Hearts of Arden (5th edition)
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Hearts of Arden (5th edition)
Tänä päivänä jos Mure ja Orcs vielä lähettäisivät toisen viikon liikkeensä, niin olisi pop.
Tästä lähtien eventti-taisteluista voi tulla vastaan sekä hyviksille, että pahiksille Morghurin johtama Kaaos-lauma. Lisäksi Mäntymantu ja Kyrian taistelevat eventeissä tästä lähtien lähinnä pahoja kansoja vastaan. Hyvikset, jotka avaavat epäonnisen eventin saavat tehdä tuttavuutta kauhua ja pelkoa herättäneeseen piraattikapteeni Rendil Fangiin, sekä hänen orjankeruu laivueeseensa.
Mutta hyvät uudetvuodet kaikille, tämä mies suuntaa nyt suoraan sänkyyn ja yrittää herätä joskus, mieluummin ei ;).
Tästä lähtien eventti-taisteluista voi tulla vastaan sekä hyviksille, että pahiksille Morghurin johtama Kaaos-lauma. Lisäksi Mäntymantu ja Kyrian taistelevat eventeissä tästä lähtien lähinnä pahoja kansoja vastaan. Hyvikset, jotka avaavat epäonnisen eventin saavat tehdä tuttavuutta kauhua ja pelkoa herättäneeseen piraattikapteeni Rendil Fangiin, sekä hänen orjankeruu laivueeseensa.
Mutta hyvät uudetvuodet kaikille, tämä mies suuntaa nyt suoraan sänkyyn ja yrittää herätä joskus, mieluummin ei ;).
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
- Orcs are da best
What? Da humies, da stuntys and da riding humies are against us? We have get some clobering help even we are da orcs! Hey, ya! Yes, you elves we don`t fight usually together but should we try? Dose humies and stuntys are gettin pretty angry at me.
(tekstin sisältö pahkinänkuoressa: Koska ihmiset, Bretonnia ja kääpiöt ovat liitoutuneet meitö vastaan yhdistetäänkö voimamamme? Kymys dark elffeille.)
Ja Gorthug toivottaa hyvää uutta vuotta kaikille!
(tekstin sisältö pahkinänkuoressa: Koska ihmiset, Bretonnia ja kääpiöt ovat liitoutuneet meitö vastaan yhdistetäänkö voimamamme? Kymys dark elffeille.)
Ja Gorthug toivottaa hyvää uutta vuotta kaikille!
Pitäisi onnistua...Gilaelin kirjoitti:Tänä päivänä jos Mure ja Orcs vielä lähettäisivät toisen viikon liikkeensä, niin olisi pop.
Is dere any sound better than ´ead cracin under your big axe?
Viikko 2
Päivitetty kartta.
Toiminnot:
Rune:
-Banneri 1liikkuu ruutuun 126 ja valtaa kaupunki Drakenfelsin.
Kude:
-Banneri 1liikkuu ruutuun 53 ja avaa eventin "yllätyshyökkäys". Banneri 1 on kiinnittynyt saman kokoisen armeijan kanssa.
Silvanor:
-Banneri 1 liikkuu ruutuun 42 ja avaa eventin "muinainen mahtimiekka".
Pecu:
-Banneri 1 suurentaa itsensä 1500 pisteeseen.
Stone Fist:
Orcs are the best:
-Banneri 1 liikkuu ruutuun 205 ja valtaa kaupunki Laguillerin.
-Banneri 2 ilmestyy pääkaupunki Quennellesiin.
-Uuden eventit lisättiin.
Näyttää siltä, että liittoja alkaa muodostua. Kääpiöt ja bretonnialaiset tuntuvat olemaan valmiit ajamaan pahan yhteistuumin pois Järven Neidon maasta, samaan aikaan idässä keisarikuntalaiset ja epäkuolleet katselevat toisiaan varuillaan, epävarmana siitä, mitä toinen aikoo. Örkit sen sijaan ovat reilusti sotajalalla ja laajentavat alueitaan länteen päin. Ja mitä aikovatkaan pohjoisen pimentohaltiat, ken tietää. Mustat pilvet roikkuvat La'Anguilen päällä ja salamat iskevät korkeisiin torneihin pahan naurun saattelemana...
Jeps, kolmannen viikon liikkeet sitten vaikka ensitiistaihin mennessä, eli päivää ennen koulujen alkua. Siitä sitten voidaan sopivasti siirtyä liike/viikko-rytmiin, allekirjoittaneenkin palatessa realielämään kirjoitusten, sosiaalisen elämän ja muun turhan riepoteltavaksi.
Päivitetty kartta.
Toiminnot:
Rune:
-Banneri 1liikkuu ruutuun 126 ja valtaa kaupunki Drakenfelsin.
Kude:
-Banneri 1liikkuu ruutuun 53 ja avaa eventin "yllätyshyökkäys". Banneri 1 on kiinnittynyt saman kokoisen armeijan kanssa.
Silvanor:
-Banneri 1 liikkuu ruutuun 42 ja avaa eventin "muinainen mahtimiekka".
Pecu:
Stone Fist:
Orcs are the best:
-Banneri 1 liikkuu ruutuun 205 ja valtaa kaupunki Laguillerin.
-Banneri 2 ilmestyy pääkaupunki Quennellesiin.
-Uuden eventit lisättiin.
Näyttää siltä, että liittoja alkaa muodostua. Kääpiöt ja bretonnialaiset tuntuvat olemaan valmiit ajamaan pahan yhteistuumin pois Järven Neidon maasta, samaan aikaan idässä keisarikuntalaiset ja epäkuolleet katselevat toisiaan varuillaan, epävarmana siitä, mitä toinen aikoo. Örkit sen sijaan ovat reilusti sotajalalla ja laajentavat alueitaan länteen päin. Ja mitä aikovatkaan pohjoisen pimentohaltiat, ken tietää. Mustat pilvet roikkuvat La'Anguilen päällä ja salamat iskevät korkeisiin torneihin pahan naurun saattelemana...
Jeps, kolmannen viikon liikkeet sitten vaikka ensitiistaihin mennessä, eli päivää ennen koulujen alkua. Siitä sitten voidaan sopivasti siirtyä liike/viikko-rytmiin, allekirjoittaneenkin palatessa realielämään kirjoitusten, sosiaalisen elämän ja muun turhan riepoteltavaksi.
- Orcs are da best
Hahaa niin ollaankin! Pakko! Kun kääpiöt, bretonnia ja keisarikunta liitoutuu sinua vastaan kannaattaa olla jotakin jolla puolustaa itseäsi...
Hmph, liittouma lienee ehkä hieman vahva sana. Minua kiinostaa tällä hetkellä vielä se, että saan vuoristokaupungit hallintaani. Muuten vihreät lihaskimput etelässä saavat hoitaa asioitaan, kunhan ne asiat eivät kosketa Grandbelosta. Varoitus on varoitus, ei toimintaa, mutta kannattaa huomata että varoitukset voivat johtaa tositoimiin. Se on monin tavoin örkkipomojen käsissä tarvitseeko Keisarikunnan puuttua Waagh!in tekemisiin.Orcs are da best kirjoitti:Hahaa niin ollaankin! Pakko! Kun kääpiöt, bretonnia ja keisarikunta liitoutuu sinua vastaan kannaattaa olla jotakin jolla puolustaa itseäsi...
Herra Chivalrioux, haltiat eivät tuottane ongelmia, hm? Uskon toki että selviätte tuollaisesta pienimuotoisesta maanvaivasta helposti. Muistakaa, että haltia on aina haltia, ja teidänlaisenne oivan ritarin kunnia ei ehkä kestäisi tappiota vaivaisista merirosvoista. Onneksi meidän ei arvatenkaan tarvitse pelätä tämän mahdottoman skenaarion toteutumista. Metsästysonnea, hyvä herra.
Vai ovat örkit suuressa alhaisuudessaan vaivautuneet pyytämään MINUN Ne'Indaksen apua. Tiesinkin, että moiset vihreät jäniksen papanat *nauraa pahasti* tarvitsevat MEIDÄN suuren rodun apua. No tämän kerran voin alentua, ja muodostaa liiton, EI! Rauhan kyllä voin muodostaa, kunhan ette vain astu haisemaan mailleni. --> Örkkien avunhuutoon on vastattu, myöntävästi.
Ja mitä Felix Rosentoniin tulee, sinun ei tarvitse pelätä peltimiesten puolesta (Pekan iki ihqu bretonnia).. minä en tee heille pahaa. Itse asiassa he ovat päättäneet jättää minut rauhaan... haltijain kauneus kun on teille ihmis paroille liikaa. Ja hyvä Felix Rosenton, kyllä sinullekkin riittää tilaa minun haaremissani... tosin raivaan ensin raadot tieltäni, ennen kuin tulen noutamaan sinut!
Ja mitä Felix Rosentoniin tulee, sinun ei tarvitse pelätä peltimiesten puolesta (Pekan iki ihqu bretonnia).. minä en tee heille pahaa. Itse asiassa he ovat päättäneet jättää minut rauhaan... haltijain kauneus kun on teille ihmis paroille liikaa. Ja hyvä Felix Rosenton, kyllä sinullekkin riittää tilaa minun haaremissani... tosin raivaan ensin raadot tieltäni, ennen kuin tulen noutamaan sinut!
Kas, erinomaista. Muutama valittu sana ja kaikki toimii kuin rasvattua. Tervetuloa, rouva haltia, reitti on vapaa - jos vain onnistutte pääsemään epäkuolleiden muurista läpi. Tahtoisin vain tietää kuinka se tapahtuu. En ole vielä saanut mitään näyttöä siitä, kuinka kovasuiset suippokorvat taistelevat. Jätittehän te bretonnian ritaritkin rauhaan ja tarjositte ihmisille aarteet ilmaiseksi, ilman taistelua. Joku minua viisaampi voisi melkein kutsua tuota luovuttamiseksi, tai nöyrtymiseksi tai antautumiseksi. Viisas teko, tietysti, olisihan se ollut vallan valitettavaa että haltioiden ainoista voimavaroista oltaisiin ratsastettu yli niin vaivattomasti ja niin pian - se pieni jännitysmomentti mitä haltiat onnistuvat pitelemään yllä bretonnian pohjoisosissa on vallan viihdyttävää seurata. Loukkauksiin ei kuitenkaan tarvitse toki mennä. Melko kohtuutonta alentua tuolle tasolle - mutta toisaalta, helppohan pelkuruutta on valheellisten totuuksien taakse piiloutua. Harmi vain, että se verho on niin läpinäkyvä.silvanor kirjoitti: Ja mitä Felix Rosentoniin tulee, sinun ei tarvitse pelätä peltimiesten puolesta (Pekan iki ihqu bretonnia).. minä en tee heille pahaa. Itse asiassa he ovat päättäneet jättää minut rauhaan... haltijain kauneus kun on teille ihmis paroille liikaa. Ja hyvä Felix Rosenton, kyllä sinullekkin riittää tilaa minun haaremissani... tosin raivaan ensin raadot tieltäni, ennen kuin tulen noutamaan sinut!
Hyvä herra Chavalrioux, kun haltiat eivät kerta näytä kiinnostuvan tekemisistänne; tehkää toki hyvin.
Vain jätin bretonnian ritarit rauhaan, tietenkin. Miksi minä nyt hyvien ystävieni kimppuun kävisin. Eihän se edes sopisi luonteeseeni taikka edes rotu määritelmäämme. Ja muutenkaan... mitä me olisimme sillä lumpulla tehneet (järvenneito), nätimpiäkin naisia löytyy omasta takaa. Kun ollaan kerran käyty Athel Lorenissa ja Ulthuanissa (ryöstö) retkellä.
Mutta kunhan olen ensi raivannut lahot raadot edestäni, voimme sen jälkeen katsoa mistä se haltia miekka on tehty. Minun täytyneen ensin varoittaa, että sinä et välttämättä pidä siitä. Joten sinuna hyvä herra Felix Rosenton, alkaisin ylistämään suurta mahtavaa ja PAHAA musta haltia rotua. Kun olen tuhonnut valtakuntasi voin osoittaa hieman armoa, jos näen sen parhaakseni. Joten suuta soikeamalle hyvä ihmis-rottani. Aika näyttää, aika näyttää...
Mutta kunhan olen ensi raivannut lahot raadot edestäni, voimme sen jälkeen katsoa mistä se haltia miekka on tehty. Minun täytyneen ensin varoittaa, että sinä et välttämättä pidä siitä. Joten sinuna hyvä herra Felix Rosenton, alkaisin ylistämään suurta mahtavaa ja PAHAA musta haltia rotua. Kun olen tuhonnut valtakuntasi voin osoittaa hieman armoa, jos näen sen parhaakseni. Joten suuta soikeamalle hyvä ihmis-rottani. Aika näyttää, aika näyttää...
- Orcs are da best
-Hmm... Grr... Onko totta... Että minua pidetään... Alhaisena... Saastaisena... OLENTONA!!!!
-Kyllä, herra, mutta älkää toki suuttuko saimme väliaikaisesti rauhan, joten suosittelisin käyttäämään tilaisuutta hyvääksi ja kerätä voimaa kun vielä kerkeämme...
-HILJAA! Minulla on muutakin tekemistä kuin kuunnella sinun alhaista vikinääsi!
-Mutta, herra...
-Ei muttia valmistakaa ratsuni... Tätä ei tapahdu usein (örkkien mielestä) mutta örkit marssivat sotaan! Ensin taistelemme itsemme läpi kääpiöiden linnoituksista ja aika näyttä mitä sitten tapahtuu.
-Kyllä, herra, mutta älkää toki suuttuko saimme väliaikaisesti rauhan, joten suosittelisin käyttäämään tilaisuutta hyvääksi ja kerätä voimaa kun vielä kerkeämme...
-HILJAA! Minulla on muutakin tekemistä kuin kuunnella sinun alhaista vikinääsi!
-Mutta, herra...
-Ei muttia valmistakaa ratsuni... Tätä ei tapahdu usein (örkkien mielestä) mutta örkit marssivat sotaan! Ensin taistelemme itsemme läpi kääpiöiden linnoituksista ja aika näyttä mitä sitten tapahtuu.
Hm, anteeksi huono sanavalintani, mutta useiden eri rotujen yhtenäinen mielipide siitä, että örkkien tuhoaminen on heidän sydämmen asiansa (ainakin käsitin niin).Se sokaisi minut luulemaan, että se oli muodostunut tai ainakin muodostuva liitto. Pahoittelen väärinkäsitystä.Rune kirjoitti:Hmph, liittouma lienee ehkä hieman vahva sana. Minua kiinostaa tällä hetkellä vielä se, että saan vuoristokaupungit hallintaani. Muuten vihreät lihaskimput etelässä saavat hoitaa asioitaan, kunhan ne asiat eivät kosketa Grandbelosta. Varoitus on varoitus, ei toimintaa, mutta kannattaa huomata että varoitukset voivat johtaa tositoimiin. Se on monin tavoin örkkipomojen käsissä tarvitseeko Keisarikunnan puuttua Waagh!in tekemisiin.
Ah, kiitän hyvää harkintakykyänne, mutta pyytäisin harkitsemaan toisen kerran sana valintojanne sillä en vältämättä itse johda taistelua, mutta joukkoni saattavat hyökätä ilman antamaani lupaa jos niitä ärsytetään liikaa pilkkanimillä. Sillä keskenäinen sota olisi molemmille varsin epämiellyyttävää miestappioiden takia... (puhumattakaan naisista jos selaisia taistelu kentällä pommppii)silvanor kirjoitti:Vai ovat örkit suuressa alhaisuudessaan vaivautuneet pyytämään MINUN Ne'Indaksen apua. Tiesinkin, että moiset vihreät jäniksen papanat *nauraa pahasti* tarvitsevat MEIDÄN suuren rodun apua. No tämän kerran voin alentua, ja muodostaa liiton, EI! Rauhan kyllä voin muodostaa, kunhan ette vain astu haisemaan mailleni. --> Örkkien avunhuutoon on vastattu, myöntävästi.
Kunhan ilmoitan. Kun nyt pelattiin nopeammalla tahdilla näitä kierroksia unohdin tyystin, että kahden viikon välein pääkaupungit tuottavat kymmenen kappaletta kutakin resurssia. Lisäsin ne ihmisten statistiikkoihin.
.
Elikkä Tommin banneri tuhoutui hänen hävittyään massacrella kaaokselle. Mitäs kävi uhittelemaan korkeammalle voimalle. ;)
Ainiin, piti sanoa vielä että: Kampanjan ajan fantsussa säilytetään vitoslaitoksen magiaboxia, jossa on magiasääntöjen lisäksi rulebook ja battlebook. +peetulta tai sebalta unohtunut empiren 5th edition armybook.
- MASSACRE! Näin karjui Morghurin armeijan kenraali, taktikko ja morghurin sanansaattaja Tritonus the Dissonant, nähtyään epäkuolleiden sotavelhon viimein pakenevan. Sotavelhon armeija oli tuhottu viimeiseen luurankoon kaaossoturien toimesta. Tritonus huusi voitonhuudon onnistuneille sotureilleen, ja lausui hiljaisen "Isä meidän" -rukouksen jumalalleen, Nurglelle. Kukaan ei olisi kykenevä vastustamaan kaaoksen voimaa. Koko Bretonnia, ja kaikki sinne tulleet muukalaisarmeijat tulisivat kaatumaan kaaoksen ylivoimaiseen mahtiin.
Elikkä Tommin banneri tuhoutui hänen hävittyään massacrella kaaokselle. Mitäs kävi uhittelemaan korkeammalle voimalle. ;)
Ainiin, piti sanoa vielä että: Kampanjan ajan fantsussa säilytetään vitoslaitoksen magiaboxia, jossa on magiasääntöjen lisäksi rulebook ja battlebook. +peetulta tai sebalta unohtunut empiren 5th edition armybook.
Viimeksi muokannut Tas, Ma 05.01.2009 18:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaaossoturithan innostuivat. Toisaalta epäkuolleiden eduksi on mainittava, että 20 bombia ja wighti bsb pitelivät kaamossotureita urheasti aloillaan about neljä kierrosta.
Muistuttelen vain, että huomiseen mennessä uudet liikkeet. Muren ja Orcsin liikkeitä odotellaan.
Muistuttelen vain, että huomiseen mennessä uudet liikkeet. Muren ja Orcsin liikkeitä odotellaan.
- Orcs are da best
Jälleen kerran olen viimeisten joukossa. -.- Mutta ei kai se haittaa... Eihän? =)
Jahka ei toistu liian usein. ;) No joo, kääpiöitä potkitaan kuitenkin aina viimeistelemään osuutensa, että ei örkinkään tarvitse liikoja hävetä. Ja minua sanottiin myöhästelijäksi...Orcs are da best kirjoitti:Jälleen kerran olen viimeisten joukossa. -.- Mutta ei kai se haittaa... Eihän? =)
Joka tapauksessa, Grandbeloksen surunvalittelut epäkuolleille! Tätä suuremmalla syyllä Keisarikunta saattaa jopa harkita avunantoa kuolleiden licheille, jotta he saisivat armeijansa taistelukuntoon. Sitä varmasti tarvitaan jos pimiöhaltiat päättävät kuin päättävätkin edetä tähän suuntaan. He tuskin säästävät ketään, oli kyseessä sitten elävä, kuollut tai liki elävä. Yrittäkää, hyvä herra Nez'rul, pitää päänne pystyssä! Ja kuten pohdittua, rauha etenemisessä lienee kaikkien etu.
Viikko 3
Taistelun kiihkoa on ilmassa. Armeijat toisensa jälkeen lähestyvät toisiaan, pelaten vaarallista shakkia. Kuka tekee ensimmäisen virheen? Kuka on metsästäjä ja kuka on saalis?
Rune:
-Banneri 1 liikkuu ruutuun 124 ja valtaa kaupungin Hochepointe.
-Banneri 2 ilmestyy pääkaupunki Altdorfiin.
-Banneri 3 ilmestyy pääkaupunki Altdorfiin.
Orcs are the best:
-Banneri 1 -> 1500pts
-Banneri 2 liikkuu ruutuun 238 ja valtaa kaupungin Sunfall Fort.
Stone fist:
-Banneri nro 1 liikkuu ruutuun 155 ja valtaa kaupungin Chansone De'Pee.
-Banneri 2 ilmestyy pääkaupunki Brionneen.
Pecu:
-Banneri 1 liikkuu ruutuun ruutuun 118 ja avaa eventin "Järven Neito".
-Mousillionin magiatorni rakennetaan toiselle tasolle.
Silvanor:
-Banneri 1 liikkuu ruutuun 118 ja väistää Pecun banneri 1:tä ruutuun 73
-Banneri 2 ilmestyy pääkaupunki La'Anguileen
Kude:
-Banneri 1 taistelee Tritonus Dissonantin hirmuista armeijaa vastaan ja tuhoutuu.
-Banneri 1 summonoituu uudelleen pääkaupunki Marienburgiin.
Taistelun kiihkoa on ilmassa. Armeijat toisensa jälkeen lähestyvät toisiaan, pelaten vaarallista shakkia. Kuka tekee ensimmäisen virheen? Kuka on metsästäjä ja kuka on saalis?
Rune:
-Banneri 1 liikkuu ruutuun 124 ja valtaa kaupungin Hochepointe.
-Banneri 2 ilmestyy pääkaupunki Altdorfiin.
-Banneri 3 ilmestyy pääkaupunki Altdorfiin.
Orcs are the best:
-Banneri 1 -> 1500pts
-Banneri 2 liikkuu ruutuun 238 ja valtaa kaupungin Sunfall Fort.
Stone fist:
-Banneri nro 1 liikkuu ruutuun 155 ja valtaa kaupungin Chansone De'Pee.
-Banneri 2 ilmestyy pääkaupunki Brionneen.
Pecu:
-Banneri 1 liikkuu ruutuun ruutuun 118 ja avaa eventin "Järven Neito".
-Mousillionin magiatorni rakennetaan toiselle tasolle.
Silvanor:
-Banneri 1 liikkuu ruutuun 118 ja väistää Pecun banneri 1:tä ruutuun 73
-Banneri 2 ilmestyy pääkaupunki La'Anguileen
Kude:
-Banneri 1 taistelee Tritonus Dissonantin hirmuista armeijaa vastaan ja tuhoutuu.
-Banneri 1 summonoituu uudelleen pääkaupunki Marienburgiin.
Ja niille, jotta epäselvyyksiä ei synny, siirrytään nyt sovittuun aikatauluun, eli liike/viikko. Näin ollen seuraavat liikkeet tämän viikon sunnuntaiksi.
Kamoon, Grandbeloksen kunnianarvoisat kenraalit odottavat kärsimättöminä tulevaa Bretonnian sanomien viikkojulkaisua. Keisarikunnan herrat ja rouvat ovat tottuneet odotuttamaan, eivät odottamaan. :)
Hopeapatukointi vei voimia, mutta nyt ollaan taas back in black.
Kartta.
Stone Fist:
-Banner nro 1 liikkuu Brionneen ja muuttaa koostumustaan.
-Banner nro 2 Suurenee 1,5k:hon.
-Pääkaupunki kehittää Sotakone pajaa tasolle 2 ja ryhtyy rakentamaan Gyrocoptereita.
Orcs:
-Banner 1: Valtaa ruudun 219 Castle joku
-Banner 2: Valtaa ruudun 255 Saliga La Rouge
-Banner 3: ilmestyy ruutuun 238
Pecu:
-Luon banner 2:n, kaupunkiin martel (ruutu 104).
-Banneri 1 liikkuu ruutuun 130 ja avaa eventin "yllätyshyökkäys"
Rune:
-Banneri 1 liikkuu ruutuun 137 ja valtaa kaupungin Vingtiennes.
-Banneri 2 liikkuu ruutuun 139 ja valtaa kaupungin Sanglic Castle.
-Banneri 3 liikkuu ruutuun 114 ja perustaa puunhakkuualueen.
-Altdorfin magiatorni päivitetään toiselle tasolle.
Silvanor:
-Banneri 1 liikkuu ruutuun 75 ja kiinnittyy 2k kokoisen kaaosarmeijan kanssa taisteluun, mikäli haluaa vallata ruudussa olevan kaupungin.
-Banneri 2 kasvaa 1,5k armeijaksi.
-Banneri 3 ilmestyy La'Anguileen (ei näy kuvassa banneri 2:n alta).
Kude:
-Banneri 1 liikkuu ruutuun 81, valtaa ruudussa olevan kaupungin ja perustaa malmikaivoksen.
Kartta.
Stone Fist:
-Banner nro 1 liikkuu Brionneen ja muuttaa koostumustaan.
-Banner nro 2 Suurenee 1,5k:hon.
-Pääkaupunki kehittää Sotakone pajaa tasolle 2 ja ryhtyy rakentamaan Gyrocoptereita.
Orcs:
-Banner 1: Valtaa ruudun 219 Castle joku
-Banner 2: Valtaa ruudun 255 Saliga La Rouge
-Banner 3: ilmestyy ruutuun 238
Pecu:
-Luon banner 2:n, kaupunkiin martel (ruutu 104).
-Banneri 1 liikkuu ruutuun 130 ja avaa eventin "yllätyshyökkäys"
Rune:
-Banneri 1 liikkuu ruutuun 137 ja valtaa kaupungin Vingtiennes.
-Banneri 2 liikkuu ruutuun 139 ja valtaa kaupungin Sanglic Castle.
-Banneri 3 liikkuu ruutuun 114 ja perustaa puunhakkuualueen.
-Altdorfin magiatorni päivitetään toiselle tasolle.
Silvanor:
-Banneri 1 liikkuu ruutuun 75 ja kiinnittyy 2k kokoisen kaaosarmeijan kanssa taisteluun, mikäli haluaa vallata ruudussa olevan kaupungin.
-Banneri 2 kasvaa 1,5k armeijaksi.
-Banneri 3 ilmestyy La'Anguileen (ei näy kuvassa banneri 2:n alta).
Kude:
-Banneri 1 liikkuu ruutuun 81, valtaa ruudussa olevan kaupungin ja perustaa malmikaivoksen.
Ai, kaupunkeihinkin voi rakentaa kaivoksia.
Ai, uusia bannereita voi spawnata muuallekin kuin pääkaupunkiinsa.
Näyttää aivan yhtä rauhalliselta. Tyyntä ennen myrskyä, sanotaan...
Ai, uusia bannereita voi spawnata muuallekin kuin pääkaupunkiinsa.
Näyttää aivan yhtä rauhalliselta. Tyyntä ennen myrskyä, sanotaan...
Topi, käviskö sulle peli nyt perjantaina klo 13 -->. Kun menin taas vaihteeks tuon yllärihyökkäyksen saamaan eventistä -_- ..
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.