Peli-illat Lauttasaaressa
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
Paikalla tuhannen auringon voimalla
Haluun. eFeora on yksi halutuista testimatseista.. Cryx olis toinen edelleen. Huomasin, että mulla voi jokainen Sorcha-listan nappi saada remove from play -laukaukset... Vielä kun ois ottanut sen Sprigganin beastin tilalle niin olis voinut ampua stealthattuja vastustajia... (Eli bane thralleja ja tartarusta)
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Kukaan tänään päiväsaikaan liikkeellä? Itse voisin ihan hyvin olla. Neljän aikoihin pitäisi lopetella.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
-
Der Dexter
tarviin tekosyyn paikantua laruun ennen torstaita. Haluuko joku pelaa ma-ti akselilla?
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Periaatteessa mä voisin tänään illalla pelaillakin. Ehin tosin mestoille vasta siinä puol seiskan aikaan, mutta jos nappaa, niin tekstarilla voi häiriköidä.The_Edge kirjoitti:tarviin tekosyyn paikantua laruun ennen torstaita. Haluuko joku pelaa ma-ti akselilla?
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
-
Der Dexter
minä taidan omistaa tämän päivän ihan maalaamiselle ja metalle, vaikka pelaaminen hyvältä kuulostisikin. ei sen 5 napin maalaaminen kovin työlästä pitäisi olla, mutta...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Viimeistelyt nyt torstaina. Oon mestoilla viimeistään klo 17, luultavasti about vartin ennen.
Ja metauslistat mulle mailiin pian!
Ja metauslistat mulle mailiin pian!
Tulossa 18 mennessä.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
-
Der Dexter
valmistan metalistat vasta illaksi valmiiksi, joten ei kande oottaa mailiin ennen iltaa, vienyt tehoja sairastelu nyt viimeset pari viikkoo, nin on aikataulut mennyt aika ketuilleen.
yritän iltapäivällä maalailla töitten jälkeen, mutta valmiina lähtöön jahka avaimella varustettu kärkijoukko saapuu bileisiin.
yritän iltapäivällä maalailla töitten jälkeen, mutta valmiina lähtöön jahka avaimella varustettu kärkijoukko saapuu bileisiin.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Mä oon tavalliseen tapaan jossain viiden ja kuuden välillä paikalla. Mielelläni pelaisin Harbyä paladiineilla ja jackeillä, joten siitä voi ottaa koppia. En tiedä vielä miten pitkään ehdin olla, mutta yhden pelin nyt ainakin.
Oon varmaan paikalla maalailemassa keskellä päivää n. puoli kahdesta neljään ja sitten taas seiskasta eteenpäin tms. urpoilua... Yksi peli olisi kiva saada ja lisäksi paikka jonkun laukusta beastin kuljetukseen.
Huomenna mestoilla taasen siinä noin 16.45. Tervetuloa!
18 mennessä paikalla.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
Pitää jättää kyllä huomiset pelit väliin. Ensi viikolla sitten tiukkaa treeniä turkua varten, jos vaikka saisi oman piperinkin mukaan kuvioihin siihen mennessä.
Tulossa paikalle, viittisikö joku ottaa mukaan Wrathin? Pitäs päästä testailemaan Blood of Martyrsiä Thyralla.
Paikalla johonkin aikaan.
Drakthar ei se BoM nyt niin vaikea ole. Gastigaattorin statit ilman tulta aseissa. Parry ja +2/+2 jos oma kuolee 5"ssa, Thyran kanssa sidestep.
Jees tänks, eiköhän nämä tiedot riitä enemmän kuin hyvin, lähinnä kyselin kun en ole mokoman jaskan sääntöjä vissiin ikinä lukenut - ainakaan kovin hyvin.JArrow kirjoitti:Drakthar ei se BoM nyt niin vaikea ole. Gastigaattorin statit ilman tulta aseissa. Parry ja +2/+2 jos oma kuolee 5"ssa, Thyran kanssa sidestep.
tulossa, saatte katella scavvyä ja wraith engineä toisella puolen pöytää >:P
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."