"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Yleinen keskustelu

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Antrax

Re: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Antrax »

Taas menossa aika eeppista vääntöä Facessa Murashevien sisaruksilla. Go Anna!
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Furinji kirjoitti:En kyllä nyt kerta kaikkiaan pysty näkemään mitään ongelmaa vaikka aloittaisittekin kaksi sinistä armeijaa yhtä aikaa...
Joo se on totta. Mulla lähinnä jos tulee kaksi ultramarinesia. Ja joo tuleehan niistä toki erilaiset. Mää oon vissiin joku maalaushipsteri että tarvisi olla vähän eri meininki kun pelikavereilla.
Kalat meni kotio...
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Antrax kirjoitti:Taas menossa aika eeppista vääntöä Facessa Murashevien sisaruksilla. Go Anna!
Taas yksi hyvä syy olla liittymättä moiseen kirjaan
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

syrja kirjoitti:
Antrax kirjoitti:Taas menossa aika eeppista vääntöä Facessa Murashevien sisaruksilla. Go Anna!
Taas yksi hyvä syy olla liittymättä moiseen kirjaan
Onneksi mä en edes tiedä mistä on kysymys.
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Ei toi Ville ole tainnut ultramariineista mitään puhua vaan sinisistä =)
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Ei ketään halua kahta samaa armeijaa samalla väriteemalla samalle paikkakunnalle, vaikkei tuossa mitään vikaa olekkaan. Molemmat vain taitavat haluta "uniikin" armeijan itselleen ettei heti tule saman laista vastaan, eli tässä kohtaa väriteemaa. Isossa maailmassa ei toki voi olla törmäämättä saman näköiseen armeijaan elleivät värit ole saateenkaaresta revityt yms... Ei meillä tässä mitään ongelmaa ole, pientä pohdiskelua enemmänkin ilmassa värien suhteen.
Aika siis näyttää millaiseen kuosiin armeijat maalaamme, jos tulee samaa settiä molemmilta niin on ainakin joku keneltä lainata täydennys joukkoja tarvittaessa =)
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Ookami_Tez

Viesti Kirjoittaja Ookami_Tez »

harkkari kirjoitti:Näyttää Porin kentällä tällä hetkellä voiton vievän toi 40k ylitse muiden pelien, Minäkin olen vuosia vannonut sitä ikuisesti vastustavani, ja tässä sitä ollaan. Se on elävöittämisseuran syytä. Kun huomannut, että ihan mukavan oloisia tyyppejä sitä pelaa, eikä kaiken tarvi ehkä olla iänikuista juustotusta.
Mitä vittua täällä puhutaan taas. Nyt hiljaa ja juustottamaan siitä joka iikka ja ei tulla takaisin ennen kun on ostettu Turnausarmeija!
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Kardinaali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kardinaali »

Ookami, haha, tipuin. :D Antti voi näyttää esimerkkiä muille.
harkkari

Sanoit Ookami "vittua" joten ilmoitin viestisi ylläpidolle.

Joo Runt hyvin tiivisti ajatukseni tossa väriteemassa.
Toi ruiskupohjamaalaus ja kevyt ruiskuhighlight varmaan toimisi dipin kanssa hyvin. Tulisi hitusen enempi syvyyttä ehkä. Voi olla että vaan luulen niin.
Kalat meni kotio...
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Joo, mun seinä on villi mesta. Jos sama meno jatkuu, niin mie kyllä poistan ne kavereista. Jotain rauhaa saa kun ei ole kirjautuessa jotain 16:sta juttua niiltä kahelta.

Hapiidi. Kaaoksessa vituttaa ne värit mitkä siihen menin valitsemaan. Jotenkin unohtui se, että sinisen suhteen minulla on vähän värejä, jonka vuoksi tummaa on todella vaikea korostaa. Warrumodelinikin tulivat kumman yksivärisiksi ja valkoinen on hankala maali hailaittia. Vähän meni kököksi ensimmäiset vedokset, jotka voivat viedä värit vaihtoon ja kiertoon. Toistaiseksi laitoin takaisin hyllylle.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Runt

Niin tuosta ruiskulla maalailemisesta, vähän niin ja näin kun aloin miettimään. Toisaalta perusvärin voisin pohjalle ruiskulla maalatakkin mutten juuri muuta, itsellä kun ei ruiskua ole niin jatkossa olisin riippuvainen henkilöistä joilla ruisku on tai joutuisin itse ostamaan ruiskun saadakseni saman näköistä jälkeä.

Jokatapauksessa käväsin tänään tuon sääntökirjankin hakemassa joten nyt pääsen ihan oikeasti peliin sisälle hieman aikaisempaa paremmin. Nyt tietoa päähän laittamaan niin päästään listaakin joskus suunnittelemaan.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
harkkari

Joo, totta se on, että ikävä olla toisista riippuvaisia maalauksen suhteen. Tänään olin vähän kattelemassa pelejä sun muuta. Kauheet pohdinnat päällä nyt omasta maaliteemasta ja sitä kautta Chapterista. Omaa mielikuvischapteriakin on tullut mietittyä. Se voisi ollakin ihan kiva tehdä ihan omakin. Maya horoskooppini mukaan nimettynä se olisi Red Solar Serpents. Tai vaan Solar Serpents. Tietty nimi antaisi syyn maalata ne punaiseksi, mutta toisaalta keltainenkin lämmittää mieltä. Ehkä keltaiseksi ja punaisia kohtia ja logo. No joka tapauksessa. Ruiskumaalit on molempiin väreihin, että saapi nähdä.

Oon tässä ihan raivolla maalannut noita Skaveneita Blood Bowliin yövuoroissa. Tein tuossa havainnon, että minulle taitaa tulla rakko keskisormeen tästä kaikesta maalaamisesta. Rakko sormeen figujen maalaamisesta... Ei hemmetti :D
Kalat meni kotio...
Runt

Itsekkin tuli piipahdettua pelejä tölläämässä, no eipä siinä paljon peliä ehtinyt seuraamaan kun kardilta yrittin tietoa riistää. Hieman (huomattavasti) fiksumpia ollaan jo (tyhmiä edelleen) kyseisen pelin osalta, chapper homma tosin hieman pimennossa viellä. Chappereista tuossa koitin kovasti lueskella mutta kun ei kielipää taivu niin. Jos valitsen esim UM chapperin niin saako kaikki joukkoni tuon kyvyn vaiko tietyt yksiköt armeijastani?
Mutta jos nyt ei tuijoteta näitä chappereita lainkaan niin melkeimpä kahden kauppaa on itselläni väri teema. Joko mennään tuolla basic ultramarines värityksellä (tämä olisi ehkä se turvallisin valinta) tai sitten jonkin sortin vaaleansinisen/valkoisen yhdistelmä.

Voisin tuota ruiskuhommaa kuitenkin harkita yhden perusvärin merkeissä (jolloin en vielä jää riippuvaiseksi muista), eikös samaa sävyä kuitenkin saanut ihan sudittavana tavarana tampereelta tilaamalla/noutamalla?
Värisävy käsittääkseni oli juurikin tuolle ultramarine joukolle suunnattu.
harkkari

Joo saa kyllä ymmärtääkseni samaa. Ei se paljoa ainakaan eroa. Luultavasti ihan mitätön se ero. Ja pääset ainakin hitusen tutustuun ruiskuttelun ihmeelliseen maailmaan. Ja joo ultramarineseja ajatellen ne värit ostin.

Joo ultramarineilla se chapter tactics toimii sillain, että saat yhden kerran pelissä valita kunkin niistä kolmesta taktiikasta, jotka ovat voimassa sun vuoron ja sitten sen seuraavan. Selkeesti taktisimmat noista erikoissäännöistä, kun niitä pitää erikseen "käyttää" että tulevat voimaan. Yksi niistä auttaa perus mariineita, yksi auttaa kaikkia assaultissa ja tekee assault marineista nopeempia ja yksi auttaa ampumisessa ja sen, että devastator miehet saavat liikkua ja ampua täysillä raskaillakin aseilla. Musta ne on hauskan oloiset kyllä.
Kalat meni kotio...
Kharon
Viesti:

Solar Serpents kuulostaa hyvältä. Ja jos nimen jättää tuohon muotoon niin värityshän voi hyvin olla keltainenkin - ja sitten detaljia, logoa, polvisuojaa yms. maun mukaan punaiseksi? Tietty väriteema on sitten sama kuin Imperial Fistien kolmoskomppanialla mutta eipä se ole ongelma - värisävyllä, yksityiskohdilla, logolla yms. saa tehtyä varmasti tarpeeksi pesäeroa.
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

En mä tohon mariinikirjaan niin hirveesti ole tutustunut mutta muistelisin, että niillä yksiköillä jotka hyötyvät noista chapterien erikoissäännöistä niin niillä on erikseen "chapter tactics"-sääntö tiedoissaan.
Kardinaali
Viesti:

Furinji kirjoitti:En mä tohon mariinikirjaan niin hirveesti ole tutustunut mutta muistelisin, että niillä yksiköillä jotka hyötyvät noista chapterien erikoissäännöistä niin niillä on erikseen "chapter tactics"-sääntö tiedoissaan.
Joo elikkä, suurimmalla osasta yksiköitä on se erikoissääntö "chapter tactics" poikkeuksina on oikeastaan vehiclet ja legion of the damned. Kaikilla muilla se taitaa ollakin. Special charactereilla onkin sitten joku tietty chapter tactics joka meinaa sitten sitä, että ne eivät voi olla armeijan osana jossa olisi muu chapter tactics valittuna (esim. Marneus Calgar jolla on ultramarines chapter tactics, ei voi olla Salamander armeijan johdossa, allyna toki)
Kharon
Viesti:

Kill Team vaikutti oikein hauskalta. Pitääpä ostaa ne säännöt niin pääsee vielä paremmin kärryille. Ei siinä minkäänlaista kampanjaa ole? Sopisi tuohon touhuun aika mainiosti.

Rupesin laittamaan pientä Storm Trooper-porukkaa kuntoon Kill Teamin innoittamana.
Kardinaali
Viesti:

Ei ole sääntöpaketissa.
Runt

Ajattelin että voisin ihan sudittavia maaleja tässä tilailla space marineita varten mutta sitten tulikin pari mutkaa matkaan kun aloin surffailemaan.
Mistäs näitä vajellon maaleja nyt kannattaa lähteä tilaamaan? Mitä maali sarjaa tilaan kun näitä on eri laisia kuten "game color", "Model color" yms..

Katselin tuossa tarkemmin tuota figu kasaani ja eipä se nyt enään niin hyvältä näytäkkään =D Lisä hankitoja pitänee tehdä että niistä saa peltattavan setin kasaan.

Harrille vinkattakoon että ei mulla ole noita figuja kuin yks iso tankki ja sitten joku ~30 infaryä, eli ei mitään tuon suurempaa kasaa ole vielä maalattavaksi kertynyt. Maalin poisto pitäisi suoritella ennen kuin noihin viitsii lähteä ruiskimaan uutta väriä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”