Tarinakisa-ketju 09-10
- Da Big Boss
Re: Tarinakisa-ketju 09-10
Aivan oikein, todellinen tosimies tekee tuon ratkaisun!
Eikun...
Da edit: Täydellinen joulumasennus syntyy tällä. Huussukka on uusi jumalani.
Eikun...
Da edit: Täydellinen joulumasennus syntyy tällä. Huussukka on uusi jumalani.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Mitä Black Libraryn 40k-kirjoja suosittelisitte luettavaksi?
Tarvis nopeasti lisää luettavaa.
Tarvis nopeasti lisää luettavaa.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
- Da Big Boss
Fulgrim oli melko nannaa luettavaa kun sen kesällä läpi luin. Toinen kirja jota olen lukenut on Gunheads, joka voisi tankeista ja kaartista kiinnostuneille sopia. Itseeni se ei tosin paljoa iskenyt, vaikka hyvää tasoa onkin.
Netin ihmemaasta tosin sen olen ymmärtänyt, että Eisenhorn ja Ravenor saagat ovat olleet todella hyviä. Yksittäisistä kirjoista eniten hyvää olen kuullut Storm of Ironista, kun taas eniten pahaa C.S. Goton tarinoista, joita en viralliseksi Canoniksi laskisikaan.
Netin ihmemaasta tosin sen olen ymmärtänyt, että Eisenhorn ja Ravenor saagat ovat olleet todella hyviä. Yksittäisistä kirjoista eniten hyvää olen kuullut Storm of Ironista, kun taas eniten pahaa C.S. Goton tarinoista, joita en viralliseksi Canoniksi laskisikaan.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Itteh juuri täällä amerikaanolandiassa ostin jatko-osan keisarin lohikäärmeeseen (tämä ei siis BL) ja SEN kirjan Warhammer Historista, joka kertoo siitä kuinka, Highelves --> DElf. Kellään kokemuksia?
Hehheh, tältä matkalta tarttui mukaan 4 kirjaa, noitten lisäksi, Aamunkoi, ja äidin suosittelema mikälie, en ole oikein ehtinyt tutustua. Nam :P
On se jännä kun tuonne Facebookin "Send Warhammer Minis" Appiin spammaillaan kuvia GW:n sivuilta, voi lol. Varmasti 50% kuvista on sieltä...
Horus Heresyt hyviä:kö?
Hehheh, tältä matkalta tarttui mukaan 4 kirjaa, noitten lisäksi, Aamunkoi, ja äidin suosittelema mikälie, en ole oikein ehtinyt tutustua. Nam :P
On se jännä kun tuonne Facebookin "Send Warhammer Minis" Appiin spammaillaan kuvia GW:n sivuilta, voi lol. Varmasti 50% kuvista on sieltä...
Horus Heresyt hyviä:kö?
- Da Big Boss
Kyllä, osa taas menettelee. Fulgrim, Horus rising, Mechanicum, kyllä nuo ainakin parhaiden joukkoon menee. Eiköhän tulevat Prospero burns ja Thousand sonskin ole hyviä. Ainakin mää hankin, kun juuri siitä legioonasta pääsee lukemaan, jota kohdeltiin huonoiten ja väärinymmärretysti, vasten sitä mitä yrittivät.Drumavatic´ kirjoitti:Horus Heresyt hyviä:kö?
Ciaphas Cainitkin ovat kivaa puhetta saaneet korviini, niitäkin suosittelen. Fabasta en itse tiedä, mutta Time of legendsit taitavat olla hyviä. Arvosteluissa ainakin.
Äh, uuden vuoden aatto ja mä vaan jäädän kotona
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
On muuten hauskaa mennä baariin ja kuulla, että puolet porukasta ei tuukkaan mukkaan illan viettoon.
Nähtiin muuten Halffin kanssa baaritappelu. 3 tyyppiä free for allina ja portsari siinä keskellä. -10 astetta pakkasta ja humalassa olevat riisuvat paitojaan. Oli hauska kyllä siinä aikansa seurata vieressä.
Jännää kanssa. Hyvin moni tuttu on mennyt lukion loputtua baariin töihin.
Nähtiin muuten Halffin kanssa baaritappelu. 3 tyyppiä free for allina ja portsari siinä keskellä. -10 astetta pakkasta ja humalassa olevat riisuvat paitojaan. Oli hauska kyllä siinä aikansa seurata vieressä.
Jännää kanssa. Hyvin moni tuttu on mennyt lukion loputtua baariin töihin.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Da Big Boss
Olipas tylsät ilotulitukset, ei mittää kivaa.
Myöhästynyttä uutta vuotta kaikille.
Myöhästynyttä uutta vuotta kaikille.
Irlanti on hjuva paikka.
UAAH!
Nyt on jo uusi vuosi, TUrinakisa ei ole enää ensivuonna! Gackh!
Krääh! KääK!
UAAH!
Nyt on jo uusi vuosi, TUrinakisa ei ole enää ensivuonna! Gackh!
Krääh! KääK!
-
Alien of Change
Yli kahden vuoden kärsimättömän odottelun jälkeen päätin viimeinkin ladata AvP2 toolkit mikä lie olikaan, jolla pystyy sekä luomaan hahmoja, että suunnitella omia kenttiä. Jos vielä ymmärtäisi yhtään miten tehdä eri asioita ja miten. En ymmärrä yhtään mitään kenttäeditorista nopealla tarkastelulla. Ihme, että osasin siirtää joitakin viivoja ja laittaa pyramidin. Opeteltavaa ainakin olisi liiankin paljon jos otetaan mukaan nämä pikanäppäimet esim. ctrl+jokin= jotain ihan muuta.
Niin ja nyt tuli laitettua turha kommentti. Aika pitää käyttää kenttien luomiseen edes sen verran, että osaan edes jotakin laittaa kenttään ja muokata sitä jotenkuten. Ihme jos onnistun ennen koulun jatkumista (Mikä alkaa hissan tunnilla jipii!?).
Niin ja nyt tuli laitettua turha kommentti. Aika pitää käyttää kenttien luomiseen edes sen verran, että osaan edes jotakin laittaa kenttään ja muokata sitä jotenkuten. Ihme jos onnistun ennen koulun jatkumista (Mikä alkaa hissan tunnilla jipii!?).
Äh, viimeinkin kun päätti katsoa sen District Ysin niin filmatownista saa kuulla ettei niillä ole ollenkaan sitä, ihan tyhmää...
EDIT: Huoh, kuinka vaikeaa onkaan löytää hyvä trilleri. Tai jos edes löytyisi sellainen jännäri jonka juoni ei ala sanoilla "Herra X elää rauhallista ja tavallista elämää rakkaan perheensä kanssa, kunnes..." niin jo ihan siitä syystä voisi napata mukaan. Nykyään nuo kaikki jännärit on ihan liian samanlaisia (onneksi on silti hyviä poikkeuksiakin). Siistei noi Deja vu kohat elokuvissa, "Hmm, missäköhän mä oon nähny tän ennemmin? Ai niin melkein kaikissa muissa elokuvissa"
EDIT: Huoh, kuinka vaikeaa onkaan löytää hyvä trilleri. Tai jos edes löytyisi sellainen jännäri jonka juoni ei ala sanoilla "Herra X elää rauhallista ja tavallista elämää rakkaan perheensä kanssa, kunnes..." niin jo ihan siitä syystä voisi napata mukaan. Nykyään nuo kaikki jännärit on ihan liian samanlaisia (onneksi on silti hyviä poikkeuksiakin). Siistei noi Deja vu kohat elokuvissa, "Hmm, missäköhän mä oon nähny tän ennemmin? Ai niin melkein kaikissa muissa elokuvissa"
Viimeksi muokannut halko, Su 03.01.2010 11:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BLAAH, ja nyt sitten menin vasta tajuamaan että D9 tulee DVD:lle vasta 15. päivä tätä kuuta. No ei voi mitään
- Da Big Boss
Mulla tuli eilen ihan helkutin hankala kysymys keksittyä: Keksikää uusi väri, jota ei ole vielä ollut.
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
Ei onnistu. Kaikki ihmisen näkökyvyllä havainnoitavat värit on jo nimetty. Niiden aallonpituuksien ulkopuolellakin taitaa väreille hyvin pitkälti olla jo olemassa tieteelliset nimensä. Voithan tietenkin alkaa kutsumaan jotain käsittämättömän harvan aallonpituuden tai spektrin valoa hassun väriseksi, mutta ei sille taida kukaan korvaansa lotkauttaa.Da Big Boss kirjoitti:Mulla tuli eilen ihan helkutin hankala kysymys keksittyä: Keksikää uusi väri, jota ei ole vielä ollut.
Viimeksi muokannut Kolmastoista, Su 03.01.2010 11:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Da Big Boss
Jotenkin mää arvelinkin, että mun mahtavaakin mahtavampi suunnitelma epäonnistuu tieteellisten syiden taki D:
Ultramariininruskeankeltainenvihertäväoksennuksensininen.
Hm... Ei taida joo olla mahdollista.
SkEdit: Jotenkin ärsyttävää kun aina kun yritää lähettää viestinsä niin ketjuun on tullut uusi viesti...
SkEdit: Jotenkin ärsyttävää kun aina kun yritää lähettää viestinsä niin ketjuun on tullut uusi viesti...
Viimeksi muokannut Skidi, Su 03.01.2010 11:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Half-breed
Tervetuloa jonoon. Kivaa kun syksyllä tuli tieto että ennen vuodenvaihdetta pitäisi dvd tulla, ja nyt sitten joutuukin vielä kärvistelemään 15. päivään asti.halko kirjoitti:BLAAH, ja nyt sitten menin vasta tajuamaan että D9 tulee DVD:lle vasta 15. päivä tätä kuuta. No ei voi mitään
Jos hyvää trilleriä etsit joka ei tuolla mainitsemallasi tavalla ala, niin suosittelen ainakin Constantinea, Heattiä, ja mitä tahansa Tarantino on tehnyt.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
No sinulla sentään on muitakin samaan aikaan täällä! Mie kun haahuilen täällä aivan random kellonaikoihin, ei ketään jolle puhua! :'(Skidi kirjoitti:Ultramariininruskeankeltainenvihertäväoksennuksensininen.
- Da Big Boss
Joulu tuli ja meni, aika päivittää avatar.