slaaneshin seuraaja.
- Hiidenhirvi
Raskaan joulun raataja. Ei mitään hajua mihin tätä käyttäisi, Mordheim olisi kiva muttamutta...
- Hiidenhirvi
Vuoden viimeinen figu saa luvan olla valmis. Tämä on odotellut pari vuotta puolivalmiina, mutta tällä viikolla tapahtunut ilkimyksen siirtäminen World Eatersien joukoista Black Legionin riveihin antoi sysäyksen pinnata hyppyreppu vihdoin kiinni, lisätä siivet ja puskea figu vihdoin valmiiksi.
- Hiidenhirvi
Kaipa nämäkin olisi voinut nopeammin valmiiksi vääntää. Baset siivoamatta koska pistän nämä 32mm baseille jotka hieman korottavat profiilia koska nämä muinaiset ovat kuitenkin aika pieniä uudempien rinnalla.