"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Inkvisiition ajatukset Primarkeista

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Mahtaa Russia potuttaa kun saa tämän selville :D
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
GreenOwl2

Viesti Kirjoittaja GreenOwl2 »

oottekos unohtannu Grey Knighsit? kummankas puolella ne olis? Ja jos mites noi kaks primatkkia jotka ei pallannu koskaan? kenen puolella ne olis? ja mitäs jos Emperor herää?
Brightstar

Viesti Kirjoittaja Brightstar »

GreenOwl2 kirjoitti: oottekos unohtannu Grey Knighsit? kummankas puolella ne olis?
no GK on periaatteessa aina itse keisarin puolella. tai no kaaosta vastaan joten ne voidaan laskea olevan keisarin puolella :)

Ja jos mites noi kaks primatkkia jotka ei pallannu koskaan? kenen puolella ne olis?
ainakin miten olen itse tulkinnut tuon impperiumin historian niin toinen näistä primarkeista kääntyi kaaoksen. jossain meinaan sanottiin että n. puolet adeptus astartes legioonista kääntyi kaaoksen puolelle. eli kun primarkkoja oli 20 joten kymmenen ja kymmenen. ja ei ole yhtään varmaan mitä niille kahdelle primarkoille ja heidän legioonillensa kävi. ne ovat poistettu täysin kaikista historiankirjoista. tai siten niille ei oltu vaan jaksettu kirjottaa fluffia :D
ja mitäs jos Emperor herää?
toi olis vähän 50/50 *askanakki. nyt ensimmäiseksikin astronomican (tai joku sinnepäin) sammuisi koska emperorhan sitä päällä pitää. tästä seuraisi se että avaruusalukset eivät voisi suunnistaa ollenkaa warpissa. ja sen jälkeen iskisi koko imperiumin kokoinen paniikki koska kaikki todenäköisesti luulevat että emperor on kuollut koska astronomican on sammunut. ja mutta taas kun empperor heräisi niin siitä alkaisi varmaan uusi ristiretki valloittaa menetetyt maailmat takaisin.
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”