Kaikki Games Workshop liikkeeseen liittyvät kysymykset tänne
-
GW Staff
- Games Workshop - Helsinki
IVIaster kirjoitti:Voiko tilata tuotteita joita on kaupassa mayytämänä jotta saisi sen määrä rahan yli?
jepp noihin kaikkiin.grimJester kirjoitti:Tarkistetaan nyt vielä tämä, ettei tule ikäviä ylläreitä:
- Mitään muita kuluja (tulli, alv jne) ei siis tule? Jos tilaus on 38€ tai yli, kokonaishinta on UK Mail Orderin hinta punnissa * 1,52 = hinta euroissa?
- Kaikkia tuosta Online Shopesta löytyviä tuotteita voi tilata mail order-hinnoilla, riippumatta siitä löytyykö ne kaupan hyllystä?
ei, mutta hyllystä löytyy vielä tai vaihtoehdollisesti mail orderista tai kertomalla meille niin pistetään se tilaukseen.Barkarot kirjoitti:Tilataanko Fellowshippia enää?
-
Slann Mage priest
-
Slann Mage priest
Katso ylempikin viesti!!!!
tässä nyt sitte esimerkki ku vastausta ei ole tullut
-kaikissa white dwarffeissa on se osio "what is for you in the store" ni siin on sellanen kohta ku "beginners sunday" ni onko hesassakin tämä sama ilmiö...? tai jokin tällainen kohta
Toivottavasti nyt tulee enemmän vastauksia
Ilmiö oli sit vaa nopeesti päähän pilkahtanut sana että siitä ei kannata välittää jos häiritsee......!!
tässä nyt sitte esimerkki ku vastausta ei ole tullut
-kaikissa white dwarffeissa on se osio "what is for you in the store" ni siin on sellanen kohta ku "beginners sunday" ni onko hesassakin tämä sama ilmiö...? tai jokin tällainen kohta
Toivottavasti nyt tulee enemmän vastauksia
Ilmiö oli sit vaa nopeesti päähän pilkahtanut sana että siitä ei kannata välittää jos häiritsee......!!
Älä itke ruma lapsi,ota rusina!
-
Slann Mage priest
En minä oikeaa kurssia halunnut, halusin GW-kurssinJarLoz kirjoitti:Nopealla Kauppalehti.Fi tarkastuksella saamme tietää että Euro-USD kurssi on 1.2377
Elikkäs tästä voisin vetää johtopäätöksen, että yksi euro on n. 1,2 dollaria. My Google-Fu is strong.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
--DeadMan--
http://www.fantasiapelit.comBarkarot kirjoitti:Paljonko T-4(wraith) ja T-5(tomb spyder) maksavat? Onko asiallinen viesti?
Sieltä tuotehaku. Fantsulla on samat hinnat kuin GW:eellä ja joskus sieltä löytyy GW:een tuotteita paremmin kuin itse kaupasta. Esim. Lotria kun olen ostanut niin kolme kertaa putkeen GW:eestä ei edes löytynyt monia figuja, jotka ovat erittäin yleisiä, esim. Uruk-Haita.
Ei ainakaan näillä näkymin ole. GW:llä kylläkin on Warhammer Academy niminen alottelijoiden kurssi, joka on keskiviikkosin 17-18.30 ja 18.30-20. Tähän pitää ilmoittautua erikseen liikkeessä, ja kurssi kestää viisi viikkoa.Night kirjoitti:kertokaa onko hesan gw:ssä tällainen?-kaikissa white dwarffeissa on se osio "what is for you in the store" ni siin on sellanen kohta ku "beginners sunday" ni onko hesassakin tämä sama ilmiö...? tai jokin tällainen kohta
-
Slann Mage priest
Eiköhän kaikilla jälleenmyyjillä olet samat hinnat, sillä ainakin Fantsussa hengailessa ja puhellessa minulle on sanottu, että GW pitkälti päättää figujensa myyntihinnan.Jesh kirjoitti:http://www.fantasiapelit.comBarkarot kirjoitti:Paljonko T-4(wraith) ja T-5(tomb spyder) maksavat? Onko asiallinen viesti?
Sieltä tuotehaku. Fantsulla on samat hinnat kuin GW:eellä ja joskus sieltä löytyy GW:een tuotteita paremmin kuin itse kaupasta. Esim. Lotria kun olen ostanut niin kolme kertaa putkeen GW:eestä ei edes löytynyt monia figuja, jotka ovat erittäin yleisiä, esim. Uruk-Haita.
Pääsääntöisesti kyllä, jotkut pienen pienet liikkeet(lelukaupat yms) vaihtelevat hintoja joskus, esmes hangon hobby job myy maaleja hintaan 2.8€ ja jotkut figut ovat halvempia/kalliimpia kuin normaalisti.Maedhros kirjoitti:Eiköhän kaikilla jälleenmyyjillä olet samat hinnat, sillä ainakin Fantsussa hengailessa ja puhellessa minulle on sanottu, että GW pitkälti päättää figujensa myyntihinnan.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Niin, lelukaupathan tekevät mitä lystäävät, mutta "viralliset" (WD:n sivuillakin mainitut) jälleenmyyjät ovat tiukassa talutusnauhassa.tneva82 kirjoitti:Pääsääntöisesti kyllä, jotkut pienen pienet liikkeet(lelukaupat yms) vaihtelevat hintoja joskus, esmes hangon hobby job myy maaleja hintaan 2.8€ ja jotkut figut ovat halvempia/kalliimpia kuin normaalisti.Maedhros kirjoitti:Eiköhän kaikilla jälleenmyyjillä olet samat hinnat, sillä ainakin Fantsussa hengailessa ja puhellessa minulle on sanottu, että GW pitkälti päättää figujensa myyntihinnan.
Katuosoite ja e-mail löytyvät tämän ketjun ensimmäisestä viestistä, kotisivua Helsingin GW:llä ei taida olla.m4tz kirjoitti:mihin on kadonnut osoite en löydä sitä mistään!!!!!
tilauksii löytyis!!!!
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."