Arctopoliksen kuningas, 40k kamppista (Huom. muutos!)
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Re: Arctopoliksen kuningas, 40k kamppista (Huom. muutos!)
Niin, tosiaan. Ville ei päässytkään koneelle. Jää kyllä hyvä rapsa lukematta. 21-4 minulle. Ei ollut wipe. Talokset oli vähän turhan kovia.
Hyvä ja kiva peli vaikka vähän ressaava. Jos nopat ei olisi olleet suotuisia oikeissa paikoissa, niin... juma.
Hyvä ja kiva peli vaikka vähän ressaava. Jos nopat ei olisi olleet suotuisia oikeissa paikoissa, niin... juma.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
No nii, merkattu tuokin. Hyvin sä sit pojoja keräsit. Osasitko laskee oikein?
Kaimaseni...ei voi puhua mistään pohjamudista jos on vähemmän pelejä alla. Mut siitä huolimatta oon "lähes" tasoissa sun kanssa :D
Kaimaseni...ei voi puhua mistään pohjamudista jos on vähemmän pelejä alla. Mut siitä huolimatta oon "lähes" tasoissa sun kanssa :D
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Scrollaatte kuitenkin aina alas katsomaan näistä battle reporteista sen tärkeimmän asian, niin olkoot nyt heti ensimmäisenä.
Dodiih, nyt on minun osaltani tauko ohitse ja voi alkaa taas pelaamaan. Ossaakohan tässä ennää yhtään mittään kun on pää täynnä viisautta? Tai voiko sitä edes viisaudeksi sanoa, jos ei ossaa lukea tehtävänantoja ja saa kokeista vitosia? Perhana kun ärsyttää vieläkin kun muistelen tuota omaa panostustani tähän touhuun. Olisi ees lähes samallainen kuin tämän liigan osalta, niin voisi olla isäkin ylpeä pikku pojansa saavutuksista, mutta ei.
Jos joku ei tii vielä, niin mie olen vihainen. Ähkin ja murisen. Ei kannata mulle tulla urputtamaan mistään mittään tai edes kattella päin, koska vastaan porilaisella mentaliteetilla ”heippa” takaisin. Ihan varmana tokaisen sylkäisten koko sanan suustani. En koskaan kerinnyt kysymään Villeltä, mutta kun hän uskalsi ottaa selvää minun kuulumisistani ennen peliä, hän selvästi on rohkeampi heppuli. Kattonut selvästi Digimonia viime aikoina ja yrittää muuttua Metalli Gray-Moniksi aktivoidessaan rohkeuden taikaesineen. saakuli Agapiofani kaupanpäälle vielä kun käyttää sen suomennoksia. Murinaa…
Mutta niin joo, pelipäivä oli kaunis ja kirkas. Turhan lämmin ja sillee. Mie tahtoisin jo heittää talviturkin niskaan ja kuljeskella kaikkialla villapaidat päällä. Siihen on syy miksi minulla on enemmän villapaitoja kaapissa kuin sukkia tai fikuja. Ne on niin kivoja ja koska ne on kivoja, niitä haluan pitääkkin. Jos ei kohta Pakkasukko tee jottain, niin voi herran pieksut mie ettin sen käsiin ja pieksen. Tai vähintäänkin sanon pari valittua sanaa.
Oletteko muuten koskaan pohtineet, että kuinka iso teidän vihalistanne onkaan? Mitä kaikkia nimiä siellä onkaan? Mää olen huomannut, että kun isoksi kasvoin ja aloin ymmärtämään tämän maailman päälle, se lista alkoi yllättäen kasvaa aika isoksi. Siellä ei ole paitsi Pakkasukko, siellä on PC Master Race, Mägättäjät, GW:n suunnittelutiimi ja mitähän muuta kanssa? Varmaan tää Metalli Gray-Mon tässä näin ainakin tämän päivän perusteella.
Nappuloita kuitenkin nosteltiin pöytään ja yritin yrymillä tosi ilkeen näköisesti, jos saataisiin taikaesineen kimallusta hieman pienemmäksi. Jos se poika siellä ihmettelee, että vain yksi asia on tehtäväksi ja se ei ole luovuttaminen, mie varmaan saan vetelät housuihini. Sen sijaan kuin viisastuneena viime kerroista, annan hänelle mahdollisuuden, en lupaa viedä aloitusta. Oppi on mennyt perille ja minä saan pitää sen aloituksen tästä surullisen vihatusta, jonkun mielestä kenties jopa yllättävän aliarvostetusta, säännöstä huolimatta.
Pojat sanelee kentällä viuh ja pium ja vruuum. Ville tarjoaa kaikkea kivaa minulle oikein vaakalaudalta ja pakkohan ne on ottaa parempaan talteen. En varmaan koskaan tärkeitä heviaseita ole näin paljoa saanut vietyä.
Toisin kuin Valitut lapset, Ville ei tiedä sitä yhtä asiaa mitä pitäisi tehdä ylivoimaisen, maailman komeimman ja siisteimmän Digimonin laulaessa voitonfarssiaan. Ja ihan hyvä vain. Jännä taktiikka hänellä kuitenkin on turbobuustaa sivuttain, mutta mitä minä nyt hänen ajatusmaailmastaan tiin. Mun mielestä tämänkaltaisissa peleissä pitäisi pelata ekat kaksi vuoroa sillee tosissaan hammasta purren, koska mitä enemmän tuhoa saa silloin aikaiseksi, sitä lepsummin ja yes yes tyyliin voi ne viimeiset vuorot pelata kun ei yhtään sen gretchinin säännöt jaksa kiinnostaa.
Jo Ville haluaa depottaa liikkeellään joukkonsa uudestaan, se kelpaa mulle. Emmää tullu tänne kattomaan kun Ville heittää noppaa. Mää tulin itse heittää tänne noppaa.
Joskus oli puhetta oikein kunnolla siitä, mikä kuuluu pelietikettiin ja mikä ei. Siellä tuli vastaan sellainen asia kuin tuuristaan puhuminen myönteisesti että kielteisesti. Vähän kattelin siinä tätä touhua, että ei hyvää päivää taas tähän taloon kun mies ampuu 95% osumia kaikista heitoistaan. Wuundaukset jää siellä täällä ohuen laisiksi kun mies joutuu jotain pippurihönkäystä käyttämään jonkun giga destroyerin sijaan.
Eikun hetkinen, nyt tuli väärä nimi. Mikä oli se ase, joka oli tuhovoimaisempi kuin mikään muu ase? Aika jännä, että universumin voimakkain ase on Ultimate-tason Digimonilla eikä edes kastin voimakkaimmalla Digimonilla. Oletteko koskaan funtsineet sitä? Jarkot, onko teillä mitään viittä senttiä heittää tähän väliin?
Nyt mä muistan sen. Se oli Megatuhoaja. Pähee nimi. Ihan kuin jonkun metallibändin nimi. Logona voisi toimia se omituinen Khornen ajokki, joka maksaa 125e. Se ruma rajaansa telaketjuihin vaihtanut Örgölöh Voittamaton.
Mutta niin, mihin mää jäinkään. Tuuriin joo. Fnp:tkin oli ihan sairaat. Kun mie saan suoran osuman Whirlalla ilman coveria aikaiseksi, niin enhän minä osaa wuundata ja ne vähäisetkin menee siihen massiiviseen egoon, joka sanoo raajan menetyksen olevan pelkkä lihasvamma.
Onneksi sentään jinkkejä tää wannabe Gray-Mon ei osaa heittää ja mie osaan sitten heittää juuri sopivasti, että asiat sanoo puks. Jos ne ei sanois puks, niin ei herran jestas tätäkin peliä taas vaihteeksi.
Siinä sitten kun katselin väen vähentymistä, oli olo ihan kuin Piamonilla. Villekin on ihan dille eikä ymmärrä oikein vielä taikaesineidensä päälle ja heittäessään toivonsa hukkaan, menehtyy myös Angemon minun käteni kautta. Heh heh, eipä nähhä tänään Holyangemonia ja hänen Taivaan porttia, joka pistäisi meikäläisen pimeään kadotukseen.
Mikä pelistä kuitenkin jäi uupumaan, pienen pieni lisätuuri. Oli kivaa kun sai nostettua kortteja ihan hyvin. Joskus tuli ihan vierestä, mutta mikä on touhun nimi kun hallitsen neljää objektiivia, saan ne kaksi, jotka on Dillen armeijan keskellä? Mene sinne Taloksen viereen joo ottamaan haltuun. Joo, kato kun haen ton. Diskiin vaan ja seuraavalla vuorolla sama objektiivi takaisin haltuun. Jooh. Kattelin kanssa, että viimeisellä vuorolla tuli napattua Assassinate ja Psykologia. Jooh, kato kun hajotan ton 3+ jinkkaavan vehkeen ja tapan sen ainoan charrun. Psykologiaa kokeiltiin, mutta harvoinhan se siitä miksikään muuttuu.
Peli ei jatkunut ja ihan hyvä vain. Passaa mulle. Alkoi loppua pakituspaikat kun menin piiloon Taloksia ja rangekin alkoi olla ihan maksimilleen venytettynä, että pystyn ampumaan niitä, mitä voin satuttaa. Taloksia kokeiltiin, mutta FNP:stä ei päästy läpi. Yritys oli kova, mutta helpompia pisteitä oli muualla.
21-4 minulle. Jei. Dille ei tehnyt yhtään objektiivia. Eräänlainen saavutus pelaajan historiassa sekin tavallaan. Pistetilastoja on kiva kattella, koska jos mie voitan Pekan ja Tomin hyvin, mullahan on mahdollista mennä Pekkasen ohitse, jos hän jatkaa samallaisella menestyksellä kuin Jarkkoa vastaan.
Note to self: Pelaa jatkossakin tämänkaltaisia pelaajia vastaan. Ne on helppo voittaa kun ne ei ymmärrä kehittyä aloittelijatasosta korkeammalle. Pelaa myös vastustajia vastaan, jotka eivät ota opiksi Digimon-sarjan kertomia viisauksia.
- Sinitähti
- Sinitähti
O_o Nyt on pelattu jotain korkeamman tason hammeria ku mä en saa mitään selkoa mitä on pelissä tapahtunu :pMikä oli se ase, joka oli tuhovoimaisempi kuin mikään muu ase? Aika jännä, että universumin voimakkain ase on Ultimate-tason Digimonilla eikä edes kastin voimakkaimmalla Digimonilla. Oletteko koskaan funtsineet sitä? Jarkot, onko teillä mitään viittä senttiä heittää tähän väliin?
Hurjalta kuulostaa jos pelin nopein armeija ei oo saanu viidessä vuorossa yhtäkään objektiivia suoritettua. Mites assault marinet suoritti deldareita vastaan?
Make love, not peace.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Tuli taas vaihteeksi sellainen peli aikaiseksi, että huh huh. Taneli on ihan paniikissa, että mitä tekisi ja mie ihmettelen, että miten voi olla mahdollista tämmöinen evotus. 26-24. Häviö oli 50% päässä siitä kiinni, että Kaneli sai First Bloodin. Höh.
Assaultit on tosi kiva yksikkö. Paljon iskuja ja se nopeus on tosi kiva. Hyvä vastapallo, jos joku tulee liian innokkaasti päälle tai saa itse sen ensimmäisen vuoron. Saa hyvin uhiteltua kaikkia 2++ coverissa olevia jätkiä ja joitain artilleryjä. Villeä vastaan ne toimi lähinnä tulimagneettina ja hyvä niin. Mielellään katselen niitä ammuttavan kuin jotain, jossa olisi pelottavempia aseita kuin pistooleja tarjolla. Tappoi rippeet joko ampumalla tai lähistelemällä ja ottivat line breackerin lopuksi.Barricade kirjoitti: Mites assault marinet suoritti deldareita vastaan?
- Sinitähti
- Sinitähti
Merkattu tasainen vääntö. Onkohan eka peli et tuollainen tulos? Siis hyvin suoritettu pojoja molemmin puolin
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Ei. Oliko Ville ja Taneli viime kiessillä pelasi kanssa jonkun 19-19 pelin.syrja kirjoitti:Merkattu tasainen vääntö. Onkohan eka peli et tuollainen tulos? Siis hyvin suoritettu pojoja molemmin puolin
No niin. Nyt on taas se aika vuodesta kun voi pelikaupalle ilmestyä pelailemaan. LVI:n ryhmätyö on tehtynä niin pitkälle kuin sen voin tällä hetkellä tehdä, niin voiko ihminen paremmin aikanansa käyttää kuin pelaamalla hammeria? Silmät ristissä kuitenkin mentiin nukkumaan ja yön aikana nähtiin kaiken maailman painajaisia energiatilastoista ja maakaasuista. Tai ainakin joitain kaasuja sen yön aikana nähtiin. Kuultiin ja haisteltiinkin. Pidättekö tekin todenmukaisista unista? Musta ne on ainakin siistejä.
Mutta niin, jooh. Tässä tuli vähän katseltua noita tilastoja ja jos tänään menisi yhtä hyvin kuin Dilleä vastaan, niin Pekkahan voisi jäädä meikäläisen alapuolelle liigatilastoissa. Miten kivaa se olisikaan, että mutakastista yläilmoihin noussut pelaaja jäisi lopulta meikäläisen alapuolelle, joka on taistellut urheasti Tomia vastaan jumbosijasta. Aikamoinen kiri kyllä meikäläisellä ollut ja kun listoja katselen, niin pakko kyllä taputtaa itseä selkään tästä suorituksesta.
Vaikka pisteytys, pelin säännöt ja vastustajien listat ovat mitä ovat, niin siitä huolimatta se iän ikuinen toilotus, mitä olen suustani päästellyt, pitää edelleen paikkaansa. Kun on tämmööne supermies ihmiseksi, niin ei tartte muuta kuin sen pari D6:sta ja peli onkin sitten siinä. Ihan sama mitä sulta löytyy kun mie puhallan tällee, niin hyvästelen vilkuttelemalla nappuloitas kun laitat otat pois pöydältä.
Pelipöytä laitettiin kuntoon ja saatiin oikein kivan näköiseksi. Omaksi harmikseni kuitenkin taas todettiin, että sääntösysteemi on ihan hanurista kun tuo Taneli vain laittaa kanuunansa halaamaan kalliota. Katselin vain, että mitä meinaat sieltä ampua, mutta tosiaan ampuuhan se ihan mitä ikinä lystää. Straight hittejä nähtiin sen verta paljon, että huh heijakkaa.
Mutta oikeesti siis hei tää LOS-sääntö tässä pelissä. Sanonpahan vaan. Mantic antoi ladattavaksi Warpath 2th edikan säännöt. Ne voi muuttua vielä paljonkin ja todenmukakaisesti muuttuu, mutta toistaiseksi siellä on kaikkea kivaa. Mettän läpi ei ammuta. Armoriin tulee miinuksia ihan kaikesta ampumisesta. Sanonpahan vaan. Hitto, osuminenkin on helpompaa vierestä ammuttaessa ja vähän vaikeempaa, jos ei toista yllä koskettamaan. Sillee niinq vink vink.
Tiittekö kanssa mitä mää vihaan? Siis tän koko pelin lisäksi? Tapasin kerran koulun käytävillä Antin ja nolasin sen totaalisesti sen uusien kavereiden kanssa. Mies punastui minkä kerkesi kun hölötin hänen kanssaan ja sitten lopuksi haukuin sen pystyyn ensin siksi, koska hänen koulumenestyksensä, jota en teille aijo juoruilla, mutta ennen kaikkea hänen pelitaitojensa vuoksi.
Jos mun mielipiteen haluaa, niin jos ossaa jäkistä pelata, niin pitäisi osata pelata myös jääpalloa pelata kuin myös sählyäkin. Samaan tapaan myös jos ossaa puhua Suomea äidinkielenään, pitäisi saada L kirjoitettua äikästä. Kato vaikka Jarkkoa, sitä lyhyempää. Äijä on yliluutnantti ´Töppöhönö, niin onko kellekkään epäselvää miksi hän on meidän leikkimme johdossa, toistaiseksi ylivoimaisesti?
Jos Antti on pelottava ETC-miäs, niin miksi hän on niin huono shakissa sitten? Ehdotin hänelle, että podaa akalla tohon kunkun viereen. Ei ollu graviakaan oikein tai jotain AV14 titaania vaan piti pelata joillain savettomilla sotilailla. Siinä sitä sitten nähtiin millainen mies se oikeasti olikaan.
Fundeeraa siis miltä musta tuntuu kun tulet paikalle pelaamaan ja asettelet joukkosi. Sitten se toinen kaveri tulee julkeasti rikkomaan sun personal spacen ja hengittämään sun ilmaasi. Sen vielä voisi kestää, mutta ei missään nimessä sitä, että se vain lätkäsee sen akan siihen mun kunkkuni viereen.
”Et ***** tuu siihen”, on reaktio, joka varmasti jokaiselle tulee ensimmäisenä mieleen. Onneksi joku tuolla ylhäällä, tai alhaalla, en poissulje vaihtoehtoja, tykkää musta ja scatteri menee pois pöydältä. Tässä olisi mahdollisuus maailman helpoimpaan ja siisteimpään first bloodiin, mutta kakkosen kanssa varmaan mennään kattomaan tuota kauimpaista nurkkaa.
Toisin kuin viime kertainen aloittelijatason Digimon, tää Taneli on vähän kovempi jätkä. Ottaa vain toisen samallaisen kapistuksen ja jälleen kerran nuuhkii miten hyvältä mun puolella haiseekaan. Täähän on nannaa. Tosi nannaa. Sanonpahan vaan.
Kehtaa vielä laittaa täysin samaan kohtaankin ja tällä kertaa scatter osoittaakin paljon vähemmän ja paljon suotuisampi suunta. Nyt pitää enää vain päättää, onko mun vastassa se hurja Metalli-Graymon vai Holyangemon? Koska, jos se on jälkimmäinen, niin ei herran jestas kun oon kusessa.
Paljon ammuttiin ja paljon sattui. Se on aina kivaa kun yksikkö menee, koska GW osaa suunnitella pelinsä sillä ihanalla tavalla. Mun vuoroni ja pistetääs haisemaan. Koko helvetin armeija kohti tuota gravi porukkaa, mutta enne sitä kikka kolmonen käyttöön.
Mää deeppaan mun termoksilla tohon. Scatteri itse asiassa sopii varsin mainiosti ja nyt tulta niin perkeleesti kaikkialle. Tyky tyky ja sillee vähän lisää tyky ja tyky.
Eka vuoro oli jännä, mutta ressaava. Gravien vieressä olisi 10 taktista odottamassa seuraavaa vuoroa ja niitä pitää klosiksessa vain 4 alastonta assaulttia. Onko tää liian rohkea suunnitelma toteutuakseen, koska mää haluun mun fistini sinne tappamaan ihan kaikki.
Sellainen tämä peli oikeastaan sitten olikin. Ensin pelasi Taneli, sitten minä. Taneli ampui ja mie ihmettelin, että hyvää päivää sinullekin vain tuon tulivoiman vuoksi. Thunder oli ihan kamala vehje ja kyllä ne liekkaritkin oli ylivoimaisen tehokkaita, koska mie kuljen käsikynkässä. Vähän otin siellä täällä riskiä ja tein hirveitä baitteja aikaiseksi siinä toivossa, että Taneli ottaisi koukusta kiinni.
Eniten mie kyllä ihmettelin sitä tapaa miten Taneli pelasi. Assaulttien kestäessä kuritusta, maailman ainoa asia, jolle T5 2+ save ei ole ylivoimainen on minun fistini. Huutaako mies challengea vai iskeekö hän tavallisia marsuja? Ihan sama. Eiku siis ei ole ihan sama. Kiitos, että tapat niitä tavallisia. Toisaalla puolestaan ne sternit, jotka diippasi jorpakkoon juoksee 12” kohti mun termoksia, jotka on mökin toisella puolella piilossa? Mies antaa ne mulle tarjottimella oikein. Kelpaa mulle.
Pelin kohokohdat olivat kuitenkin erinomaisen ihania ja mieltä kohentavia. Ylisotajumala ottaa 8 ap5 haavaa ja kuolee niihin. Mitä vittua oikeesti! Mun melta prätkä olisi pääsemässä Thunderiin käsiksi, mutta kuolee storm boltteriin. Jooh, kiitos. Aina kun iskin fistillä, saatoin osua kahdesti, mutta haavoitan vain kerran. Noi centut ei kuole koskaan! 4”:n charge sternuihin feilattiin. 9 Fistiä tulee yhdessä haavassa olevaa thunderia kohti ja yksi osuu. Heitän ykkösen, mutta luojalle tai sille toiselle jätkälle kiitos, että se oli kirkko!
Viimeisellä vuorolla tank shokkaan ja lähistelen Drop Podia. Shokilla pitäisi heittää 5, kräkillä 6 ja 3:lla fistillä 4. 2hp pois. Kiitoksia.
Ainoo hyvä asia tässä pelissä oli se, että objektiivit olivat erittäin suotuisia. Tein kaikki nostamani paitsi tyyliin kaksi. Hold the linen sain sillä vuorolla kun termokseni kuolivat. Vähän liian myöhään…
26 Tanelille ja 24 minulle. Tehtiin yhtä paljon objeja, mutta Taneli tappoi yhden enemmän. Jos peli olisi jäänyt vain 5:een vuoroon, Tanelilta olisi jäänyt 3p saamatta ja minulta 1, joten otan tämän henkisenä voittona. Jos peli päättyy tasapeliin tämmöisessä match upissa, niin juma.
Melkein hävisin pelkästään first bloodin vuoksi. Mää alan kyllästymään oikeesti näihin peleihin, joissa mie panikoin koko pelin ja pohdin, kehtaanko mainita kaverilleni, että vaihdetaas puolia yhtäkkiä kun hänkin panikoi. Niin mielelläni olisi ollut Tanelin asemassa vaikka ihan koko pelin ajan.
Kentälle jäi multa 2 marsua ja rhino. Kanelilta Dredi, podit, razor ja thunder.
Hyvä peli. Siis paska peli säännöstöltään, ressaava pelikerta, mutta hyvä vastus. 1/3 touhussa hyvää. Miksi mä pelaan tätä peliä…
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/23 ... a78aff.jpg
- Sinitähti
- Sinitähti
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Hah! Pekka: Ime pölyä ja sokaistu perävaloihini! Emmuuten palaa toiseksi viimeiseksi. Se on päätetty ja sovittu.
- Sinitähti
- Sinitähti
Helpottiko höyryjen päästö? :D
Ei pelin LOSsissa vikaa ole. Vika on silloin maaston teossa. Totta että kaupan maastot ei kauheasti tuo tuota näkösuojaa
Ei pelin LOSsissa vikaa ole. Vika on silloin maaston teossa. Totta että kaupan maastot ei kauheasti tuo tuota näkösuojaa
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Toistaiseksi.
Vielä on kaksi esseetä tekemäti ja huomenna on vapaapäivä pyhitetty pelkästään niille. Pe Tomi saa toimia samanlaisena hernesäkkinä kuin Taneli ja Ville ovat olleet. Pekalle säästän sekalaiset harjoitustyöt, joiden tekemisen inspiraatio on 0. Kuka jotain Wordin käsittelyharjoitusta jaksaa alkaa vääntämään tai jotain kustannuslaskentaa omakotitalon rungolle?
Oo peloissas kuitenkin Jarkko. Nää kaikki on esimakua tulevasta. Siulle mie olen jättänyt sen suurimman tuskan, jonka tulen sitten vapauttamaan sinun joukkojesi kustannuksella.
Vielä on kaksi esseetä tekemäti ja huomenna on vapaapäivä pyhitetty pelkästään niille. Pe Tomi saa toimia samanlaisena hernesäkkinä kuin Taneli ja Ville ovat olleet. Pekalle säästän sekalaiset harjoitustyöt, joiden tekemisen inspiraatio on 0. Kuka jotain Wordin käsittelyharjoitusta jaksaa alkaa vääntämään tai jotain kustannuslaskentaa omakotitalon rungolle?
Oo peloissas kuitenkin Jarkko. Nää kaikki on esimakua tulevasta. Siulle mie olen jättänyt sen suurimman tuskan, jonka tulen sitten vapauttamaan sinun joukkojesi kustannuksella.
- Sinitähti
- Sinitähti
Antonin voittokulku jatkuu. Tulos merkattu vaikka vielä ei ole raporttia julkisuuteen tullu
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Doddiih. Jälleen kerran pidettiin koulutöille pyhitetty päivä ja Tomi sai tuta siitä kohdistuneen raivon. Tähän heti alkuun mun pitää kyllä mainita, että alkaa miehessä jo näkyä pientä uupumusta kun ei 9h:n yöunet enää oikein samalta maistu. Jotenkin sitä herää aina silmät ristissä kun ei tiettyinä päivinä tee yhtään mitään kuin naama läppärissä istu paikoillaan jotain esseetä ruksaten.
Tällä kertaa päästiin kuitenkin vähän helpommalla kun piti korjata jo valmiiksi tehtyä tekstiä ja laittaa sitten tehdyt työt opinnäytepohjalle. Vielä olisi vähän kirjoiteltavaa kun tuli yllättäviä menoja ja kiinnostus illalla ei ollutkaan enää niin suuri. Keksin uuden ajanvietteen, josta kerron lisää, mikäli itse pelissä tapahtuneiden asioiden selostaminen ei vie minua ihan kokonaan mennessään. Pyrin pitämään sen off topicin minimissään tässä raportissa.
Laskin kuitenkin huvin ja urheilun vuoksi, että ohjeistettujen pituuksien perusteella minimissään tämän kurssin lopputyön pitäisi olla n. 15 sivuinen ja mitä puskaradio on kertonut, niin eräiden kavereitteni työ tulee olemaan siinä kymmenen paikkeilla. Mikähän konkari mie olen kun olen jo saanut kasaan 28 sivua ja vielä yksi essee pitäisi sinne saada aikaiseksi?
Konkari mie tosiaankin olen. Sitä ei kiellä sanomista. Tässä taas pelikaupalla maastoa rakentelen ja mietin, mitä kivaa tänään saisi aikaiseksi. Hirvee voittoputki kuitenkin päällä tällä pojalla, että pienempää ihan hirvittää. Viimeksi Tomi musertui painostukseni alla ja toivon mukaan niin tapahtuu myös tänäänkin. Parasta tapahtua, koska haluan ohittaa myös Tanelinkin pisteissä kun kerran innostuin niitä pisteitä keräämään. Kuka tietää, vielä mennään Jarkoistakin ohitse tällä menolla. Kolme peliä jäljellä, niin mitä tahansa voi tapahtua.
Se oiskin aikamoinen temppu, jos menisin poikien ohitse pisteissä. Ostaisin itselleni sitten pokaalin, johon kirjoittaisin jotain ikimuistoista sellaisen saavutuksen kunniaksi.
Taneli ja Ville saapui kanssa paikalle minnuu cheerraamaan kuin myös Allukin. Aattele, Allu saapui paikalle ja mikä parta hänellä onkaan. Takkuinen ja kihara. Kuin linnunpesä siinä kasvoilla suun ympärillä, joka on kuuluisa voimakkaista mielipiteistään. Menetettyäni ensimmäisen vuoron tässäkin pelissä ylivoimaiselle vastustajalle pyysin Villeä hakemaan minulle veitsen, koska ihan kohta aukaisen ranteeni.
Paljon on kaikkea kivaa taas siellä pöydän toisella puolella ja en saa aloitusta. Noh, Tomi on aina Tomi ja nähtävästi hän ei ole vieläkään oppinut pelaamisen perusasioita. Kaikki Ap2:n on toisella puolen kenttää, niin mie deposin itseni mahdollisimman kauas niistä. Tappelen ihan mieluusti noita toisia vastaan pari vuoroa ja vasta sitten murehdin tuosta reservistä. Pistin ihan piruuttani scouttinikin avoimelle ja annoin saman kyltin käteen mitä Repe Sorsa pitää käsissään huutaessaan sorsakauden avajaisia. Vastoin parempaa ja oikeaa mielipidettä pidin myös maailman turhinta vekotinta, whirlaakin, avoimella, että first bloodia oikein tarjottiin hopeisella lautasella toiselle.
Ihan sama. Se on piste kuitenkin. Jos Tomi ampuu multa jotkut scoutit ap3 lätyllään, niin kiitos. Kiitos tosiaankin. Ammu sillä sun Ap1 armour banella mun whirla ja jätä mun dredi eloon. Kiitos tästäkin. Mitä enemmän ammuntaa joudut tuhlaamaan niihin, sen iloisempi minä olen.
Tanelin kanssa sitä sitten naureskeltiin miten kovasti minun baittini ottivatkin osumaa. Osumaa ne ottivat kiitettävästi, mutta kuka mistään lämästi oli puhunut? Whirla sai lättyä, joka meni huti ja se sai myös armour banea ja lassoa. Se sai heavy boltterista ja kaikesta ja jäi eloon kertoakseen tarinaa eteenpäin. Saman kohtalon koki myös scoutit, jotka eivät edes kehdanneet ottaa paniikkia.
Tää on varmaan paras lähtökohta mistä pelin voi aloittaa. Mittään kiinnostavaa ei tapahtunut ja Tomi tuli eteenpäin 6” tankeillaan. Myötähäpeän sijaan tunnen iloa, koska kräk kräk kräk. Meltarangekin on mahdollinen perhana.
Pojat etiäpäin niin kuin noin ikään kuin sillee joo. Hiffaaks. 7” ja 8” ja sitten pelti ruttuuntuu oikein kunnolla. Hehee Tomi mie tykkään susta. Noi ampuu tonne ja nää tuonne. Pum. Pam. Pium. Vush ja musk ja räks ja poks. Näin mie kuvittelin hiljaa mielessäni, mutta sen sijaan oli aika vaatimatonta. Meltarange ja multimeltalla ei saada mittään aikaiseksi chimeraan. Kas. Dredi ei osu vaikka mulla on preferred ampumiseen. Mielenkiintoista. Allu kertoi tarinoita kanssa, että charge otetaan jotenkin ryhmän suorimmasta tiestä eikä etummaisen sankarin lyhimmästä tiestä.
Mun tavalla charge oli 8” ja nyt kun pitää mennä diffarin läpi siihen lisätään 2” mystisesti? Noh, jaa. On meitä tässä neljä muuta miestä ja kukkaan ei tule minun puolelleni, niin kai tää mun 9 ei sitten kanna. Onneksi on move trough cover, niin saan heittää kolmannen nopan, mutta niinpä niin. Kai mää en sitten chargaa mihinkään ja tässä sitä ollaan sitten kolme yksikköä käsikynkässä.
Mie kun kuvittelin, että nämä chargaa ensin pois tieltä, jotta nämä voi chargata tuohon chimeran sisältöön kun termokset niin kivasti tulivat sivupellistä läpi ja sitten prätkällä tohon, mutta kuka minä olen mitään sotastradegioita luomaan? En ainakaan parin viime pelin perusteella ja sama näyttää toistuvan uudemman kerran.
Tomi pakittaa ja tulee lähemmä, mutta samaan tapaan kuin edeltäneet vastustajat, myös hän vaikuttaa aloittelijatason kaverilta. Koska mie saan jonkun ultimaten kimppuuni ja tajuaa tulla potkimaan mun whirlaa sentineleillä, jos ampumalla ei mennyt taaskaan rikki? Oikeesti. Mitä parempaa tekemistä niillä on? Pysyä paikoillaanko? S5:lla hyvin voi mennä yhdessä hiparissa oleva vehje rikki, mutta ei kai sitten.
Tomin taktiikka on niin hämmentävä kun ensin tulee tankeillaan eteenpäin ja sitten se pakittaa piiloon. Tappais edes väkeä, niin hyvä tulisi, mutta on se vaan hauskaa kun kaksi vuoroa on mua ampunut ja vieläkään ei ole ensimmäinenkään yksikkö kuollut. Pienissä määrissä eturintamassa seikkaillaan, mutta voisi niitä tappaakin tällä kalustolla kuitenkin.
Kai mää näytän sitten mallia Tomille. Jos hän ei kunnioita chargekantamia, niin ei ole multa pois. Nyt tummuu nimittäin läski, koska romanttinen kuutamokävely päättyy termoksien kohdalla ja pojat saavat kätellä komentajatankkilauman kanssa. Toisaalla puolestaan joukkojeni rippeet hyökkää tankkien kimppuun.
Jännä juttu tapahtui sillä vuorolla. Komentaja ja sidekick meni pari metriä mullan alle odotetusti, mutta prätkä oli kyllä kova jätkä. Tuli ihan fläshbäck eräästä kerrasta kun pelasin GTA:ta. Kruisalilin vain ajokortitta kaduilla ja päätinpä sitten vetää nokkakolarin prätkän kanssa. Mopo oli kuitenkin terästä tai jostain ihmeellisesti aineesta tehty ja mun hirvee maasturi nousi perästä niin ylös, että oltiin nokka sementissä kiinni ja peruutettiin kun mopo halusi eteenpäin.
En tii mitä silloin tapahtui, mutta sama tapahtui nyt sillä hammer of wrath oli liikaa hirveälle tankille ja mokoma sanoi poks. Käheetä. Kiitos Tomi, että muistutit, että sen saa heittää ajoneuvojakin vastaan. Ei olisi tullut mieleenkään.
Mitä sitten sanoa pelistä? Tomi oli ihan kusessa kun mie tapoin häneltä koko toisen puolen ukoista. Enää nuo ap2 kaverit jäljellä ja nehän olikin sitten poikia. 5 lättyä lentää ja kaikki straight hittejä saman vuoron aikana. Vau. Sama vau myös GW:n sääntötiimille. Haluuko joku kertoo mulle miten on mahdollista kuolla 9 nappulaa, jos lätyn alla on vain 3 jätkää? Mää en oikeesti hiffaa tätä ajatusmaailmaa tämän asian kohdalla.
Ulos ajokeista ei uskalla tulla, koska iso voima ja ap2, niin siinä sitä sitten kruisaltiin ja tehtiin objeja, jotka eivät olleet suotuisat. Psykologia warfare tuli ja kolme kertaa passattiin ld8. Vitutti. Vitutti kanssa, että yhteensä 5 objektiivia piti hakea parempaan talteen, joka olisi vaatinut speederillä turbobuustia ja sen menettämistä siihen. Ihan jeessiä, mutta mun mielestä on kivempaa kokeilla tehdä loppupelistä helpompaa ja ampua meltarangella.
Voitin, koska Tomin depo ja taidot pelata. Noppia ei varmaan kumpikaan tällä kertaa voi syytellä vaikka sielläkin satunnaisesti, lähinnä minulla, oli koomisia tilanteita. Viimeisen vuoron meltarange. Preffered kantamassa ja heitän kakkosen. Jahas. Läpällä heitin plasman ja se olisi tehnyt glänän sivupeltiin, jonne ei raaskinut liikkua, koska luotin meltaan. Jahas.
Sekin oli jännää kun vuoroksi jätin kräkkäilyn, että saisin yhdestä objesta 2p talteen. Kaksi vuoroa odotin, että scoutit vapaantuu vetun yksinäisestä rippeestä, mutta ennää en kehtaa. Tekisi mieli paska tankki, mutta ei voi enää riskeerata. Samalla vuorolla scoutit vapautui ja kaksi yksikköä otti nyt objea haltuunsa. Kiitos tästä. Ihan oikeesti...
Ihan jees peli oli. Paljon rennompi kuin mitä aluksi odotin. Ei vituttanut oikeastaan yhtään kuin satunnaisesti siellä täällä, mutta ei kaikessa kuitenkaan voi onnistua aina. Pisteet jäi vähiin, koska kortit eivät olleet suotuisia ja mun oli ihan pakko kokeilla sitä psykologiaakin ylimääräisen vuoron.
Enää on jäljellä se raportin paras osa. Minkä kisukuvan etsisin?
Niin hei, mun kuvani joo. ***** Petteri! Mää tiin, että se oot sinä, joka ilmiantaa mut kuvistani! Näin sun ilmoituksen viime kerralla ja hemmetti! Eikö battle reportit ole parempia, jos niissä on kuvia!
Yksi kuva kuitenkin kertoo enemmän kuin tuhat sanaa ja mun kisuni tiivistää ytimekkäästi meikäläisen fiiliksen pelin tiimoilta. Kysy vaikka paikalla olijoilta kuin kovasti olin Tanelia vastaan halin tarpeessa tai vähintäänkin olkapäälle taputuksen tarpeessa? Kukaan ei mua halannut eikä varmaan siitä maksaminenkaan olisi mitään muuttanut, niin miten ihmeessä tuo grumpy cat ei liity peliin mitenkään? Kysynpä vaan. Tällä kertaa ei retorisesti.
Smaxxxi, mää kiellän sua muokkaamasta mun viestiäni. Nih. Jos teet jottain, haukun sut pystyyn seuraavassa KoW-turnauksessa, jonka järjestät. Tai sit vaan pelaan sua vastaan, jos kohdataan ja teen jotain ilkeää. Tapan sun kaikki joukkosi. Jotain kuitenkin teen. Siitä voit olla varma. Kävelen ohi tai hymyilen taustalla kun katson sua kohti. Emmää oo vielä miettinyt sen asian päälle niin paljoo.
Niin ja Jarkko. Pelottaaks mun voittoputkeni? Kaimapojallesi hävisin, mutta tiukoille meni. Vielä kun Pekka kaatuisi ensi viikolla edessäni kuten viime kerralla, niin aikamoinen kiessi meikältä. Ois ennää teikäläinen jäljellä. Kiikuntanko kaapin valmiiksi jo pelikaupalle? Heh heh.

Tällä kertaa päästiin kuitenkin vähän helpommalla kun piti korjata jo valmiiksi tehtyä tekstiä ja laittaa sitten tehdyt työt opinnäytepohjalle. Vielä olisi vähän kirjoiteltavaa kun tuli yllättäviä menoja ja kiinnostus illalla ei ollutkaan enää niin suuri. Keksin uuden ajanvietteen, josta kerron lisää, mikäli itse pelissä tapahtuneiden asioiden selostaminen ei vie minua ihan kokonaan mennessään. Pyrin pitämään sen off topicin minimissään tässä raportissa.
Laskin kuitenkin huvin ja urheilun vuoksi, että ohjeistettujen pituuksien perusteella minimissään tämän kurssin lopputyön pitäisi olla n. 15 sivuinen ja mitä puskaradio on kertonut, niin eräiden kavereitteni työ tulee olemaan siinä kymmenen paikkeilla. Mikähän konkari mie olen kun olen jo saanut kasaan 28 sivua ja vielä yksi essee pitäisi sinne saada aikaiseksi?
Konkari mie tosiaankin olen. Sitä ei kiellä sanomista. Tässä taas pelikaupalla maastoa rakentelen ja mietin, mitä kivaa tänään saisi aikaiseksi. Hirvee voittoputki kuitenkin päällä tällä pojalla, että pienempää ihan hirvittää. Viimeksi Tomi musertui painostukseni alla ja toivon mukaan niin tapahtuu myös tänäänkin. Parasta tapahtua, koska haluan ohittaa myös Tanelinkin pisteissä kun kerran innostuin niitä pisteitä keräämään. Kuka tietää, vielä mennään Jarkoistakin ohitse tällä menolla. Kolme peliä jäljellä, niin mitä tahansa voi tapahtua.
Se oiskin aikamoinen temppu, jos menisin poikien ohitse pisteissä. Ostaisin itselleni sitten pokaalin, johon kirjoittaisin jotain ikimuistoista sellaisen saavutuksen kunniaksi.
Taneli ja Ville saapui kanssa paikalle minnuu cheerraamaan kuin myös Allukin. Aattele, Allu saapui paikalle ja mikä parta hänellä onkaan. Takkuinen ja kihara. Kuin linnunpesä siinä kasvoilla suun ympärillä, joka on kuuluisa voimakkaista mielipiteistään. Menetettyäni ensimmäisen vuoron tässäkin pelissä ylivoimaiselle vastustajalle pyysin Villeä hakemaan minulle veitsen, koska ihan kohta aukaisen ranteeni.
Paljon on kaikkea kivaa taas siellä pöydän toisella puolella ja en saa aloitusta. Noh, Tomi on aina Tomi ja nähtävästi hän ei ole vieläkään oppinut pelaamisen perusasioita. Kaikki Ap2:n on toisella puolen kenttää, niin mie deposin itseni mahdollisimman kauas niistä. Tappelen ihan mieluusti noita toisia vastaan pari vuoroa ja vasta sitten murehdin tuosta reservistä. Pistin ihan piruuttani scouttinikin avoimelle ja annoin saman kyltin käteen mitä Repe Sorsa pitää käsissään huutaessaan sorsakauden avajaisia. Vastoin parempaa ja oikeaa mielipidettä pidin myös maailman turhinta vekotinta, whirlaakin, avoimella, että first bloodia oikein tarjottiin hopeisella lautasella toiselle.
Ihan sama. Se on piste kuitenkin. Jos Tomi ampuu multa jotkut scoutit ap3 lätyllään, niin kiitos. Kiitos tosiaankin. Ammu sillä sun Ap1 armour banella mun whirla ja jätä mun dredi eloon. Kiitos tästäkin. Mitä enemmän ammuntaa joudut tuhlaamaan niihin, sen iloisempi minä olen.
Tanelin kanssa sitä sitten naureskeltiin miten kovasti minun baittini ottivatkin osumaa. Osumaa ne ottivat kiitettävästi, mutta kuka mistään lämästi oli puhunut? Whirla sai lättyä, joka meni huti ja se sai myös armour banea ja lassoa. Se sai heavy boltterista ja kaikesta ja jäi eloon kertoakseen tarinaa eteenpäin. Saman kohtalon koki myös scoutit, jotka eivät edes kehdanneet ottaa paniikkia.
Tää on varmaan paras lähtökohta mistä pelin voi aloittaa. Mittään kiinnostavaa ei tapahtunut ja Tomi tuli eteenpäin 6” tankeillaan. Myötähäpeän sijaan tunnen iloa, koska kräk kräk kräk. Meltarangekin on mahdollinen perhana.
Pojat etiäpäin niin kuin noin ikään kuin sillee joo. Hiffaaks. 7” ja 8” ja sitten pelti ruttuuntuu oikein kunnolla. Hehee Tomi mie tykkään susta. Noi ampuu tonne ja nää tuonne. Pum. Pam. Pium. Vush ja musk ja räks ja poks. Näin mie kuvittelin hiljaa mielessäni, mutta sen sijaan oli aika vaatimatonta. Meltarange ja multimeltalla ei saada mittään aikaiseksi chimeraan. Kas. Dredi ei osu vaikka mulla on preferred ampumiseen. Mielenkiintoista. Allu kertoi tarinoita kanssa, että charge otetaan jotenkin ryhmän suorimmasta tiestä eikä etummaisen sankarin lyhimmästä tiestä.
Mun tavalla charge oli 8” ja nyt kun pitää mennä diffarin läpi siihen lisätään 2” mystisesti? Noh, jaa. On meitä tässä neljä muuta miestä ja kukkaan ei tule minun puolelleni, niin kai tää mun 9 ei sitten kanna. Onneksi on move trough cover, niin saan heittää kolmannen nopan, mutta niinpä niin. Kai mää en sitten chargaa mihinkään ja tässä sitä ollaan sitten kolme yksikköä käsikynkässä.
Mie kun kuvittelin, että nämä chargaa ensin pois tieltä, jotta nämä voi chargata tuohon chimeran sisältöön kun termokset niin kivasti tulivat sivupellistä läpi ja sitten prätkällä tohon, mutta kuka minä olen mitään sotastradegioita luomaan? En ainakaan parin viime pelin perusteella ja sama näyttää toistuvan uudemman kerran.
Tomi pakittaa ja tulee lähemmä, mutta samaan tapaan kuin edeltäneet vastustajat, myös hän vaikuttaa aloittelijatason kaverilta. Koska mie saan jonkun ultimaten kimppuuni ja tajuaa tulla potkimaan mun whirlaa sentineleillä, jos ampumalla ei mennyt taaskaan rikki? Oikeesti. Mitä parempaa tekemistä niillä on? Pysyä paikoillaanko? S5:lla hyvin voi mennä yhdessä hiparissa oleva vehje rikki, mutta ei kai sitten.
Tomin taktiikka on niin hämmentävä kun ensin tulee tankeillaan eteenpäin ja sitten se pakittaa piiloon. Tappais edes väkeä, niin hyvä tulisi, mutta on se vaan hauskaa kun kaksi vuoroa on mua ampunut ja vieläkään ei ole ensimmäinenkään yksikkö kuollut. Pienissä määrissä eturintamassa seikkaillaan, mutta voisi niitä tappaakin tällä kalustolla kuitenkin.
Kai mää näytän sitten mallia Tomille. Jos hän ei kunnioita chargekantamia, niin ei ole multa pois. Nyt tummuu nimittäin läski, koska romanttinen kuutamokävely päättyy termoksien kohdalla ja pojat saavat kätellä komentajatankkilauman kanssa. Toisaalla puolestaan joukkojeni rippeet hyökkää tankkien kimppuun.
Jännä juttu tapahtui sillä vuorolla. Komentaja ja sidekick meni pari metriä mullan alle odotetusti, mutta prätkä oli kyllä kova jätkä. Tuli ihan fläshbäck eräästä kerrasta kun pelasin GTA:ta. Kruisalilin vain ajokortitta kaduilla ja päätinpä sitten vetää nokkakolarin prätkän kanssa. Mopo oli kuitenkin terästä tai jostain ihmeellisesti aineesta tehty ja mun hirvee maasturi nousi perästä niin ylös, että oltiin nokka sementissä kiinni ja peruutettiin kun mopo halusi eteenpäin.
En tii mitä silloin tapahtui, mutta sama tapahtui nyt sillä hammer of wrath oli liikaa hirveälle tankille ja mokoma sanoi poks. Käheetä. Kiitos Tomi, että muistutit, että sen saa heittää ajoneuvojakin vastaan. Ei olisi tullut mieleenkään.
Mitä sitten sanoa pelistä? Tomi oli ihan kusessa kun mie tapoin häneltä koko toisen puolen ukoista. Enää nuo ap2 kaverit jäljellä ja nehän olikin sitten poikia. 5 lättyä lentää ja kaikki straight hittejä saman vuoron aikana. Vau. Sama vau myös GW:n sääntötiimille. Haluuko joku kertoo mulle miten on mahdollista kuolla 9 nappulaa, jos lätyn alla on vain 3 jätkää? Mää en oikeesti hiffaa tätä ajatusmaailmaa tämän asian kohdalla.
Ulos ajokeista ei uskalla tulla, koska iso voima ja ap2, niin siinä sitä sitten kruisaltiin ja tehtiin objeja, jotka eivät olleet suotuisat. Psykologia warfare tuli ja kolme kertaa passattiin ld8. Vitutti. Vitutti kanssa, että yhteensä 5 objektiivia piti hakea parempaan talteen, joka olisi vaatinut speederillä turbobuustia ja sen menettämistä siihen. Ihan jeessiä, mutta mun mielestä on kivempaa kokeilla tehdä loppupelistä helpompaa ja ampua meltarangella.
Voitin, koska Tomin depo ja taidot pelata. Noppia ei varmaan kumpikaan tällä kertaa voi syytellä vaikka sielläkin satunnaisesti, lähinnä minulla, oli koomisia tilanteita. Viimeisen vuoron meltarange. Preffered kantamassa ja heitän kakkosen. Jahas. Läpällä heitin plasman ja se olisi tehnyt glänän sivupeltiin, jonne ei raaskinut liikkua, koska luotin meltaan. Jahas.
Sekin oli jännää kun vuoroksi jätin kräkkäilyn, että saisin yhdestä objesta 2p talteen. Kaksi vuoroa odotin, että scoutit vapaantuu vetun yksinäisestä rippeestä, mutta ennää en kehtaa. Tekisi mieli paska tankki, mutta ei voi enää riskeerata. Samalla vuorolla scoutit vapautui ja kaksi yksikköä otti nyt objea haltuunsa. Kiitos tästä. Ihan oikeesti...
Ihan jees peli oli. Paljon rennompi kuin mitä aluksi odotin. Ei vituttanut oikeastaan yhtään kuin satunnaisesti siellä täällä, mutta ei kaikessa kuitenkaan voi onnistua aina. Pisteet jäi vähiin, koska kortit eivät olleet suotuisia ja mun oli ihan pakko kokeilla sitä psykologiaakin ylimääräisen vuoron.
Enää on jäljellä se raportin paras osa. Minkä kisukuvan etsisin?
Niin hei, mun kuvani joo. ***** Petteri! Mää tiin, että se oot sinä, joka ilmiantaa mut kuvistani! Näin sun ilmoituksen viime kerralla ja hemmetti! Eikö battle reportit ole parempia, jos niissä on kuvia!
Yksi kuva kuitenkin kertoo enemmän kuin tuhat sanaa ja mun kisuni tiivistää ytimekkäästi meikäläisen fiiliksen pelin tiimoilta. Kysy vaikka paikalla olijoilta kuin kovasti olin Tanelia vastaan halin tarpeessa tai vähintäänkin olkapäälle taputuksen tarpeessa? Kukaan ei mua halannut eikä varmaan siitä maksaminenkaan olisi mitään muuttanut, niin miten ihmeessä tuo grumpy cat ei liity peliin mitenkään? Kysynpä vaan. Tällä kertaa ei retorisesti.
Smaxxxi, mää kiellän sua muokkaamasta mun viestiäni. Nih. Jos teet jottain, haukun sut pystyyn seuraavassa KoW-turnauksessa, jonka järjestät. Tai sit vaan pelaan sua vastaan, jos kohdataan ja teen jotain ilkeää. Tapan sun kaikki joukkosi. Jotain kuitenkin teen. Siitä voit olla varma. Kävelen ohi tai hymyilen taustalla kun katson sua kohti. Emmää oo vielä miettinyt sen asian päälle niin paljoo.
Niin ja Jarkko. Pelottaaks mun voittoputkeni? Kaimapojallesi hävisin, mutta tiukoille meni. Vielä kun Pekka kaatuisi ensi viikolla edessäni kuten viime kerralla, niin aikamoinen kiessi meikältä. Ois ennää teikäläinen jäljellä. Kiikuntanko kaapin valmiiksi jo pelikaupalle? Heh heh.

- Sinitähti
- Sinitähti
Outo fiilis. Tällä kertaa raportissa oli niin vähän juttua asian vierestä :D
Mut koskas antskupantsku lakkaat kuunteleest sitä veljees? Tarkistaisitte ennemmin säännöistä. Jos sul on move trough cover niin et kärsi -2 siihen charge matkaan. Ja kyllä matka mitataan siitä lähimmästä ukosta niinkuin aattelitkin. Niitä halffis komppeja ei tarvii sotkee tähän.
ja joo jännittää mua. Sä oot sellainen ikuinen akilleen kantapää mulle... Itseasias voittajalle on jo pokaali tehty. Ei sun tarvii sitä ite ostaa. Pisteitä vaan keräät tarpeeks ni riittää
Mut koskas antskupantsku lakkaat kuunteleest sitä veljees? Tarkistaisitte ennemmin säännöistä. Jos sul on move trough cover niin et kärsi -2 siihen charge matkaan. Ja kyllä matka mitataan siitä lähimmästä ukosta niinkuin aattelitkin. Niitä halffis komppeja ei tarvii sotkee tähän.
ja joo jännittää mua. Sä oot sellainen ikuinen akilleen kantapää mulle... Itseasias voittajalle on jo pokaali tehty. Ei sun tarvii sitä ite ostaa. Pisteitä vaan keräät tarpeeks ni riittää
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Enx mää luvannu, että off topikkia on vähän ; ). Tomin kanssa muutenkin kun pelaa, niin aina on jotain kerrottavaa vähän enemmän kuin muiden kohdalla. Jotenkin kummasti unohdin kertoa sen mun uuden ajanvieteenkin, jonka vuoksi olin perua koko pelin, koska se oli niin kivaa ja jännää. En kuitenkaan kehdannut ja töiden jälkeen sormia kuumotti, että pääsee jatkamaan.
Mitä sitten sääntöön tulee, niin kyllä minä sitä vähän ihmettelin. Miksi chargessa yhtäkkiä siihen lisättäisiin x määrä eikä heitettäisi kolmea noppaa kuten normaalisti tehtäisiin? Tomi ja Allu katteli sääntistä ahkerasti ja kun ei Ville ja Taneli sanonut mitään asiasta, annoin asian sitten olla. Roope Ankkakin voittaa aina tarinoissa vaikka säännöt olisivatkin häntä vastaan.
Loppujen lopuksi kuitenkin pelin jälkeen kaikki meni suunnitelmien mukaan. Mun käsikynkkä ei tuhoutunut ja ne sai kräkättyä 2 tankkia ja vetut kuuseen. Ihan niin kuin pitikin.
Raportissa jäi mainitsematta taktiikkaväännöt Allun kanssa. Mokoma yritti puhua mulle, että scoutit objelle istumaan ja odottamaan suotuisaa korttia. Kuulemma parempi idea kuin infiltroida ja mennä hakemaan tappoja. Kehtasi myös väittää, että haulikoilla menestys olisi paljon parempi myös minun taktiikallani. Jooh, Tomia vastaan ehkä kun suoritan tätä 5:n kräk kranaatin iskuryhmätaktiikkaa, mutta kyllä niistä snipuista ollaan nautittu kaikkia muita vastaan. Kun ne niinq voi tehäkki muutakin kuin pitää sitä yhtä objea.
Mitä sitten sääntöön tulee, niin kyllä minä sitä vähän ihmettelin. Miksi chargessa yhtäkkiä siihen lisättäisiin x määrä eikä heitettäisi kolmea noppaa kuten normaalisti tehtäisiin? Tomi ja Allu katteli sääntistä ahkerasti ja kun ei Ville ja Taneli sanonut mitään asiasta, annoin asian sitten olla. Roope Ankkakin voittaa aina tarinoissa vaikka säännöt olisivatkin häntä vastaan.
Loppujen lopuksi kuitenkin pelin jälkeen kaikki meni suunnitelmien mukaan. Mun käsikynkkä ei tuhoutunut ja ne sai kräkättyä 2 tankkia ja vetut kuuseen. Ihan niin kuin pitikin.
Raportissa jäi mainitsematta taktiikkaväännöt Allun kanssa. Mokoma yritti puhua mulle, että scoutit objelle istumaan ja odottamaan suotuisaa korttia. Kuulemma parempi idea kuin infiltroida ja mennä hakemaan tappoja. Kehtasi myös väittää, että haulikoilla menestys olisi paljon parempi myös minun taktiikallani. Jooh, Tomia vastaan ehkä kun suoritan tätä 5:n kräk kranaatin iskuryhmätaktiikkaa, mutta kyllä niistä snipuista ollaan nautittu kaikkia muita vastaan. Kun ne niinq voi tehäkki muutakin kuin pitää sitä yhtä objea.
- Sinitähti
- Sinitähti
Hyvä etten ollu ainut jota tämä hämmensi! Piti oikein pariin kertaan lukea että mitä sielä on taas touhuttu. Koulutyöt kannattaa tiivistää sinne max 17:ta sivuun jos 15 on ohjeellinen laajuus.. Ja tuosta blasti-hommasta: jos vaan tankkien range riittää niin kyllä ne tappaa - pistetään abstraktion piikkiin ;) Pisteet vielä rapsasta, nyt oli oikke hyvää luettavaa ja komia kuva!syrja kirjoitti:Mut koskas antskupantsku lakkaat kuunteleest sitä veljees? Tarkistaisitte ennemmin säännöistä. Jos sul on move trough cover niin et kärsi -2 siihen charge matkaan. Ja kyllä matka mitataan siitä lähimmästä ukosta niinkuin aattelitkin. Niitä halffis komppeja ei tarvii sotkee tähän.
Make love, not peace.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Uhkailu toimii. Joka päivä olen käynyt katsomassa, että onko se vielä siellä. Ilmoituksiakaan asiasta ei ole vielä minun silmiini kantautunut.
- Sinitähti
- Sinitähti
Jaahas pojjaat. Otetaas hommaan loppurutistuksia, et saadaan homma pakettiin. Mul on Tomii vastaan peliä sunnuntaina kaupalla. Sit onkin enää pahimmat jäljel :P ... Anton mul alkaa täs loma, niin esim ens viikol sopii hakata päitä yhteen lähes milloin vain.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Mr Top Chef on hankala tavoitettavaksi. Kuvittelin aina, että pelaisin häntä vastaan ennen sua. Mutta mikä jottei. Olisihan minulla tekemistä yllin kyllin kun kaikki putoamiskiihtyvyydet ja vektorit ovat hankalia. Hankala uskoa, että lukiossa sain vektorikokeesta 10:n ja nyt hyvä kun osaan summata niitä.
Pelataan vaan. Pwngekisu on valmis uudelle aterialle.
Pelataan vaan. Pwngekisu on valmis uudelle aterialle.
- Sinitähti
- Sinitähti
- AutumnWizard
Minä 23 - Tomi 11 (wipe).
Eka vuoro näytti Tomille hyvältä kun en saanut mitään aikaan, centurio devastatorit ei onnistunut 10 nopalla ja rerolleilla heittämään yhtään kuutosta. Ja seuraavalla vuorolla Tomi tappoi yhden pois ja libra heitti look out sir:istä ykkösen ja kuoli meltaan. Mutta minun toisella vuorolla sain reservit sisään ja Tomin tankeista poksahti puolet meltaan ja graveihin. Thunderfire cannonit toimi mahtavasti ja posautteli tankkeja siellä ja täällä. Olisi wipe tullut jo kolmannella vuorolla mutta yhdelle tankille jäi yksi hull point, joten wipe vasta vuorolla neljä.
Aika kumma peli, se vain yhtäkkiä kääntyi minun massiiviseksi eduksi.
Eka vuoro näytti Tomille hyvältä kun en saanut mitään aikaan, centurio devastatorit ei onnistunut 10 nopalla ja rerolleilla heittämään yhtään kuutosta. Ja seuraavalla vuorolla Tomi tappoi yhden pois ja libra heitti look out sir:istä ykkösen ja kuoli meltaan. Mutta minun toisella vuorolla sain reservit sisään ja Tomin tankeista poksahti puolet meltaan ja graveihin. Thunderfire cannonit toimi mahtavasti ja posautteli tankkeja siellä ja täällä. Olisi wipe tullut jo kolmannella vuorolla mutta yhdelle tankille jäi yksi hull point, joten wipe vasta vuorolla neljä.
Aika kumma peli, se vain yhtäkkiä kääntyi minun massiiviseksi eduksi.
merkkailtu. Mä kattelen huomenna vuorostani Tomin panssareita