"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mikä armeija sopisi minulle?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Oberon

Re: Mikä armeija sopisi minulle?

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Vlad on lordi, voi sitä perusvampyyrinäkin käyttää, ja melkeinpä kannattaakin (Vladin skilzit menee ristiin, halvemmalla saa paremman), kärriin balefire (miinukset on paljon sitä yhtä lurkkia arvokkaampia), ja ei necroa kyytiin se vaan kuolee sinne.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
T3ro

Viesti Kirjoittaja T3ro »

Mitähän kivaa keksisin VC:ltä kholekkia vastaan? Kaverin armeijassa on sellanen ja on aika kova..
Oberon kirjoitti:
banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Mää oon ninja.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Se on se CR 6 boksi (warbanner/4 ränkkiä), tai vaikka zombeja, ei se osu kuin 3+ kuitenkaan->joskus menee reisille ja sitten hävitään. Jollain veriritareilla voi koittaa chargata, jos ei kaadu niin ne ritarit toisaalta ainakin kaatuu, että ottaisin sen boksin...
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
T3ro

Viesti Kirjoittaja T3ro »

Mikä on CR boxi? :D Ja sil on sitten magical weapon et ei mitään etheral creatureja.
Oberon kirjoitti:
banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Mää oon ninja.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Tellus kirjoitti:Mikä on CR boxi? :D
Rykmentti, jolla on paljon staattista combat resoa. Esim. nuo Oben mainitsemat ränkit ja warbanner.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”