"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Paluu hulluuden vuorille säännöt

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Konstaa

Re: Paluu hulluuden vuorille säännöt

Viesti Kirjoittaja Konstaa »

Anaheim kirjoitti:Eikös viime skabassa aikaa ollut enemmän? o.o Lisäksi ajankohta on ollut huonompi kuin viimeksi, itsellä on tälle ajalle osunut parit kokeet ja parasta-aikaa päällänsä vielä koeviikko.

Lisäksi mainittakoot, että sääntömuutoksia, -tarkistuksia ja linjoja haettiin vielä viikko sitten :P
Aivan, ja ei se ketään haittaa jos se siirtyy wähä eeteenpäin. :D, nojoo, olen tälläkin hetkellä kun luet viestini todennäköisesti tekemässä revenanttia.
Protector of nerds.
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

Konstaa kirjoitti:
Anaheim kirjoitti:Eikös viime skabassa aikaa ollut enemmän? o.o Lisäksi ajankohta on ollut huonompi kuin viimeksi, itsellä on tälle ajalle osunut parit kokeet ja parasta-aikaa päällänsä vielä koeviikko.

Lisäksi mainittakoot, että sääntömuutoksia, -tarkistuksia ja linjoja haettiin vielä viikko sitten :P
Aivan, ja ei se ketään haittaa jos se siirtyy wähä eeteenpäin. :D, nojoo, olen tälläkin hetkellä kun luet viestini todennäköisesti tekemässä revenanttia.
..itse olen lukemassa yhteiskuntaoppia ja kirjoittamassa äidinkielen esseetä :D Tasan ei käy onnenlahjat ;)
Sticced

Viesti Kirjoittaja Sticced »

Enemmän ja enemmän, vähän yli viikon verran oli viime vuonna enemmän aikaa.

Ja on aika epäreilua siirtää deadlinea tässä vaiheessa, kun moni on kiirressä työtään viimeistellyt ja tällä viikolla pistellyt kuvia minulle, kahden osaanottajan valittaessa deadlinesta.

Mutta ette ole ainoita, sillä itse en ole vielä edes aloittanut pientä miestäni. :)
Oma-aloitteisuutta.
Konstaa

Sticced kirjoitti:
Enemmän ja enemmän, vähän yli viikon verran oli viime vuonna enemmän aikaa.

Ja on aika epäreilua siirtää deadlinea tässä vaiheessa, kun moni on kiirressä työtään viimeistellyt ja tällä viikolla pistellyt kuvia minulle, kahden osaanottajan valittaessa deadlinesta.

Mutta ette ole ainoita, sillä itse en ole vielä edes aloittanut pientä miestäni. :)
Joo, kaikille ei ole synnynnäistä osata käyttää kalenteria :D.
Protector of nerds.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Nii joo, täällä on tämäkin. Mutta huh huh, vielä on kaksi päivää aikaa.

Joo, että sellasta minä vaan vähän tuumin, että kun figu on ollut jo pitemmän aikaa valmiina, mutta kuvan otto niin hankalaa. Oikean kokoiseksi muokkaaminen onnistuu juu, mutta tuo tiedoston koko ja jpg-muoto vähän mietityttää. Mitä ulkomuistista muistan niin jokainen kuva, jonka olen ottanut, on ollut yli 3mb:tä. Miten saan sen pienemmäksi ja miten saan sen jpg:ksi?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Vesihiisi

Viesti Kirjoittaja Vesihiisi »

Hae vaikka Gimp. Tallenna sillä kuvasi JPG muotoon ja säädä laatu sellaiseksi, että koko on oikea. Jos tulee rumaa jälkeä niin koita pienentää kuvaa ensin.

//Edit. Itsekään en ole vielä saanut valmiiksi mitään ja saa nyt nähdä ehdinkö, kun on paljon muutakin tehtävää. Jos en saa niin ehkäpä ehdin seuraavaan kilpailuun, jos sellainen on tullakseen.

//Edit.2 Nyt ei kyllä ehtisi vaikka saisikin lisäaikaa. Yliopiston pääsykokeet, kun lähestyy ja täytyy tosiaan käyttää aika paremmin. Ehkä sitten seuraavaan kilpailuun.
Viimeksi muokannut Vesihiisi, Pe 23.05.2008 07:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Miau.
Akseli

Viesti Kirjoittaja Akseli »

Saa nährä ehtiikö muutama päivä aikaa.
Osissakin kesti yli viikon saapua ennekuin pääsi aloittamaan. Koulussa vikat viikot ja monta työtä kesken jopa 12 tunnin koulupäiviä muuten sitä 8 tuntia plus muutama nolla piti hoitaa pois joka vaati jonkun verran vapaa aikaa lisäksi pitäisi vielä työharjoittelu paikka hankkia.
Joopa joo liian vähän aikaa ja vielä pahimpaan mahdolliseen paikkaan vuotta sijoitit.
We demand more time! kesäkuun seittemäs ois just hyvä.
Anaheim

Jep :P Minäkin puolan.
Sticced

Tuota,
mä menetän yhteyteni nettiin kahdeksi viikoksi alkaen 6.6. joten ainakaan sinne asti pidennys ei onnistu. Koska myös ääntenlasku pitäisi olla laskettuna ja tulokset julkistettuna tuohon mennessä, ei lisää aikaa voisi tulla viikkoa enempää, jotta myös äänestykselle jäisi aikaa. Ja koska lopulta tulee valitusta osallistujien kannalta, haluan olla puolustamassa itseäni kisan jälkeen(vaikka taidan vain menettää lopunkin maineeni puolustaessani jotain tyhmää ideaani).

Myöskään ilman tuota estettä en kovin mielelläni siirtäisi deadlinea enään, sillä saisin seuraavaksi päälleni jo ilmoittautuneiden vihat. Eikä tuo deadline aluksi nyt niin huonoon aikaan ollut, kukaan vain ei pitänyt ajan lyhyydestä, joten jouduin pidentämään hieman tuota aikaa. :)
Oma-aloitteisuutta.
Konstaa

Sama juttu, lisää aikaa :P.
Protector of nerds.
barzano

Viesti Kirjoittaja barzano »

Olen kyl sitä mieltä et sitä aikaa on ollu ihan tarpeeks. Sillo kun se viimesin aika ilmotettiin oli aikaa about kuukaus ja ilmotus siitä että kilpailu pidettäisiin tuli aika paljon ennen ku viimesin aika ilmotettiin, joten aikaa on ollu ainaki noin 5 viikkoo. Tässä ajassa pitäis kyl saada tehtyy hyvä modelli. Tietenki jos titaanii väsää niin toki se vie enemmän aikaa, mut luulis senki tossa ajassa valmistuvan (varsinki ku se revenantti (jos muistan oikein) oli tekeillä ennen ku vahvistettiin et kisa pidettäis).
Ja sekin vielä et jos Siccediltä katkee netti 6.6 niin pitkäks ajaks niin deadlinen pidentäminen aiheuttaa taas äänestysajan mahdollista lyhentämistä ja se ei sinänsä ole hyvä sillä silloin harvempi pääsee äänestämään. Osien saapumiset ja koulutöiden ajoittumiset, on taas niitä asioita mihin ei Sticced voi vaikuttaa joten niiden mainitseminen on sinänsä turhaa.
Teinä käyttäisin jäljellä olevan ajan vielä hyväkseni ja yrittäisin saada figun valmiiksi. Ja Sticced sanoi että sunnuntaina hän katsoo sähköpostinsa viimeisen kerran, eli siihen asti on vielä aikaa. Ja tämä aika kannattaisi käyttää hyvin.
Olen puhunut. Ugh.
- When in deadly danger, when beset by doubt.
Run in little circles, wave your arms and shout.
Akseli

Viesti Kirjoittaja Akseli »

No koulut loppuu Toukokuussa joten kaikilla toisen- ja kolmannenasteen opiskelijoilla on yleensä kiire koeviikkojen sun muiden lopputöiden kanssa myös rästiin jääneet työt on tehtävä että saa numeron kurssista, Peruskoulussa viimeiset viikot näkyy lähinnä sluibailuna. Mikä hätä ihmisillä on eikö äänestys aika voisi olla tuon netittömän kahden viikon aikana jonka jälkeen sticced tulisi laskemaan pisteet ja julistamaan voittajat, Kärsivällisyyttä ihmiset.
Osien saapuminen nyt olisi pitänyt laskea mukaan, kaikki eivät asu jälleenmyyjästä kävelymatkan päässä.
Viisi viikkoa on loppujen lopuksi yllättävän lyhyt aika.
Anaheim

No, eipä silel kai mitään voi, laitoin "parhaan" työni tulemaan, vaikka sen aihe onkin jo käytetty, mutta otin neuvosta vaarin viimevuonna ja jalostin ideaa.
Mer'siles

Viesti Kirjoittaja Mer'siles »

Mitämitä koeviikkohan on lomaviikko!
dead flesh penalty

Viesti Kirjoittaja dead flesh penalty »

Mer'siles kirjoitti:Mitämitä koeviikkohan on lomaviikko!
On niitä niitäkin jotka koulusta stressaa (kuulemma) :p

Sovittua ajankohtaa tuskin kannattaa lähteä siirtämään; tai ainakaan jos yksikin sitä vastustaa. Ihan sillä että tällöin toiset ovat käyttäneet kisatyöhön eri määrän aikaa kuin toiset.

-nimimerkillä: taidanpa tästä lähteä aloittamaan sen työn. Kuha ensin kastelen kukat.
Rakath
Maalajakisälli 2007

Viesti Kirjoittaja Rakath »

Juu ei sitä enää kannata alkaa siirtämään. Yli kuukausi on ollut aikaa tehdä työtä.

Olishan se kiva saada mahdollisimman paljon osallistujia, mutta vaikka deadlineä nyt siirrettäisiin uuteenvuoteen, niin silti tulisi valitusta jouluna että "lisää aikaa, en ole ehtinyt!"

Sitäpaittinnii, viime hetken paniikkihan se kivasti inspiroi työntekoa :)
Figujen poistomyynti! Paljon wanhaa tavaraa & harvinaisia klassikoita:
https://www.huuto.net/haku/sellernro/27655
S@mpyl@

Viesti Kirjoittaja S@mpyl@ »

No minäkin tulen mukaan kun sai tuon värkättyä. Pitää ottaa heti kuva ja pistää se Sticcedille.
Mitä sen väliin laittaisikaan?
dead flesh penalty

Viesti Kirjoittaja dead flesh penalty »

Rakath kirjoitti: Sitäpaittinnii, viime hetken paniikkihan se kivasti inspiroi työntekoa :)
Jep, ja vielä suurempaa intoa saa kun huomaa että a) kamerasi lähti ulkomaille eilisiltana, b) varalle puolen pitäjän takaa juostu kamera on ihan pyllystä, c) siitä on patterit loppu :P
Sticced

El Capitan kirjoitti:Nii joo, täällä on tämäkin. Mutta huh huh, vielä on kaksi päivää aikaa.

Joo, että sellasta minä vaan vähän tuumin, että kun figu on ollut jo pitemmän aikaa valmiina, mutta kuvan otto niin hankalaa. Oikean kokoiseksi muokkaaminen onnistuu juu, mutta tuo tiedoston koko ja jpg-muoto vähän mietityttää. Mitä ulkomuistista muistan niin jokainen kuva, jonka olen ottanut, on ollut yli 3mb:tä. Miten saan sen pienemmäksi ja miten saan sen jpg:ksi?
Jos et nyt saa sitä kuvaa muokattua, pistä se vain tänne mulle, niin mä voin editoin sen oikean kokoiseksi.
Oma-aloitteisuutta.
Konstaa

eli su iltaan asti aikaa?
Protector of nerds.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”