Mistä motivaatio maalaukseen?
Toi aikataulu on varmasti todella hyvä idea. Täytyykin tehdä sellainen asap.
Toinen hyvä on tehdä maalaamisesta säännöllistä. Itse olen aiemmin päättänyt viikosta aina (mielellään vähäläksyisen) päivän jolloin maalaan sellaiset 2-3 tuntia. Nyt tuo käytäntö on jäänyt, mutta pitänee ottaa taas käyttöön jossain välissä.
Toinen hyvä on tehdä maalaamisesta säännöllistä. Itse olen aiemmin päättänyt viikosta aina (mielellään vähäläksyisen) päivän jolloin maalaan sellaiset 2-3 tuntia. Nyt tuo käytäntö on jäänyt, mutta pitänee ottaa taas käyttöön jossain välissä.
And they wonder how he dealt with stress so well..
korjaus Eleandeluksen puheisiin
Palaisin vielä Eleandeluksen aiheeseen. Eleandeluksella ei ole mitään oikeutta puhua omasta puolestani. Pidän itse huolen omista asioistani. Toiseksi en ole mikään Golden Demon tason maalari (Tuskin edes saavutan koskaan sitä pistettä) ja Lahdesta löytyy monta kokeneempaa maalaria kuten edellä mainittu Miika Bergdahl, Jaska, "Monni"- Jokinen ja muutamia muita. En kuitenkaan halua saada mitään itserakkaan leuhkan mainetta. Enköhän saa itse ilmoitettua omat asiani.
Ja KIITOS vielä Juha "Monni" Jokiselle pienestä oikaisusta.
Ja KIITOS vielä Juha "Monni" Jokiselle pienestä oikaisusta.
Viimeksi muokannut EskoMorko, Pe 22.12.2006 05:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- ankara halla
- Valvoja
Hmm... kuten joku jo sanoikin, myös oma motivaationi maalata löytyy parhaiten kun tentit lähestyy tai on töissä joku hillitön deadline.
Ne figut eivät koskaan huuda maalia niin pahasti kuin silloin kun ei mitenkään liikenisi aikaa koko harrastukselle.
Toisaalta, on harvoja parempia tapoja kuluttaa pari tuntia rentoutuen kuin maalata muutama rivimies.
Ne figut eivät koskaan huuda maalia niin pahasti kuin silloin kun ei mitenkään liikenisi aikaa koko harrastukselle.
Toisaalta, on harvoja parempia tapoja kuluttaa pari tuntia rentoutuen kuin maalata muutama rivimies.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
-
IG Trooper
Olet aivan oikeassa. Mullakin alkaa maalaaminen kiinnostaa kun pitäis lukea tenttiin.ankara halla kirjoitti:Hmm... kuten joku jo sanoikin, myös oma motivaationi maalata löytyy parhaiten kun tentit lähestyy tai on töissä joku hillitön deadline.
No Retreat, No Surrender!