Beissien teko ohjeita
-
CinderShade
Chariotin base
Eli kannattaako tehä chariottiin base ... Kuinka moni tekee ? Ja minkälaisen siitä voisi tehdä ?
-
TranssiApina
Mä oon vaan yksinkertaisesti tehnyt tällei:
Hiekotan basen ulkoa haetulta hiekalla
Maalaan hiekan ruskeaksi
Drybrushaan basen harmaalla tai valkoisella
Lisään turffia semmosiks pieniksi mättäiksi pitkin basea
Tollei tulee imho ihan hienoja, sopivat kaupunki maastoon ja ruoho maastoon.
Hiekotan basen ulkoa haetulta hiekalla
Maalaan hiekan ruskeaksi
Drybrushaan basen harmaalla tai valkoisella
Lisään turffia semmosiks pieniksi mättäiksi pitkin basea
Tollei tulee imho ihan hienoja, sopivat kaupunki maastoon ja ruoho maastoon.
"If it bleeds, we can kill it."
No tämähän on väännetty näin:
1. Baseen laimennettua kiiltoliimaa ja törkkästy hiekkaan joka on kerätty virosta hiekkarannalta.
2. Maalattu chaos blackilla.
3. Drybrushattu codex greyllä.
4. Vielä kuivempi skull white.
5. Heitetty pääkallo siihen ja maalattu pääkallo (pääkallon maalaus ei oleellista).
jos joku ei tajunnu tota kuvan osotetta ni: http://www.pbase.com/image/10407272
1. Baseen laimennettua kiiltoliimaa ja törkkästy hiekkaan joka on kerätty virosta hiekkarannalta.
2. Maalattu chaos blackilla.
3. Drybrushattu codex greyllä.
4. Vielä kuivempi skull white.
5. Heitetty pääkallo siihen ja maalattu pääkallo (pääkallon maalaus ei oleellista).
jos joku ei tajunnu tota kuvan osotetta ni: http://www.pbase.com/image/10407272
1+1=10
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
- Cacodemoni
- Cacodemoni
En tiedä paljonko maksaa, riippunee kaupasta, merkistä ja tölkin koosta. Itse ostanut joskus aikojen alussa ison tölkin. Toimii vähän saman tapaan kuin staattinen ruoho, kannattanee liimailla pari kerrosta jos haluaa oikeasti kivan näköisen pinnan. Ja maalata alusta jollain vaalealla värillä. Kiva puoli niissä on että ne näyttää aika luonnollisilta (vrt staattinen ruoho edelleen) ja niihin voi tehä makeita verilammikoita tiputtelemalla punaista inkkiä, se hajoaa rakeisiin kuin oikea veri lumeen... :-)Cacodemoni kirjoitti:Onko helppokäyttöistä? Sitä siis vain liimataan baseen ja voilà? Paljonko maksaa?
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
- Cacodemoni
Kuulostaa hyvältä! Menee varmaan jo yli mun maalaus/modellaustaitoni, mutta olis hienoa jos sais tehtyä lumeen ruudin tummentamia kohtia ja muuta taistelun aiheuttamaa kulutusta.Ninnu kirjoitti:Kiva puoli niissä on että ne näyttää aika luonnollisilta (vrt staattinen ruoho edelleen) ja niihin voi tehä makeita verilammikoita tiputtelemalla punaista inkkiä, se hajoaa rakeisiin kuin oikea veri lumeen... :-)
Re: ......
Kyllä, teen charioteille baset.Comissar kirjoitti:Niin siis teettekö charioteille baset ?
Eli ostin pussin GW:n large monster baseja ja lätkin 2kpl pahville ja laitoin muovailuvahaa välikohtaan. Koska minun kärryni ovat örkkikärryjä, niin niihen sopi lisäksi aseita, tatteja, nuolia yms.
- Cacodemoni
Eikös vetoeläimillä tule jo kaksi cavalry basea mukana, niin ei tarvii kuin yhden large monster basen?Finet kirjoitti: Kyllä, teen charioteille baset.
Eli ostin pussin GW:n large monster baseja ja lätkin 2kpl pahville ja laitoin muovailuvahaa välikohtaan. Koska minun kärryni ovat örkkikärryjä, niin niihen sopi lisäksi aseita, tatteja, nuolia yms.
tuleehan niillä, mutta mun mielestä 2:sta isosta saa paremman näköisen, kun ei tavii laittaa muovailuvahaa joka väliin, ja se pysyy paremmin kasassakin...Cacodemoni kirjoitti:Eikös vetoeläimillä tule jo kaksi cavalry basea mukana, niin ei tarvii kuin yhden large monster basen?Finet kirjoitti: Kyllä, teen charioteille baset.
- Cacodemoni
Totta. Konverttaatko muuten Scythed Wheelit, ja jos konverttaat, niin miten saat ne pysymään ehjinä kun ne kurottelee basen ulkopuolelle?Finet kirjoitti:tuleehan niillä, mutta mun mielestä 2:sta isosta saa paremman näköisen, kun ei tavii laittaa muovailuvahaa joka väliin, ja se pysyy paremmin kasassakin...
No en yleensä konvertoi kun ne on yleensä jo mukana sekä figussa että sääntöjenkin mukaan. Mutta ajattelin konvertoida ainakin yhden jollekin herolle...Cacodemoni kirjoitti:Totta. Konverttaatko muuten Scythed Wheelit, ja jos konverttaat, niin miten saat ne pysymään ehjinä kun ne kurottelee basen ulkopuolelle?Finet kirjoitti:tuleehan niillä, mutta mun mielestä 2:sta isosta saa paremman näköisen, kun ei tavii laittaa muovailuvahaa joka väliin, ja se pysyy paremmin kasassakin...
- Teonanacatl
Yksi hyvä idea on,että ottaa sellaista hiekkalaatikko hiekkaa ja llimaa sen siihen laattaan kiinni. sitten vain maalaa sen vihreällä,niin siinä on ruoho alusta,joka ei näytä liian sileältä.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."