Kilpailu
-
Stenvall
Kysytäänpä nyt rakentavia: Miten voidaan varmistaa, että raportti on kirjoitettu kilpailun aikana tapahtuneesta pelistä. Entä miten voidaan varmistaa, ettei kukaan huijaa, koska Sotuun voidaan rekisteröidä useita tunnuksia ja käyttää niitä vaikka kirjastoilta?Samsson kirjoitti:Peli, josta raportti on kirjoitettu, pitää olla tämän kilpailun aikana pelattu
Top 10 laitetaan kaikkien katsottavaksi tänne Sotavasaraan, missä kaikki Vasaran käyttäjät saavat äänestää esiin voittajan
Melkein voisin sanoa, että jos joku haluaa huijata taisteluraporttikilpailussa niin se on hänen oma häpeänsä. Itse näkisin, että kilpailun tarkoitus ei muutenkaan ole suoranaisesti etsiä parasta taisteluraporttien kirjoittajaa, vaan pikemminkin kannustaa käyttäjiä ylipäätään kirjoittamaan semmoisia. Titteli/voittaminen vain toimii ylimääräisenä porkkanana, Samsson korjatkoon jos olen pahasti hakoteillä.Chosen kirjoitti:Kysytäänpä nyt rakentavia: Miten voidaan varmistaa, että raportti on kirjoitettu kilpailun aikana tapahtuneesta pelistä. Entä miten voidaan varmistaa, ettei kukaan huijaa, koska Sotuun voidaan rekisteröidä useita tunnuksia ja käyttää niitä vaikka kirjastoilta?Samsson kirjoitti:Peli, josta raportti on kirjoitettu, pitää olla tämän kilpailun aikana pelattu
Top 10 laitetaan kaikkien katsottavaksi tänne Sotavasaraan, missä kaikki Vasaran käyttäjät saavat äänestää esiin voittajan
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
Grand Admiral Prawn
Ketkä kaikki tässä nyt saa äänestää? Vain kilpailijat, vai kaikki sotulaiset?
Tulipa mieleen pieni uhkakuva mikäli jälkimmäinen vaihtoehto pitää paikkansa - toisin kuin tarinakilpailussa, battle reportin saa kirjoittaa myös englanniksi, mutta entä jos äänestäjä X ei osaa tuota kieltä/ei viitsi lukea pitkää vieraskielistä sepustusta? Tuntuu vähän siltä, että enkuksi kirjoittamalla, vaikkei kielessä olisi vikaa, kilpailija ampuu itseään jalkaan.
Tulipa mieleen pieni uhkakuva mikäli jälkimmäinen vaihtoehto pitää paikkansa - toisin kuin tarinakilpailussa, battle reportin saa kirjoittaa myös englanniksi, mutta entä jos äänestäjä X ei osaa tuota kieltä/ei viitsi lukea pitkää vieraskielistä sepustusta? Tuntuu vähän siltä, että enkuksi kirjoittamalla, vaikkei kielessä olisi vikaa, kilpailija ampuu itseään jalkaan.
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=32520Da Purpla kirjoitti:koskas vois vielä niitä raportteja lähettää
ite pääsen pelaamaan vasta 13-20 päivä tammikuuta että ehtiikö sen vielä saada kisaan mukaan..
Valitettavasti loppuu jo toinen päivä...
Mutta raportteja on tullut niin vähän että taidan potkia se raja taaksepäin vielä kerran sinun vuoksesi!
Uusi takaraja on 22.1 2005 kello 15:00!
-
Grand Admiral Prawn
Hähhäh!
Kello 20.06 uudenvuoden aattona, olen tehnyt raporttia koko päivän koska viikonloppuna olen tietokonerajoitteinen, ja sitten tulen tänne... No ei se mitään, ainakin saan sen nyt valmiiksi rauhassa. Että viikonlopun jälkeen tulee vielä ainakin minun raporttini... Enkuksi 
Tybraal kirjoitti:Lisäksi kysymys: Onko kilpailu rajoittunut GW:n peleihin?
Samsson kirjoitti:-Jokainen kilpailija saa lähettää kaksi raporttia / GW peli (*)
* GW peliksi lasketaan seuraavat:
Warhammer Fantasy Battles, Warhammer 40.000, Epic, Warmaster, Battlefleet Gothic, Necromunda, GorkaMorka, Lord of the Rings, Blood Bowl, Inquisitor, Mordheim.
-
Grand Admiral Prawn
petskules kun en huomannut tätä kisaa. Olisin nimittäin voinut vähän tsempata, ja väsätä raportin viime sunnuntain pelistä.
Nyt menee kyllä aikataulut aika tiukoille, jos aion ehtiä raportin tekemään. Minun takiani ei takarajaan kuitenkaan kannata koskea.
Nyt menee kyllä aikataulut aika tiukoille, jos aion ehtiä raportin tekemään. Minun takiani ei takarajaan kuitenkaan kannata koskea.
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
-
Grand Admiral Prawn
Yritä nyt hyvä mies kuitenkin, onhan tässä reippaasti yli viikko aikaa ja viisi raporttia olisi jo ihan äänestämisen arvoinen kilpailurampale kirjoitti:petskules kun en huomannut tätä kisaa. Olisin nimittäin voinut vähän tsempata, ja väsätä raportin viime sunnuntain pelistä.
Ainoa vain, että koulussa menee lähes joka päivä noin 18.00 asti, sekä olen lauantaina ja sunnuntaina duunissa :/
Mutta kokeilen saada sen raportin aikaan, kyllähän tuossa sunnuntaina pitäisi ehtiä pelata, kunhan kaverille sopii.
Mutta kokeilen saada sen raportin aikaan, kyllähän tuossa sunnuntaina pitäisi ehtiä pelata, kunhan kaverille sopii.
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
Ja viellä yksi tulee toivonmukaan viikonlopun jälkeen. On erinnäisiä projekteja saatu valmiiksi joten perusteet pelille löytyy 
Itseasiassa ellei raja olisi 2/pelaaja voisin samaan syssyyn laittaa useammankin. Mutta ylimmääräiset voikin aina laittaa normaalisti.
Itseasiassa ellei raja olisi 2/pelaaja voisin samaan syssyyn laittaa useammankin. Mutta ylimmääräiset voikin aina laittaa normaalisti.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi