"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Vampyyrien jumalat?

Jos et tiedä, keitä ovat Chaos Dwarfit tai kuka on Sigmar tai mitä olivat Fimirit, tieto löytyy tältä palstalta.
Korso

Viesti Kirjoittaja Korso »

Ja nyt kun ollaan siirrytty jo aivan toiseen aiheeseen eli Nagashiin, niin eikös GW:llä ole suunnitteilla tulevaisuudessa fluffipuolelta jotain uudistusta tämän kyseisen henkilön osalta? Kuulin että se (taas) heräisi henkiin tai jotain.... olisko ollut joku tuleva kampanja tai jotain?
Tanan

Viesti Kirjoittaja Tanan »

Nazreg Moonsinger kirjoitti: Nagash oli Liche priest joka murhasi veljensä ja nousi khemrin valtaistuimelle.
Ellen nyt väärin muista, Nagash kuoli Kadonin (kolmas heppu, joka piti päässään Nagashin kruunua aka Crown of Sorceryä) mukaan jossain päin Cripple Peakkiä. Eli mies oli hyvinkin elävä vielä siinä vaiheessa, kun päätti tapattaa veljensä.
Nazreg Moonsinger kirjoitti: Jossain vaiheessa Delffit olivat tosin käyneet opettamassa pimeää magiaa hänelle. (en muista oliko ennen vai jälkeen kuninkaan murhan) Hän alkoi kehittelemään Necromancya sekä yritti voittaa kuoleman. Noh, ei onnistunut kokonaan. (Hän tavoitteli vampyyriutta.).
Itse asiassa Nagash on monella tapaa hyvin traaginen hahmo. Nähtyään niin paljon kuolemaan nuoruudessaan (Nagashan oli kuoleman kultin pappi), hän vannoi ettei koskaan kuolisi. Hänen koko elämänsä on ollut oman kuolemansa pakoilua. Eli loppupeleissä Nagash on pelkuri, joka ei pysty katsomaan kuolemaa silmästä silmään.
Nazreg Moonsinger kirjoitti: Ihmiset ajoivat Nagashin pois, (too evil guy to lead us ;)) Tämän jälkeen Lahmian kuningatar kehitteli taikajuoman, Nagashin tietojen pohjalta, jolla muututaan vampyyriksi.
Itse asiassa Khemri taidettiin vallata Nerakhalaisten kuninkaiden liittouman toimesta. Nagash otti ensimmäiset askeleet vampyyriyyteen, mutta ei ollut ensimmäinen vampyyri, pikemminkin ensimmäinen puoli-vampyyri :).
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

Korso kirjoitti:niin eikös GW:llä ole suunnitteilla tulevaisuudessa fluffipuolelta jotain uudistusta tämän kyseisen henkilön osalta?
Nagash elää, muttei ole tarpeeksi vahva tulemaan ulos suojastaan. GW:n tietojen mukaan (jonkun pelisuunnittelijan haastattelu, en musta nimeä) Nagash ei palaa WFB:hen sen takia, että se on kuitenkin liian vahva peliin. Haastateltavan mukaan Nagash yksin pystyisi tappamaan kokonaisen armeijan. Itse en ainakaan haluaisi pelata sellaista hahmoa vastaan.
Korso

Viesti Kirjoittaja Korso »

Druzhina Captain kirjoitti:GW:n tietojen mukaan (jonkun pelisuunnittelijan haastattelu, en musta nimeä) Nagash ei palaa WFB:hen sen takia, että se on kuitenkin liian vahva peliin. Haastateltavan mukaan Nagash yksin pystyisi tappamaan kokonaisen armeijan. Itse en ainakaan haluaisi pelata sellaista hahmoa vastaan.
No hyvä hyvä, saapahan kaverin omistama figu jäädä pölyttymään hyllylle.... sopii mulle oikein hyvin ;)
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Ellen nyt väärin muista, Nagash kuoli Kadonin (kolmas heppu, joka piti päässään Nagashin kruunua aka Crown of Sorceryä) mukaan jossain päin Cripple Peakkiä. Eli mies oli hyvinkin elävä vielä siinä vaiheessa, kun päätti tapattaa veljensä.
Väitinkö jotain muuta? Liche priest se oli, mutta eli.
Itse asiassa Nagash on monella tapaa hyvin traaginen hahmo. Nähtyään niin paljon kuolemaan nuoruudessaan (Nagashan oli kuoleman kultin pappi), hän vannoi ettei koskaan kuolisi. Hänen koko elämänsä on ollut oman kuolemansa pakoilua. Eli loppupeleissä Nagash on pelkuri, joka ei pysty katsomaan kuolemaa silmästä silmään.
Mutta ei se tarvinnut kuolemattomuuden eliksiiriä, vaan eliksiirin joka pysäyttää mätänemisen. Kuolematon (lähes) se oli jo muutenkin...
Itse asiassa Khemri taidettiin vallata Nerakhalaisten kuninkaiden liittouman toimesta. Nagash otti ensimmäiset askeleet vampyyriyyteen, mutta ei ollut ensimmäinen vampyyri, pikemminkin ensimmäinen puoli-vampyyri Hymy
Kyllähän se vallattiin kuninkaiden liittouman toimesta, nämä vain olivat eläviä ihmisiä vielä silloin.

Ja Nagash ei ollut puoli-vampyyri, eikä vampyyri. Liche priesteillä on hallussa mahti pysyä elossa vaikka liha mätänee pois, ollut vaikka kuinka kauan. Ei siinä Nagashia kaivattu kehittämään sitä.

Edit// Korjattu lainaukset luettavaan asuun...
Viimeksi muokannut Mayhemia, Ke 26.01.2005 15:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tanan

Viesti Kirjoittaja Tanan »

Nagashista puheenollen....

Täytyy myöntää että Nagashilla on ollut silmää luotettavien alaisten suhteen. Miksihän Arkhan the Black, Krell ja Kadon ovat(olivat) niin innoissaan Nagashin käskyjen seuraamisesta? Ehkäpä Nagashin jämerä parin jalan levyinen leukaluu vetää polvet heikoiksi tai jotain :)....
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
The Deceiver

Viesti Kirjoittaja The Deceiver »

Mun tietääkseni ei noilla vampyyreillä oo jumalia elleei nagashia oteta lukuun...
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

hemmo kirjoitti:Mun tietääkseni ei noilla vampyyreillä oo jumalia elleei nagashia oteta lukuun...
Öh, Nagashkaan ei ole niiden jumala, vaan ensimmäinen necromancer jota vmpyyrit korkeintaan kunnioittavat. Kannattaa vähän selailla ketjua taaksepäin.
bombaklaat

Viesti Kirjoittaja bombaklaat »

JEA kirjoitti:Kuules, Witch-King, MÄ ainakin lasken sosiopatian ja psykopatian mielisairaudeksi. Ne Nagashilla ainaskin oli!
(Sosiopaatti= Henkilö, joka ei välitä muiden ihmisten tunteista.
Psykopaatti=Henkilö, joka ei ymmärrä toisten ihmisten voivan tuntea.)
Hei, huomasin juuri, että n.50% Warhammerin pahiksista (Örkkejä ja Goblineita lukuunottamatta) on sekopäitä!:)

No shit Sherlock! :D
Figupelaaminen on hauskaa myös kesällä ja varsinkin silloin, kun ulkona paistaa aurinko.
VammaVasara

Viesti Kirjoittaja VammaVasara »

JEA kirjoitti:Kuules, Witch-King, MÄ ainakin lasken sosiopatian ja psykopatian mielisairaudeksi. Ne Nagashilla ainaskin oli!
Hei, huomasin juuri, että n.50% Warhammerin pahiksista (Örkkejä ja Goblineita lukuunottamatta) on sekopäitä!:)
Tätähän Nagash oli ollut jo ennen mätänemistä ja muita. Kun alkaa leikkiä taikuuden kanssa, niin siinä helposti rupeaa sekoilemaan.
VammaVasara
ErrSol

Viesti Kirjoittaja ErrSol »

Sinun mielipiteelläsi ei vain ole paljon arvoa Warhammerin maailmassa. En tiedä, mistä olet määritelmäsi sosiopaatille ja psykopaatille löytänyt, mutta virallisia ne eivät ainakaan ole.

Sosiopaatti= sosiaaliseen ympäristöönsä poikkeavasti suhtautuva henkilö
psykopatia= luonnevikaisuus, luonneneuroosi, sielullinen poikkeavuus
psykopaatti= luonnevikainen henkilö

Koska fantasiamaailmassa on varsin vaikeaa määrittää, mikä on poikkeavaa suhtautumista ja mikä on luonnevikaa, ei Nagashia voi sanoa sen paremmin sosiopaatiksi, psykopaatiksi kuin kesäkurpitsaksikaan.
Dalamar

Viesti Kirjoittaja Dalamar »

Olen paljolti eri mieltä. Koska kyseiset määritelmät ovat ihmisten tekemiä, ja koska Nagash oli ihminen, voimme sanoa näin. Napoleon-kompleksi vain unohtui. Luulen että Nagash oli aikoinaan aika käppänä...
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
JEA

Viesti Kirjoittaja JEA »

Okei, pitäisi hankkia tietoa vähän paremmista lähteistä kuin 4D.
Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

Seurataan tätä ketjua vielä hetken ja jos se ei palaa alkuperäiseen aiheeseen avaimet kolisee ja lukko heiluu.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Historia”