Seuraavan Fabaliigan sääntövääntö
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Seuraavan Fabaliigan sääntövääntö
Peliparieja tässä liigassa emme arvo, eli pelit saatte keskenään sopia siinä järjestyksessä missä tahdotte. Pitää sitä taktikoinnille kuinkin hieman varaa antaa.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- ArkkiError
Ahaa, asia selvä. :) ensimmäistä haastajaa odotellessa. :D
"Let's Dance With Death While Drinking The Poison of Life.."
-ArkkiError
-ArkkiError
Jaahas pitäisikö minun sitten ilmoittautua vapaaehtoiseksi uhriksi =D
Oman listanikin sain valmiiksi ja tuonne jo kävinkin sen lisäämässä. Tälläisellä empirellä tällä kertaa:
Oman listanikin sain valmiiksi ja tuonne jo kävinkin sen lisäämässä. Tälläisellä empirellä tällä kertaa:
Capun kiusaksi otin demit enkä greatswordejä, tosin en niitä olisi saanut kuin sen vajaa 30 fc:llä joten suhteellisen helppo unitti olisi siitä tullut.LORD
Balthasar Gelt 360.pts
Grand Master 247.pts
-Barded Warhorse, Full Plate Armor, Shield, Runefang, Dragonbane Gem
HEROES
BSB 140.pts
-Sword of might, Full plate armour, Shield, Warhorse, dragon helm, Luckstone
Batle Wizard 90.pts
-Dispel Scroll, Lore of Beast
Master Engineer 65.pts
Warrior Priest 120.pt
-AoMI, GW
CORE
15*Knightly Orders (IC) 420.pts
-FC, Standard of Dicipline, GW
10*Handgunner 90.pts
44*Halberdiers 294.pts
-FC
SPECIAL
Great Cannon 120.pts
Great Cannon 120.pts
5*Demigryph Knight 310.pts
-Musicant, Standard Bearer
RARE
Steam Stank 250.pts
Steam Stank 250.pts
Helblaster Volley Gun 120.pts
Total:2996.pts
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- Half-breed
Pitääkö tähän oikeasti vastata?El Capitan kirjoitti:Hiukan kähee count ässi muuten! Mitä mieltä oot Allu? Lähetääks kerää Throgg-armeijaa?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Ne on trolleja, niin missä vika? Etiketissä lukee niin. Ihme valittaja.Half-breed kirjoitti:Pitääkö tähän oikeasti vastata?El Capitan kirjoitti:Hiukan kähee count ässi muuten! Mitä mieltä oot Allu? Lähetääks kerää Throgg-armeijaa?
Jänniä listoja kyllä ihmisillä. Enää puuttuu vain kasa pyssyjä ja K'dai niin on kaikki pelaajat antaneet listansa. Pitäisiköhän antaa jarkolle jo se joululahja niin voin keskittyä tämän liigan raporttien tekemiseen?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Eikös tuolta nyt puutu kuitenkin liskot ja vc enään. Suuresti epäilen antin innostusta tätä liigaa kohtaa (figujen määrä ei taida ihan riittää edes), jäänyt pari viime liigaa likimain kesken ja lisäksi on tuo houkutteleva turnaus maailma iskenyt mieheen. Eli antsa on nöyryyttämässä ulkopaikkakuntalaisia jossain kun me pelaamme toisiamme vastaan.
Eipä silti mieluusti ne chaos käpsät tässäkin liigassa näkisi, kuitenkin todella varteenotettava armeija kyseessä.
Eipä silti mieluusti ne chaos käpsät tässäkin liigassa näkisi, kuitenkin todella varteenotettava armeija kyseessä.
eikös ne vampyyrit eilen tonne liigaketjuun surffannut... herätys runt :D
Katos kehveli, itse ne sinne vielä eilen lisäsinkin =D No sitten odotellaankin enään liskomiestä.
Mutta tosiaan pelejä saa alkaa pelailemaan vaikka liskojen lista nyt vielä uupuukin.
Mutta tosiaan pelejä saa alkaa pelailemaan vaikka liskojen lista nyt vielä uupuukin.
Huh onneksi on listassa kahdet miekat kun kieltää vastustajalta armor savet, voisin jopa saada nuo ritaritkin tapettua tällä kertaa :D
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Kenelläs ne sellaiset miekat on? Tietää mitä sieltä lähtee ensimmäisenä pois napsimaan ;)
hkb:tä ilmeisesti myös oli listassa jollain?
Mielenkiinnolla seurataan miten bretit pärjäävät tällä kertaa kun on skenaariot mukana, toivotaan että suunta muuttuisi edes parin pelin verran parempaan niin saadaan tasaisempi kamppailu kokonaispisteissä.
hkb:tä ilmeisesti myös oli listassa jollain?
Mielenkiinnolla seurataan miten bretit pärjäävät tällä kertaa kun on skenaariot mukana, toivotaan että suunta muuttuisi edes parin pelin verran parempaan niin saadaan tasaisempi kamppailu kokonaispisteissä.
Paitsi silloin jos joku meistä on mukana. Meille se ei kuitenkaan pärjää....Buhahahaaa...Luovutatko,luovutatko....Oisit silloin vihjassu hiljaa ni ois vedetty kotiin päin :DRunt kirjoitti: Eli antsa on nöyryyttämässä ulkopaikkakuntalaisia jossain kun me pelaamme toisiamme vastaan.
Pisteet ilmeisesti pysyy siinä 2p voitosta ja 1 tasurista. Tuo ekstra pojo ehdotus ei tainnut juuri kommentteja irroittaa.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Unohtu kommentoida että kyllä se 3pts massacresta on mielestäni ihan ansaittu.
3 pisteen massacre ihan jees ainakin täältäpäin... mites tasuri... kunka lähellä pisteys 15% eli 450 kaulan ku saa ni voittaa?
Eipä tainnut juuri saada kannatusta. Itse hieman pähkinöin alkuun että voitosta 3 ja tasurista 1 jolloin voitolle olisi tullut enemmän arvoa, taitaa kuitenkin olla niin että hyvä jos yksi tasuri edes saadaan tässä liigassa...
Pöydän putsaaminen taitaa myös olla hyvin yleistä, ellei sitten aleta jakamaan pistettä siitä että jotain jäisi pöydälle. Vastustajalle on melkeimpä se ja sama saako toinen ne 2 vai 3 pinnaa jos itse ei saa ainoatakaan. Eli tuolloin kun ollaan tappiolla niin otetaan riskejä niin että voitaisiin voittaa vaikka todennäköisempää on että oma pöytä tyhjentyy kokonaan.
Eli menemme mitä ilmeisemmin tuolla 2/1/0 systeemillä, ellei nyt jotain kauheaa äänivyöryä perusteluineen tule tuolle 3 pisteelle tai jollekkin muulle pistesysteemille. Saa siis ehdoittaa/kertoa mielipiteensä vapaasti.
Tou84 näemmä ehti ensiksi... Eikös tuo tasuri ollut jotenkin sääntiksessä mainittu, itse en nyt tarkkaan muista taaskaan.
Tasuri haitaria toki voisi kasvattaa ja jos massacaresta jaetaan bonuksia niin melkein pitäisi 0.5p antaa jos pöydälle jää edes yksi nappula? Tuollaisella (tai tuon kaltaisella) systeemillä itse voisin ainakin kuvitella pelaavani.
Pöydän putsaaminen taitaa myös olla hyvin yleistä, ellei sitten aleta jakamaan pistettä siitä että jotain jäisi pöydälle. Vastustajalle on melkeimpä se ja sama saako toinen ne 2 vai 3 pinnaa jos itse ei saa ainoatakaan. Eli tuolloin kun ollaan tappiolla niin otetaan riskejä niin että voitaisiin voittaa vaikka todennäköisempää on että oma pöytä tyhjentyy kokonaan.
Eli menemme mitä ilmeisemmin tuolla 2/1/0 systeemillä, ellei nyt jotain kauheaa äänivyöryä perusteluineen tule tuolle 3 pisteelle tai jollekkin muulle pistesysteemille. Saa siis ehdoittaa/kertoa mielipiteensä vapaasti.
Tou84 näemmä ehti ensiksi... Eikös tuo tasuri ollut jotenkin sääntiksessä mainittu, itse en nyt tarkkaan muista taaskaan.
Tasuri haitaria toki voisi kasvattaa ja jos massacaresta jaetaan bonuksia niin melkein pitäisi 0.5p antaa jos pöydälle jää edes yksi nappula? Tuollaisella (tai tuon kaltaisella) systeemillä itse voisin ainakin kuvitella pelaavani.
Höp höp höp pojat. Sääntökirjassa on selkeesti milloin voittaa ja milloin tasuri. Puhdasta kasia piti pelata :D Liigaa varten on vaan pakko tuoda omaa, et saadaan järjestys...hmm 3p ropiseekin siis kannatusta. Senhän saisi jos tienasi tuplaten mitä vastustaja tai tyhjentämällä pöydän.
Mistäs toi 15% tulee? Eikös se ollu että 100pts ero -> voitto. Armeijoiden koosta riippumatta.Tou84 kirjoitti:3 pisteen massacre ihan jees ainakin täältäpäin... mites tasuri... kunka lähellä pisteys 15% eli 450 kaulan ku saa ni voittaa?
Juuri näin. Ja piti vielä sanoa, et tässä tulee olemaan niin monta muuttujaa. Et pöydän tyhjennyt ei käykkään välttämättä helposti tai edes voitto. Mikä skenu, mitä tekee maastot. Se vihon viimeinen kentällä juokseva gobbo pitää koko yksikön pisteitä hallussaan. Pakenevahan ei ole tuhottu ennenkuin on poispöydältä jne jne...muuttujia muuttujia. Mielenkiintoista tulee
np... sopii hyvin ulle tää et koko yksikkö... tai no points...
...mitä sä vihjaat? =Dsyrja kirjoitti:Se vihon viimeinen kentällä juokseva gobbo pitää koko yksikön pisteitä hallussaan. Pakenevahan ei ole tuhottu ennenkuin on poispöydältä jne jne...
- ArkkiError
Mulle menee ihan miten vain kuhan pääsen pelaamaan. :D haastajia?
"Let's Dance With Death While Drinking The Poison of Life.."
-ArkkiError
-ArkkiError