"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Piirrustus kilpailu

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

Corian kirjoitti: Tuosta mallin ottamisesta rupean kyllä olemaan samaa mieltä, kun ei se ketään haittaisikaan kunhan ei vain läpi piirrä.
Kyllä mallia pitäisi saada ottaa.
Nosiis, kyllä minä tuossa asiassa samaa mieltä olen... mallista ottamisen hyväksyn, kuten olen aikaisemmin sanonut. En nyt silti mitään 1:1 teoksia Armybookkien kuvista välttämättä haluaisi nähdä, mutta eiköhän jokainen nyt senverran omaa näkemystä kuviinsa saa.

Tottakai itsekin käytän siis mallia joissakin töissäni mutta sitäkän voi ottaa monesta eri lähteestä - asento jostain kuvasta, joku yksityiskohta toisesta ja sitten sekoittaa siihen omia juttuja ja luoda siitä sitten itse kokonaisuus. Mallin ottaminen on ihan luonnollista muta se on tietenkin hyvin epäselvää että missä kulkee mallista ottamisen ja kopioinnin mutta jokainen päättäköön sen itse. Eikä tässä nyt ole kyse mistään ankarasta säännöstä joka johtaa diskaukseen jos rikot tätä - kunhan vain suosittelen että kannattaa kokeilla omiakin ideoita. Eipä muuta.
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

Thor kirjoitti:Milloin tämä kilpailu loppuu,kun ei ole vielä skanneria. :)
Järjestetäänkö joskus uutta.
Olen jo alkanut piirtää witch elfiä.
Tuota... eihän tämä nyt ole vielä alkanutkaan.

Ja sitä uutta kilpailua voidaan sitten katsoa kun saadaan tämä ensimmäinenkin järjestettyä ;)

Kilpailuaika alkaa siis maaliskuun alusta ja kestää sen loppuun jos joku on aikasemmat viestini missannut. Asiasta infotaan tarkemmin myöhemmin kun se on hieman ajankohtaisempaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”