[Helsinki] N&T:n peli-illat torstaisin Malminkartanossa
Re: [Helsinki] N&T:n peli-illat torstaisin Lauttasaaressa
Siis Henry pelataanko kahen pintaan oli kysymykseni?
C
C
Kahelta tuntuu vähän aikaselta ku pitää väsää kouluhommii päiväsellä, kolmeks kyllä ehtis mukavasti.
Oukkidoukki 15.00 on ok?
Joo, tuun kolmeks.
Oon kyl sen verta kipeenä, et jää tänään väliin =(
Toivoisin selviäväni huomenna kuitenkin duuniin ja pelaamaan blodismatsin päivän jälkeen, joten tarttisin sen avaimen. Toivottavasti saisin sen siis jotenkin käsiini huomenna.
Toivoisin selviäväni huomenna kuitenkin duuniin ja pelaamaan blodismatsin päivän jälkeen, joten tarttisin sen avaimen. Toivottavasti saisin sen siis jotenkin käsiini huomenna.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Onkos nopilla fabapelaajia tänään?
Saatan tulla jotain 10-15 min myöhässä tosta kolmesta, tuli juttuu.
Tuskin katsotaan faba-pelaajia tänään hyvällä, koska kerho tulee olemaan täynnä masiinapelaajia tänään alkavan liigan takia.Hippieaye kirjoitti:Onkos nopilla fabapelaajia tänään?
Mitä vielä. Eikös liigan alku ole paras aika tehdä propagandaa pelin eteen?JArrow kirjoitti:Tuskin katsotaan faba-pelaajia tänään hyvällä, koska kerho tulee olemaan täynnä masiinapelaajia tänään alkavan liigan takia.Hippieaye kirjoitti:Onkos nopilla fabapelaajia tänään?
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Torstaisin on paikalla tosiaan pääosin masiinapelaajia ja nyt liigan alkaessa luultavasti suht paljon. Kuitenkin saa sitä muitakin pelejä pelata, mutta lähtökohtaisesti siellä ei vastustajaa ole (ja ehkä kivempi, jos puuttuvaa vastustajia metsästää jossain muussa ketjussa). Pöytiä muihin peleihin voi virittää joka tapauksessa tarvittaessa käytävälle.
Plööpläää! Fanatikissa ois yks masiinapaikka vapaana!
Aina sitä oppii uutta. Juunnuliigan aloituksen satoa, trollit ja achangel OP, pDenny ei oo kovin hyvä.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Reheellisesti luulin että häviäisin kaiken mut kyl se arkkienkeli iloisesti grillasi ja popsi melkeen kaiken mitä tuli vastaan. Röllit on liian sitkeitä eivätkä kypsy kunnolla, ja kyl sen pitää olla well done jos haluu voittaa. Cripling grasp on ihan hyvä loitsu.petskules kirjoitti:Aina sitä oppii uutta. Juunnuliigan aloituksen satoa, trollit ja achangel OP, pDenny ei oo kovin hyvä.
Hän on puhunut.
Kuulin juttuu et esturgis on paras trollcounteri
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
HP, Tero ja Henry: 7:30 pitäis päästä lähtemään lauttasaaresta, niin ehtii koukata kaikki kyytiin.
- GreenMeanie
Oon 20 vajaa dösäril länärin varres.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Oon 7.37 pysäkillä Puolarintie. Osoite on Finnoontie 29. Kartalla sijaitsee tuolla:
https://www.google.fi/maps/place/Finnoo ... 02fbd97a7f
Eli Finnoontiellä Pisan risteyksessä.
https://www.google.fi/maps/place/Finnoo ... 02fbd97a7f
Eli Finnoontiellä Pisan risteyksessä.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
- GreenMeanie
Sophien kanssa juteltiin alustavasti et sitä vois hotsittaa nähä teit urpoja niin pohdittiin et se pääsee torstaina joskus ysin kympin aikaan ulos Helsinkiin niin jos mentäis sit kertsiltä jonnekkin keskustaan kaljoille?
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Lienee toimiva suunnitelma!GreenMeanie kirjoitti:Sophien kanssa juteltiin alustavasti et sitä vois hotsittaa nähä teit urpoja niin pohdittiin et se pääsee torstaina joskus ysin kympin aikaan ulos Helsinkiin niin jos mentäis sit kertsiltä jonnekkin keskustaan kaljoille?