Mikä armeija sopisi minulle?
Re: Mikä armeija sopisi minulle?
Vlad on lordi, voi sitä perusvampyyrinäkin käyttää, ja melkeinpä kannattaakin (Vladin skilzit menee ristiin, halvemmalla saa paremman), kärriin balefire (miinukset on paljon sitä yhtä lurkkia arvokkaampia), ja ei necroa kyytiin se vaan kuolee sinne.
Mitähän kivaa keksisin VC:ltä kholekkia vastaan? Kaverin armeijassa on sellanen ja on aika kova..
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Se on se CR 6 boksi (warbanner/4 ränkkiä), tai vaikka zombeja, ei se osu kuin 3+ kuitenkaan->joskus menee reisille ja sitten hävitään. Jollain veriritareilla voi koittaa chargata, jos ei kaadu niin ne ritarit toisaalta ainakin kaatuu, että ottaisin sen boksin...
Mikä on CR boxi? :D Ja sil on sitten magical weapon et ei mitään etheral creatureja.
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Rykmentti, jolla on paljon staattista combat resoa. Esim. nuo Oben mainitsemat ränkit ja warbanner.Tellus kirjoitti:Mikä on CR boxi? :D
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti