"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kaipaatko jo uusia figuja?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Ihmiskilpi

Viesti Kirjoittaja Ihmiskilpi »

Da Boss kirjoitti:
Ihmiskilpi kirjoitti:Yksi todella hämäävä asia figuissa on örkkien ja gobbojen kädet. Pelkästään goboilla olevat ainakin 1,5 kertaa ihmisen pään kokoiset nyrkit vaikuttavat jo hieman epärealistisilta.
Tämä onkin fantasia battlea Ja kuka voi silloin sanoa vaikuttaa epärealistiselta? Tiedoksi että modellit ovat keksittyjä vaikka niillä olisi valtavat viikset ja siivet selässä niin sittenpä olisi, minun puhdas mielipiteeni on että gobot ovat todellakin hyvän näköisiä tuolleen.
Öö..tarkoitin lähinnä että örmyllä on (ainakin) 2 kertaa ihmisen päätä suuremmat kädet, ja silti vain S3. Se ei vaan oikein tunnu sopivalta. Mutta kai sitä mielipide saa kaikilla olla, myös minulla? No, jos joskus orc horde alkaisin keräämään olisi kyllä OMV alueella ilmoitus 5ed örmyjen ostosta, kun ne on enemmän stattiensa näköisiä. Mutta. Tämä. On. Vain. Mielipide. Älä ota sitä vakavasti ;).
The Boss
Viesti:

Viesti Kirjoittaja The Boss »

Ihmiskilpi kirjoitti:
Da Boss kirjoitti:
Ihmiskilpi kirjoitti:Yksi todella hämäävä asia figuissa on örkkien ja gobbojen kädet. Pelkästään goboilla olevat ainakin 1,5 kertaa ihmisen pään kokoiset nyrkit vaikuttavat jo hieman epärealistisilta.
Tämä onkin fantasia battlea Ja kuka voi silloin sanoa vaikuttaa epärealistiselta? Tiedoksi että modellit ovat keksittyjä vaikka niillä olisi valtavat viikset ja siivet selässä niin sittenpä olisi, minun puhdas mielipiteeni on että gobot ovat todellakin hyvän näköisiä tuolleen.
Öö..tarkoitin lähinnä että örmyllä on (ainakin) 2 kertaa ihmisen päätä suuremmat kädet, ja silti vain S3. Se ei vaan oikein tunnu sopivalta. Mutta kai sitä mielipide saa kaikilla olla, myös minulla? No, jos joskus orc horde alkaisin keräämään olisi kyllä OMV alueella ilmoitus 5ed örmyjen ostosta, kun ne on enemmän stattiensa näköisiä. Mutta. Tämä. On. Vain. Mielipide. Älä ota sitä vakavasti ;).
Anteeksi kauheasti :( Minunkin mielestä voima sais olla 4 ja pisteitä nostaa, anteeksi siis se sekoilu. :)
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
ankk3

Viesti Kirjoittaja ankk3 »

Mielipideasiahan tämä tosiaan on. Mutta.
Örkkien käsistä sen verran vielä, että minun mielestäni ne olisivat aivan naurettavan näköisiä sellaisten pienien tassujen kanssa. Eipä lookki ainakaan menisi parempaan päin.
Itse tosin olen täysin tyytyväinen kaikkiin muihin örkkifiguihin paitsi possuihin. Jollen unohtanut (taas) jotakin.
"If the tanks succeed, then victory follows."
-Guderian, 1937.
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Totta vie, ne possut ovat kyllä kauheita²!
Ikävän teollisen oloisia. Örkkien S:n nostoa en kannata millään tapaa, sittenhän vaikka käävillekkin voisi 4 lykkäistä, onhan niillä päänsä kokoiset nyrkit.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Goblinisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Goblinisti »

Night Gobbojen jousikäsissä ei mielestäni sinänsä ole vikaa, valmiiden äijien järjestely rykmenttiinsä kylläkin hiukan hankaloituu, ellei osaa sijoittaa äijää alustalle absoluuttisen tarkasti... (ja minähän en osaa, vaan äijä lätsähtää alustalla mihin sattuu :))
Boareissa ei ole muuta vikaa kuin se, etteivät ne näytä sioilta. Saisivat oikeastaan jäädä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”