Loistavaa. Chaos Dwarffini saavat siis uusia figuja reilun vuoden sisällä. Mahtaakohan itse kirjasta niille olla mitään tietoa?Morhgoz kirjoitti:Apparently, the back of the 7th edition hardback rulebook contains stats for all races, including Chaos Dwarfs, though with a note saying that the Chaos Dwarfs do not currently have an army book but in the meantime referring players to the Games Workshop website for details.
And there is this rumour about a Chaos Dwarf special character armed with a great axe which will be released next year with the summer campaign 'Rise of Nagash.' (source: Harry)
This matches a couple of earlier rumours from an anonymous source.
7th edition
- Lord Mikke
Peril of Warp
Jos niille rivejä ottaa niin mielummin 4 kuin 5 levyisinä..Lord Mikke kirjoitti:Selväpyy, mutta kummastelin miten viiden kaverin rivi voi haitata cavalryä (vaikkei sitä rulea niille nyt sitten tulekaan). Kuka on niin kummajainen että laittaa ritarinsa neljän riveihin?
Helpompi liikuskella ja saa halvemmalla...
Kymmenen ritarin yksiköt on aika kankeita...
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- Karl Van Dieter
Joo, rivit maksaa mutta mielestäni ovat pisteidensä arvoisia. Tietty kymmenellä ritarillakin pärjää jos sitä parantaa kunnon mättövampyyrilla, ja onnistuu tukemaan vaikka jalkaväellä tai lentävillä yksiköillä. Itse kuitenkin suunnittelin juuri 15-16 ritarin jyrää, 15 jossa olisi ollut blood dragon lordi tai countti mukana ja 16 ilman lordia, ja neljän riveihin nämä olisin laittanut, kuulostipa se sitten miten hullulta hyvänsä. Minulla ainakin toimi kun proxutin osan ritareista muutamaan otteeseen. Mutta eipä tästä nyt sen enempää tällä kertaa...
Menee jo aiheen sivuun...
"Your prayers shall not reach into my heart!" - Amorphis
Mitään ei ole varmistettu, itse kirja ei välttämättä tule koskaan ja joku random huhu chaos dwarf spessu charrusta ei todellakaan takaa yhtään mitään. Ainakaan kahden vuoden sisällä ei tule mitään.Lord Mikke kirjoitti:Loistavaa. Chaos Dwarffini saavat siis uusia figuja reilun vuoden sisällä. Mahtaakohan itse kirjasta niille olla mitään tietoa?Morhgoz kirjoitti:Apparently, the back of the 7th edition hardback rulebook contains stats for all races, including Chaos Dwarfs, though with a note saying that the Chaos Dwarfs do not currently have an army book but in the meantime referring players to the Games Workshop website for details.
And there is this rumour about a Chaos Dwarf special character armed with a great axe which will be released next year with the summer campaign 'Rise of Nagash.' (source: Harry)
Edit// kirjaa siis tarkoitan, ei näy kahdessa vuodessa.
Viimeksi muokannut Mayhemia, Ke 26.07.2006 17:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
4 niinkuin 4x2 kahdeksan kokoisena? Ok eli 1 tappio(ja se on helppo saada) ja rank bonus menee pois ja sitten sulla onkin vain kallis muodostelma jossa on vain 4 ritaria iskemässä ilman rank bonusta...Deetwo kirjoitti:Jos niille rivejä ottaa niin mielummin 4 kuin 5 levyisinä..
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Ai, kukaan muu kuin gw:n random fluffiapinat ei pidä cavalrya oikeasti 2*4 muodostelmassa vaan se on aina yhdessä rivissä tai sitten 10-15 modelin rykmenteissä. Jotkut random gobot ja Tk heavy cavalry yksiköt saattavat olla 16-20 kokoisia mutta niitä ei lasketa enään cavalryksi, vaan nopeaksi jalkaväeksi.Deetwo kirjoitti:Jos niille rivejä ottaa niin mielummin 4 kuin 5 levyisinä..Lord Mikke kirjoitti:Selväpyy, mutta kummastelin miten viiden kaverin rivi voi haitata cavalryä (vaikkei sitä rulea niille nyt sitten tulekaan). Kuka on niin kummajainen että laittaa ritarinsa neljän riveihin?
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Itse asiassa yhdessä Pohjois-Amerikkalan GT:ssä oli GW -suunnittelu tiimin jäsen sanonut että Chaos Dwarf:eille on tulossa armeijakirja, milloin sitä ei mies sanonut. Seiska edikassa kuitenkin...Nazreg Moonsinger kirjoitti:Mitään ei ole varmistettu, itse kirja ei välttämättä tule koskaan ja joku random huhu chaos dwarf spessu charrusta ei todellakaan takaa yhtään mitään. Ainakaan kahden vuoden sisällä ei tule mitään.Lord Mikke kirjoitti:Loistavaa. Chaos Dwarffini saavat siis uusia figuja reilun vuoden sisällä. Mahtaakohan itse kirjasta niille olla mitään tietoa?Morhgoz kirjoitti:Apparently, the back of the 7th edition hardback rulebook contains stats for all races, including Chaos Dwarfs, though with a note saying that the Chaos Dwarfs do not currently have an army book but in the meantime referring players to the Games Workshop website for details.
Edit// kirjaa siis tarkoitan, ei näy kahdessa vuodessa.
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
-
bloody_pirate
Ei ja kyllä. Ratsuväkeä ei muutettu sen kummemmin, ja GW:llä saa ratsain vain +1 strenaa.bloody_pirate kirjoitti:Seiska ediikan sääntöjä lukeneet, pitääkö se paikkansa, että cavalry ei saa chargebonuksia, jos se rynnäköi alle oman liikumisensa, ja pitääkö great weapon uudistus paikkansa?
Viimeksi muokannut Rune, Pe 28.07.2006 18:12. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
- Lord of Carcassonne
Tämähän tarkoittaa, että d6 lipulla varustettu saurusrykmentti ei enään hyödy yhtä paljon rakkaasta lipustaan? Noh eipä voi itkeä, nyt voi tulla sieltä jotain muutakin kompoa!bloody_pirate kirjoitti:Seiska ediikan sääntöjä lukeneet, pitääkö se paikkansa, että cavalry ei saa chargebonuksia, jos se rynnäköi alle oman liikumisensa, ja pitääkö great weapon uudistus paikkansa?
No pain no gain.
Was? Juurihan Rune totesi, että huhu oli puppua. Ratsuväki Toimii kuten ennenkin.Drago^ kirjoitti:Tämähän tarkoittaa, että d6 lipulla varustettu saurusrykmentti ei enään hyödy yhtä paljon rakkaasta lipustaan? Noh eipä voi itkeä, nyt voi tulla sieltä jotain muutakin kompoa!bloody_pirate kirjoitti:Seiska ediikan sääntöjä lukeneet, pitääkö se paikkansa, että cavalry ei saa chargebonuksia, jos se rynnäköi alle oman liikumisensa, ja pitääkö great weapon uudistus paikkansa?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Entäpäs muuten jouset, niiden parannuksista on huhuttu jonkin verran, mutta parantuivatko ne jouset yhtään vai säilyykö jouset entisellään?
Pitänee alkaa vaihtelemaan ratsastaville charactereille halberdeja tai lanceja kätösiin,
ihan hyvä vaan ettei puolentoista metrin suurmiekoilla enään huidota kapisten kaakkien selästä niin lujaa..
Pitänee alkaa vaihtelemaan ratsastaville charactereille halberdeja tai lanceja kätösiin,
ihan hyvä vaan ettei puolentoista metrin suurmiekoilla enään huidota kapisten kaakkien selästä niin lujaa..
"The Greater Good is coming to you from my bolter, alien!"
- The Captain
- Valvoja
Aseista vain great weapon ja pistooli kokivat muutoksia.DElffiini kirjoitti:Entäpäs muuten jouset, niiden parannuksista on huhuttu jonkin verran, mutta parantuivatko ne jouset yhtään vai säilyykö jouset entisellään?
Huomatkaa, että tätä ketjua koskevat samat säännöt kuin muitakin Sotavasarassa, eli tarpeettomia sääntö-quoteja ei suvaita. Tämä ketju ei ole uuden sääntökirjan korvike!
Uudistuksista voi ja saa kertoa, mutta on tarpeetonta kertoa sääntöjen toiminta yksityiskohtia myöten.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Pannukakku
* Maailman pienin viulu soittaa surullista säveltä ja pieni kyynel vierii poskeani pitkin alas *Lord of Carcassonne kirjoitti:Questing knighteits tuli nyt täyttä kuraa
Eli yhden strenan poistuminen pilaa koko yksikön? No eipä sitten ollut kovin hyvä yksikkö alkuunsakkaan. Tai sitten olet vain käyttänyt niitä väärin.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Kuten tuossa vasta sivu sitten totesin, niin voihan niitä blokkia.Kannupakku kirjoitti:Kysytääs vielä varmistukseksi teiltä Kirjan lukeneilta että saako skirmishereitä march blokata?
Eipä tosiaan ole pahemmin tuo sääntö vaikuttanut peliin. Loppujen lopuksi koko skirmaavat armeijat, kuten welffini eivät m5 ansiosta marssin estosta juuri kärsi. Lisäksi skirmaajien uudet hyökkäyssäännöt ja jo vanhastaan tuttu yleispätevyys kyllä korvaavat tämän pienen menetyksen.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
-
bloody_pirate