Ok! Entä montako päätä tulee? Se unohtui tuosta listasta.willisika kirjoitti:siinä tulee 12 jalkaa ja 12 mahaafanaatti kirjoitti:Kun taas lähes jokainen perus ase on ap 5 niin ei se save 5+ oikein suojaa. Mutta olisi oma kysymys eli: jos ostaa necroni warrior boxin niin tuleeko siinä 12 jalkaa vai 12 mahaa? Kun jompaa kumpaa on aina tultava vain 12 ettei saa tehtyä vaikka 17 ukkoa.The Warmaster kirjoitti:5+ save on aika kauhee, kun se yhdistetään T3:een ja suhteellisen kalliiseen pistehintaan...kersantti pippuri kirjoitti:Miten niin ne dark eldarit on "heiveröisiä" mielestäni 5+ save ei ole niin kauhee?
Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
Re: Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
Jos et näe lukea tämän, sinulla on hyvä näkö.
olisiko mitään järkeä tehdä mangetisoitu demoni armeija, että voi pelata fabaa ja 40k:ta ?
''Imagination is more important than knowledge"
- Albert Einstein
- Albert Einstein
On! Säästää rahaa!willisika kirjoitti:olisiko mitään järkeä tehdä mangetisoitu demoni armeija, että voi pelata fabaa ja 40k:ta ?
mistä saisi hyviä magneetteja tohon?
ja paljon maksais?
ja paljon maksais?
- Albert Einstein
- Albert Einstein
teen ite ihan saman, ja tilaan täältä:
http://www.gaussboys.com/magnets/discs/
http://www.gaussboys.com/magnets/discs/
Protector of nerds.
mitkä noista olisi parhaimpia tohon?
ja minkä laisia bitzejä daemonette ja bloodletter boksissa tulee?
ja montako?
ja minkä laisia bitzejä daemonette ja bloodletter boksissa tulee?
ja montako?
- Albert Einstein
- Albert Einstein
Selittäisitko tarkemmin että miten aiot tehdä näin? Tai siis kun itsekin olen kaavaillut että tekisin samoin, mutten oikein tiedä miten :D (Konstaa voi myös vastata) (:willisika kirjoitti:olisiko mitään järkeä tehdä mangetisoitu demoni armeija, että voi pelata fabaa ja 40k:ta ?
.
pohjaan metalli levy, figun jalkaan magnetti ja päälle normaali basetus
- Albert Einstein
- Albert Einstein
Daemoneiden 40K codexisa puhutaan "Hit & Run":sta, mikä tämä on?
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
sääntökirja?Ratovaari kirjoitti:Daemoneiden 40K codexisa puhutaan "Hit & Run":sta, mikä tämä on?
.
BBB:stä sivu 74.Ratovaari kirjoitti:Daemoneiden 40K codexisa puhutaan "Hit & Run":sta, mikä tämä on?
Edit: hidas..
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Danke, pitääkin tarkistaa tuolta (en ollut aikaisemmin kyseisestä säännöstä kuullutkaan...).
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Tuli koulussa mieleen, että mikä on se keskiverto normaali trooppien pituus. Toki siis riittää jos sanoo mikä mittasuhde ukoilla on niin voin itse laskea, se helpottaisi paremmin.
28 mmfanaatti kirjoitti:Tuli koulussa mieleen, että mikä on se keskiverto normaali trooppien pituus. Toki siis riittää jos sanoo mikä mittasuhde ukoilla on niin voin itse laskea, se helpottaisi paremmin.
Oma-aloitteisuutta.
Siis osaan itse laskea kuinka isoja ukot ovat, mutta pyysin sitä tietoa esim. 1/72.Sticced kirjoitti:28 mmfanaatti kirjoitti:Tuli koulussa mieleen, että mikä on se keskiverto normaali trooppien pituus. Toki siis riittää jos sanoo mikä mittasuhde ukoilla on niin voin itse laskea, se helpottaisi paremmin.
Jaa.fanaatti kirjoitti:Siis osaan itse laskea kuinka isoja ukot ovat, mutta pyysin sitä tietoa esim. 1/72.Sticced kirjoitti:28 mmfanaatti kirjoitti:Tuli koulussa mieleen, että mikä on se keskiverto normaali trooppien pituus. Toki siis riittää jos sanoo mikä mittasuhde ukoilla on niin voin itse laskea, se helpottaisi paremmin.
http://theminiaturespage.com/ref/scales.html eli 1/58
Oma-aloitteisuutta.
Eli ovatko imperiumin ukot pienentyneet tässä 39,000 vuodessa yli 10cm?Sticced kirjoitti:Jaa.fanaatti kirjoitti:Siis osaan itse laskea kuinka isoja ukot ovat, mutta pyysin sitä tietoa esim. 1/72.Sticced kirjoitti:28 mmfanaatti kirjoitti:Tuli koulussa mieleen, että mikä on se keskiverto normaali trooppien pituus. Toki siis riittää jos sanoo mikä mittasuhde ukoilla on niin voin itse laskea, se helpottaisi paremmin.
http://theminiaturespage.com/ref/scales.html eli 1/58
Heroic Scale. Kaikilla on julmetut päät ja lapion kokoiset kämmenet.fanaatti kirjoitti:
Eli ovatko imperiumin ukot pienentyneet tässä 39,000 vuodessa yli 10cm?
What's going on here? Back from the grave and crap.
Chibi-scale anyone?JakeZuku kirjoitti:Heroic Scale. Kaikilla on julmetut päät ja lapion kokoiset kämmenet.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!